ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Mesto Dubnica nad Váhom
IČO:
00317209
Bratislavská 434/9, 01841 Dubnica nad Váhom
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Zuzana Lenická
Telefón:
+421 917381833
Email:
obstaravanie@studnica-no.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2)
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
Zákazka zahŕňa spoločné obstarávanie:
Nie
Zákazku prideľuje centrálna obstarávacia organizácia:
Nie
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Studnica n.o.
IČO:
42053064
Košická 56 , 82108 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Zuzana Lenická
Telefón:
+421 917381833
Email:
obstaravanie@studnica-no.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky:
Nie
Chcete vyplniť aj adresu:
Áno
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Elektronická komunikácia si vyžaduje využitie nástrojov a zariadení, ktoré nie sú všeobecne k dispozícii.:
Nie
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
PRÍSTAVBA MATERSKEJ ŠKOLY CENTRUM I 32, DUBNICA NAD VÁHOM
Referenčné číslo: 2017_DNV_Pristavba_MS_01
II.1.2)
Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3)
Druh zákazky
Práce
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác objektu podľa projektu stavby. Projekt rieši s cieľom zvýšenia nedostačujúcich kapacít prístavbu existujúcej materskej školy, ktorá je situovaná na existujúcich parcelách vo vlastníctve stavebníka v areály materskej školy miesto stavby: areál materskej školy Centrum I 32, Dubnica nad Váhom . Objekt prístavby materskej školy je situovaný v existujúcom areály materskej a základnej školy v meste Dubnica nad Váhom. Lokalita Centrum I 32, Dubnica nad Váhom. Predmetná stavba je v súlade s platným územným plánom mesta Dubnica nad Váhom. Objekt je situovaný na parcelách s označením parcely registra C 101/2, 101/3. Parcely sú vo vlastníctve stavebníka. Projektová dokumentácia Prístavba materskej školy Centrum I 32, Dubnica nad Váhom rieši prístavbu existujúcej materskej školy vrátane vnútorných inštalácií a pripojení inžinierskych sietí, pre potreby rozšírenia nedostačujúcich kapacít. Areál materskej a základnej školy je situovaný v zastavanej časti mesta, v okolí sa nachádza bytová výstavba. Na pozemok sú privedené potrebné inžinierske siete, na ktoré bude predmetná prístavba napojená navrhovanými areálovými rozvodmi. Areál materskej a základnej školy je oplotený. V areáli sa nachádza budova základnej školy a existujúci objekt materskej školy. Z juhovýchodnej strany objektu je situovaná prístupová cestná komunikácia, ktorou je zabezpečený príjazd do areálu existujúcej materskej školy. Vstup a vjazd na pozemok je opatrený vstupnou bránou a je riešený spevnenou príjazdovou komunikáciou. Súbežne s cestnou komunikáciou pred areálom je riešený aj chodník pre peších, ktorý zabezpečuje prístup pre peších priamo na spevnené plochy v areály materskej školy. Daný chodník sa napája na existujúcu sieť chodníkov v riešenej lokalite. Hlavný vstup do objektu sa navrhuje z juhovýchodnej strany objektu. Prístup k hlavnému vstupu bude zabezpečený prostredníctvom novovybudovaných areálových dláždených chodníkov, ktoré sa napoja na existujúce areálové spevnené plochy. Zásobovanie výdaju bude zabezpečené z pojazdných spevnených plôch v areály materskej školy, na ktoré sa zásobovanie napojí navrhovanými dláždenými plochami. Vstup do výdaja stravy je orientovaný z juhozápadnej strany objektu, kde je aj navrhovaný vstup do technickej miestnosti. Vedľajšie vstupy, resp. únikové východy z herní + spální sa navrhujú na juhovýchodnej a severozápadnej strane objektu. Tieto vedľajšie vstupy, resp. únikové východy na voľné priestranstvo sa navrhujú v zmysle požiadaviek projektu protipožiarnej bezpečnosti stavby. K hlavnému a k vedľajším vstupom do výdaju stravy a technickej miestnosti sa dovedie chodník, riešenie chodníka vrátane napojenie chodníka k objektu sa zrealizuje bezbariérovo Ďalej zostáva urbanistické riešenie zachované v pôvodnom rozsahu. Autor projektu: Ing. Andrej Marcík, Ing. Daniela Marcíková, Ing. Miroslav Greguš, Ing. Ing. arch. Mgr. art. Jozef Kuráň Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v súťažných podkladoch
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 558 271,64
Mena:
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto stavby : areál materskej školy Centrum I 32, Dubnica nad Váhom, 101/2, 101/3, k.ú. Dubnica nad Váhom
II.2.4)
Opis obstarávania
Bližšia charakteristika zákazky je špecifikovaná v súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 558 271,64
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO2-SC221-2016-10
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v ustanovení § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa ustanovenia § 32 ods. 2 a ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Z dôvodu funkcionality portálu UVO (obmedzený počet znakov v tomto odseku), ktorý aktuálne neumožňuje zverejniť kompletné podmienky účasti v zmysle § 38, ods.1 zákona č.343/2015 Z.z. sú podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO uvedené v súťažných podkladoch v časti A2. Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa. V prípade rozdelenia podmienok účasti a zverejnenia časti podmienok účasti vo výzve na predkladanie ponúk a následne kompletných podmienok účasti v súťažných podkladoch v časti A2, by to mohlo byť považované za nejednoznačné a netransparentné určenie podmienok účasti, čím by mohlo dôjsť k porušeniu princípu § 10, ods. 2 ZVO
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia podľa § 33, ods. 1, písm.c) zákona č. 343/2015 Z.z. Z dôvodu funkcionality portálu UVO (obmedzený počet znakov v tomto odseku), ktorý aktuálne neumožňuje zverejniť kompletné podmienky účasti v zmysle § 38, ods.1 zákona č.343/2015 Z.z. sú podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia podľa § 33, ods. 1, písm. c) ZVO uvedené v súťažných podkladoch v časti A2
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Odôvodnenie primeranosti a minimálna požadovaná úroveň štandardov sú rovnako uvedené v časti A2. Súťažné podklady. Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa. V prípade rozdelenia podmienok účasti a zverejnenia časti podmienok účasti vo výzve na predkladanie ponúk a následne kompletných podmienok účasti v súťažných podkladoch v časti A2, by to mohlo byť považované za nejednoznačné a netransparentné určenie podmienok účasti, čím by mohlo dôjsť k porušeniu princípu § 10, ods. 2 ZVO.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34, ods. 1, písm.b), podľa § 34, ods. 1, písm.g) a podľa § 34, ods. 1, písm.h) zákona č. 343/2015 Z.z.. Z dôvodu funkcionality portálu UVO (obmedzený počet znakov v tomto odseku), ktorý aktuálne neumožňuje zverejniť kompletné podmienky účasti v zmysle § 38, ods.1 zákona č.343/2015 Z.z. sú podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34, ods. 1, písm.b), podľa § 34, ods. 1, písm.g) a podľa § 34, ods. 1, písm.h) zákona č. 343/2015 Z.z. uvedené v súťažných podkladoch v časti A2
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Odôvodnenie primeranosti a minimálna požadovaná úroveň štandardov sú rovnako uvedené v časti A2. Súťažné podklady. Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa. V prípade rozdelenia podmienok účasti a zverejnenia časti podmienok účasti vo výzve na predkladanie ponúk a následne kompletných podmienok účasti v súťažných podkladoch v časti A2, by to mohlo byť považované za nejednoznačné a netransparentné určenie podmienok účasti, čím by mohlo dôjsť k porušeniu princípu § 10, ods. 2 ZVO.
III.1.5)
Informácie o vyhradených zákazkách
Zákazka je vyhradená pre chránené pracovné dielne a hospodárske subjekty, ktorých hlavným cieľom je sociálna a profesionálna integrácia postihnutých alebo znevýhodnených osôb:
Nie
Uskutočnenie zákazky je vyhradené pre rámcové programy chránených pracovných miest:
Nie
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky:
Áno
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
OPIS
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody:
Nie
IV.1.6)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia:
Nie
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.11.2017 13:00
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.11.2017 12:00
Miesto:
Mesto Dubnica nad Váhom, Bratislavská 434/9, 018 41 Dubnica nad Váhom.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie ponúk časti Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie:
Nie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia:
Nie
Použijú sa elektronické platby:
Áno
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Uchádzač vo svojej ponuke predloží platný certifikát systému riadenia rizík BOZP - OHSAS 18001 alebo ekvivalent. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérskych systémov riadenia rizík BOZP podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. 2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 3.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4.Zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu zmluvnými stranami a účinnosť kumulatívne po splnení (i) odkladacej podmienky účinnosti, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi riadiacim orgánom a príjemcom nenávratného finančného príspevku, ktorým je Objednávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej na financovanie Diela, s tým že v prípade, ak v lehote do 2 rokov odo dňa uzavretia zmluvy so Zhotoviteľom nebude účinná zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi riadiacim orgánom a príjemcom nenávratného finančného príspevku, ktorým je Objednávateľ (a to aspoň na časť finančných prostriedkov) a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej na financovanie Diela, tak zmluva uzavretá so Zhotoviteľom zaniká; 5.Verejný obstarávateľ bude podľa § 42 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní uplatňovať pri realizácii zmluvy o dielo osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa sociálnych hľadísk, a to vo vzťahu k ľuďom znevýhodneným na trhu práce. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť ZoD. 6.Podmienky zádržného článok V ZoD 7.Preukázanie finančného krytia článok XXV ZoD 8.Vysporiadanie finančných vzťahov za osobitných podmienok článok XXI ZoD 9.Osobitné podmienky plnenia zmluvy zriadenie pracovného miesta článok XXIII ZoD 10.Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie a sú dostupné priamo, úplne bez obmedzení či poplatkov. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorý si stiahli súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby o tejto skutočnosti informovali emailom kontaktnú osobu. 11.Verejný obstarávateľ zasiela v zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. vysvetlenia, doplnenia, oznámenia, informácie o vybavení žiadosti o nápravu a prípadne ďalšie dokumenty, týkajúce sa predmetnej zákazky všetkým známym záujemcom a uchádzačom. 12.Verejný obstarávateľ súčasne zverejní všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so ZVO v rámci tohto VO aj na svojom profile zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie. 13.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. V prípade administratívnych chýb v písaní vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa procesné úkony verejného obstarávania riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
09.10.2017