Oznámenie 15152 - MSS

Obsah

15152 - MSS
Vestník č. 212/2017 - 27.10.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30844789
Imricha Karvaša 1 , 81325 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Milan Kučera
Telefón: +421 257871246
Email: milan.kucera@nbs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nbs.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8643
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nový elektronický dochádzkový systém v NBS.
Referenčné číslo: NBS1-000-014-947
II.1.2) Hlavný kód CPV
72263000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka softvérového vybavenia pre elektronickú evidenciu a spracovanie dochádzky, dodávka vstupových kariet a čítačiek kariet, dodávka a inštalácia hardvérových súčastí dochádzkového systému - dochádzkových terminálov a v redukovanom rozsahu aj vstupových turniketových zábran, poskytovanie servisných služieb pre softvérové vybavenie dochádzkového systému a tiež realizácia stavebných úprav v objektoch verejného obstarávateľa nevyhnutná pre osadenie a pripojenie dochádzkových terminálov a vstupových turniketových zábran.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 777 200,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72250000-2
30160000-8
30231100-8
48000000-8
45000000-7
45314300-4
45341000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
11 objektov NBS: Bratislava (4), Nové Zámky (1), Banská Bystrica (1), Žilina (1), Nový Smokovec (1), Košice (1), Poprad (1), Kremnica (1)
II.2.4) Opis obstarávania:
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných požiadaviek, množstva a špecifikácií je uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky, v časti C. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky a jej príloh súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 777 200,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 81
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Zmluva o poskatovaní servisných služieb pre zabezpečenie prevádzky informačného systému pre elektronickú evidenciu dochádzky zamestnancov NBS a technických zariadení, dodaných v súlade a podľa požiadaviek uvedených v Zmluve o dielo, vrátane licencií (ďalej Servisná zmluva) uzatvorená v zmysle článku VII. Zmluvy o dielo na dodávku systému pre elektronickú evidenciu dochádzky zamestnancov NBS.
Predmetom Servisnej zmluvy je záväzok dodávateľa poskytovať počas záručnej doby služby a v prípade uplatnenia opcie aj po skončení záručnej doby
1. Podpora
2. Údržba
3. Konzultácie na pracovisku objednávateľa
4. Implementácia
5. Školenie
Servisná zmluva sa uzatvára na obdobie 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť opcie u dodávateľa na ďalšie obdobia poskytovania servisných služieb za podmienok uvedených v Servisnej zmluve po skončení záručnej doby.
Predmet Opcie I. predstavujú servisné služby podľa čl. II. Servisnej zmluvy počas 12 kalendárnych mesiacov po skončení obdobia 48 mesiacov.
Predmet Opcie II. predstavujú servisné služby podľa čl. II. Servisnej zmluvy počas 12 kalendárnych mesiacov po skončení obdobia 48 meaiacov predĺženého o Opciu I.
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predpokladaná hodnota zákazky je 777 200,- eur bez DPH (9 mesiacov zmluva o dielo a 4 roky servisná zmluva s možnosťou predĺženia o ďalšie dva roky).
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v ust. § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa ust. § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
1.1 výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ktorým potvrdzuje, že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe.
[ak ide o: - fyzickú osobu za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
- právnickú osobu za osoby, ktoré sú štatutárnymi orgánmi uchádzača a členmi štatutárnych orgánov uchádzača, napríklad pri spoločnosti s ručením obmedzeným za všetkých konateľov, ktorí sú zapísaní vo výpise z Obchodného registra ako štatutárny orgán, a pri akciovej spoločnosti za celé predstavenstvo. Pri právnickej osobe je povinnosť predložiť výpis z registra trestov aj za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra SR.].
1.2 potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ktorým potvrdzuje, že nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
1.3 potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ktorým potvrdzuje, že nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
1.4 potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ktorým potvrdzuje, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.5 dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, ktorým potvrdzuje, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
1.6 čestným vyhlásením, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
3.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorý nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepreukazuje túto podmienku účasti, dôkazné bremeno je na stane NBS.
4. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorý sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať Uchádzač nepreukazuje túto podmienku účasti, dôkazné bremeno je na stane NBS.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžadujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní technická a odborná spôsobilosť sa preukazuje zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov (verejný obstarávateľ podľa § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní určil dlhšiu dobu, ako je doba troch rokov) od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa ust. § 187 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) a b) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
Odôvodnenie podmienky účasti:
Z uskutočnených zákaziek by sa mala preukázať schopnosť uchádzača plniť a dodať predmet zákazky. Z požadovaných dokladov sa preukážu kapacitné možnosti uchádzača. Preukázanie úspešnej realizácie zákaziek vedie k výberu dodávateľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú dodávku predmetu zákazky bez zbytočných prieťahov počas platnosti zmluvy.
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.
Odôvodnenie podmienky účasti:
Predložené doklady o absolvovaní školení pracovníkov priamo súvisia s predmetom zákazky a dokazujú technickú spôsobilosť uchádzača úspešne splniť predmet zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie dispozičného zabezpečenia kvalifikovaných odborných pracovníkov osôb zodpovedných za poskytnutie služby a dokladov, ktorými uchádzač preukazuje ich odbornú kvalifikáciu. Cieľom verejného obstarávateľa je vybrať na plnenie zákazky uchádzača, ktorý poskytne na plnenie predmetu zákazky pracovníkov, ktorí budú schopní odborne garantovať kvalitu a profesionalitu poskytovaných služieb.
3. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
4. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.
5. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.2 - Podmienky účasti
uchádzačov súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
1. Uchádzač v ponuke predloží zoznam zákaziek (zmlúv), z ktorých každá zákazka uvedená v zozname sa musí týkať implementácie dochádzkového systému, inštalácie terminálov a turniketov, pričom:
1.1 Aspoň dve zákazky zo zoznamu zákaziek, ktoré zahŕňajú dodanie, realizáciu a úpravu dochádzkových systémov a ktoré spĺňajú nasledovné požiadavky:
- Systém spracováva dochádzku minimálne 700 zamestnancov.
- Systém spracováva údaje z minimálne dvoch vstupno-výstupných terminálov umiestnených v geograficky oddelených pracoviskách.
- Systém poskytuje zamestnancom prehľad dochádzky a evidovaných údajov cez webový prístup.
1.2 Aspoň dve zákazky zo zoznamu zákaziek, ktoré zahŕňajú dodanie a inštaláciu minimálne jedného turniketu riadeného vstupno-výstupnými terminálmi dochádzkového systému.
2. V prípade, že odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uchádzač pripojí k zoznamu aj odkaz na referenciu na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
3. Zákazky zo zoznamu zákaziek sa môžu prekrývať.
4. Verejný obstarávateľ stanovil nasledujúcu štruktúru na predloženie požadovaných informácií. Ku každej zákazke zo zoznamu zákaziek uchádzač uvedie:
a) Identifikáciu dodávateľa - obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania dodávateľa.
b) Identifikáciu odberateľa - obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania odberateľa.
c) Názov predmetu zákazky.
d) Spôsob realizovania zákazky. Výberom jednej z nasledujúcich možností:
i. Priama realizácia na základe zmluvy s konečným odberateľom.
ii. Subdodávka.
e) Stručnú charakteristiku plnenia predmetu zákazky zo strany uchádzača a jej rozsah (umožňujúca zhodnotiť naplnenie požadovaných parametrov plnených zákaziek).
f) Dobu plnenia zákazky (začiatok a koniec plnenia predmetu zákazky vo formáte mesiac/rok).
g) Kontaktné údaje odberateľa osoby, u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť predmetné údaje minimálne v rozsahu: meno a priezvisko a funkcia kontaktnej osoby, telefónne číslo a e-mail.
5. Každú zákazku zo zoznamu zákaziek uchádzač uvedie na samostatnom liste ponuky vyplnením vzoru tabuľky uvedenej v prílohe k tejto časti súťažných podkladov. Uchádzač vyplní tabuľku len na miestach označených textom <vyplní uchádzač>. Uchádzač podľa potreby zväčší jednotlivé polia tabuľky tak, aby ním vložený text bol úplný a čitateľný.
Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní:
2. Uchádzač v ponuke uvedie zoznam pracovníkov a subdodávateľov, ktorí sa budú podieľať na realizácii predmetu zákazky vrátane dokladov o ich odbornej spôsobilosti, pričom:
2.1 Odbornú spôsobilosť pracovníkov uchádzač preukáže predložením dokladov o absolvovaní školení zameraných na zavedenie a inštaláciu uchádzačom ponúkaných produktov.
2.2 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uvedení pracovníci uchádzača zabezpečujúci realizáciu projektu, vykonávajúci implementačné práce a servisné služby komunikovali v slovenskom, alebo českom jazyku.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.12.2017 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.12.2017 13:00
Miesto: Národná banka Slovenska, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava, Slovensko
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Bližšie informácie o oprávnených osobách zúčastniť sa na otváraní ponúk sú uvedené v časti A.1 Pokyny na vypracovanie ponuky súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 15 000,00 eur (slovom: pätnásťtisíc eur). Podrobnosti o
zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku, písomne prostredníctvom pošty, alebo iného doručovateľa zásielok (ďalej len pošta), alebo kombináciou pošty alebo iného doručovateľa a elektronických prostriedkov, prostredníctvom e-mailu, ako aj prostredníctvom zriadeného profilu verejného obstarávateľa na stránke úradu pre verejné obstarávanie, pokiaľ v súťažných podkladoch nie je ustanovené inak.
3. Predmet nadlimitnej zákazky sa zadáva pre neobmedzený počet záujemcov podľa § 66 zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní ponúk bude postupovať podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať priamym rokovacím konaním podľa § 81 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny uvádzané v ponukách v tomto procese verejného obstarávania presiahnu predpokladanú hodnotu zákazky určenú v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch.
6. Verejný obstarávateľ môže zrušiť vyhlásený postup zadávania zákazky podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní.
7. Na účely žiadosti o zaslanie a doručenie súťažných podkladov verejným obstarávateľom záujemcovi sa nevyžaduje listinná podoba poštovou prepravou. V prípade odoslania súťažných podkladov záujemcovi elektronicky (e-mailom) alebo v prípade prevzatia súťažných podkladov záujemcom priamo z profilu verejného obstarávateľa vyžaduje verejný obstarávateľ od záujemcu súčinnosť, a to potvrdiť prevzatie resp. odoslať e-mailom potvrdenie o prijatí súťažných podkladov a to najneskôr nasledujúci deň po dni zaslania súťažných podkladov.
7. Záujemcom sa odporúča obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky tak, aby si sami overili a získali potrebné informácie, ktoré budú potrebné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcov. Bližšie informácie k obhliadkám sú uvedené v časti A.1 Pokyny na vypracovanie ponuky súťažných podkladov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.10.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité