Oznámenie 15533 - WYP

Obsah

15533 - WYP
Vestník č. 216/2017 - 02.11.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Komjatná
IČO: 00315311
Komjatná 292 , 03496 Komjatná

Slovensko
Kontaktná osoba: Elena Tholtová
Telefón: +421 444373235
Fax: +421 44444373235
Email: elena.tholtova@komjatna.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/411411
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
ARAN YACHT INVESTMENT s.r.o.
IČO: 45355037
Krížna 44 , 82108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Miroslav Bátovský
Telefón: +421 911400030
Email: obstaravanie@aransk.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Prístavba a prestavba Materskej školy v obci Komjatná - nové
Referenčné číslo: 0000
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Cieľom stavby je zvýšenie kapacity materskej školy a skvalitnenie jestvujúcich priestorov materskej školy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 486 320,79 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Materská škola v obci Komjatná
II.2.4) Opis obstarávania
Navrhovaný stavebný objekt - 01Pístavba škôlky je zariadenie pre starostlivosť o deti v predškolskom veku.V predmetnom objekte sú riešené dve triedy, každá pre kapacitu 23 detí. V každom podlaží je riešená herňa,spálňa,šatňa a potrebné sociálne zázemie. Na každom podlaží je riešená výdajňa jedál. Na poschodí objektuje riešená učebňa pre záujmovú činnosť. Pre pedagogický personál je na každom podlaží riešená miestnosť so samostaným sociálnym zariadením. Podlažia sú medzi sebou prepojené železobetónovým schodišťom, kotré je navrhnuté ako požiarne únikové. Z 2. n. p. je navrhnutá aj druhá úniková cesta cez vonkajšie točité oceľové schodište. Druhá úniková cesta z 1. n. p. je riešená dverami priamo na terén. Do 1. n. p. (prízemia) je navrhnutý bezbariérový vstup. Súčasťou objektu je prísptupový chodník s upraveným povrchom zo zámkovej dlažby a ihrisko ako zatrávnená plocha.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 486 320,79 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Zvýšenie hrubej zaškolenosti detí materských škôl vyhlásenej Riadiacim orgánom pre IROP
II.2.14) Doplňujúce informácie:
nenávratný finančný príspevok v rámci výzvy na čerpanie nenávratných finančných prostriedkov z Integrovaného regionálneho operačného programu , Prioritná os 2, Investičná priorita 2.2, špecifický cieľ 2.2.1. Zvýšenie hrubej zaškolenosti detí materských škôl vyhlásenej Riadiacim orgánom pre IROP , vlastných zdrojov Objednávateľa.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií u ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladmi podľa § 32 ods. 4 alebo 5 za podmienok ktoré sú v týchto odsekoch uvedené, resp. podľa § 152:
- § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Vyjadrenie uchádzač predkladá zo všetkých bánk, kde má vedené účty, s čestným prehlásením, v ktorom uvedie, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia a nesmie byťstaršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Predloženie dokladov má garantovať schopnosť uchádzača pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
Uchádzač predloží doklady ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie.

V súlade s § 33 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov uchádzač alebozáujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Tútoskutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorejzdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods.1 písm. b) uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky: V súlade s § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ preukázať realizácie zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v stanovenom minimálnom rozsahu a objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho rozsahu realizácie zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
§ 34 ods. 1 písm. d)
Opisom opatrení na zabezpečenie kvality riadenia kontinuity činností podnikania, osobitne so zameraním na požiadavky zákonov a predpisov, ku ktorým sa zaviazala s ohľadom na kontinuitu svojich činností a služieb rovnako ako na záujmy príslušných zainteresovaných strán a so zameraním na zlyhanie personálu.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky : Predmet zákazky sa zadáva na dlhšiu dobu a je nevyhnutné v danom prípade zabezpečiť kontinuitu činností a ich kvalitatívnu úroveň počas celej doby trvania zmluvy.
§ 34 ods. 1 písm. g)
ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:Garant riadenia realizácie predmetu zákazky- certifikovaný projektový manažér - je pre verejného obstarávateľa potrebný na preukázanie schopnosti kvalifikovane riadiť realizáciu predmetu zákazky, ktorá je ovplyvňovaná požiadavkami a potrebami rozsahu a náročnosti zákazky. Konečným cieľom verejného obstarávania je riadne uskutočnenie zákazky, a to po stránke: kvalitatívnej, časovej, finančnej aj vecnej. Verejný obstarávateľ zvolil medzinárodne uznávané certifikáty. Požiadavka riadneho realizovania predmetu zákazky sa obzvlášť dôležitou stáva v prípade, ak verejný obstarávateľ s limitovanými prostriedkami a možnosťami realizuje zákazku spolufinancovanú zo štrukturálnych fondov (ďalej len ŠF). Aj malé nedostatky v časovej, kvalitatívnej, kvantitatívnej a finančnej stránke realizácie zákazky vedú ku kráteniu alebo v hraničných prípadoch aj k zrušeniu zmluvy o NFP a v tomto prípade k povinnosti vrátiť NFP. Keďže NFP poskytnutý na realizáciu zákazky môžu akékoľvek nezrovnalosti medzi pôvodne schválenou a v končenom dôsledku preplatenou výškou NFP by mali pre verejného obstarávateľa následky v podobe neoprávnených výdavkov, ktoré nemá verejný obstarávateľ k dispozícii.
Podrobný opis a špecifikácia uvedená v SP.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods.1 písm. b)
Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky s celkovým objemom uskutočnených prác vo výške min. 400.000 € bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene) súhrne za požadované obdobie piatich rokov. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj stavebné práce, ktorých uskutočnenie presahuje stanovené obdobie, uchádzač v zozname a v potvrdení uvedie zvlášť cenu iba za tú časť, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce súvisiace s realizáciou pozemných stavieb.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods.1 písm. d)
Opatrenia musia byť v organizácii zavedené a dokumentačne rozpracované minimálne do dokumentov Politika obchodnej kontinuity, Ciele zabezpečenia kontinuity, Doklad personálnych kompetencií, Incident Response štruktúra, Plány kontinuity, Preventívne opatrenia, Monitorovanie a merania, Interný audit, Preskúmanie managementu, Nápravné opatrenia a to v rozsahu normy ISO 22301:2012 alebo BS 25 999 alebo iného ekvivalentného štandardu pre zabezpečenie kontinuity podnikania. Opis je možné v danej súvislosti nahradiť certifikátom normy ISO 22301:2012 alebo BS 25 999 alebo iného ekvivalentného štandardu pre zabezpečenie kontinuity podnikania v oblasti predmetu zákazky. Pre požiadavky zákonov a predpisov platí, že organizácia musí implementovať a udržovať postupy k identifikácii, k zaisteniu prístupu a posudzovania príslušných požiadaviek zákonov a predpisov, ku ktorým sa zaviazala s ohľadom na kontinuitu svojich činností a služieb rovnako ako na záujmy príslušných zainteresovaných strán.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods.1 písm. g)
Minimálne 1 (jedna) zodpovedná osoba za riadenie stavebných prác, a to Garant riadenia realizácie predmetu zákazky- certifikovaný projektový manažér, bez ohľadu na jeho právny vzťah k záujemcovi/ uchádzačovi ktorého odborná spôsobilosť bude preukázaná predložením dokladu na základe medzinárodne uznávaných štandardov z oblasti projektového riadenia, akými sú napr. IPMA, PMl, PRINCE2, alebo ekvivalenty vydané a akceptované na území EÚ a EHS
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.11.2017 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.11.2017 14:00
Miesto: Obecný úrad Komjatná 292, 034 96 Komjatná
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Objednávateľ si vyhradzuje právo vyzvať úspešného uchádzača ako zhotoviteľa na zloženie realizačnej záruky vo výške (50 000 eur) t.j zábezpeky na zrealizovanie diela, riadne splnenie svojich závazkov a na riadne uskutočnenie predmetu zmluvy, v prípade ak uchádzač zábezpeku nezloží do 3 pracovných dní odo dňa vyzvania objednávateľom, uloží verejný obstarávateľ sankciu vo výške 5 000.- eur, pričom sankcia je nevratná ostáva príjmom verejného obstarávateľa. V prpade opakovaného neplnenia zloženie realizačnej záruky vo výške (50 000 eur) t.j. zábezpeky na zrealizovanie diela, riadne splnenie svojich záväzkov a na riadne uskutočnenie predmetu zmluvy, vzniká verejnému obstarávateľovi právo odstúpiť od Zmluvy.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.10.2017

Profil Obstarávateľa


Dôležité