Oznámenie 14294 - WYP

Obsah

14294 - WYP
Vestník č. 203/2017 - 16.10.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Svätý Jur
IČO: 00304832
Prostredná 29, 90021 Svätý Jur

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Jana Kvantová
Telefón: +421 244971321
Fax: +421 244971320
Email: mesto.svatyjur@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4131
Hlavná adresa(URL): http://www.svatyjur.sk///
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://evo.gov.sk/evo/tender/4131_4501_20171009.nsf
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://evo.gov.sk/evo/tender/4131_4501_20171009.nsf
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Prestupný dopravný terminál Svätý Jur
II.1.2) Hlavný kód CPV
45223300-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom obstarávania sú stavebné práce pre realizáciu stavebných aktivít projektu:
1. Zriadenie prestupného dopravného terminálu
2. Vytvorenie parkoviska Park & Ride a Bike & Ride
Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky a v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu týchto súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 537 624,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233140-2
45233260-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Staničná ulica, Svätý Jur, parcely číslo 4791/4, 4791/88, 4791/90, 4980/18, 4980/19, 4980/31, 4980/33, 4980/34, 4980/35, 4980/36.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na prestupnom dopravnom terminály v Svätom Jure, ktorý sa nachádza pre železničnej zastávky na juhozápadnom okraji mesta a rozprestiera sa pozdĺž Staničnej ulice. Priestor je vymedzený bývalou železničnou výpravnou budovou, radom garáží na severe, existujúcimi skladmi na východe a novým koridorom železničnej trate.
Cieľom dopravného riešenia stavby je také technického riešenie dopravných plôch, ktoré výrazne skvalitní a sprehľadní dopravu v predstaničnom priestore. Dopravné vzťahy sa týkajú železničnej dopravy, prímestskej autobusovej dopravy, individuálnej automobilovej dopravy, statickej a pešej dopravy.
Po realizácii projektu bude vytvorených 58 parkovacích miest pre individuálnu automobilovú dopravu a 2 miesta pre autobusy a osadia sa cyklostojany, ktoré budú zastrešené a umiestnené pod v tesnej blízkosti železničného nástupiska.
Spoločensko-stretávacie priestory sú navrhované v ťažiskových priestoroch daného územia a to v nástupnom predpolí pred nástupiskom a na križovaní peších ťahov a cyklistických chodníkov. Projekt ráta s jednoliatym dláždeným povrchom vysokej kvality, neutrálnej farebnosti doplneným prírodným dreveným mobiliárom vo forme lavičiek a odpadkových košov a zastrešených cyklostojanov. Súčasťou dopravného riešenia sú aj priečne pešie prepojenia. Priechody pre chodcov sú navrhnuté bezbariérovo. Bezbariérová úprava spočíva v znížení obrubníka na 20 mm. Chodník je vybavený signálnym a varovným pásom pre pohyb nevidiacich a slabozrakých. V realizovanom priestore budú osadené bezpečnostné kamery a informačný panel pre cestujúcich a návštevníkov mesta.

Stavebné práce sú v rámci projektu rozčlenené na 2 aktivity, pre ktoré sú vystavené samostatné výkaz-výmery:
1. Zriadenie prestupného dopravného terminálu
2. Vytvorenie parkoviska Park & Ride a Bike & Ride

Dielo pozostáva z nasledovných stavebných objektov:
- SO 01 Komunikácie a spevnené plochy
- SO 02 Odvodnenie a spevnenie spevnených plôch - Dažďová kanalizácia s odlučovačom ropných látok:
SO 02.1 Rekonštrukcia vodovodu ŽSR
SO 02.2 Rekonštrukcia vodovodnej prípojky
- SO 03 Verejné osvetlenie:
SO 03.1 Mechanická ochrana podzemných káblov ŽSR
SO 03.2 Elektronické informačné zariadenia
SO 03.3 Kamerový systém
- SO 04 Prestrešenie zastávok a mobiliár
- SO 05 Príprava územia, búracie práce vrátane ostatných objektov SO 02, SO 03

Verejný obstarávateľ odporúča vykonať obhliadku miesta uskutočnenia predmetu zákazky z dôvodu získania všetkých údajov, ktoré môžu byť potrebné na prípravu ponuky a podpísanie zmluvy o dielo na predmetnú zákazku.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 537 624,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Projekt v rámci IROP s názvom Prestupný dopravný terminál, kód ITMS 302011G294
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ZVO vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 12 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 ZVO, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.

Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie.

Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.

Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overia zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač alebo záujemca nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa vyššie uvedeného odseku.

V súlade s § 152 ods. 5 ZVO je verejný obstarávateľ oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) aj v prípade, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov.

Doklady tu uvedené musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti:
Doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky verejný obstarávateľ vyžaduje povinne v súlade s § 114 ods. 2 ZVO. Nakoľko bude zákazka realizovaná z verejných zdrojov, verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal aj to, že nie je dlžníkom voči štátu, sociálnej poisťovni, zdravotným poisťovniam a ďalšie podmienky, ktoré preukazuje v súlade s § 32 ZVO. Splnenie týchto podmienok je predpokladom dôveryhodnosti zmluvného partnera a úspešného zrealizovania diela.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V súlade s § 33 ods. 1 písm. a) uchádzač predloží vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia potvrdenia nie je v nepovolenom debete.

Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti:
V súlade s § 33 ods. 1 písm. a) ZVO požaduje verejný obstarávateľ predložiť vyjadrenie bánk/banky o schopnosti plniť si finančné záväzky z dôvodu zabezpečenia plynulosti realizácie stavebných prác a bezproblémového finančného prekrytia obdobia medzi zahájením realizácie zákazky a ich úhradou zo strany verejného obstarávateľa. Toto vyjadrenie banky/bánk je žiadané z dôvodu overenia solventnosti a kredibility uchádzača.

Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky originálom alebo úradne overenou kópiou z banky nie staršou ako tri mesiace a čestným prehlásením podľa predchádzajúceho odseku.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.

Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V súlade s § 33 ods. 1 písm. a) uchádzač predloží vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia potvrdenia nie je v nepovolenom debete.
V prípade, že uchádzač má účty vo viacerých bankách, vyžaduje sa potvrdenie zo všetkých bánk.
Uchádzač musí predložiť aj čestné prehlásenie, že predložil potvrdenia od všetkých bánk, v ktorých má vedené účty.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V súlade s § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Uchádzač splnenie podmienky preukáže zoznamom stav. prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verej. obstarávania v súlade s Prílohou č. 6 Súťažných podkladov, kde uvedie ceny, miesta a lehoty ich uskutočnenia. Uvedený zoznam uchádzač doplní potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stav. prác a zhodnoteniami uskutočnených prác podľa obchod. podmienok.
Ver. obstarávateľ vyžaduje predložiť referencie na všetky zákazky v zozname stav. prác podľa tohto bodu, pričom ak odberateľom bol:
- ver. obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, tak dokladom o plnení je referencia,
- iná osoba ako ver. obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Zdôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Ver. obstarávateľ má záujem uzatvoriť zmluvu s dodávateľom, ktorý vie preukázať skúsenosti s plnením predmetu rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky. Uvedením realizovaných stav. prác si môže ver. obstarávateľ overiť plnenie záväzkov dodávateľa riadne a včas ako aj kvalitu ich vyhotovenia. Realizácia stav. prác na verej. priestranstvách má svoje špecifiká z hľadiska použitých technolog. postupov, zabezpečenia vysokej odolnosti a trvácnosti stavby ako aj z hľadiska organizácie stav. prác a povoľovacích konaní, preto ver. obstarávateľ vyžaduje skúsenosť s takýmto druhom zákazky v primeranom finančnom objeme.
Podmienky ako výška a počet skutočne zrealizovaného nákladu sú vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky primerané.

V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
Uchádzač splnenie podmienky preukáže predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.

Zdôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Ver. obstarávateľ požaduje, aby uchádzač na plnenie predmetu zákazky mal k dispozícii osobu v pozícii stavbyvedúceho s príslušnou odbornosťou v zmysle platných právnych predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho pre stav. práce, ktoré sú predmetom zákazky. Určením tejto podmienky účasti ver. obstarávateľ zabezpečuje uskutočnenie stav. prác v súlade s platným práv. poriadkom SR a na požadovanej odbornej úrovni, čo súvisí s kvalitou uskutočnenia diela.

Uchádzač môže na preukázanie tech. alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač ver. obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne využívať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie tech. alebo odbornej spôsobilosti.

Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju tech. alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.

Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie tech. alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciu alebo relevantnými odbor. skúsenosťami podľa § 34 ods. 1 písm. g) uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stav. práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.

Na preukázanie splnenia týchto podmienok účasti musí uchádzač v ponuke predložiť doklady ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce tech. alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre preukázanie podmienky podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO je minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Minimálna požiadavka na zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov a nadväzujúce referencie je, aby v zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (stanovených k dňu vyhlásenia verejného obstarávania) a nadväzujúce referencie boli:
a)aspoň 1 (jedno) dielo rovnakého alebo podobného predmetu zákazky; pričom rovnakým alebo podobným predmetom zákazky sa rozumie zákazka na realizáciu stavebných prác vo verejných priestranstvách, napr. parkoviská, cesty, námestia, parky a pod.
b)minimálna hodnota zákazky alebo minimálny súčet hodnôt zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru definovaného v bode a) je 350 000 EUR bez DPH,
c)minimálna súhrnná hodnota zákaziek v zozname stavebných prác má byť najmenej 500 000 EUR bez DPH.

Pre preukázanie podmienky podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO je minimálna požadovaná úroveň štandardov:
a)Minimálne 1 osoba uchádzača, ktorá bude zodpovedná za realizáciu stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho - uchádzač predloží doklad o jej odbornej spôsobilosti s odborným zameraním na pozemné stavby alebo inžinierske stavby alebo ekvivalent dokladu vydaný podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie Slovenskej komory stavebných inžinierov (ďalej SKSI) o vykonaní odbornej skúšky alebo ekvivalentný doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov Európskej únie na účely voľného poskytovania služieb v Slovenskej republike a štátov mimo územia SR.
b)Preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť zamestnanca v pozícii stavbyvedúceho v oblasti riadenia stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom podobným predmetom zákazky sa rozumie zákazka na realizáciu stavebných prác vo verejných priestranstvách, napr. parkoviská, cesty, námestia, parky a pod. minimálna požiadavky na praktickú skúsenosť je realizácie aspoň 2 stavieb rovnakého alebo podobného charakteru.
Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže zoznamom profesijných skúseností stavbyvedúceho, z ktorého musí byť zrejmé:
- meno a priezvisko,
- praktické skúsenosti - názov a sídlo odberateľa a kontakt na odberateľa,
- názov referenčnej stavebnej akcie,
- hodnota referenčnej stavebnej akcie,
- názov a popis pozície na referenčnej stavebnej akcii,
- obdobie účasti na realizácii referenčného projektu v štruktúre od (mesiac a rok) - do (mesiac a rok),
- meno, priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa,
- dátum a podpis stavbyvedúceho.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.11.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.11.2017 10:00
Miesto: Obecný úrad mesta Svätý Jur, Prostredná 29, 900 21 Svätý Jur
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné.
Otváranie časti ponúk Kritériá je verejné a komisia ho vykoná v súlade s ustanoveniami § 52 ods. 2 ZVO a v súlade so súťažnými podkladmi len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na stránke www.evo.gov.sk a listinnou formou. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch.

Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované ktoré sú zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk) pre:
-verejného obstarávateľa v Príručke používateľa systému EVO Podlimitné zákazky bez využitia elektronického trhoviska (pdf, 6 MB) (verzia 0.3, 23.11.2016) a pre
-záujemcu/uchádzača v Príručke používateľa systému EVO - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) (PDF - 2,5 MB).

Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie častí ponuky označenej ako KRITÉRIÁ prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky, alebo na linke: https://evo.gov.sk/evo/tender/4131_4501_20171009.nsf/dspleafs/skwelcome?OpenDocument

V prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne, vrátane predkladania časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk v súťažných podkladoch.

V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu
záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.

Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (v texte aj "ZVO").

Obhliadka stavby je stanovená na deň 19. 10.2017 o 14.00 hod. v zmysle súťažných podkladov.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
12.10.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité