Oznámenie 13859 - WYP

Obsah

13859 - WYP
Vestník č. 198/2017 - 09.10.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Čachtice
IČO: 00311464
Malinovského 769, 91621 Čachtice

Slovensko
Kontaktná osoba: Mária Šuleková
Telefón: +421 238104790
Fax: +421 244371359
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4645
Hlavná adresa(URL): http://www.cachtice.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4645
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
VOLUMA SK, s.r.o.
IČO: 45288976
Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace , 82104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mária Šuleková
Telefón: +421 238104790
Fax: +421 244371359
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.cachtice.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zníženie energetickej náročnosti budovy Kultúrneho domu v obci Čachtice
Referenčné číslo: VYZCACHTICE102017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212110-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené so znížením energetickej náročnosti budovy Kultúrneho domu v obci Čachtice. V rámci stavebnych prác pre zníženie energetickej náročnosti budovy kultúrneho domu sa navrhuje zateplenie fasády, strechy a stropu nad 1.PP modernymi technológiami. Pôvodné exteriérové vyplne otvorov /okná a dvere/ budú vymenené na nové plastové vyplne otvorov s izolačnym trojsklom. V rámci projektu je navrhnutá modernizácia vnútornej elektroinštalácie kultúrneho domu a vymena osvetľovacích telies, vymena zdroja tepla na plynové tepelné čerpadlo a vymena radiátorovej vykurovacej sústavy
Predložená projektová dokumentácia je vypracovaná na úrovni projektu stavby pre účel zabezpečenia stavebného povolenia resp. ohlásenie stavebnych úprav a pre realizáciu stavby. V projekte sú zdokumentované príslušné práce.
Súčasťou projektovej dokumentácie je vykaz vymer, ktorý predstavuje podrobný opis prác.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 331 130,08 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45261910-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Čachtice, č. parcely 2563, s.č. 419.
II.2.4) Opis obstarávania
CPV: 45321000-3 Tepelnoizolačné práce,
45261300-7- klampiarske práce a montáž odkvapových žľabov
45212110-0 stavebné práce na objektoch stredísk voľného času
45261910-6 opravy striech
45211100-5 montáž dverí a okien a súvisiacich častí
45317000-2 iné elektroinštalačné práce
45232141-2 vykurovacie práce
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 331 130,08 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 100
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Zrušenie zadania zákazky nariadi Úrad pre verejné obstarávanie, alebo Riadiaci orgán neschváli proces verejného obstarávania.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-P04-SC431-2017-19
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ nemá k dispozícii finančné prostriedky, ale plánuje ich získať z Operačného programu OPKZP-P04-SC431-2017-19.
Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zábezpeku vo výške 6000 eur. Podmienky zloženia a vrátenia zábazpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti
tykajúce sa osobného postavenia § 32 zákona:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijnych povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

2. Podľa § 32 ods. 1 písm. a) uchádzač predkladá aj vypis z Generálnej prokuratúry za právnicu osobu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 v súlade s § 152 zákona. Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničenj banky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač, ktorého zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedal za plnenie zmluvy spoločne. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný považuje za vhodný.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky.
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného zhotoviteľa stavby , ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky včas a riadne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preloží originál, alebo úradne osvedčené kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkový kalendár.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: §34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
§ 34 ods. 1 písm. d) v spojitosti s § 35 opisom technického vybavenia , štúdijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom lebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
§ 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.
§ 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktoré má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva , ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti každej podmienky:
§34 ods. 1 písm. b) verejný obstarávateľ si overí všeobecné skúsenosti uchádzača v oblasti realizácie stavebných prác. Referenčným listom ( alebo listami) si verejný obstarávateľ overí skúsenosti uchádzača s výstavbou rovnakej alebo podobnej zákazky.
§ 34 ods.1 písm. d) v spojitosti s § 35 verejný obstarávateľ musí mať záruku kvalitnej stavebnej spoločnosti, ktorá vykoná stavebné práce odborne, v požadovanej kvalite, bez prieťahov a v plánovnom termíne. Súčasne musí mať verejný obstarávateľ istotu, že pri rekonštrukcii kultúrneho domu kde je dôležitá bezpečnosť pri práci sú zamestnanci oboznámení s možnými rizikami a striktne dodržiavajú bezpečnosť pri práci, čím zvyšujú kvalitu stavebných prác.
§ 34 ods. 1 písm. g) verejný obstarávateľ sa uistí, že úspešný uchádzač zrealizuje stavebné dielo v požadovanej kvalite v zmysle noriem a vyhlášok v SR alebo EÚ a v predpokladanom časovom harmonograme.
§ 34 ods. 1 písm. l) verejný obstarávateľ musí mať informácie o plánovaných subdodávateľoch, pretože subdodávatelia musia spĺňať podmienky a pravidlá v zmysle zákona č. 343/2025 Z.z. o verejnom obstarávaní.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 verejný obstarávateľ sa musí uistiť, že uchádzač bude nakladať s odpadmi v zmysle právnych predpisov v SR, resp. v EÚ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: §34 ods. 1 písm. b) požaduje sa predložiť zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie 2013, 2014, 2015, 2016 a 2017), v zozname bude v každej stavebnej zákazke uvedená cena bez DPH , miesto a lehota uskutočnenia stavebných prác. Zoznam bude originál podpísaný uchádzačom. Ďalej sa požaduje predložiť originál, alebo úradne osvedčenú kópiu referenčného listu rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky,( napr. výstavba, rekonštrukcia, obnova, modernizácia budov všetkých typov.) v hodnote min. 250 tis. eur. bez DPH, alebo viac referenčných listov v súčtovej hodnote 250 tis. eur bez DPH, alebo ekvivalent hodnoty v inej mene. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. Referenčný list bude obsahovať krátky opis stavebných prác, cenu v eur bez DPH , miesto a lehotu uskutočnenia stavebných prác a potvrdenie objednávateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ďalej bude v referenčnom liste uvedený kontakt a kontaktná osoba u ktorej si komisia môže preveriť údaje uvedené v referenčnom liste. V prípade ak je referencia zverejnená v registri referencii vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, postačuje uviesť odkaz na zverejnenú referenciu, kde si ju verejný obstarávateľ preverí.
§ 34 ods.1 písm. d) v spojitosti s § 35 uchádzač predloží kópie úradne osvedčených platných certifikátov ISO 9001, OHSAS 18001 a licenciu na zhotovenie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov (ETICS) potvrdenou inšpekčným orgánom, alebo ekvivalent v krajinách EÚ viažúce sa na predmet zákazky. V prípade, ak má uchádzač zverejnené požadované certifikáty a licenciu na svojom webovom sídle, stačí odkaz, kde si ich verejný obstarávateľ overí. Na preukázanie skúsenosti s kvalitou zabudovania vonkajších otvorových konštrukcii do stavby uchádzač predloží doklad o kvalifikácii zhotoviteľa potvrdený inšpekčným orgánom typu A akreditovaným na overenie kvality vykonávaných stavebných prác na stavbách podľa STN EN ISO/IEC 17020. Tento inšpekčný orgán musí byť vybavený skúšobným zariadením na overenie deklarovaných charakteristík ETICS podľa požiadaviek STN EN ISO/IEC 17025 alebo musí mať zabezpečené takéto overenie. Verejný obstarávateľ bude akceprovať aj ekvivalent v krajinách EÚ viažúci sa na predmet zákazky.
§ 34 ods. 1 písm. g) uchádzač predloží originál podpísaný profesionálny životopis stavbyvedúceho (osvedčenie SKSI) s prílohou - platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie so zameraním na pozemné stavby, v zmysle zákona č. 138/1992 zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžnieroch v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalent. Životopis a kópiu platného osvedčenia s originál pečiatkou musí podpísať príslušný stavbyvedúci. V prípade ak stavbyvedúci nie je zamestnancom uchádzača, predkladá o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie v ktorom uvedie, že bude uchádzačovi k dispozícií na plnenie zmluvy. Ak je stavbyvedúci zamestnancom uchádzača, musí byť táto skutočnosť zrejmá zo životopisu.
§ 34 ods. 1 písm. l) uchádzač predloží v ponuke dokument v ktorom uvedie podiel subdodávateľov s uvedením názvu, miesta a sídla podnikania. V prípade ak plánuje zákazku realizovať vlastnymi kapacitami túto skutočnosť uvedie v čestnom vyhlásení.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 uchádzač predloží kópiu úradne osvedčeného platného certifikátu ISO 14001, alebo uvedie odkaz na zverejnený certifikát.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočnením stavby počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným riadiacim orgánom a verejným obstarávateľom (konečným prijímateľom pomoci) a oprávneným osobám poskytne všetku potrebnú súčinnosť".
2. Zhotoviteľ sa zaväzuje pri plnení tejto zmluvy vytvoriť min. jedno pracovné miesto (t.j. zhotoviteľ musí zamestnať pri plnení tejto zmluvy napr. jednu nezamestnanú osobu do 26 rokov, alebo dôchodcu, alebo ZŤP a pod.)
3. Objednávateľ požaduje na realizáciu stavebného diela predložiť výkonovú zábezpeku.
4. Objednávateľ požaduje uzatvorenie poistenia zodpovednosti zhotoviteľa za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti zhotoviteľa za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky min. vo výške zmluvnej ceny.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 31.10.2017 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 28.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.10.2017 13:00
Miesto: VOLUMA SK, s.r.o. Cesta na Senec 2/A Shopping Palace 821 04 Bratislava Kancelária na I.poschodí č.dv. 2
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa uchádzač preukáže dokladom totožnosti, zástupca uchádzača sa preukáže dokladom totožnosti a originálom, alebo úradne osvečeným splnomocnením uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na
adrese:mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu.2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/ vyhladavanie-profilov/zakazky/4645. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejný obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažných podkladov zverejňovať v profile. 3.Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 4. Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/
uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 5. Verejný obstarávateľ
upozorňuje dodržanie zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora. 6. Verejný obstarávateľ
nepožaduje obhliadku predmetu zákazky. 7. V prípade ak úspešný uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorými
preukazoval technickú alebo odbornú spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešným uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne. 8.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotnym európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ umožňuje predložiť v JED globálny ukazovateľ. 9. V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 10,13 a 14 na viac ako 10 pracovnych dní. 10. Uchádzači predkladajú ponuky na adresu: VOLUMA SK, s.r.o. Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace 821 04 Bratislava, kancelária č. 2 na 1.poschodí. 11.Lehota vystavby je 100 kalendárnych dní odo dňa prevzatia staveniska. 12. Pravidlá neuvedené v oznámení a v súťažnych podkladoch sa riadia ZVO.
c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
05.10.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité