Oznámenie 14390 - MST

Obsah

14390 - MST
Vestník č. 204/2017 - 17.10.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Košický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35541016
Námestie Maratónu mieru 1, 04266 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Radoslava Mondíková Rubická
Telefón: +421 557268230
Email: obstaravanie@vucke.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3143
Hlavná adresa(URL): http://www.vucke.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://startup.vucke.sk/files/vo/urad/Sutazne_podklady_dverne_vyplne.zip
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Výroba a výmena dvoch kusov dverných výplní
II.1.2) Hlavný kód CPV
44221200-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Výroba a výmena dvoch kusov dverných výplní, ktoré majú byť vyrobené ako kópie pôvodných drevených dverných výplní, v zmysle týchto súťažných podkladov a ich príloh.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 8 563,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45421130-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Budova Úradu košického samosprávneho kraja na Námestí Maratónu mieru č. 1 v Košiciach, na 3. nadzemnom podlaží (2. poschodí) do chodieb v hlavnom schodisku.
II.2.4) Opis obstarávania:
Vstupné drevené steny na treťom nadzemnom podlaží v počte dvoch kusov budú realizované po vybúraní pôvodných konštrukcií oceľových stien s jednoduchým zasklením do jestvujúceho otvoru (podrobnejšie viď fotodokumentácia k projektovej dokumentácií pre realizáciu stavby). Nové konštrukcie budú umiestnené na podlahu s pôvodným brúseným terazzom, do ostení z murovanej konštrukcie z plnej pálenej tehly s povrchovou úpravou vápennej omietky a na spodnú hranu nepôvodného nadpražia prekladu. Výrobky drevenej steny po ich umiestnení do otvoru budú oddeľovať schodiskový priestor od spojovacej chodby administratívnych priestorov.
Výrobky 2 ks vstupných drevených dverí majú byť zhotovené ako dvojkrídlové, kyvné bezprahové s bočnými pevnými krídlami a pevným nadsvetlíkom. Zárubne majú tvoriť pevné drevené rámy votknuté do podlahy a ostenia. Výrobok má byť vyrobený zo smrekového (príp. borovicového) dreva I. triedy s farebnou úpravou v odtieni RAL 6016 nanesenou rovnomerným striekaním. Kotvenie je potrebné riešiť skrutkami s predpokladaným zapustením a kovania, závesy, zámok, madlo riešiť v povrchovej úprave v odtieni mosadz. Výplň presklenia má byť realizované ako 1-sklo s hrúbkou 4 mm v designe dubová kôra s farebnosťou bronz. Výrobok podmieňujeme písomným odsúhlasením Krajským pamiatkovým úradom v Košiciach.
Podrobný rozsah zákazky a ďalšie podmienky sú stanovené v dielenskej dokumentácií SO 01 dverné výplne v počte 2 kusov na 2. poschodí divíznej budovy, Námestie Maratónu mieru č. 1 v Košiciach; Záväznom stanovisku KPUKE-2017/9696-3/39424/LB zo dňa 13. 5. 2017; Záväznom stanovisku KPUKU-2017/18661-2/66431/LB zo dňa 25. 8. 2017 a v zmluve o dielo (príloha č. 2 súťažných podkladov)
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 8 563,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
V bode II.2.7 sa rozumie do 3 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účastí týkajúce sa osobného postavenia ustanovené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v zmysle neskorších predpisov (ďalej len ZoVO alebo zákon o verejnom obstarávaní). Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 2 až 7 alebo v zmysle §152.

V zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (JED).

JED sa predkladá v súlade s ustanoveniami § 39 zákona o verejnom obstarávaní.

Ak je uchádzačom skupina dodávateľov podmienky účasti preukazuje v súlade s § 37 ods. 3 až ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 61/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukázania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZoVO povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky.

Odôvodnenie primeranosti
Požiadavky týkajúce sa osobného postavenia vyplývajú priamo zo ZoVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: neaplikuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neaplikuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.11.2017 15:30
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.11.2017 10:00
Miesto: Košický samosprávny kraj, Námestie Maratónu mieru č. 1, Košice
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ aplikuje § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní (reverzné vyhodnotenie verejnej súťaže).
Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodou narúšajúcu hospodársku súťaž.
Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii na profile verejného obstarávateľa, ktorý je zriadený v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a na odkaze uvedenom v bode I.3 tohoto oznámenia.Verejný obstarávateľ bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadne zmeny, doplnenia a odpovede na prijaté žiadosti o vysvetlenie, o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém ÚVO umožní.
Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku.

Podrobnosti o predmete zákazky, procese verejného obstarávania a iných skutočnostiach neupravených týmto oznámením sa budú riadiť súťažnými podkladmi tejto zákazky a zákonom o verejnom obstarávaní.
Pri osobnom doručení do podateľne Košického samosprávneho kraja sa ponuka predkladá v čase úradných hodín podateľne (uvedené v súťažných podkladoch). Pri doručení poštou je podstatný čas a dátum doručenia na adresu verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ v zmysle § 56 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní predlžuje lehotu uvedenú v § 56 ods. 8, 10, 11 z 10 pracovných dní na 20 pracovných dní.
Vzhľadom na povahu zákazky nejde o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Vzhľadom na zákazky realizované v priebehu roka sa táto zákazka, aj napriek PHZ, zadáva ako nadlimitná zákazka.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
12.10.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité