Oznámenie 15050 - MST

Obsah

15050 - MST
Vestník č. 211/2017 - 26.10.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165565
Limbová 2, 83752 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Vetráková
Telefón: +421 259373322
Fax: +421 259373248
Email: martina.vetrakova@health.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.health.gov.sk/Titulka
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://josephine.proebiz.com
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://josephine.proebiz.com
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): http://josephine.proebiz.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka hardvéru (osobné počítače, monitory, notebooky, tlačiarne, periférne zariadenia a sieťové zariadenia), softvéru a súvisiacich služieb
Referenčné číslo: S00877-2017-OVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
30200000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka hardvéru (osobné počítače, monitory, notebooky, tlačiarne, periférne zariadenia a sieťové zariadenia), softvéru a súvisiacich služieb.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 257 505,47 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30213000-5
30213100-6
30213300-8
30231000-7
30232100-5
30232110-8
30232120-1
30232130-4
30216110-0
72500000-0
72610000-9
32420000-3
30216130-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo zdravotníctva SR a organizácie v zriaďovateľskej a zakladateľskej pôsobnosti MZ SR
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka hardvéru (osobné počítače, monitory, notebooky, tlačiarne, periférne zariadenia a sieťové zariadenia), softvéru a súvisiacich služieb.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 257 505,47 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo VO podľa § 32 zákona o VO týkajúce sa osobného postavenia:
1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi:
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, uchádzač predloží aj výpis z registra trestov právnických osôb nie starší ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
1.3.Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.2. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.4.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.5.Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c), ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
1.6.Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 zákona o verejnom obstarávaní, za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.7.Vyžaduje sa predloženie scanu originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov (v prípade vyžiadania zo strany verejného obstarávateľa je uchádzač povinný predložiť originály týchto dokladov).
1.8.Uchádzač môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
1.9.Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. V prípade, že zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia ustanovené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku účasti vydaným príslušnou inštitúciou. Uchádzač v ponuke predloží scan pre originálny doklad/doklady alebo jeho/ich úradne osvedčené kópie, ktorým/ktorými preukáže svoje osobné postavenie (v prípade vyžiadania predloží originál dokladov).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní
2.1.podľa § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky (bánk), ktorým je prísľub banky, zahraničnej banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Uchádzač predloží úverový prísľub banky, zahraničnej banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne uchádzačovi úver vo výške minimálne 750 000,- EUR v deň udelenia prísľubu, v prípade úspechu vo verejnom obstarávaní alebo potvrdenie banky o dispozícií s vlastnými finančnými prostriedkami minimálne v rovnakej výške.
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 Zákona NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti:Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky a skúma finančnú stabilitu. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúr je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky, alebo musí byť schopný získať externé finančné zdroje (napr. z banky) na plnenie predmetu obstarávania, ktorý bude uhradený po poskytnutí predmetu zákazky bez finančných preddavkov. Potreba vlastných (prípadne úverových) finančných prostriedkov preto vychádza z požiadavky na objem jednotlivých dodávok a cash flow uchádzača.
Suma 750 000 EUR je stanovená aj z dôvodu preukázania schopnosti si plniť finančné záväzky vo vzťahu k svojim subdodávateľom počas každej lehoty splatnosti obdobia a pokrýva menej ako tri mesiace pri výpočte predpokladanej hodnoty zákazky a trvania zákazky.
2.2.podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky 2014, 2015, 2016, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej súhrnnej hodnote 6 000 000 EUR bez DPH za všetky tri hospodárske roky.
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 Zákona NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ túto podmienku účasti podľa § 33 zákona zadefinoval s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú nie len odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť, ale či vedia preukázať aj ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky. Výškou obratu uchádzač preukazuje svoju pozíciu na trhu.
Uchádzač v ponuke predloží scan pre originálny doklad/doklady alebo jeho/ich úradne osvedčené kópie, ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie (v prípade vyžiadania predloží originál dokladov).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží úverový prísľub banky, zahraničnej banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne uchádzačovi úver vo výške minimálne 750 000,- EUR v deň udelenia prísľubu, v prípade úspechu vo verejnom obstarávaní alebo potvrdenie banky o dispozícií s vlastnými finančnými prostriedkami minimálne v rovnakej výške.

Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky 2014, 2015, 2016, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej súhrnnej hodnote 6 000 000 EUR bez DPH za všetky tri hospodárske roky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti uchádzačov vo VO, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 v nadväznosti na § 35 a § 36 ZoVO. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo VO preukázať predložením nasledovných dokladov:
3.1.podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO: zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za posledné tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO.
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 Zákona NR SR č. 343/2015 ZoVO verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti so zabezpečením predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Primárnym cieľom verejného obstarávateľa je vybrať dodávateľa, ktorý poskytne na základe svojich praktických skúseností odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky.
Verejný obstarávateľ stanovením predmetnej podmienky účasti sleduje preverenie skutočnosti, či uchádzač v minulosti realizoval obdobnú zákazku s ohľadom na komplexnosť a rozsah aj pre iný subjekt, t. j. sleduje preverenie schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky.
3.2.podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality:
Uchádzač predloží platný certifikát systému riadenia kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001, minimálne na služby v rozsahu: predaj, inštalácia, servis zariadení IKT. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému riadenia kvality, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 Zákona NR SR č. 343/2015 ZoVO verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami k objemu predmetu zákazky vyhodnocuje, či uchádzač bude schopný dodávať tovar v rozsahu a kvalite požadovanej verejným obstarávateľom. Splnením tejto podmienky účasti uchádzač preukáže, že požiadavky na kvalitu tovarov patria medzi jeho hlavné priority.
3.3.podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO: ak ide o služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 Zákona NR SR č. 343/2015 ZoVO verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Predložením požadovaných certifikátov si verejný obstarávateľ potrebuje overiť, že uchádzač má k dispozícií kvalifikovaný personál, ktorý bude odborne garantovať inštaláciu, servisné zabezpečenie predmetu zákazky, čo do rozsahu, tak aj kvality a taktiež výkon požadovaných hardvérových a softvérových služieb.
3.4.podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy.
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 Zákona NR SR č. 343/2015 ZoVO verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ chce touto požiadavkou zabezpečiť predpoklad aplikácie relevantných opatrení environmentálneho riadenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktoré v danom období dodával pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov alebo iných odberateľov, v celkovej súhrnnej hodnote 6 000 000 EUR bez DPH.
Uchádzač predloží platný certifikát systému riadenia kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001, minimálne na služby v rozsahu: predaj, inštalácia, servis zariadení IKT. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené záujemcom o zabezpečení systému riadenia kvality, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že na plnenie predmetu zákazky bude mať k dispozícii expertov, ktorí garantujú jeho odbornosť tým, že spĺňajú požiadavky na predmet zákazky: 3.3.1.expert, ktorý je držiteľom platného certifikátu odbornej spôsobilosti pre riadenie IT služieb podľa ITIL úroveň ITIL FOUNDATION alebo ekvivalentného s min. dvomi rokmi skúseností (najmenej 1 osoba uchádzača),.
Naplnenie požadovaných minimálnych požiadaviek na kvalifikovaných expertov uchádzač preukáže predložením podpísaných životopisov alebo ekvivalentných dokladov. Každý kvalifikovaný expert v životopise uvedie:
svoje meno a priezvisko, o najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov a sídlo školy, špecializácia, rok ukončenia štúdia,
aktuálneho zamestnávateľa,
odbornú prax (ak relevantné), a to opisom/zoznamom odbornej praxe, opisom pracovnej náplne, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ,
riadne získané certifikáty,
prípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi,
vlastnoručný podpis osoby.
Zároveň bude predložený aj príslušný platný certifikát, resp. osvedčenie o odbornom zaškolení priamo výrobcom, resp. oprávneným autorizovaným distribútorom.
Uchádzač predloží platný certifikát enviromentu ISO 14001. Verený obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ uzná aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 2
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom SW PROEBIZ.
Bližšie informácie o podmienkach vykonania EA sú špecifikované v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 20.11.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.04.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.11.2017 10:00
Miesto: Ministerstvo zdravotníctva SR, Odbor verejného obstarávania, Limbová 2, 837 52 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude v súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, t. j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE (webová stránka systému je https://josephine.proebiz.com), kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. b) zákona v určenej výške 450 000,- EUR (slovom: štyristopäťdesiattisíc eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti v zmysle § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ postupoval pri vyhlásení tohto verejného obstarávania za účelom uspokojiť svoje identifikované potreby a vytvoriť podmienky pre čestnú hospodársku súťaž, prostredníctvom ktorej dokáže zabezpečiť primerane skúseného dodávateľa vo vzťahu k predmetu zákazky.
Takýto postup verejný obstarávateľ považuje za postup, ktorým je možné efektívne a hospodárne dosiahnuť identifikované potreby verejného obstarávateľa.

V období od 17. októbra 2017 až do 20. októbra 2017 Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky oslovilo spoločnosti SLOVANET, a. s, Atos IT Solutions and Services, s.r.o., Asseco Central Europe, a.s., za účelom stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky k pripravovanej nadlimitnej verejnej súťaže. Cieľom uskutočnených trhových konzultácií bolo určenie predpokladanej hodnoty zákazky. Verejný obstarávateľ oslovil spoločnosti elektronicky a ich ponuky sú súčasťou dokumentácie.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.10.2017

Redakčné opravy

16280 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 229/2017
V oznámení 15050-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky, Limbová 2, 837 52 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 211/2017 zo dňa 26.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 20.11.2017 10:00 Má byť: 24.11.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 21.11.2017 10:00 Má byť: 27.11.2017 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité