Oznámenie 15530 - WYP

Obsah

15530 - WYP
Vestník č. 216/2017 - 02.11.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
IČO: 00603520
Námestie sv. Františka 8, 84262 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. arch. Peter Vaškovič, Ing. Martina Várošová
Telefón: +421 270711261 / 270711172
Email: martina.varosova@karlovaves.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6564
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Lodenica Karloveské rameno v Mestskej časti Bratislava-Karlova Ves
Referenčné číslo: 2836/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia novostavby lodenice, ktorá bude zahŕňať skladovacie, spoločenské, obslužné, hygienické a prevádzkové priestory pre činnosť vodáckych klubov. Lodenica bude zároveň môcť poskytnúť spoločenské a obslužné priestory využívateľné aj širokou verejnosťou s cieľom podporovať rozvoj vodných športov v atraktívnej lokalite Karloveského ramena.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 549 492,16 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Lodenica je umiestnená na pozemku s parc. č. 3110/5 v katastrálnom území Karlova Ves.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečenie realizácie výstavby novej lodenice, podľa spracovaného realizačného projektu a jej uvedenie do prevádzky vrátane zabezpečenia kolaudácie stavby.Presný rozsah stavebných prác je zrejmý z projektovej dokumentácie a výkazu výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 549 492,16 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 16
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným
európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona.
Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo
potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie
podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený
uchádzačom.
Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.apríla 2016 je zápisom do zoznamu
hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok
účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32
ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Podrobne sú podmienky týkajúce sa preukázania osobného postavenia uchádzača uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Podmienky účasti.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 2.1. Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nižšie stanovené požiadavky pre preukázanie svojho finančného a ekonomického postavenia. Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady:
2.1.1. V súlade s ustanovím § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť finančné záväzky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardu:
Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.). Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky podľa § 38 ods. 5 zákona:
V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj, a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, tzn., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom. Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy a do doby splatnosti faktúr musí byť uchádzač schopný finančné záväzky plniť.
2.2.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 33 zákona musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1.Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nižšie stanovené požiadavky pre preukázanie svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti. Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady:
3.1.1. V súlade s ustanovím § 34 ods. 1 písm. b) zákona: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
3.1.1.1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia,
3.1.1.2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

3.1.2. V súlade s ustanovím § 34 ods. 1 písm. g) zákona: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.


3.1.3. V súlade s ustanovím § 34 ods. 1 písm. d) zákona: Opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality

3.2.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa §40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.

Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 zákona musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.

Podrobne sú podmienky týkajúce sa preukázania technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Podmienky účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardu k 3.1.1:
Týmto spôsobom uchádzač preukáže uskutočnenie minimálne 1 (jednej) zákazky uskutočnenia stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru (pozemné stavby) v minimálnej súhrnnej hodnote tejto zákazky vo výške 550.000,- EUR bez DPH. Za predchádzajúcich 5 rokov sa pre účely tejto zákazky považuje 5 rokov predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu stavených prác, ktorý musí obsahovať referencie obsahujúce údaje podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní bez DPH.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky podľa § 38 ods. 5 zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa bodu 3.1. z dôvodu, aby záujemca preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo podobných prác, ako je predmet zákazky a preukázal spôsobilosť realizácie plnenia v požadovanej kvalite. Cieľom tejto podmienky je to, aby záujemca dokumentoval projekty obdobného zamerania, rozsahu a dopadu a tým preukázal svoju schopnosť uskutočniť komplexné stavebné práce.

Minimálna požadovaná úroveň štandardu k 3.1.2:
Uchádzač predloží zoznam osôb určených na plnenie zmluvy, ktorá má byť výsledkom tohto obstarávania, pričom uvedie min. odborníkov uvedených v bode 3.1.2.1, za ktorých uchádzač predloží doklady uvedené v tomto bode v písm. a) a b) nižšie:
a) profesijný životopis príslušnej osoby, s minimálnym obsahom:
* meno a priezvisko,
* dosiahnuté vzdelanie,
* súčasná pracovná pozícia,
* kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky,
* prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k činnosti, ktorú má príslušná osoba vykonávať,
* vlastnoručný podpis.
b) doklad o odbornej spôsobilosti v origináli alebo overenej kópii alebo v kópii s originálom odtlačku pečiatky a originálom podpisu odborne spôsobilej osoby (odborníka), ktorá bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie predmetu zákazky.
Uchádzač musí na plnenie zmluvy použiť a v zozname uviesť minimálne nasledovné pozície odborníkov spĺňajúce nižšie uvedené podmienky:
3.1.2.1 Odborník č. 1: Stavbyvedúci s odborným zameraním na pozemné stavby
- oprávnenie na vedenie uskutočňovania stavieb, v zmysle §45 ods. 1 písm. b) zákona č.50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov, získané vykonaním skúšky odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho podľa §31 ods. 2 písm. j) zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch -uchádzač túto podmienku preukáže predložením požadovaného alebo ekvivalentného dokladu spôsobom podľa bodu 3.1.2 b) tejto časti súťažných podkladov vyššie,
- min. 5 rokov odbornej praxe vo výkone činnosti stavbyvedúceho - uchádzač túto podmienku preukáže spôsobom podľa bodu 3.1.2 a) tejto časti súťažných podkladov vyššie.
Odôvodnenie podľa § 38 ods. 5 zákona:
Podmienka a pre ňu určená minimálna úroveň štandardu má slúžiť na preukázanie, že má uchádzač k dispozícii odborného pracovníka pre príslušnú časť predmetu zákazky - stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby. Na zabezpečenie kvalitnej realizácie stavby je nevyhnutné, aby ju riadila osoba s príslušnou odbornou spôsobilosťou a odbornou praxou.

Minimálna požadovaná úroveň štandardu k 3.1.3:
Ver. obstarávateľ požaduje predložiť originál resp. úradne overenú kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality zodpovedajúceho STN EN ISO 9001, ktorým potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému riadenia kvality. Tieto musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona.
Odôvodnenie podľa § 38 ods. 5 zákona:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, že uchádzač je schopný plniť predmet zákazky v požadovanej kvalite.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: V rámci elektronickej aukcie, uchádzači, ktorí budú vyzvaní na účasť v elektronickej aukcii môžu v rámci opakujúceho sa procesu upravovať svoje návrhy na plnenie kritérií uvedené vo svojich ponukách smerom nadol.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.12.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.04.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.12.2017 10:30
Miesto: Mestská časť Bratislava-Karlova Ves, Námestie sv. Františka 8, 842 62 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 10.000,- EUR (slovom: desaťtisíc EUR).
Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom alebo v českom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) a v lehote uvedenej v bode IV.2.2. tohto oznámenia, SP vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie SP.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.10.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité