Oznámenie 14356 - WYP

Obsah

14356 - WYP
Vestník č. 204/2017 - 17.10.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Gymnázium, Ulica 1. mája 8, 901 01 Malacky
IČO: 00160229
Ulica 1. mája č. 8 , 90101 Malacky

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Andrej Zelenák
Telefón: +421 907745169
Email: zelenak@visions.cc
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/351
Hlavná adresa(URL): http://gymal.edupage.org
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/351
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Visions Consulting, s.r.o.
IČO: 45394920
Štefánikova 23 , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Andrej Zelenák
Telefón: +421 907745169
Email: zelenak@visions.cc
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zateplenie všetkých pavilónov školy Gymnázium Ul. 1. mája č.8, Malacky
Referenčné číslo: 0512-01-020
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214220-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce k zabezpečeniu zateplenia certifikovaným zatepľovacím systémom strechy a obvodového plášťa šiestich pavilónov školy vrátane výmeny sklobetónových stien na telocvični Gymnázia Malacky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 528 624,36 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45443000-4
45421100-5
45310000-3
45261300-7
45442100-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Gymnázium, Ul. 1. mája č.8, Malacky, KÚ Malacky, LV č. 201, parc. čísla: 2711, 2710, 2718/2, 2713, 2714, 2717.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce k zabezpečeniu zateplenia certifikovaným zatepľovacím systémom strechy a obvodového plášťa šiestich pavilónov školy vrátane výmeny sklobetónových stien na telocvični Gymnázia Malacky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 528 624,36 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok:

Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), ktoré preukazuje podľa § 32 ods. 2 zákona, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 je možné nahradiť podľa § 152 zákona potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu: NIE

Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov podľa § 33 zákona uvedených podľa tohto bodu preukazujúcich splnenie ekonomického a finančného postavenia:

1. podľa § 33 ods. 1 písm. a) - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre vykonávanie služieb, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom blokácie (na základe súdneho rozhodnutia, alebo v súvislosti s exekučným konaním) alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu odoslania výzvy na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. § 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,

Odôvodnenie primeranosti: Požadovaný zoznam uskutočnených prác má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s uskutočňovaním prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov bola stanovená s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem, rozsah a charakter predmetu zákazky.

2. § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona - opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.

Odôvodnenie primeranosti: Požadovaný certifikát je zárukou odbornej spôsobilosti uchádzača. Záujemca preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 pre oblasť realizácie stavebných prác, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem a z noriem členských štátov Európskych štátov spoločenstva.

3. §34 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti na riadiacich zamestnancov skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom riadiacich zamestnancov, ktorí sa budú podieľať na riadení stavebných prác. Primeraná odborná prax a príslušné certifikáty jednotlivých zamestnancov majú preukázať ich odbornú spôsobilosť riadiť predmet zákazky.

4. § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 zákona - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.

Odôvodnenie primeranosti: Uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 (alebo ekvivalent)), pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, a z noriem členských štátov Európskych štátov spoločenstva. Certifikát je zárukou odbornej spôsobilosti uchádzača a je tiež zárukou, že uchádzač dodržiava pri práci ochranu životného prostredia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad 1/ Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam stav.prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov (predchádzajúcich lehote na predkladanie ponúk), ktorého fin. objem bol spolu za sledované obdobie v min. výške 1 060 000 EUR bez DPH; z toho minimálne jedna zákazka (referencia), ktorej finančný objem bol v min. výške 530 000,00 EUR bez DPH. Za stav. práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje zateplenie objektov a výmena okien na stavbách, ktoré spadajú do JKSO: 801 34 budovy učební odborných škôl, /alebo do KS skupiny 126 Budovy na kultúru, verejnú zábavu, vzdelávanie a zdravotníctvo podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z. z. Štatistického úradu SR, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb. Zoznam stavebných prác má obsahovať: a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa, b) názov a stručný opis predmetu zákazky, c) zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR, d) lehotu uskutočnenia prác, e) potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác odberateľom. Ak budú v zmluvnej cene zákazky (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce alebo činnosti ako požadované, uchádzač je povinný vyčísliť a uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uvedené v tomto bode.

Ad 2/ Uchádzač vo svojej ponuke predloží opatrenia na zabezpečenia kvality, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác. Záujemca predloží certifikát systému riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001 (systém manažérstva kvality v oblasti stavebných prác) vydaný nezávislou inštitúciou v oblasti predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov EU.

Ad 3/ Riadiaci zamestnanec - hlavný stavbyvedúci, počet min. 1: -doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby); preukáže osvedčením, -min. 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho, preukáže životopisom, -minimálne jedna (1) preukázateľná praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho obdobnej ako predmetu zákazky v minimálnej hodnote 530 000,00 EUR bez DPH, preukáže životopisom. Za stav.práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavby, ktoré spadajú do JKSO: 801 34 budovy učební odborných škôl, /alebo do KS skupiny 126 Budovy na kultúru, verejnú zábavu, vzdelávanie a zdravotníctvo podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z. z. Štatistického úradu Slovenskej republiky, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb.

Ad 4/ Certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom, možnosť využiť schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo normy environmentálneho manažérstva vyplývajúce z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy (opis opatrení, použitých uchádzačom na zabezpečenie plnenia kritériá pre danú normu) predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Napr. doklad o splnení určitých noriem environmentálneho riadenia podľa normy ISO 14001.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
A/ Požaduje sa, aby ponuka uchádzača v časti Ostatné obsahovala originál alebo úradne osvedčenú kópiu:
1. certifikát OHSAS 18001, resp. iný ekv. doklad prezentujúci systém BOZP na stavbe. V takom prípade sa požaduje predložiť popis ekv. systému alebo rovnocenné osvedčenie
2. čestné prehl. resp. záväzného súhlasu, ktorým bude deklarovať, že v prípade ak sa stane úspešným uchádzačom, k podpisu zmluvy o dielo predloží prísľ. banky o poskytnutí úveru minimálne vo výške zml. plnenia, ktorý bude platný a účinný počas celého trvania zmluvy.
B/ Úsp. uchádzač v zmysle prísl. ustanovení zmluvy predloží dokument, Článok VIII.
1/ prísľub banky o poskytnutí úveru vo výške zml. plnenia, alebo ekviv. v inej mene(ods. 8.14)
2/ orig./úradne osv. kópiu poist. zml. na poistenie všeob. zodp. zaškodu spôsobenú pri výkone predm. zákazky, vo výške krytia min. vo výške zmluvného plnenia, a účinné počas celého trvania zmluvy. Dokument podpísaný uchádzačom, v prípade skupiny podpísaným každým členom(ods. 8.6)
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.11.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.05.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.11.2017 12:30
Miesto: Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, 820 05 Bratislava, tretie poschodie , rokovacia miestnosť
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 a spôsobom podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Vzhľadom na podmienky účasti, techn. špecifikácie, kritérium na vyhodnotenie ponúk predmetné ver.obstarávanie nie je zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.

2.Ver. obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 10 000,00 € EUR. Podmienky sú uvedené v súť.podkladoch.

3.Ver.obstarávateľ odporúča záujemcom obhliadku objektov zariadenia. Bližšie informácie sú uvedené v súť. podkladoch.

4.Žiadosť o súťažné.podklady môže záujemca doručiť elektronicky (e-mailom), v listinnej podobe poštou, kuriérnou službou, alebo osobne na kontaktnú adresu podľa bodu I.1) v slovenskom jazyku v originálnom.vyhotovení. Záujemca v žiadosti o poskytnutie súťažných.podkladov uvedie svoje identifikačné údaje:
(v prípade skupiny za každého člena skupiny samostatne), obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho zástupcu (štatutárnych zástupcov) uchádzača, IČO, IČ DPH, číslo faxu, internetová adresa, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail. Verejný .obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej forme na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu.

5.Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu ver.obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u ver. obstarávateľa a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenú v časti I.1) , ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súť. podkladov, ktorá bude obsahovať názov, adresu sídla a
e-mailový kontakt záujemcu. Vzor registračného textu:
V záujme zabezpečenia informovania v procese verejného obstarávania vyhláseného vo vestníku VVO č. ......./2017, zo dňa DD.MM.2017, značka ..... - WYP, s názvom: " Zateplenie všetkých pavilónov školy Gymnázium Ul. 1. mája č.8, Malacky" Vám oznamujem, že sme si dňa DD.MM.2017 stiahli z profilu ver. obstarávateľa súťažné podklady k predmetnej zákazke. Záujemca: Názov, adresa, IČO, telefón, fax, meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónne číslo, e-mail.

6.Ver.obstarávateľ bude všetky vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívnych dokumentov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejňovať v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/351

7. Dokumenty, ktoré predkladá uchádzač musia byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísaným každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI PODĽA § 34:
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa §40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.

Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.10.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité