Oznámenie 14255 - WYP

Obsah

14255 - WYP
Vestník č. 202/2017 - 13.10.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Cífer
IČO: 00312347
Nám. A. Hlinku 31, 91943 Cífer

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Grűnzweigová
Telefón: +421 904821119
Email: grunzweigova@vosk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4716
Hlavná adresa(URL): http://www.cifer.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.vosk.sk/folder/135/display/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
VO SK a.s.
IČO: 45647291
Záhradnícka 151 , 82108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Grűnzweigová
Telefón: +421 904821119
Email: grunzweigova@vosk.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.vosk.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Protipovodňové opatrenia v obci Cífer.
Referenčné číslo: 2017/CIF/69
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce : Opatrenia na ochranu pred povodňami v obci Cífer, v rozsahu podľa projektovej dokumentácie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 663 795,83 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45246400-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
katastrálne územie obce Cífer
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce : Opatrenia na ochranu pred povodňami v obci Cífer, v rozsahu podľa projektovej dokumentácie.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 663 795,83 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
zákazka je predmetom podanej žiadosti o nenávratný finančný príspevok v rámci OP Kvalita životného prostredia, Protipovodňové opatrenia v obci Cífer, kód výzvy na predkladanie žiadostí o NFP: OP KZP-PO2 -SC211-2017-18
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky
účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov (osobitné predpisy viď. § 32 ods. (1) písm. g) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"), pozn. č. 47) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie
ponúk,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu
uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia
lehoty na predkladanie ponúk,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Vzhľadom na obmedzenie počtu znakov formulára výzvy na predkladanie ponúk v Informačnom systéme Zber údajov v tejto sekcii na max. 4000 znakov, viac informácii je uvedených v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží:
1. Podľa 33 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky,
2. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
3.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
4. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na
preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy spoločne.
5.Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ považuje za vhodný.
Odôvodnenie primeranosti podľa §38 ods. 5:
ad 1. Verejný obstarávateľ stanovil minimálnu úroveň splnenia predmetnej podmienky účasti s ohľadom na obsah a
rozsah zákazky v záujme zabezpečenia účasti kvalifikovaných uchádzačov, ktorí sú po finančnej stránke spoľahliví
partneri.
ad 2.Verejný obstarávateľ stanovil minimálnu úroveň splnenia predmetnej podmienky účasti s prihliadnutím na obsah a rozsah zákazky v záujme zabezpečenia účasti kvalifikovaných uchádzačov , ktorí sú po finančnej stránke spoľahliví partneri a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom s cieľom vyhnúť sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ad 1. Záväzný prísľub banky, že uchádzačovi poskytne úver na zabezpečenie realizácie predmetu zákazky vo výške minimálne 400 000 EUR , alebo ekvivalent v inej mene. Z predloženého úverové prísľubu musí jednoznačne vyplývať záväzok banky poskytnúť označenému klientovi(uchádzačovi) úver, ak bude klientom doručená uzavretá zmluva o dielo na predmet zákazky, ak sa banka a klient dohodnú na konečnom znení zmluvy o úvere a ak sa počas prípravy spolufinancovania nevyskytnú žiadne závažné okolnosti, ktoré by podľa názoru banky mohli viesť k zhoršeniu ekonomickej situácie klienta a tým k ohrozeniu schopnosti klienta plniť záväzky z pripravovaného úverového vzťahu s bankou. Vyššie uvedené vyjadrenie banky môže uchádzač nahradiť potvrdením banky alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že má k dispozícii na svojom bankovom účte (alebo prostredníctvom iného bankového/finančného produktu umožňujúceho voľnú dispozíciu finančnými prostriedkami) sumu vo výške 400 000 EUR.
ad 2. Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo
začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byt 4 000 000 EUR.Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky účasti predložením čestného vyhlásenia, ktoré bude obsahovať obrat za každý z posledných 3 hospodárskych rokov, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, a ktoré bude podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Uchádzač zároveň predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač k prehľadom o dosiahnutom obrate predloží aj výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, potvrdené príslušným daňovým úradom, audítorom alebo iným príslušným orgánom za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak
uchádzač eviduje výkaz ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch na oficiálnom internetovom sídle štátneho orgánu SR (napr. Register účtovných závierok Ministerstva financií Slovenskej republiky), odkáže na nich vhodným spôsobom, napr. hypertextovou linkou.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti preukáže uchádzač predložením nasledujúcich dokladov:
1. podľa § 34 ods. 1 pís. b) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom stavebných prác uskutočnených za
predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia
stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení
uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. (1) písm. b) ZVO, ak
odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
2. podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti podľa §38 ods. 5:
ad 1) Verejný obstarávateľ v snahe zabezpečiť plnenie budúcej zmluvy z pohľadu technickej a odbornej spôsobilosti v požadovanom rozsahu a kvalite sa chce ubezpečiť, že uchádzač má skúsenosti s uskutočňovaním
stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požadovaná minimálna hodnota
uskutočnených stavebných prác je vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky adekvátna.
Podmienka účasti súvisí priamo s predmetom zákazy, je primeraná a jej stanovenie má za cieľ výber takého zmluvného partnera, ktorý bude schopný riadne a včas plniť svoje zmluvné záväzky.
ad 2 ) Vzhľadom na charakter obstarávaných stavebných prác, požaduje verejný obstarávateľ primeranú prax
zodpovedných osôb, majúcu priamu súvislosť s predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ad 1. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať uskutočnenie
aspoň 1 zákazky na stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v hodnote minimálne dosahujúcej predpokladanú hodnotu zákazky v EUR bez DPH. Za zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru sa považujú inžinierske stavby podľa §43a ods. 3 písm. a), d), e) a g) zákona č. 50/1976 Zb.o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov.
ad 2. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o odbornej praxi osôb, ktoré budú zodpovedné za realizáciu
stavebných prác:
a) Minimálne jedna osoba vo funkcii riaditeľ stavby resp. manažér stavby. Riaditeľ/manažér stavby uchádzača musí
spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:
-musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti autorizovaného stavebného inžiniera pre inžinierske stavby, t.j.
osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a
autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov - originál alebo úradne osvedčená fotokópia resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa definície vyššie, rovnako originál alebo úradne osvedčená fotokópia .
-minimálne 10 rokov odbornej praxe pri inžinierskych stavbách
-minimálne 5 rokov odbornej praxe vo funkcii riaditeľa/manažéra stavby
- predloží zoznam zrealizovaných zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v pozícii riaditeľa/manažéra stavby za predchádzajúcich 10 rokov, pričom súhrnná zmluvná cena zákaziek bola minimálne v hodnote 1 600 000,-EUR bez DPH. Za zákazky rovnaké alebo obdobného charakteru sa považujú inžinierske stavby podľa §43a ods. 3 písm. a), d), e) a g) zákona č. 50/1976 Zb.o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) znení neskorších predpisov. Pod predchádzajúcimi desiatimi rokmi sa myslí desať rokov predchádzajúcich odo dňa vyhlásenia zákazky.
b) Minimálne jedna osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác hlavný stavbyvedúci. Hlavný
stavbyvedúci musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:
-musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre inžinierske stavby, t.j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení
neskorších predpisov,originál alebo úradne osvedčená fotokópia resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa definície vyššie, rovnako originál alebo úradne osvedčená fotokópia .
minimálne 10 rokov praxe pri inžinierskych stavbách
-minimálne 5 rokov praxe vo funkcii hlavného stavbyvedúceho
- predloží zoznam zrealizovaných zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v pozícii hlavný stavbyvedúci / stavbyvedúci za predchádzajúcich 10 rokov, pričom súhrnná zmluvná cena zákaziek bola minimálne v hodnote 1 600 000,-EUR bez DPH. Za zákazky rovnaké alebo obdobného charakteru sa považujú inžinierske stavby podľa §43a ods. 3 písm. a), d), e) a g) zákona č. 50/1976 Zb.o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) znení neskorších predpisov. Pod predchádzajúcimi desiatimi rokmi sa myslí desať rokov predchádzajúcich odo dňa vyhlásenia zákazky.
Dôkazové prostriedky pre body a) a b)
- štruktúrovaný životopis, z ktorého bude vyplývať nasledovné:funkcia, meno a priezvisko, stupeň zodpovednosti,
funkcia na stavbe, vzdelanie: najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov školy, dátum ukončenia školy, iné odborné
vzdelanie: škola/vzdelávacia inštitúcia, dosiahnuté vzdelanie, dátum,
- dokument: zoznam zrealizovaných zákaziek : odborná prax: celková prax (roky), prax na podobných zmluvách (roky, finančný objem), prax vo funkcii riaditeľa/manažéra stavby resp. hlavného stavbyvedúceho
-Osvedčenie autorizovaného stavebného inžiniera resp.stavbyvedúceho vydané Slovenskou komorou stavebných
inžinierov (SKSI) alebo ekvivalentný doklad- originál alebo fotokópia s originálom pečiatky a podpisom
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.11.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.11.2017 11:00
Miesto: VO SK , a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vyššie uvedený dátum, čas a miesto otvárania ponúk súvisí s otváraním častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" bude vzhľadom na použitie elektronickej aukcie podľa § 54 ZVO neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup
prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ súťažné podklady neodosiela.
Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/
detail/4716
Bezodplatný neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom elektronických prostriedkov: http://www.vosk.sk/folder/135/display/
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v listinnej
podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa, pokiaľ nie je vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch uvedené inak.Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Silvia Grünzweigová.
Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile. Verejný obstarávateľ bude doručovať písomnosti záujemcom/uchádzačom prostredníctvom pošty alebo inej doručovacej služby.
3.Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Zásielka sa považuje za doručenú aj vtedy, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, v takom prípade sa za okamih doručenia považuje deň nasledujúci po uložení zásielky na pošte. Zásielka sa považuje za doručenú aj v prípade, že ju adresát prevziať odmietol, a to okamihom odmietnutia.
4. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zloženie realizačnej zábezpeky vo výške 5% z hodnoty
zmluvy, na účet verejného obstarávateľa, a to najneskôr ku dňu účinnosti zmluvy o dielo.
5. Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. (1) ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky
zábezpekou. Pod zábezpekou sa v tomto prípade myslí poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie
finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa vo výške 20 000,- EUR. Podrobnosti ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
12.10.2017

Redakčné opravy

15988 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 224/2017
V oznámení 14255-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Cífer, Nám. A. Hlinku 31, 919 43 Cífer zverejnenom vo VVO č. 202/2017 zo dňa 13.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Miesto: Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 24.11.2017 10:00 Má byť: 28.12.2017 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Miesto: Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.11.2017 11:00 Má byť: 28.12.2017 11:00
16598 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 235/2017
V oznámení 14255-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Cífer, Nám. A. Hlinku 31, 919 43 Cífer zverejnenom vo VVO č. 202/2017 zo dňa 13.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: a) Minimálne jedna osoba vo funkcii riaditeľ stavby resp. manažér stavby. Riaditeľ/manažér stavby uchádzača musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky: -musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti autorizovaného stavebného inžiniera pre inžinierske stavby, t.j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov - originál alebo úradne osvedčená fotokópia resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa definície vyššie, rovnako originál alebo úradne osvedčená fotokópia. - minimálne 10 rokov odbornej praxe pri inžinierskych stavbách - minimálne 5 rokov odbornej praxe vo funkcii riaditeľa/manažéra stavby - predloží zoznam zrealizovaných zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru Vzhľadom na obmedzenie počtu znakov formulára Oznámenia o oprave v Informačnom systéme Zber údajov v tejto sekcii na max. 1000 znakov, viac informácii je uvedených v súťažných podkladoch. Má byť: vypúšťa sa. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: b) Minimálne jedna osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác hlavný stavbyvedúci. Hlavný stavbyvedúci musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky: -musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre inžinierske stavby, t.j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov,originál alebo úradne osvedčená fotokópia resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa definície vyššie, rovnako originál alebo úradne osvedčená fotokópia. - minimálne 10 rokov praxe pri inžinierskych stavbách - minimálne 5 rokov praxe vo funkcii hlavného stavbyvedúceho - predloží zoznam zrealizovaných zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru.. Vzhľadom na obmedzenie počtu znakov formulára Oznámenia o oprave v Informačnom systéme Zber údajov v tejto sekcii na max. 1000 znakov, viac informácii je uvedených v súťažných podkladoch. Má byť: a) Minimálne jedna osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác hlavný stavbyvedúci. Hlavný stavbyvedúci musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky: - musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre inžinierske stavby, t.j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov,originál alebo úradne osvedčená fotokópia resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa definície vyššie, rovnako originál alebo úradne osvedčená fotokópia. - minimálne 10 rokov praxe vo funkcii hlavného stavbyvedúceho pri inžinierskych stavbách - predloží zoznam zrealizovaných zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v pozícii hlavný stavbyvedúci / stavbyvedúci za predchádzajúcich.. Vzhľadom na obmedzenie počtu znakov formulára v IS Zber údajov v tejto sekcii na max. 1000 znakov, viac informácii je uvedených v súťažných podkladoch. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Dôkazové prostriedky pre body a) a b) - štruktúrovaný životopis, z ktorého bude vyplývať nasledovné:funkcia, meno a priezvisko, stupeň zodpovednosti, funkcia na stavbe, vzdelanie: najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov školy, dátum ukončenia školy, iné odborné vzdelanie: škola/vzdelávacia inštitúcia, dosiahnuté vzdelanie, dátum, - dokument: zoznam zrealizovaných zákaziek: odborná prax: celková prax (roky), prax na podobných zmluvách (roky, finančný objem), prax vo funkcii riaditeľa/manažéra stavby resp. hlavného stavbyvedúceho - Osvedčenie autorizovaného stavebného inžiniera resp.stavbyvedúceho vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) alebo ekvivalentný doklad - originál alebo fotokópia s originálom pečiatky a podpisom Má byť: Dôkazové prostriedky pre bod a): - štruktúrovaný životopis, z ktorého bude vyplývať nasledovné:funkcia, meno a priezvisko, stupeň zodpovednosti, funkcia na stavbe, vzdelanie: najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov školy, dátum ukončenia školy, iné odborné vzdelanie: škola/vzdelávacia inštitúcia, dosiahnuté vzdelanie, - dokument: zoznam zrealizovaných zákaziek: odborná prax: celková prax (roky), prax na podobných zmluvách (roky, finančný objem), prax vo funkcii hlavného stavbyvedúceho - Osvedčenie autorizovaného stavbyvedúceho - rozsah oprávnenia: inžinierske stavby, vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) alebo ekvivalentný doklad podľa práva EÚ - originál alebo fotokópia s originálom pečiatky a podpisom.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité