Oznámenie 15001 - WYT

Obsah

15001 - WYT
Vestník č. 210/2017 - 25.10.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Záchranná služba
IČO: 00606731
Rastislavova 43, 04190 Košice - mestská časť Juh

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Terézia Nagyová
Telefón: +421 556819345
Fax: +421 556814480
Email: mvo@kezachranka.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.kezachranka.sk
Hlavná adresa(URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1298
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.ezakazky.sk/kezachranka/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Osobné ochranné pracovné prostriedky - odevy
Referenčné číslo: 1349/MVO/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
18110000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka osobných ochranných pracovných prostriedkov odevov pre zamestnancov ZS KE, vrátane dopravy na miesto plnenia a súvisiacich služieb (vykládka, nakládka a pod.) počas trvania rámcovej dohody.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 180 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
18221200-6
18234000-8
18235400-9
18332000-5
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Záchranná služba Košice, Rastislavova 43, 041 91 Košice, Slovensko.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka osobných ochranných pracovných prostriedkov odevov, ako sú minikny fleecové, bundy zimné, vesty letné, nohavice letné, nohavice zimné, košele s krátkym rukávom pre zamestnancov ZS KE, vrátane balného, dopravy na miesto plnenia a súvisiacich služieb (vykládka, nakládka a pod.) počas trvania rámcovej dohody v predpokladanom rozsahu podľa prílohy č. 1 časti B.1 súťažných podkladov. Predmet zákazky musí spĺňať podmienky uvedené v zákone č. 118/2015 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 180 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje.Zábezpeka je stanovená vo výške: 1000,00 EUR, zložením finančných prostriedkov na
bankový účet verejného obstarávateľa alebo poskytnutím bankovej záruky za uchádzača. Bližšie podmienky zloženia
zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov. Hospodársky subjekt, ktorý o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadal, môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti
predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) ZVO, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO, môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO (ďalej len "JED") . Pre vyplnenie a opätovné použitie JED-u je možné využiť aj bezplatnú službu Európskej komisie poskytujúcu elektronickú verziu tohto formulára:https://ec.europa.eu/growth/toolsdatabases/ espd/filter?lang=sk, alebo http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
Podrobný obsah dokladov potrebných k preukázaniu splnenia podmienok účasti osobného postavenia, z dôvodu
obmedzenia znakov v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, je uvedený v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.11.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 28.02.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.11.2017 10:00
Miesto: Otváranie "Ostatné" sa uskutoční na adrese: Záchranná služba Košice, Rastislavova 43, 041 91 Košice,
zasadačka, 1. poschodie. Otváranie "Kritérií" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na
mieste a v čase oznámenom uchádzačom; najskôr päť pracovných dní odo dňa odoslania oznámenia o otváraní časti
ponúk označených ako "Kritéria".
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie "Ostatné" vykoná komisia bez účastí uchádzačov. Otváranie "Kritérií je neverejné a zúčastnia sa ho len členovia komisie bez prítomnosti uchádzačov, z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 54 ods. 3 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa poštových zásielok, faxom, elektronicky alebo ich kombináciou. Verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady na profile a ponúka verejný obstarávateľ prístup k súťažným podkladom a ich častiam, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na tomto portáli www.ezakazky.sk/kezachranka/. Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/kezachranka/, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:-ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo -ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk/kezachranka/. Po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú Žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty a tútoodošle podpísanú oprávnenou osobou prostredníctvom e-mailu na e-mailový kontakt: mvo@kezachranka.sk, do
stanovenej lehoty uvedenej v bode IV.2.2) tejto výzvy na predkladanie ponúk. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, bude mať záujemca ihneď povolený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe. O sprístupnení budú záujemcovia ihneď upovedomení notifikačným emailom. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti bude verejný obstarávateľ uskutočňovať elektronicky. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom bezodkladne, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Po jednoduchej registrácii v systéme www.ezakazky.sk/kezachranka/ záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formulára portálu. Následne otázku (kliknutím na tlačidlo odoslať) odošle. Týmto úkonom sa otázka považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portál www.ezakazky.sk/kezachranka/, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi na portáli www.ezakazky.sk/kezachranka/. Portál zároveň všetkým záujemcom odošle e-mailovú notifikáciu o tom, že odpoveď bola sprístupnená. V rovnakom čase bude otázka a odpoveď zverejnená na profile. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuku, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. Predmetné verejné obstarávanie nie je zamerané na obstarávanie inovácií, nie je zamerané na sociálne aspekty ani nie je zeleným obstarávaním.
Záujemcom sa umožňuje obhliadka vzorov, ktoré majú byť predmetom zákazky, v miesta sídla verejného obstarávateľa, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky, a aby si obzreli skutkový stav vyhotovenia predmetu zákazky, mohli vzniesť prípadné dotazy a návrhy na vysvetlenie nejasnosti a následne tak pripraviť ponuku. Výdavky spojené s obhliadkou v miesta sídla verejného obstarávateľa idú na ťarchu záujemcu. Obhliadka vzorov predmetu zákazky sa uskutoční v deň a v čase podľa dohovoru s kontaktnou osobou uvedenou v bode 12.2 časti A.1 súťažných podkladov, na mieste stretnutia: Záchranná služba Košice, Vrátnica, Rastislavova 43, 041 91 Košice, Slovensko. Bližšie podmienky obhliadky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.10.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité