Oznámenie 14350 - WYS

Obsah

14350 - WYS
Vestník č. 203/2017 - 16.10.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Trnovec nad Váhom
IČO: 00306240
Trnovec nad Váhom 587, 92571 Trnovec nad Váhom

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Július Rábek
Telefón: +421 317781496
Email: starosta@trnovecnadvahom.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily.
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
KOODIS spol. s r.o.
IČO: 31414885
P. Pázmánya č.49/3 , 92701 Šaľa

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Július Kelemen
Telefón: +421 317704193
Email: koodis.sala@koodis.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
KOODIS spol. s r.o.
IČO: 31414885
P. Pázmánya č.49/3 , 92701 Šaľa

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Július Kelemen
Telefón: +421 317704193
Email: koodis.sala@koodis.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
„Zber, odvoz a zneškodnenie odpadu v obci Trnovec nad Váhom“.
Referenčné číslo: Trnovec nad Váhom 03/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
90500000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených so zberom, prepravou a nakladaním s komunálnym odpadom v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, t.j. zber, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu. Celkové množstvá sú uvedené v prílohe č.2 - špecifikácia odpadu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 71 329,52 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trnovec nad Váhom.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených so zberom, prepravou a nakladaním s komunálnym odpadom v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, t.j. zber, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu. Upozorňujeme uchádzačov, že obec v súčasnosti označuje nádoby RFiD tagmi, ktoré úspešný poskytovateľ pri zbere elektronicky načíta a ihneď po vývoze odovzdá poverenému zástupcovi obce na základe RFiD tagov.
Súčasťou ponuky bez požiadavky na jeho úhradu musí byť i ponuka na zber triedeného odpadu, t.j. plasty, papier, sklo a kovy, ktorý financuje organizácia zodpovednosti výrobcov zazmluvnená obcou.
Celkové množstvá sú uvedené v špecifikácii ročného odpadu, ktorá tvorí prílohu č. 2 SP.
Obec Trnovec nad Váhom má v súčasnosti 2776 obyvateľov.
Predpokladané množstvo komunálneho odpadu 31,31 t/mesiac, t.j. 12 x 31,31 = 375,77t/rok,
Počet zberných nádob v obci je: 120 l 883 ks, 240 l 10 ks a 1100 l nádob 1 ks. Priemerný počet vyvezených nádob za týždeň je cca 350, nakoľko je v obci zavedený množstevný zber.
Interval odvozu pre komunálny odpad je stanovený 1x týždenne v pondelok, resp. v deň podľa určenia objednávateľom a odsúhlasenia poskytovateľom.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 71 329,52 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z.z. bodu e) - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré preukazuje uchádzač v zmysle § 32 ods.2 písm. e) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač splnenie podmienky účasti môže preukázať podľa § 152 ods.1 a ods.3 zákona o VO. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 17.4.2016 je zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým miestom pobytu mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať dočasne predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Jednotný európsky dokument je súčasťou súťažných podkladov v editovateľnej forme, resp. je možné ho stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: stanovené podmienky účasti vyplývajú priamo z § 114 ods.2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžadujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Uchádzač predloží dokumenty a informácie uvedené v časti Minimálna požadovaná úroveň štandardov V predloženom zozname musí byť minimálne jedna zákazka (referencia), ktorej finančný objem bol v minimálnej výške 15 000,00 EUR bez DPH/rok. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona verejnom obstarávaní: preukázanie referencií je pre verejného obstarávateľa podstatná, nakoľko preukazuje jeho odborné a technické skúsenosti.
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality. Uchádzač predloží dokumenty a informácie uvedené v časti Minimálna požadovaná úroveň štandardov. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona verejnom obstarávaní: preukázanie technickej spôsobilosti tejto požiadavky verejného obstarávateľa je pre verejného obstarávateľa podstatná, nakoľko preukazuje jeho technické vybavenie a podmienky pre zabezpečenie kvality.
3. Podľa § 34 ods. 1 písm. f) doklady o technickej spôsobilosti uchádzača poskytujúceho služby vydané príslušným orgánom v krajine sídla uchádzača so súhlasom tohto orgánu. Uchádzač predloží dokumenty a informácie uvedené v časti Minimálna požadovaná úroveň štandardov v origináloch alebo úradne osvedčených kópiách. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona verejnom obstarávaní: preukázanie technickej spôsobilosti dokladmi vydanými príslušnými orgánmi je pre verejného obstarávateľa podstatná, nakoľko preukazuje jeho odbornú spôsobilosť.
4. Podľa § 34 ods.1 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby. Uchádzač predloží dokumenty a informácie uvedené v časti Minimálna požadovaná úroveň štandardov v origináloch alebo úradne osvedčených kópiách. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona verejnom obstarávaní: preukázanie technickej spôsobilosti tejto požiadavky verejného obstarávateľa je pre verejného obstarávateľa podstatná, nakoľko preukazuje jeho technické vybavenie.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 o ds. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie technickej a odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické alebo odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 37 ods. 3. Všetky doklady musia byť predložené v originálnom vyhotovení, resp. overené kópie. Splnenie podmienky účasti môže predbežne uchádzač preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1) podľa § 34 ods. 1 písm. a) Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam minimálne 3 poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky k lehote na predkladanie ponúk, ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie v minimálnej výške 45 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. V predloženom zozname musí byť minimálne jedna zákazka (referencia), ktorej finančný objem bol v minimálnej výške 15 000,00 EUR bez DPH/rok. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky sa považujú služby za zber, prepravu a zhodnocovanie alebo zneškodnenie komunálneho odpadu.
K bodu 2) podľa § 34 ods. 1 písm. d) Uchádzač predloží platný Certifikát systému manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou podľa normy EN ISO 9001 a Certifikát bezpečnosti OHSAS 18001 pre služby v odpadovom hospodárstve. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
K bodu 3) podľa § 34 ods.1 písm. f) Uchádzač predloží Registráciu podnikateľa na zber a prepravu odpadov podľa § 15 zákona č. 223/2001 Z.z o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení a Integrované povolenie podľa § 8 ods. 2 písm. c) zák. č. 245/2003 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vydané príslušným orgánom životného prostredia podľa druhu likvidácie, resp. zhodnotenia odpadov,
K bodu 4) podľa § 34 ods. 1 písm. j) Uchádzač predloží doklad od minimálne jedného vozidla na zber a odvoz komunálneho odpadu spĺňajúceho európske emisné štandardy Euro 5 - dôkazový materiál - Osvedčenie o evidencii (Technický preukaz) vozidla.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.10.2017 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.07.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.10.2017 15:00
Miesto: KOODIS spol. s r.o., P. Pázmánya č. 49/3, 927 01 Šaľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Súťažné podklady sú dostupné všetkým záujemcom na profile verejného obstarávateľa - Obec Trnovec nad Váhom na stránke www.uvo.gov.sk/profily. Súťažné podklady si záujemcovia môžu vyžiadať emailom na adrese: koodis.sala@koodis.sk, resp. písomne alebo osobne na adrese: KOODIS spol. s r.o., P. Pázmánya č. 49/3, 927 01 Šaľa. Žiadosť musí obsahovať názov zákazky, kompletné identifikačné údaje žiadateľa, názov, adresa sídla a emailová adresa, na ktorú majú byť zaslané súťažné podklady. Po doručení kompletnej žiadosti budú súťažné podklady záujemcovi zaslané na jeho emailovú adresu. Súťažné podklady budú poskytnuté v digitálnej forme. V prípade skupiny dodávateľov predložia vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých členov skupiny.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.10.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité