Oznámenie 13975 - WYP

Obsah

13975 - WYP
Vestník č. 199/2017 - 10.10.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Rozhlas a televízia Slovenska
IČO: 47232480
Mlynská dolina , 84545 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Alexandra Vičanová
Telefón: +421 260611254
Email: alexandra.vicanova@rtvs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11786
Hlavná adresa(URL): http://www.rtvs.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11786
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Činnosť rozhlasu a televízie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
RTVS Košice - Obnova administratívnej budovy za účelom zlepšenia jej energetickej efektívnosti
Referenčné číslo: RTVS/35/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je obnova administratívnej budovy RTVS Košice na Rastislavovej ulici č.13 v Košiciach v centre areálu RTVS za účelom zlepšenia jej energetickej efektívnosti. Predmetný objekt je v rámci areálu RTVS značený ako SO 03 Administratívna budova a je osadený na parcele 1537/2 v katastrálnom území Skladná. Obnovu tohto objektu za účelom zlepšenia jej energetickej efektívnosti je možné rozdeliť do dvoch hlavných častí, a to architektonicko-stavebnej , ktorá rieši obnovu obalových konštrukcií objektu a technologickej časti, ktorá obsahuje jednotlivé profesie so značnou energetickou náročnosťou (vykurovanie, vzduchotechnika a klimatizácia, zdravotechnika a elektroinštalácia). Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie právoplatného skolaudovania zrealizovanej stavby. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je bližšie špecifikované v Kapitole B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov a v Prílohe č. 6 súťažných podkladov Realizačný projekt.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 676 601,30 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45100000-8
45260000-7
45310000-3
45321000-3
45453000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Rozhlas a televízia Slovenska, Rastislavova ulica č. 13, 040 01 Košice.
II.2.4) Opis obstarávania
Hlavným cieľom projektu je zníženie spotreby energie pri prevádzke administratívnej budovy RTVS Košice. Predmetný objekt je v rámci areálu RTVS značený ako SO 03 Administratívna budova a je osadený na parcele 1537/2 v katastrálnom území Skladná.

Hlavný cieľ bude naplnený prostredníctvom realizácie opatrení za účelom zlepšenia energetickej efektívnosti tejto budovy. Opatrenia pozostávajú z dvoch celkov a zahŕňajú architektonicko-stavebnú časť a technologickú časť.

Realizáciou projektu dôjde k významnej úspore potreby energie a budova bude patriť na základe globálneho ukazovateľa do kategórie A.1. Využívanie obnoviteľných zdrojov energie zabezpečí minimalizáciu prevádzkových nákladov trvalú udržateľnosť výsledku projektu.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je bližšie špecifikované v Kapitole B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov a v Prílohe č. 6 súťažných podkladov Realizačný projekt.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 676 601,30 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 15
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: ITMS2014+ č. 310041A717, Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Termín realizácie predmetu zákazky: Odovzdanie ukončeného Diela najneskôr do 12 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy o dielo. Víťazný uchádzač je povinný zabezpečiť kolaudáciu stavebných častí Diela do 90 dní od odovzdania ukončeného Diela.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona
o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa § 32 ods. 4 alebo § 32 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač môže vo verejnom obstarávaní preukázať splnenie podmienok účasti Zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

V zmysle § 152 ods. 3 verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti
vo verejnom obstarávaní.

Dňa 1. júla 2016 nadobudol účinnosť zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o trestnej zodpovednosti právnických osôb). V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla uchádzačom na účely preukázania osobného postavenia povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorú vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky.

Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí preukázať splnenie podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.

Podmienka účasti je v zmysle § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si finančnej spôsobilosti uchádzača a jeho schopnosť zabezpečiť plnenie záväzkov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za predchádzajúce tri kalendárne roky (2014, 2015 a 2016), až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti:

-nebol v nepovolenom debete,

-v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,

-jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie.

V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu.

Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1) ZOZNAM USKUTOČNENÝCH STAVEBNÝCH PRÁC

Uchádzač musí preukázať splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia. Ak bola odberateľom iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, uchádzač predloží vyhlásenie o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Podmienka účasti je v zmysle § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú dostatočnými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú spôsobilí realizovať predmet zákazky na požadovanej úrovni.

2) ÚDAJE O ODBORNEJ PRAXI OSB URČENÝCH NA PLNENIE ZMLUVY

Uchádzač musí preukázať splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.

Podmienka účasti je v zmysle § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní primeraná vzhľadom na rozsah a náročnosť zadávanej zákazky a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či predmet zákazky bude zabezpečovaný odborníkmi so zodpovedajúcou praxou v danej oblasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) ZOZNAM USKUTOČNENÝCH STAVEBNÝCH PRÁC

Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom sa vyžaduje, aby uchádzač v rámci uvedeného zoznamu preukázal, že v uvedenom období uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (stavebné práce a/alebo stavebno-rekonštrukčné práce) v celkovej (súhrnnej) hodnote minimálne 1.600.000,00 EUR bez DPH.

Zoznam dodaných tovarov (zoznam realizovaných zmlúv) musí obsahovať:

- meno a adresu odberateľa / objednávateľa,

- podrobný opis realizovaných zákaziek (z ktorého bude zrejmé, že sa jedná o zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky),

- potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok,

- miesto realizácie (plnenia zmluvy),

- lehotu uskutočnenia stavebnej práce,

- zmluvnú cenu v EUR bez DPH,

Na vyčíslenie uvedených cien uskutočnených stavebných prác sa pri prepočte inej meny na menu EUR použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania.

Odporúčanie:

- v prípade, ak referencia prekračuje rozhodné obdobie, požadované verejným obstarávateľom vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch, uchádzač zároveň predloží doklad o objeme stavebných prác vyplývajúcich z referencie, uskutočnenom v rozhodnom období,

- v prípade, ak uchádzač uskutočňoval stavebné práce ako člen skupiny dodávateľov, zároveň predloží doklad o uskutočnenom objeme stavebných prác vyplývajúcich z referencie v rozhodnom období, ktoré realizoval ako člen skupiny dodávateľov.


2) ÚDAJE O ODBORNEJ PRAXI OSÔB URČENÝCH NA PLNENIE ZMLUVY

Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením dokladov o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby, z ktorých bude vyplývať minimálne päť (5) ročná prax na pozícii stavbyvedúceho a platné osvedčenie o odbornej skúške podľa zákona č. 138/1992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobných doklad vydaný príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 08.11.2017 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.11.2017 13:30
Miesto: Rozhlas a televízia Slovenska, Mlynská dolina, 845 45 Bratislava, nová administratívna budova RTVS, 2.
poschodie, zasadacia miestnosť č. 219.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na základe žiadosti doručenej v písomnej forme, e-mailom, poštou alebo osobne na adresu kontaktnej osoby verejného obstarávateľa: Mgr. Alexandra Vičanová - alexandra.vicanova@rtvs.sk.

2. Možnosť predloženia ponuky nie je podmienená vyžiadaním si a prevzatím súťažných podkladov. Ak uchádzač
predloží svoju ponuku bez prevzatia súťažných podkladov vystavuje sa riziku, že ním predložená ponuka nebude
obsahovať všetky náležitosti z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky (aj
dodatočných prostredníctvom inštitútu vysvetľovania), čo môže mať za následok jej vylúčenie.

3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle § 116 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak v tomto verejnom obstarávaní nebude predložená ani jedna ponuka, alebo ani jeden uchádzač alebo záujemca nespĺňa podmienky účasti, alebo ani jedna z predložených ponúk bez vykonania podstatných zmien nespĺňa potreby a požiadavky určené verejným obstarávateľom na predmet zákazky a za predpokladu, že pôvodné podmienky zadávania zákazky sa podstatne nezmenia.

4. Procesy tohto verejného obstarávania, ktoré osobitne neupravuje výzva na predkladanie ponúk alebo súťažné
podklady sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.

5. V zmysle § 33 ods. 3 a § 34 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca alebo iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.

6. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov
verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávateľ má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora.

7. V prípade potreby môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o vykonanie obhliadky miesta uskutočnenia stavebných prác, aby si sám overil a získal potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Miesto, dátum a čas obhliadky určí verejný obstarávateľ. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača. Bližšie informácie o obhliadke sú uvedené v bode 3 kapitoly A. Súťažných podkladov.

8. Víťazný uchádzač sa zaväzuje byť počas celej doby plnenia predmetu Zmluvy o dielo až do momentu odovzdania Diela verejnému obstarávateľovi poistený v nasledovnom rozsahu poistného krytia: všeobecné komerčné poistenie (pokrývajúce o.i.: poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú voči tretím osobám, poistenie ublíženia na zdraví/úrazu vrátane tretích strán, poistenie škôd na majetku verejného obstarávateľa alebo tretích osôb) s poistnou sumou min. 2.000.000 EUR. Overenú kópiu poistnej zmluvy sa víťazný uchádzač zaväzuje poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr v deň podpisu Zmluvy o dielo.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
09.10.2017

Redakčné opravy

15598 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 217/2017
V oznámení 13975-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Rozhlas a televízia Slovenska, Mlynská dolina, 845 45 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 199/2017 zo dňa 10.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 08.11.2017 11:00 Má byť: 22.11.2017 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.11.2017 13:30 Má byť: 22.11.2017 13:30
4052 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 58/2018
V oznámení 13975-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Rozhlas a televízia Slovenska, Mlynská dolina, 845 45 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 199/2017 zo dňa 10.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.03.2018 00:00 Má byť: 30.06.2018 00:00
8642 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 124/2018
V oznámení 13975-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Rozhlas a televízia Slovenska, Mlynská dolina, 845 45 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 199/2017 zo dňa 10.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.06.2018 00:00 Má byť: 31.08.2018 00:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: V súčasnosti prebieha kontrola verejného obstarávania na Slovenskej inovačnej a energetickej agentúre (SIEA).

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité