Oznámenie 14920 - WYP

Obsah

14920 - WYP
Vestník č. 210/2017 - 25.10.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Gymnázium Mikuláša Kováča
IČO: 00626317
Mládežnícka 51, 97404 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Laššák
Telefón: +421 905232158
Email: vbelsro@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1467
Hlavná adresa(URL): http://www.gmkbb.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1467
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
VB-EL s.r.o.
IČO: 47610000
Rudlovská cesta 33 , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Laššák
Telefón: +421 905232158
Email: vbelsro@gmail.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zníženie energetickej náročnosti a stavebné úpravy na Gymnáziu Mikuláša Kováča v Banskej Bystrici
II.1.2) Hlavný kód CPV
45210000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zniženie energetickej budovy. S tým súvisí zlepšenie tepelno-technických parametrov budovy:

- zateplenie teplovýmenného plášťa budovy
- zateplenie obvodových stien, strechy
- rekonštrukcia plochej strechy
- výmena oplechovania vonkajších výplní otvorov
- výmena bleskozvodu
- výmena vnútorných elektroinštalácii
- návrh nových klampiarskych výrobkov,
- návrh nových zámočníckych výrobkov vrátane výmeny bleskozvodnej sústavy, PO rebríka a doplnenie komína
- doplnenie fotovoltaických panelov na strešnú konštrukciu

Rekonštrukcia vnútorných priestorov školy v rozsahu:
-vyspravenie poškodených povrchov stien po výmene vykurovacích telies, vyspravenie povrchov po výmene elektroinštalácii
-rekonštrukcia taktiež zahŕňa vyregulovanie vykurovacej sústavy v celej škole, vyčistenie a náter na pôvodné liatinové telesá, výmena nevhodných vykurovacích telies prípadne doplnenie výmena termostatických hlavíc a ventilov ako aj úprava vykurovacej sústavy.(viď Príslušnú časť PD - UK)
-rekonštrukcia zahŕňa aj výmena svietidiel a výmena elektrických káblov a rozvodov
-výmena bojlerov na výrobu teplej vody.
Podrobne bude predmet zákazky popísaný v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 491 115,98 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Banskobystrický samosprávny kraj, okres Banská Bystrica, mesto Banská Bystrica, ul Mládežnícka 51
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zniženie energetickej budovy. S tým súvisí zlepšenie tepelno-technických parametrov budovy:
- zateplenie teplovýmenného plášťa budovy
- zateplenie obvodových stien, strechy
- rekonštrukcia plochej strechy
- výmena oplechovania vonkajších výplní otvorov
- výmena bleskozvodu
- výmena vnútorných elektroinštalácii
- návrh nových klampiarskych výrobkov,
- návrh nových zámočníckych výrobkov vrátane výmeny bleskozvodnej sústavy, PO rebríka a doplnenie komína
- doplnenie fotovoltaických panelov na strešnú konštrukciu
Rekonštrukcia vnútorných priestorov školy v rozsahu:
-vyspravenie poškodených povrchov stien po výmene vykurovacích telies, vyspravenie povrchov po výmene
elektroinštalácii
-rekonštrukcia taktiež zahŕňa vyregulovanie vykurovacej sústavy v celej škole, vyčistenie a náter na pôvodné liatinové
telesá, výmena nevhodných vykurovacích telies prípadne doplnenie výmena termostatických hlavíc a ventilov ako aj
úprava vykurovacej sústavy.(viď Príslušnú časť PD - UK)
-rekonštrukcia zahŕňa aj výmena svietidiel a výmena elektrických káblov a rozvodov
-výmena bojlerov na výrobu teplej vody
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 491 115,98 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program kvalita životného prostredia, Špecifický cieľ : 4.3.1., Zameranie : Zníženie energetickej náročnosti verejných budov.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č.
343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z.
(ďalej len zákon"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu
hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom
uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní
splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych
subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o
zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
1.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má
zabezpečiť.
1.5 Podrobnosti k týmto základným požiadavkám sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 2.1 podľa §33, ods. 1 písm. a) vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej bank
2.1Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
2.2Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
2.3Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia preukazuje spoločne.
2.4Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2017 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo vestníku UVO.
2.5Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne:
Verejný obstarávateľ stanovením podmienok účasti skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky a skúma výšku obratu a ekonomickú a finančnú stabilitu uchádzača. Uchádzač predloží doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť zmluvy, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný včas a riadne plniť takúto zmluvu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 2.1): Verejný obstarávateľ požaduje predloženie písomného vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom blokácie alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp.na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky (36 mesiacov) predchádzajúce dňu zverejnenia výzvy tohto verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ym dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/ych banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
3.1.1 podľa §34, ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
3.1.2 podľa §34, ods. 1 písm. c) - Odborník č. 1: Stavbyvedúci - odborná spôsobilosť s odborným zameraním na pozemné stavby podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch, v platnom znení záujemca túto podmienku preukáže predložením požadovaného alebo ekvivalentného dokladu, najmenej päť rokov odbornej praxe vo výkone činnosti stavbyvedúceho.
3.1.3 podľa § 34, ods. 1 písm. d) ISO 9001 systém manažérstva kvality (§35), ISO 10006 manažment kvality projektov a ISO 18001 systém bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
3.1.4 podľa § 34, ods. 1 písm. h) ISO 14000 (§36) systém environmentálneho manažérstva
3.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Uvedené je bližšie popísané v súťažných podkladoch.
3.3 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
3.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
3.5 Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2017 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo vestníku UVO.
3.6.1 Za stavebné práce, ako je predmet zákazky, sa považujú stavebné práce na realizácií budov.
3.6.2 V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj stavebné práce, ktorých uskutočnenie presahuje stanovené obdobie, uchádzač v zozname a v potvrdení uvedie zvlášť cenu iba za tú časť, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období.
3.7 Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predmetné doklady na preukázanie skúseností s realizáciou obdobných zákaziek a tým k zabezpečeniu predpokladu stabilného a bezproblémového plnenia predmetu zákazky,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k bodu 3.1.1: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil stavebné práce, pričom minimálne jedna zákazka bola v hodnote rovnajúcej sa, prípadne vyššej ako 440 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Skupina ako celok musí spĺňať tú istú hodnotu. Za stavebné práce sa považujú stavebné práce na realizácií budov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.11.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.11.2017 10:00
Miesto: VB-EL s.r.o., Rudlovská cesta 33, 97401 Banská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní časti ponúk "kritériá" sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
2.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html.
3. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného
obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
4.Verejný obstarávateľ oznamuje, že aplikuje prechodné ustanovenie ohľadom komunikácie podľa § 187 ods. 8 zákona
o verejnom obstarávaní. Doručovanie sa riadi podľa zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v
znení neskorších predpisov.
5. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
6. Požadovaná bude zábezpeka, v zmysle § 46 Zákona o VO, vo výške 12 000,- EUR. Podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.10.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité