Oznámenie 14553 - WYP

Obsah

14553 - WYP
Vestník č. 207/2017 - 20.10.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
IČO: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Jediný
Telefón: +421 905964551
Email: jediny@visions.cc
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/2750
Hlavná adresa(URL): http://www.region-bsk.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Visions Consulting, s.r.o.
IČO: 45394920
Štefánikova 23 , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Jediný
Telefón: +421 905964551
Email: jediny@visions.cc
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/2750
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.region-bsk.sk/
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Deinštitucionalizácia DSS a ZPS Rača
Referenčné číslo: 0512-01-025
II.1.2) Hlavný kód CPV
45211100-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce na stavebných objektoch Domova sociálnych služieb a Zariadenie pre seniorov
Rača (ďalej aj DSS a ZPS Rača) na Račianskej ulici č. 105 a Strelkovej ulici č. 2, v rozsahu prác a dodávok podľa
projektových dokumentácií (ďalej tiež ako PD) a zmluvných podmienok.

Stavebné práce zahŕňajú:
Strelkova 2 I. etapa - komplexnú rekonštrukciu 2-podlažného objektu so suterénom na Strelkovej ulici č. 2 spojenú so
zmenou dispozičného riešenia vnútorných priestorov za účelom vytvorenia nového stavebného konceptu,

Strelkova 2 II. etapa - úpravu exteriéru,
Račianska 105 - výstavbu jednopodlažného rodinného dvojdomu s kapacitou 12 fyzických osôb pre potreby poskytovania sociálnych služieb.

Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedená v technickej správe (TS) projektovej
dokumentácie v stupni realizačného projektu z 02/2017.

Miesto realizácie stavebných prác/miesto plnenia:
a) Račianska ulica č. 105: parcela č. 13132/2 v katastrálnom území mestská časť Bratislava Nové Mesto.
b) Strelkova ulica č.2: parcela č. 1507/3, 1507/4, 1507/6 v katastrálnom území mestská časť Bratislava- Rača
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 257 737,07 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45215221-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
1/ Strelkova ulica č.2, 831 06 Bratislava, parcelné čísla 1507/3, 1507/4, 1507/6
2/ Račianska ulica č.105, 831 02 Bratislava, parcelné číslom 13132/2
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je výstavba dvojdomu, elokovaného pracoviska Domova sociálnych služieb a zariadenia pre
seniorov Rača na Račianskej ulici č. 105, Bratislava, v rozsahu prác a dodávok podľa projektových dokumentácií (ďalej
tiež ako PD) a zmluvných podmienok.

Stavebné práce zahŕňajú:
Račianska 105 - výstavba jednopodlažného objektu pre poskytovanie sociálnej služby celoročnou pobytovou formou
prijímateľom sociálnych služieb s dvomi bytovými jednotkami umiestneného na pozemku s par. č. 13132/2 v
katastrálnom území Nové Mesto v Bratislave,
Strelkova 2 I. etapa - komplexná rekonštrukcia dvojpodlažného stavebného objektu vnútorných priestorov za účelom
vybudovania špecializovaného zariadenia a denného stacionára na pozemku s par. č. 1507/3, 1507/4, 1507/6 v
katastrálnom území Rača v Bratislave.
Strelkova 2 II. etapa - úprava exteriéru na pozemku s par. č. 1507/3, 1507/4, 1507/6 v katastrálnom území Rača v
Bratislave.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 257 737,07 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Výzva - kód Výzvy : IROP-PO2-SC211-2017-17
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Kód projektu: NFP302020M866
Názov projektu: Podpora deinštitucionalizácie zariadení sociálnych služieb v Bratislave - DSS a ZPS Rača
Akronym: DSS a ZPS RAČA
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), ktoré preukazuje podľa § 32 ods. 2 zákona, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 je možné nahradiť podľa § 152 zákona potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov.

2. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §
39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, ku dňu
predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.

3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje
preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 37 ods. 3 zákona o VO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: NEPOŽADUJE SA
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: NEPOŽADUJE SA
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. §34 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka účasti slúži pre overenie technickej schopnosti uchádzača dodať realizovať požadovaný predmet zákazky tým, že má na odborné vedenie stavebných prác k dispozícii osobu s príslušným oprávnením a minimálnou praxou s vedením stavebných prác na objektoch rovnakého alebo podobného charakteru ako je stavba podľa predmetu zmluvy. Za stavebné práce rovnakého, alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky sa považujú stavby, ktoré spadajú do JKSO: 801 91 budovy domovov dôchodcov a penziónov pre dôchodcov, /alebo do KS 12 - skupiny 126 Budovy na kultúru, verejnú zábavu, vzdelávanie a zdravotníctvo podľa vyhlášky č. 323/2010 Z. z. Štatistického úradu Slovenskej republiky, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb. Požiadavka na konkrétneho stavbyvedúceho zodpovedného za vedenie stavebných prác v rámci podmienok účasti zohľadňuje aj to, že rekonštrukcia stavby počas prevádzky je technicky aj organizačne náročnejšia ako výstavba nového objektu.

2. § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom

Odôvodnenie primeranosti:
Vzhľadom na to, že zákazka pozostáva z troch stavebných objektov a uchádzači predkladajú na všetky tri stavebné
objekty, je opodstatnený predpoklad, že uchádzač pri plnení zmluvy využije aj kapacity subdodávateľov najmä v
prípade, ak nebude disponovať dostatočnými kapacitami pre realizáciu stavebných prác realizovaných v rovnakom čase na dvoch rôznych miestach.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI:
Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti podľa bodu III.1.3) využiť technické. a odborné
kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej a
odbornej spôsobilosti spoločne.
Na prepočet inej meny ako euro uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenia tejto Výzvy vo vestníku VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad 1/ § 34 ods. 1 písm. g) zákona vyžaduje sa uviesť údaje minimálne o jednej osobe s oprávnením na výkon činnosti stavbyvedúceho z riadenia stavby rovnakého alebo obdobného charakteru, ako sú stavebné práce na objekte stavby podľa predmetu zákazky. Za stavebné práce rovnakého, alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky sa považujú stavby, ktoré spadajú do JKSO: 801 91 budovy domovov dôchodcov a penziónov pre dôchodcov, /alebo do KS 12 - skupiny 126 Budovy na kultúru, verejnú zábavu, vzdelávanie a zdravotníctvo podľa vyhlášky č. 323/2010 Z. z. Štatistického úradu Slovenskej republiky, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb. Požiadavka na konkrétneho stavbyvedúceho zodpovedného za vedenie stavebných prác v rámci podmienok účasti zohľadňuje aj to, že rekonštrukcia stavby počas prevádzky je technicky aj organizačne náročnejšia ako výstavba nového objektu.

Uchádzač preukáže údaje za stavbyvedúceho nasledovnými dokladmi:
- dokladom o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby) alebo ekvivalentného zákona,
- profesijným životopisom s údajmi o praxi, osobitne o riadení stavieb stavebných prác rovnakého alebo podobného
charakteru z pozície stavbyvedúceho (názov a sídlo odberateľa, názov stavby, popis stavby, investičný náklad stavby, obdobie realizácie stavby od do);
- čestným vyhlásením stavbyvedúceho, že bude k dispozícii na riadenie stavebných prác počas trvania zmluvy,
- ak bude uchádzač preukazovať technickú alebo odbornú spôsobilosť kapacitami inej osoby, predloží zmluvu
uzatvorenú medzi stavbyvedúcim a uchádzačom podľa ustanovenia § 34 ods. 3 zákona.

Ad 2/ ) § 34 ods. 1 písm. l) zákona sa vyžaduje, aby uchádzač uviedol minimálne podiel plnenia zo zmluvy a zároveň ich uviedol do zoznamu. V zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 písm. b) zákona verejný obstarávateľ taktiež požaduje, aby navrhovaní subdodávatelia spĺňali podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie za zhotovovanie stavebných prác sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Vyžaduje sa, aby uchádzač uviedol, ktorej časti predmetu zákazky sa bude plnenie subdodávateľom týkať, označením príslušných položiek v rozpočte s identifikáciou známeho subdodávateľa alebo s uvedením, že subdodávateľ nie je známy v čase predkladania ponuky.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Na zabezpečenie záväzku sa od úspešného uchádzača vyžaduje zádržné vo výške zadrží 10 % z hodnoty každej
faktúry vrátane DPH. Zádržné sa zhotoviteľovi vyplatí do 90 dní od odovzdania diela. Podrobnosti sú uvedené v návrhu
Zmluvy o dielo.

2. Podľa § 41 ods. 1 písm. a) zákona verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch vyžaduje, aby uchádzač vo svojej
ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom. Zároveň verejný obstarávateľ v súťažných
podkladoch vyžaduje splnenie podmienok podľa § 41 ods. 1 písm. b) zákona.

3. Zákazka bude financovaná zo štrukturálnych fondov EÚ.

4. Stavebné práce Strelkova č. 2 , Bratislava II. etapa začne zhotoviteľ až na písomný pokyn verejného obstarávateľa .

5. Verejný obstarávateľ upozorňuje na osobitný režim fakturácie, ktorý je uvedený v návrhu zmluvy o dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.11.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.11.2017 10:30
Miesto: Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie o oprávnených osobách sú uvedené v súťažných podkladoch
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ pre zákazku stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému
elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://evo.gov.sk. Postup je upravený v Príručkách a
odporúčaniach pre systém EVO. Príručky pre Záujemcu/ Uchádzača Verejná súťaž (verzia 0.2, 16.6.2014) a Spoločné moduly (verzia 0.6, 1.8.2016) sú zverejnené na stránke https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/portal-systemu-evo- 3ee.html.

2. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 45.03 a pod názvom Deinštitucionalizácia DSS a ZPS Rača. Lehota na registráciu je uvedená v bode IV.2.2) tejto výzvy. Po úspešnej registrácii budú záujemcom sprístupnené súťažné podklady .

3. Vzhľadom na podmienky účasti, techn. špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk predmetné verejné obstarávanie
nie je zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.

4. Ver. obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 55 000 € EUR. Podmienky sú uvedené v súťažných
podkladoch.

5. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom obhliadku miesta plnenia. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných
podkladoch.

6. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je zapísaný v RPVS alebo jeho subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.10.2017

Redakčné opravy

14865 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 209/2017
V oznámení 14553-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 207/2017 zo dňa 20.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 1. Verejný obstarávateľ pre zákazku stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - evo.gov.sk. Postup je upravený v Príručkách a odporúčaniach pre systém EVO. Príručky pre Záujemcu/ Uchádzača Verejná súťaž (verzia 0.2, 16.6.2014) a Spoločné moduly (verzia 0.6, 1.8.2016) sú zverejnené na stránke www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/portal-systemu-evo- 3ee.html. Má byť: 1. Verejný obstarávateľ pre zákazku stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - evo.gov.sk. Postup je upravený v Príručkách a odporúčaniach pre systém EVO. Príručky pre Záujemcu/Uchádzača - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) a Spoločné moduly (verzia 0.6, 1.8.2016) sú zverejnené na stránke www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/portal-systemu-evo-3ee.html.
15061 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 211/2017
V oznámení 14553-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 207/2017 zo dňa 20.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Doplnenie: 31.05.2018 00:00
16184 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 227/2017
V oznámení 14553-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 207/2017 zo dňa 20.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 2 257 737,07 Má byť: 2 266 640,30 IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.11.2017 10:00 Má byť: 27.11.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.11.2017 10:30 Má byť: 27.11.2017 10:30
16600 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 235/2017
V oznámení 14553-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 207/2017 zo dňa 20.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.11.2017 10:00 Má byť: 01.12.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.11.2017 10:30 Má byť: 01.12.2017 10:30
5131 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2018
V oznámení 14553-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 207/2017 zo dňa 20.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.05.2018 00:00 Má byť: 30.06.2018 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité