Oznámenie 15699 - WYT

Obsah

15699 - WYT
Vestník č. 219/2017 - 07.11.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Ňárad
IČO: 00305758
Ňárad 78 , 93006 Ňárad

Slovensko
Kontaktná osoba: Jozef Lukács
Telefón: +421 315549202
Email: obec.narad@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.epicpartner.sk/data/sp_narad_komtech.rar
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EPIC Partner a.s.
IČO: 48038521
Bratislavská cesta 4931 (areál SAD) , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Vojtech Valkó
Telefón: +421 915334416
Email: valko@epicpartner.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
EPIC Partner a.s.
IČO: 48038521
Bratislavská cesta 4931 (areál SAD) , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Vojtech Valkó
Telefón: +421 915334416
Email: valko@epicpartner.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obstaranie komunálnej techniky - Obec Ňárad
Referenčné číslo: VO-KT-2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
16700000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie komunálnej techniky pre obec Ňárad v nasledujúcom zložení:
1) Komunálny traktor - 1 ks
2) Čelný nakladač pre komunálne traktory - 1 ks
3) Mulčovač so zberom - 1 ks
4) Rozmetávač na zimný posyp ciest a chodníkov s mechanickým pohonom - 1 ks
5) Náves - 1 ks
6) Mulčovače pre údržbu krajníc s kladivami - 1 ks
7) Zametacia kefa - 1 ks
8) Snehová radlica - 1 ks
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 99 951,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34390000-7
34223100-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Ňárad
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je obstaranie komunálnej techniky pre obec Ňárad v nasledujúcom zložení:
1) Komunálny traktor - 1 ks
2) Čelný nakladač pre komunálne traktory - 1 ks
3) Mulčovač so zberom - 1 ks
4) Rozmetávač na zimný posyp ciest a chodníkov s mechanickým pohonom - 1 ks
5) Náves - 1 ks
6) Mulčovače pre údržbu krajníc s kladivami - 1 ks
7) Zametacia kefa - 1 ks
8) Snehová radlica - 1 ks
Podrobná technická špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 99 951,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 2
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia:
Podľa § 32 ods. 1 písm. e): je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu!
2) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
Podľa § 32 ods. 2 písm. e): písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce
alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo
nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla,
miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia
Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte
sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona, môže v
ponuke predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti
podľa § 32 ods. 1 tohto zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa!
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa!
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1) Podmienky účasti uchádzača v rámci verejného obstarávania:
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) uchádzač musí preukázať, že za posledné 3 roky realizoval dodávku aspoň jedného tovaru totožného, alebo podobného charakteru, ako je predmet tejto zákazky, v celkovom objeme aspoň 95 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Zdôvodnenie: Zadávateľ vyžaduje aby mal preukázateľné skúsenosti s predmetom zákazky. Minimálna požadovaná
úroveň referencií je vzhľadom na predpokladanú výšku zákazky primeraná.
2) Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti:
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ
3) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že za posledné 3 roky realizoval dodávku aspoň jedného tovaru totožného, alebo podobného charakteru, ako je predmet tejto zákazky, v celkovom objeme aspoň 95 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.11.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.11.2017 10:00
Miesto: EPIC Partner a.s., Bratislavská cesta 4931 (areál SAD), 945 01 Komárno
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označené ako "Ostatné" je v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo českom jazyku. Žiadosti požadujeme zaslať podľa možnosti elektronickou poštou na adresu: valko@epicpartner.sk. Súťažné podklady budú poskytnuté v elektronickej forme na emailovú adresu uvedenú v žiadosti. Súťažné dokumenty sú však dostupné aj priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na adrese URL uvedenej v časti I.3) KOMUNIKÁCIA tejto výzvy. Kvôli uľahčeniu vzájomnej komunikácie medzi záujemcami a verejným obstarávateľom odporúčame všetkým záujemcom o danú zákazku po stiahnutí súťažných podkladov, poslať krátku emailovú správu s uvedením identifikačných údajov záujemcu a s informáciou, kedy si záujemca stiahol súťažné podklady z uvedenej internetovej adresy. Na základe tejto informácie bude vedieť verejný obstarávateľ zaradiť záujemcu do evidencie a zasielať mu počas lehoty na predkladanie ponúk všetky potrebné informácie a podklady k správnemu vyhotoveniu cenovej ponuky.
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany
záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
3. Verejný obstarávateľ všetky povinné informácie podľa zákona o verejnom obstarávaní uverejní v profile verejného
obstarávateľa.
4. Verejný obstarávateľ sa rozhodol, že zákazku nie je potrebné rozdeliť na časti kvôli nasledujúcim dôvodom:
- jednotlivé časti zákazky, t.j. stroje, budú tvoriť komplexný strojový park obce pre komunálne práce
- rozdelenie zákazky by mohlo predstavovať riziko, že vykonanie zákazky sa stane nadmerne administratívne a technicky obťažným, časovo náročným a v neposlednom rade drahším vzhľadom na externé zabezpečenie výkonu verejného obstarávania
- potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky
- verejný obstarávateľ predpokladá, že dosiahne nižšiu celkovú cenu za celok ako v prípade viacerých samostatných
zákaziek
- verejný obstarávateľ chce minimalizovať riziko dodatočných nákladov napr. nákladov na zabezpečenie interoperability jednotlivých častí diela
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
03.11.2017

Redakčné opravy

15998 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 224/2017
V oznámení 15699-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Ňárad, Ňárad 78, 930 06 Ňárad zverejnenom vo VVO č. 219/2017 zo dňa 07.11.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označené ako "Ostatné" je v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Má byť: Otváranie ponúk bude verejné, t.j. verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní ponúk oprávneným osobám. Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: a) Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (fyzická osoba - podnikateľ), resp. výpisu z obchodného registra (právnická osoba - podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaný v obchodnom registri). b) Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra, resp. výpisu z obchodného registra a originálom plnej moci uchádzača (alebo jej úradne overenou kópiou) na zastupovanie. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ prispôsobil Súťažné podklady a podmienky otvárania ponúk novele ZVO, ktorá je účinná od 1.11.2017. Nakoľko sa jedná a podlimitnú zákazku, boli Súťažné podklady prispôsobené "jednoobálkovému" systému.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité