Oznámenie 15528 - WYP

Obsah

15528 - WYP
Vestník č. 216/2017 - 02.11.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Nesvady
IČO: 00306606
Obchodná 23, 94651 Nesvady

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslav Jani´k
Telefón: +421 918660990
Email: ksnesvady@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4292
Hlavná adresa(URL): http://www.nesvady.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4292
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
tender pro s.r.o.
IČO: 50767682
Drieňova 31 , 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslav Janík
Telefón: +421 918660990
Email: ksnesvady@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.nesvady.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
tender pro s.r.o.
IČO: 50767682
Drieňova 31 , 82021 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslav Janík
Telefón: +421 918660990
Email: ksnesvady@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov/vyhladavanie-profilov/detail/4292
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.nesvady.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zníženie energetickej náročnosti budovy Miestneho kultúrneho strediska Nesvady
Referenčné číslo: VYZNESVADY102017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Miestne kultúrne stredisko je samostatne stojaca stavba o uzavretom pôdorysnom tvare maximálnych rozmerov 36.85 x 55.7 m. Objekt je riešený ako dvojpodlažný, čiastočne podpivničený. V rámci zákazky sa uskutočnia nasledovné práce: výmena okien za plastové, výmena vstupných dverí a zasklených stien za plastové, zateplenie obvodoveho plášťa budovy, vonkajšie nátery a vysieťkovanie vonkajších časti objektu, rekonštrukcia zdravotechniky, výmena kotlov s príslušenstvom, výmena radiátorov, rekonštrukcia vnútorných silnoprúdových rozvodov a osvetlenia, rekonštrukcia bleskozvodov na novej fasáde, rekonštrukcia plynoinštalácie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 415 459,24 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39715210-2
45317000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kultúrne stredisko v obci Nesvady.
II.2.4) Opis obstarávania
Miestne kultúrne stredisko je samostatne stojaca stavba o uzavretom pôdorysnom tvare maximálnych rozmerov 36.85 x 55.7 m. Objekt je riešený ako dvojpodlažný, čiastočne podpivničený. V rámci zákazky sa uskutočnia nasledovné práce: výmena okien za plastové, výmena vstupných dverí a zasklených stien za plastové, zateplenie obvodoveho plášťa budovy, vonkajšie nátery a vysieťkovanie vonkajších časti objektu, rekonštrukcia zdravotechniky, výmena kotlov s príslušenstvom, výmena radiátorov, rekonštrukcia vnútorných silnoprúdových rozvodov a osvetlenia, rekonštrukcia bleskozvodov na novej fasáde, rekonštrukcia plynoinštalácie.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 415 459,24 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V pripade, ak Urad pre verejne obstaravanie nariadi zrusenie verejneho obstaravania, alebo Riadiaci organ poskytovatela pomoci neschvali proces verejneho obstaravania.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-P04-SC431-2017-19
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka je stanovená vo výške 10000,00 eur ( slovom desaťtisíc). Podmienky zloženia a uvoľnenie zábezpeky sú podrobne rozpísané v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti
tykajúce sa osobného postavenia § 32 zákona:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdeny za trestny čin korupcie, trestny čin poškodzovania finančnych záujmov Európskych spoločenstiev,
trestny čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestny čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestny čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestny čin terorizmu a niektorych foriem účasti na terorizme, trestny čin obchodovania s ľuďmi, trestny čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo
trestny čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhláseny konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušeny konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávneny dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uloženy zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdeny konečnym rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitnych predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejny obstarávateľ a obstarávateľ
preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijnych povinností, ktoré dokáže verejny obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a)písm. a) doloženym vypisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženym potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženym potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženym potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženym dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktory zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženym čestnym vyhlásením.

2. Podľa § 32 ods. 1 písm. a) uchádzač predkladá aj vypis z Generálnej prokuratúry za právnicu osobu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 v súlade s § 152 zákona. Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničenj banky.
2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplyvať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti tykajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods.
1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
2.3 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač, ktorého zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedal za plnenie zmluvy spoločne.
2.4 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určeny verejnym obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktory verejny obstarávateľ považuje za vhodny.
2.5. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky.
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného zhotoviteľa stavby , ktory si plní všetky svoje finančné záväzky včas a riadne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preloží originál, alebo úradne osvedčené kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je
v nepovolenom debete a je schopny plniť svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkovy kalendár.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: §34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
§ 34 ods. 1 písm. d) v spojitosti s § 35 opisom technického vybavenia , štúdijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom lebo záujmecom na zabezpečenie kvality.
§ 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.
§ 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktoré má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva , ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy.
§ 34 ods. 1 písm. d)
§ 35 Ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom alebo záujemcom, vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím, môže odkázať na systémy manažérstva kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.

Odôvodnenie primeranosti každej podmienky:
§34 ods. 1 písm. b) verejný obstarávateľ si overí všeobecné skúsenosti uchádzača v oblasti realizácie stavebných prác. Referenčným listom ( alebo listami) si verejný obstarávateľ overí skúsenosti uchádzača s výstavbou rovnakej alebo podobnej zákazky.
§ 34 ods.1 písm. d) v spojitosti s § 35 verejný obstarávateľ musí mať záruku kvalitnej stavebnej spoločnosti, ktorá vykoná stavebné práce v požadovanej kvalite, bez prieťahov a v plánovnom termíne. Súčasne musí mať verejný obstarávateľ istotu, že pri rekonštrukcii kultúrného strediska kde je dôležitá bezpečnosť pri práci sú zamestnanci oboznámení s možnými rizikami a striktne bezpečnosť pri práci dodržiavajú, čím zvyšujú kvalitu stavebných prác.
§ 34 ods. 1 písm. g) verejný obstarávateľ sa uistí, že úspešný uchádzač zrealizuje stavebné dielo v požadovanej kvalite v zmysle noriem a vyhlášok v SR alebo EÚ.
§ 34 ods. 1 písm. l) verejný obstarávateľ musí mať informácie o plánovaných subdodávateľoch, pretože subdodávatelia musia spĺňať podmienky a pravidlá v zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 verejný obstarávateľ sa musí uistiť, že uchádzač bude nakladať s odpadmi v zmysle právnych predpisov v SR, resp. v EÚ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: §34 ods. 1 písm. b) požaduje sa predložiť zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie 2013, 2014, 2015, 2016 a 2017), v zozname bude v každej stavebnej zákazke uvedená cena bez DPH , miesto a lehota uskutočnenia stavebných prác. Zoznam bude originál podpísaný uchádzačom. Ďalej sa požaduje predložiť originál, alebo
úradne osvedčenú kópiu referenčného listu rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky,( napr. výstavba budov všetkých druhov, rekonštrukcie, modernizácie, opravy, úpravy) v hodnote min. 350 tis. eur. bez DPH, alebo viac referenčných listov v súčtovej hodnote 350 tis. eur bez DPH, alebo ekvivalent hodnoty v inej mene. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB - Európskej
centrálnej banky) aktuálneho v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. Referenčný list bude obsahovať krátky opis stavebných prác, cenu v eur bez DPH , miesto a lehotu uskutočnenia stavebných prác a
potvrdenie objednávateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ďalej bude v referenčnom liste uvedený kontakt a kontaktná osoba u ktorej si komisia môže preveriť údaje uvedené v referenčnom liste. V prípade ak je referencia zverejnená v registri referencii vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, postačuje uviesť odkaz na zverejnenú referenciu, kde si ju verejný obstarávateľ preverí.

§ 34 ods. 1 písm. d) v spopjitosti s § 35 uchádzač predloží kópie úradne osvedčených platných certifikátov ISO 9001, OHSAS 18001, uchádzač predloží kópie úradne osvedčených všetkých požadovaných certifikátov, alebo ekvivalent v krajinách EÚ viažúce sa na predmet zákazky. Uchádzač predloží kópiu licencie na zetepľovací systém.
V prípade, ak má uchádzač zverejnené požadované certifikáty a licenciu na svojom webovom sídle, stačí odkaz, kde si ich verejný obstarávateľ overí.

§ 34 ods. 1 písm. g) uchádzač predloží originál podpísaný profesionálny životopis stavbyvedúceho (osvedčenie SKSI) s prílohou - platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie so zameraním na pozemné stavby, v zmysle zákona č. 138/1992 zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžnieroch v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalent. Životopis a kópiu platného osvedčenia s originál pečiatkou musí podpísať príslušný stavbyvedúci. V prípade ak stavbyvedúci nie je zamestnancom uchádzača, predkladá o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie v ktorom uvedie, že bude uchádzačovi k dispozícií na plnenie zmluvy. Ak je stavbyvedúci zamestnancom uchádzača, musí byť táto skutočnosť zrejmá zo životopisu.
§ 34 ods. 1 písm. l) uchádzač predloží v ponuke dokument v ktorom uvedie podiel subdodávateľov s uvedením názvu, miesta a sídla podnikania. V prípade ak plánuje zákazku realizovať vlastnymi kapacitami túto skutočnosť uvedie v čestnom vyhlásení.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 uchádzač predloží kópiu úradne osvedčeného platného certifikátu ISO 14001
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho suskutočnením stavby počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným riadiacim orgánom a verejným obstarávateľom (konečným prijímateľom pomoci) a oprávneným osobám poskytne všetku potrebnú súčinnosť".
Zhotoviteľ súhlasí spodmienkou, že objednávateľ môže požadovať od zhotoviteľa pred prevzatím staveniska uhradiť na účet objednávateľa ..........................finančné prostriedky vo výške 5% zceny diela v € bez DPH (slovom: ...................... euro) ako výkonovú zábezpeku na realizáciu diela.
Zhotoviteľ sa zaväzuje podporiť pracovné príležitosti ato zamestnať pri plnení zmluvy
jednu osobu dlhodobo nezamestnanú ( dlhšie ako 6 mesiacov), alebo osobu so
zdravotným postihnutím, alebo osobu zo znevýhodnených skupín ( napríklad etnické
menšiny, náboženské menšiny, osobu snízkym dosiahnutým vzdelaním, osobu
zmarginalizovanej skupiny apod.).
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.11.2017 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 28.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.11.2017 13:00
Miesto: Kancelária tender pro s.r.o., Drieňova 31, 820 21 Bratislava-Ružinov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponuky označenej ako časť Ostatné je neverejné, bude bez účasti uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označených ako časť Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní častí ponúk, označených ako časť "Kritériá".
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese: ksnesvady@gmail.com. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu.
2. Záujemcovia predkladajú žiadosti e-mailom v slovenskom jazyku. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4292. V prípade ak
ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu
ksnesvady@gmail.com za účelom poskytovania prípadnych ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky.
Súčasne bude verejný obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažnych podkladov zverejňovať v
profile.
3.Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky na predmet zákazky, ale plánuje ich získať z
prostriedkov EÚ. Ak ich do 36 mesiacov nezíska, zmluva o dielo uzatvorená s úspešnym uchádzačom nenadobudne
účinnosť a zanikne. 4. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich
predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu tychto osôb a odtlačku pečiatky.
5. Verejny obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/
uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy.
6. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora.
7. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky.
8. V prípade ak úspešný uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorými preukazoval technickú
alebo odbornú spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešným uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne na základe podmienok upravených v súťažných podkladoch. ( Rozhodnutie súdneho dvora EÚ C-324/14).
9.Splnenie podmienok účasti podľa § 32 až § 36 zákona, osobné postavenie, ekonomické a finančné postavenie a technickú a odbornú spôsobilosť môže uchádzač nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotnym európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotnym európskym dokumentom, stanovené verejnym obstarávateľom. Verejny obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradenych JED-om. Jednotny európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejneny na : http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf.
10.Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú
v § 56 ods. 10,13 a 14 na viac ako 10 pracovných dní.
11. Podmienky a pravidlá neuvedené v oznámení sa riadaia
zákonom č. 343/2015 o verejnom obstarávaní.

Predmetné obstarávanie je:
c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.10.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité