Oznámenie 14898 - WYP

Obsah

14898 - WYP
Vestník č. 210/2017 - 25.10.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Spišské Podhradie
IČO: 00329622
Mariánske námestie 37, 05304 Spišské Podhradie

Slovensko
Kontaktná osoba: MVDr. Michal Kapusta, primátor mesta
Telefón: +421 534541157
Email: primator@spisskepodhradie.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
I&Z Tender, s.r.o.
IČO: 46953248
Nám. SNP 9 , 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Horníková
Telefón: +421 907945457
Email: zhornikova7@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
ZNÍŽENIE ENERGETICKEJ NÁROČNOSTI BUDOVY SPRÁVY CINTORÍNA V MESTE SPIŠSKÉ PODHRADIE
Referenčné číslo: 04/2017_SP
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Jedná sa o stavebné úpravy existujúceho objektu. Stavebné úpravy z pohľadu energetickej náročnosti pozostávajú najmä zo zateplenia fasády, stropnej konštrukcie podkrovia a strechy, výmeny výplňových konštrukcií okenných a dverných otvorov vrátane dotknutých vnútorných a vonkajších parapetov. Taktiež s týmito úpravami dôjde i k výmene dotknutých klampiarskych i zámočníckych konštrukcií. V rámci návrhu sa uvažuje s modernizáciou vykurovacieho systému, i elektro rozvodov a svietidiel, osadenie lokálnych rekuperačných jednotiek podľa potreby a odporúčaní
energetického auditu. Nakoľko bude dotknutá fasáda i strecha, dôjde aj k obnove bleskozvodu. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch a vo výkaz výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 370 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Štefánikova 459/5, 053 04 Spišské Podhradie
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobný opis predmetu je uvedený v projektovej dokumentácii a výkaz výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 370 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód výzvy: OPKZP-PO4-SC431-2017-19
II.2.14) Doplňujúce informácie:
OP Kvalita životného prostredia; Prioritná os: 4. Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých
sektoroch; Špecifický cieľ: 4.3.1 Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, čo preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií.
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI PODMIENKY ÚČASTI VO VZŤAHU K PREDMETU ZÁKAZKY A POTREBA JEJ ZAHRNUTIA MEDZI PODMIENKY ÚČASTI:
Preukazovanie osobného postavenia uchádzača vyplýva zo zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.) Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúci ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Tento zoznam musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou.
2.) Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona - údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú
zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi.
3.) Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazky s uvedením údajov: meno, funkcia, vzdelanie , prax v stavebníctve.
4.) Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona - uvedením opatrení environmentálneho
manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác.
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI PODMIENKY ÚČASTI VO VZŤAHU K PREDMETU ZÁKAZKY A POTREBA JEJ ZAHRNUTIA MEDZI PODMIENKY ÚČASTI:
K bodu 1: Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač preukázal svoje skúsenosti s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného, ako je predmet zákazky.
K bodu 2: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača a preverenia potrebných skúseností pre zabezpečenie kvality obstarávaných stavebných prác.
K bodu 3: Uchádzač musí preukázať, že disponuje kvalifikovanými odbornými kapacitami, ktoré sú vyžadované pre
plnenie predmetu zmluvy.
K bodu 4: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa § 36 zákona prihliada na získané praktické
skúsenosti určitých noriem zabezpečenia kvality, pričom má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača a preverenia potrebných skúseností pre zabezpečenie kvality obstarávaných stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: V zozname stavebných prác musí byť minimálne 5 stavieb rovnakého alebo podobného predmetu zákazky. Uchádzač preukáže potvrdeniami /referenciami realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom aspoň jedna zo stavieb musí byť nad 350 000,00 eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Uchádzač musí v potvrdeniach o uskutočnených stavebných prácach uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o uskutočnených stavebných prácach.
K bodu 2: Uchádzač predloží platné oprávnenie/osvedčenie alebo certifikát z preverenia odbornej spôsobilosti pre
manažment bezpečnosti práce a ochrany zdravia pri práci, kvality a manažérsky systém v projektoch minimálne podľa normy ISO 9001 a BS OHSAS 18001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
K bodu 3: Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka na výkon činnosti
stavbyvedúceho s Osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky s rozsahom
oprávnenia pre pozemné stavby. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje overenou fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané.Zároveň stavbyvedúci predloží životopis kde uvedie aj prax v stavebníctve a čestné vyhlásenie, že bude v čase realizácie zákazky k dispozícii.
K bodu 4: Uchádzač predloží úradne overenú kópiu platného certifikátu environmentálneho manažérstva v oblasti
predmetu zákazky minimálne podľa normy ISO 14001, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Z uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúce spôsobilosť podľa § 113 a § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na § 34 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Požiadavky na vykonanie zákazky sú obsiahnuté v projektovej dokumentácii, výkaz výmer a v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.11.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.11.2017 10:00
Miesto: I&Z Tender, s.r.o., Nám. SNP 9, 911 01 Trenčín
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritéria" bude
vykonané v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, poštou alebo mailom na adrese verejného obstarávateľa alebo ich môže získať aj z profilu verejného obstarávateľa na adrese: https://www.uvo.gov.sk.
2. Súťažné podklady sa budú zasielať len elektronickou formou.
3. Vysvetlenie informácií bude podľa § 48 a §114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
4. Zábezpeka sa požaduje vo výške 10 000.- EUR. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
5. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré
nie sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a v súťažných podkladoch, sa riadia všeobecnými
ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
6. Komunikáciu bude verejný obstarávaľ v zmysle § 187 ods. 8 zákona uskutočňovať podľa § 20 ods. 1 zákona.
7. Verejný obstarávateľ uvádza, že lehota uskutočnenia 6 mesiacov (bod II.2.7 tohto oznámenia) bude počítaná od
odovzdania staveniska. Termín ukončenia stavebných prác je kritériom na vyhodnotenie ponúk. Dĺžka trvania zákazky
alebo rámcovej dohody v časti II. 2.7 je uvedená len z dôvodu nutnosti zadať trvanie zákazky v tomto formulári.
8. Jedná sa o zelené verejné obstarávanie.
9. Ponuky od uchádzačov musia byť predložené v listinnej forme.
10. Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o tomto verejnom
obstarávaní v profile VO zriadenom na webovom sídle Úradu v elektronickom úložisku ako osobitnej časti Vestníka
verejného obstarávania.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.10.2017

Redakčné opravy

15723 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 219/2017
V oznámení 14898-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Spišské Podhradie, Mariánske námestie 37, 053 04 Spišské Podhradie zverejnenom vo VVO č. 210/2017 zo dňa 25.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 370 000,00 EUR bez DPH Má byť: 247 704,78 EUR bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 370 000,00 EUR bez DPH Má byť: 247 704,78 EUR bez DPH III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: V zozname stavebných prác musí byť minimálne 5 stavieb rovnakého alebo podobného predmetu zákazky. Uchádzač preukáže potvrdeniami /referenciami realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom aspoň jedna zo stavieb musí byť nad 350 000,00 eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Uchádzač musí v potvrdeniach o uskutočnených stavebných prácach uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o uskutočnených stavebných prácach. Má byť: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: V zozname stavebných prác musia byť minimálne 3 stavby rovnakého alebo podobného predmetu zákazky. Uchádzač preukáže potvrdeniami /referenciami realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom aspoň jedna zo stavieb musí byť nad 240 000,00 eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Uchádzač musí v potvrdeniach o uskutočnených stavebných prácach uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o uskutočnených stavebných prácach. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 30.11.2017 09:00 Má byť: 11.12.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 30.11.2017 10:00 Má byť: 11.12.2017 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: 4. Zábezpeka sa požaduje vo výške 10 000.- EUR. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Má byť: 4. Zábezpeka sa požaduje vo výške 7 000.- EUR. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
17024 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 243/2017
V oznámení 14898-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Spišské Podhradie, Mariánske námestie 37, 053 04 Spišské Podhradie zverejnenom vo VVO č. 210/2017 zo dňa 25.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 11.12.2017 09:00 Má byť: 18.12.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.12.2017 10:00 Má byť: 18.12.2017 10:00
17078 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 235/2018
V oznámení 14898-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Spišské Podhradie, Mariánske námestie 37, 053 04 Spišské Podhradie zverejnenom vo VVO č. 210/2017 zo dňa 25.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.14) Doplňujúce informácie Namiesto: OP Kvalita životného prostredia; Prioritná os: 4. Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch; Špecifický cieľ: 4.3.1 Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov. Má byť: OP Kvalita životného prostredia; Prioritná os: 4. Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch; Špecifický cieľ: 4.3.1 Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov. - Komunikácia so záujemcami / uchádzačmi a verejným obstarávateľom, v súlade s § 20 ZVO, bude realizovaná prostredníctvom systému ELENA. Systém ELENA je dostupný na webovom sídle www.elena.sk kde sa nachádzajú všetky technické požiadavky na prevádzku systému. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému Elena: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies. Systém ELENA je dostupný pre všetkých záujemcov/uchádzačov bez obmedzenia. II.2.14) Doplňujúce informácie Namiesto: - Má byť: - Pravidlá pre doručovanie: Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme ELENA považuje okamih jej odoslania v systéme ELENA a to v súlade s funkcionalitou systému. - Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady upravené v časti Komunikácie a Vysvetľovania vo svojom profile a na stránke portál www.e-lena.sk.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité