Oznámenie 14012 - WYS

Obsah

14012 - WYS
Vestník č. 200/2017 - 11.10.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Sekule
IČO: 00682101
Sekule 570, 90880 Sekule

Slovensko
Kontaktná osoba: Marta Krištofcová
Telefón: +421 347770108
Email: kristofcova@obecsekule.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/6824/zakazky
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zber, preprava a zneškodňovanie komunálneho odpadu v katastrálnom území obce Sekule
Referenčné číslo: 1/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
98000000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
a)zber, prepravu a zneškodnenie (zhodnotenie) zmesového komunálneho odpadu z plastových zberných nádob 120 l, 240 l a 1 100 l
b)dovoz uchádzačom verejnému obstarávateľovi na zberný dvor prázdny VKK 7 m3 na veľkoobjemový odpad a odvoz zo zberného dvora naplnený VKK 7 m3 na zneškodnenie (zhodnotenie). Pri najbližšom odvoze, dovoz prázdneho VKK späť.
c) Dovoz uchádzačom 2x3 ks do roka pri jarnom a jesennom upratovaní prázdny VKK 25-35 m3 na veľkoobjemový odpad a odvoz naplnené VKK 25-35 m3 na zneškodnenie (zhodnotenie) vrátane nájomného na 3 dní.
d) Uloženie a zneškodnenie veľkoobjemového odpadu na skládku zhotoviteľa dopraveného autom objednávateľa
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 162 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
V katastri obce Sekule
II.2.4) Opis obstarávania
Zber, preprava a zneškodnenie (zhodnotenie) zmesového komunálneho odpadu z plastových zberných nádob 120 l, 240 l a 1 100 l a veľkoobjemového odpadu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 162 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 72
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 zákona.
1.2V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.3Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
1.4Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.5 Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
1.6 Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uznajú rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členské štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
1.7 V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 zákona musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona, resp. § 34 ods. 3 zákona. Vzor JED je zverejnený na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: podľa § 34 ods.1, písm. a) zákona zoznamom poskytovaných služieb za predchádzajúce tri roky (2014, 2015, 2016) minimálne 1 referenciu od jedného odberateľa za každý rok, podpísaná osobou oprávnenou konať v mene odberateľa / to znamená jedna referencia za rok 2014, jedna referencia za rok 2015, jedna referencia za rok 2016/. Minimálne dodané množstvo v hodnote 60 000 ,- € s DPH za každý rok. ( podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch).
podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona uchádzač predloží vyhlásenie, v ktorom uvedie údaje o strojovom/technickom vybavení, ktoré má k dispozícii na poskytnutie celého rozsahu požadovaných služieb (podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch).
podľa §34 ods.1, písm. h) zákona
a)doklady o odbornej spôsobilosti vydané na základe osobitného predpisu zák. č. 223/2001 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platných zmien a doplnkov a súvisiacich predpisov (ďalej len zákon o odpadoch):
b) potvrdenie príslušného orgánu štátnej správy o registrácii podľa § 98 zákona o odpadoch č.79/2015 Z. z. (originál alebo overená kópia) Predloží ten uchádzač, ktorý vykonáva zber odpadov bez prevádzkovania zariadenia na zber odpadov alebo prepravu odpadov ako svoj predmet podnikania.
c) integrované povolenie vydané podľa zák. č. 79/2015 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platných zmien a doplnkov, ktorým sa povoľuje vykonávanie činnosti skládky odpadov, na ktorej uchádzač bude zneškodňovať odpady z tejto zákazky; ak uchádzač nevykonáva činnosť skládky odpadov, musí v ponuke predložiť zmluvu, resp. zmluvu o budúcej zmluve s iným subjektom prevádzkovateľom skládky, na základe ktorej bude počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom oprávnený ukladať na túto skládku odpad, v prípade zneškodňovania odpadu v spaľovni, uchádzač predloží zmluvu, resp. zmluvu o budúcej zmluve s prevádzkovateľom spaľovne, resp. pokiaľ zneškodňuje uchádzač odpad vo vlastnej spaľovni, predloží uchádzač integrované povolenie, ktorým sa povoľuje stavba spaľovne odpadov; povolenie, zmluvu predloží uchádzač v originály alebo úradne overenej kópii, Nepredloženie dokladov bude mať za následok vylúčenie uchádzača z verejnej súťaže.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odôvodnenie: Zoznam poskytnutých služieb má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie skúseností uchádzača s poskytovaním predmetu rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky, aby nebola ohrozená prevádzka verejného obstarávateľa.-
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.10.2017 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.10.2017 09:30
Miesto: Otváranie ponúk sa týka časti ponúk označenej ako "Ostatné" a je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na internetovej adrese /www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6824. Žiadame záujemcov v prípade ak si súťažné podklady stiahnu z profilu túto skutočnosť nahlásili emailom kondesova.jarmila@gmail com za účelom registrácie.
Súťažné podklady sa poskytujú aj na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo českom jazyku. Požiadať o súťažné podklady je možné osobne, poštou na adrese Obecný úrad, 908 80 Sekule č. 570
Žiadosť o zaslanie SP elektronicky vo Worde zasielajte na email kondesova.jarmila@gmail.com.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.10.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité