Oznámenie 15265 - WYP

Obsah

15265 - WYP
Vestník č. 213/2017 - 30.10.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Ivanka pri Dunaji
IČO: 00304786
Štefánikova 12, 90028 Ivanka pri Dunaji

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Leona Miková
Telefón: +421 245943397
Email: obecivankapridunaji@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ivankapridunaji.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Doplnenie splaškovej kanalizácie 4. etapa - Stoka Poľovnícka
Referenčné číslo: 4/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45232400-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na základe projektovej dokumentácie, vypracovanej generálnym projektantom stavby spoločnosťou Cabex s.r.o., Mlynské Nivy 70, 821 05 Bratislava, ktorá tvorí prílohu č. 3 k súťažným podkladom.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 247 277,34 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45232410-9
45332000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
k. ú. Ivanka pri Dunaji
II.2.4) Opis obstarávania
Presný rozsah stavebných prác je uvedený v časti súťažných podkladov B. Opis predmetu zákazky a vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 3 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Celková cena za celý predmet zákazky vyjadrená v eurách s DPH podľa výkazu výmer
Relatívna váha: 90 bodov
Názov: lehota zhotovenia diela v celých kalendárnych dňoch odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi
Relatívna váha: 10 bodov
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 90 bodov
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 247 277,34 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 120
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 zákona v súlade s ustanovenia zákona k osobnému postaveniu podľa zákona.
Podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona uchádzač predloží doklad, ktorý ho oprávňuje dodávať tovaru vo väzbe na predmet zákazky. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení. Podrobné podmienky týkajúce sa preukázania osobného postavenia uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch v časti D. Podmienky účasti.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 01.12.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.09.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.12.2017 10:00
Miesto: Obecný úrad Ivanka pri Dunaji, Štefánikova 12, 900 28 Ivanka pri Dunaji
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 ods. 6 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výška 7.000,-- Eur. Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky uchádzača. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Žiadosť o súťažné podklady musí byť zo strany záujemcu doručená v listinnej forme alebo prostredníctvom systému www.ezakazky.sk. Na základe takto doručenej žiadosti o súťažné podklady bude každému záujemcovi umožnený prístup k súťažným podkladom a všetkým ďalších dokumentom patriacim k zadávanej zákazke v elektronickej forme po jeho prihlásení na portáli https://www.ezakazky.sk/.
Postup pri vyžiadaní súťažných podkladov:
Záujemca zadá do vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, klikne na názov zákazky, potom klikne na "Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
- ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo
- ak ešte záujemca nemá v systéme zriadené konto, klikne na "registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "Dokumenty". Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy a alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do termínu uvedeného v oddiele I.1 tohto oznámenia na kontaktnú osobu verejného obstarávateľa uvedenú v tomto oznámení. Na základe takto doručenej žiadosti o súťažné podkladom bude každému záujemcovi umožnený prístup k súťažným podkladom a všetkým ďalším dokumentom patriacim k zadávanej zákaze v elektronickej forme po jeho prihlásení na portáli https://www.ezakazky.sk/. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné identifikačné údaje záujemcu (názov, poštová adresa, ak je doručovacia adresa iná, ta i doručovacia poštová adresa, elektronická adresa určená pre oficiálnu komunikáciu v tomto postupe zadávania zákazky, IČO, údaje o osobe oprávnenej konať v tomto postupe zadávania zákazky v mene záujemcu, telefonický kontakt a elektronická adresa tejto osoby). Na komunikáciu a dorozumievanie so záujemcami a uchádzačmi je určený slovenský jazyk. Pracovný čas verejného obstarávateľa na účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch, kedy je možné doručovať písomnosti osobne:
Pondelok: od 9:00 do 12:00 hod a od 13:00 do 18:00 hod.
Streda: od 8:00 do 12:00 hod. a od 13:00 do 15:00 hod.
Piatok: od 7.00 do 12:00 hod.
Ďalšie informácie sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy toto verejného obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.10.2017

Redakčné opravy

16520 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 234/2017
V oznámení 15265-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Ivanka pri Dunaji, Štefánikova 12, 900 28 Ivanka pri Dunaji zverejnenom vo VVO č. 213/2017 zo dňa 30.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 01.12.2017 10:00 Má byť: 03.01.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.12.2017 10:00 Má byť: 04.01.2018 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité