Oznámenie 15539 - WYT

Obsah

15539 - WYT
Vestník č. 216/2017 - 02.11.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
IČO: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Cyril kroupa
Telefón: +421 220462316
Email: cyril.kroupa@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.employment.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630
Hlavná adresa(URL): http://www.employment.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup pohonných hmôt prostredníctvom palivových kariet
Referenčné číslo: VOB/87/2017-M_OMAA
II.1.2) Hlavný kód CPV
09100000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je bezhotovostný nákup pohonných hmôt do určených motorových vozidiel verejného obstarávateľa a poskytovanie doplnkových služieb prostredníctvom palivových kariet.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 89 106,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
09134100-8
09132100-4
30163100-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je bezhotovostný nákup pohonných hmôt (ďalej len PHM) do vozidiel kupujúceho predpokladaným objemom 83 160 litrov nafty a 5 000 litrov bezolovnatého benzínu prostredníctvom 40 palivových kariet, ktoré akceptujú čerpacie stanice uchádzača alebo jeho zmluvných partnerov na území Slovenskej republiky (ďalej len SR) na základe rámcovej dohody a to po dobu maximálne 21 mesiacov od účinnosti rámcovej dohody
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 89 106,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 21
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: ITMS: 312 041 A 136; ITMS: 312 041 A 138
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1.Upresnenie k bodu II.2.7) Rámcová dohoda bude uzavretá na 21 mesiacov, alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32, § 39 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie: Touto podmienkou sa overuje stabilné finančné a ekonomické postavenie uchádzača za predchádzajúce obdobie a finančná schopnosť uchádzača úspešne splniť predmet zákazky.
2. § 33 ods. 1 písm. d) ZVO prehľad o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie: Zistiť uchádzačovu situáciu alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť vzhľadom na zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho dodania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
K bodu 1. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré/ý nesmie byť staršie/ý ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky.
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a, resp. ekvivalentný/é doklad/y.
K bodu 2. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o celkovom obrate najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukáže dosiahnutie obratu za vyššie určené obdobie v súhrnnej výške 100 000,- EUR bez DPH. Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok (RUZ), uvedie v prehľade o celkovom obrate len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla.
V prípade, že ich nemá zverejnené v RUZ predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ekvivalent v inej mene musí byť prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Prehľad o celkovom obrate uchádzač podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.11.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.01.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.11.2017 10:30
Miesto: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky Špitálska 4,6,8, 816 43 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné sa uskutoční dňa
20.11.2017 do 10,30 a je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/ prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREBIEHAJÚCE AKCIE po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Požadované doklady a dokumenty vloží do príslušnej časti prílohy v ponukovom formulári na predloženie ponuky. Elektronicky predložená ponuka sa bude podpisovať elektronickým podpisom/certifikátom. Bližšie informácie o elektronickom podpise sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A.5 súťažných podkladov.
2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov.
3. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 2.000,- EUR, bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
4. Verejný obstarávateľ realizuje verejné obstarávanie zákazky ako COO pre rezort MPSVR SR obstaráva uvedenú zákazku pre IA MPSVR SR.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo čerpať RD na základe reálnej potreby.
6. Verejný obstarávateľ požaduje, aby dodanie palivových kariet (45 ks) sa uskutočnilo v maximálnej lehote 10 dní, a to odo dňa doručenia objednávky v súlade s Rámcovou dohodou.
7. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.10.2017

Redakčné opravy

15682 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 218/2017
V oznámení 15539-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 216/2017 zo dňa 02.11.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.5) Kritéria na vyhodnotenie ponúk Kritéria kvality Namiesto: Nie Má byť: Áno Názov: Počet čerpacích staníc Relatívna váha: 20 bodov Náklady/Cena: Cena Cena Relatívna váha: 80 bodov

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité