Oznámenie 15531 - WYP

Obsah

15531 - WYP
Vestník č. 216/2017 - 02.11.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
IČO: 00151866
Pribinova 2 , 81272 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Viliam Križan
Telefón: +421 250944310
Fax: +421 250944046
Email: viliam.krizan@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/239
Hlavná adresa(URL): http://www.minv.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/239
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky - odbor verejného obstarávania
IČO: 00151866
Pribinova 2 , 81272 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Mária Kačincová
Telefón: +421 250944469
Fax: +421 250944046
Email: maria.kacincova@minv.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/239
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.minv.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
OR PZ Žiar nad Hronom, pracovisko klientskeho centra (KC) – stavebné úpravy
Referenčné číslo: OVO1-2016/000723-002
II.1.2) Hlavný kód CPV
45216111-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vybudovanie pracoviska Klientskeho centra v priestoroch objektu Okresného riaditeľstva PZ vŽiari nad Hronom na ul. Chrásteka č. 586/27 v rozsahu podľa spracovaného projektu stavby.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 286 303,26 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Okresné riaditeľstvo PZ vŽiari nad Hronom, ul. M. Chrásteka 586/27, Žiar nad Hronom
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom realizácie sú stavebné úpravy existujúceho stavu a zmena dispozičného riešenia prízemia bývalej jedálne a kuchyne objektu OR PZ tak, aby novovzniknuté priestory zodpovedali budúcej prevádzke Klientskeho centra.
Rozsah stavebných úprav pozostáva z búracích prác, vybudovania samostatného vstupu do priestorov klientskeho centra, zhotovenia nových nenosných a deliacich stavebných konštrukcií s povrchovými úpravami, výmeny otvorových konštrukcií, vybudovania zdravotechnických a hygienických zariadení s napojením na existujúce rozvody vody a kanalizácie v budove. Zrealizuje sa úprava vykurovania, silnoprúdové rozvody NN, zhotovené budú nové slaboprúdové rozvody pozostávajúce z vnútorných elektrických oznamovacích rozvodov štruktúrovanej siete, vyvolávacieho systému, kamerového systému a EZS.
Stavba je podľa vypracovaného projektu členená na dva stavebné objekty:
SO 01 Administratívna budova
SO 02 Prístavba, vstup do klientskeho centra
Realizácia stavebných prác bude prebiehať počas prevádzky objektu v rozsahu podľa spracovaného projektu stavby.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 286 303,26 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 zákona v súlade s ustanoveniami zákona k osobnému postaveniu podľa zákona.
Podľa § 32 ods. (2) písm. e) zákona uchádzač predloží doklad, ktorý ho oprávňuje uskutočňovať stavebné práce vo väzbe na predmet zákazky t. j. napr. oprávnenie uskutočňovať stavby a ich zmeny - pozemné stavby, občianske stavby a pod a oprávnenie na montáž, opravu a údržbu, odborné prehliadky a skúšky vyhradených technických zariadení plynových v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu zákazky. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. (1) písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1 tejto výzvy na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží doklad podľa § 33 ods. (1) písm. a), zákona. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy o dielo bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa §40 ods. (6) písm. a) až h) a ods. (7). V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu výzvy za všetkých členov skupiny spoločne.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1.2) tejto výzvy na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám z čoho sa bude dať usúdiť v prípade pôžičiek serióznosť uchádzača plniť si finančné záväzky, alebo finančná stabilita. Potreba vyplýva zo spôsobu financovania predmetu zákazky zo strany objednávateľa, kedy uchádzač musí mať vlastné zdroje alebo schopnosť získať finančné krytie na dodávku predmetu zákazy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom blokácie (na základe súdneho rozhodnutia, alebo v súvislosti s exekučným konaním) alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu odoslania výzvy na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov. uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich postavenie podľa § 33 ods. (1) písm. a) zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. podľa § 34 ods. (1) písm. b) zákona.
2. podľa § 34 ods. (1) písm. g) zákona
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému
obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť
využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač
písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami
mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas
celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej
spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na
vylúčenie podľa § 40 ods. (6) písm. a) až h) a ods. (7) zákona, oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné
práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi
poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu výzvy ponúk za všetkých členov skupiny spoločne. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) zákona. Hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel alfa GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti určenej podľa § 34 zákona:
K bodu 1.Podľa § 34 ods. (1) písm. b) zákona: Verejný obstarávateľ podmienku účasti zadefinoval za účelom preukázania spôsobilosti a schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky s požadovaným objemom a je potrebné preukázať skutočnosť, že uchádzač má dostatočné schopnosti uskutočniť práce požadovaného rozsahu a že verejný obstarávateľ nie je a nemôže byť jeho jediným odberateľom.
K bodu 2. Podľa § 34 ods. (1) písm. g) zákona: Predmetom zákazky sú stavebné práce, ktorých vykonávanie sa riadi
zákonom č. 50/1976 Zb v znení neskorších predpisov. Potreba: Vyplýva z právnych ustanovení zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších
predpisov. Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a kvalifikáciu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. §34 ods. (1) písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predch. päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stav. prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a ich zhodnotenia podľa obchodných podmienok (ďalej len "zoznam"), ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia podľa § 12 zákona. 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Každá predložená referencia musí spĺňať podmienky uvedené v §12 ods.(2) zákona a každý iný uchádzačom predložený potvrdený dôkaz o plnení musí obsahovať minimálne: -názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa, -názov/obchodné meno a sídlo zhotoviteľa, -predmet zmluvy a jeho stručný opis, -celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH, -fakturovaná čiastka/cena v EUR bez DPH, - miesto plnenia zmluvy, -čas plnenia zmluvy zmluvný termín (od - do, mesiac, rok), -skutočný termín, -uviesť dôvod v prípade rozdielu medzi zmluvným termínom a skutočným termínom, -vyhlásenie objednávateľa o uspokojivom uskutočnení prác, resp. zhodnotenie uskutočnených prác podľa zmluvných/obchodných podmienok, identifikáciu (meno a priezvisko, kontakt - telefón a e-mail) osoby odberateľa/objednávateľa a ak odberateľom/objednávateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je potvrdená referencia obsahujúca vyššie
uvedené údaje,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení (referenciu) potvrdí
odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným
dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Zoznamom stavebných prác musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúcich 5 rokov uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky v celkovom finančnom objeme 1 400 000,00 EUR bez DPH, pričom do zoznamu stavebných prác musí byť zahrnutá aspoň jedna zmluva v rámci ktorej, bolo vyfakturovaných min. 280 000,00 EUR bez DPH. Za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúcich 5 rokov sa považuje posledných 5 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. a. Z uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
2. § 34 ods. (1) písm. g): sa požaduje predložiť zoznam, podpísaný oprávnenou osobou uchádzača, osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, ktorý musí obsahovať meno a priezvisko, dosiahnutý stupeň vzdelania a počet rokov odbornej praxe. Za minimálne jednu z osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác uvedenú v zozname uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti tavby vedúceho vydaný na základe osobitného predpisu - odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby. V prípade, že uvedené osvedčenie bolo vydané po 1.1.2009, tzn. bez označenia odborného zamerania, žiada verejný obstarávateľ spolu s osvedčením predložiť aj potvrdenie Slovenskej komory stavebných inžinierov s uvedením podrobnejšieho rozsahu odborného zamerania.
Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad preukazujúci požadovanú skutočnosť.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu
výzvy.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v "Návrhu zmluvy o dielo" a v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.11.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 07.08.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.11.2017 11:00
Miesto: Na adrese podľa bodu I. výzvy v zasadacej miestnosti č. 116.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vyššie uvedená lehota sa týka otvárania časti ponúk označených ako ostatné, ktoré je neverejné.
Termín otvárania časti ponúk označených ako Kritéria verejný obstarávateľ oznámi podľa zákona.
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený) zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto podlimitnej zákazke.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Obhliadka miesta predmetu zákazky sa pre záujemcov uskutoční dňa 14.11.2016 o 11:00 hod na mieste - Okresné riaditeľstvo PZ vŽiari nad Hronom, ul. M. Chrásteka 586/27, Žiar nad Hronom , zraz pred vstupom do areálu.
2. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 36.7. súťažných podkladov.
3. Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomne faxom, emailom (vo formáte pdf . a pod. - podpísaná žiadosť) alebo poštou na adrese uvedenej v príloha A.I) výzvy (maria.kacincova@minv.sk). Súťažné podklady budú poskytnuté osobne, alebo poštovou zásielkou. V žiadosti žiadame uviesť telefonický, faxový kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si záujemca súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 08,00 hod. - 11,00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zást. ver. obstarávateľa príl. A.I).
Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 8 500,00€. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 11. súťažných podkladov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.10.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité