Oznámenie 15815 - VSS

Obsah

15815 - VSS
Vestník č. 221/2017 - 09.11.2017

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Bibiána Lovičová
Telefón: +421 335315364
Fax: +421 248262910
Email: lovicova.bibiana@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Daňové a účtovné poradenstvo a priebežná kontrola účtovníctva
Referenčné číslo: 131/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
79200000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb v nasledujúcom rozsahu :
1.Poskytovanie služieb spojených s preverovaním účtov a vykonanie komplexnej kontroly účtovných dokladov za zdaňovacie obdobie 2017, 2018, 2019 a za 1. polrok 2020.
2.Mesačné účtovné poradenstvo a odborná pomoc pri riešení účtovných problémov, posudzovanie účtovných prípadov v súvislosti s novým jadrovým zdrojom a poskytovanie konzultácií pri projektoch BIDSF z hľadiska účtovníctva a daní.
3.Spracovanie analýz, návrhov, metodických usmernení a ostatné ekonomické konzultácie na základe požiadavky objednávateľom.
4.Mesačné daňové poradenstvo a odborná pomoc pri spracúvaní dopytov na otázky týkajúce sa uplatňovania daňovej legislatívy v podmienkach spoločnosti za oblasť priamych, nepriamych a miestnych daní. Posudzovanie zmlúv o zamedzení dvojitého zdanenia t.j. zabezpečenie dane a zrážková daň ako aj posudzovanie transakcií
vo vzťahu k tretím krajinám DPH, clo.
5.Štvrťročne informovať o legislatívnych zmenách týkajúcich sa účtovníctva a daní. Záznamy vypracovať v písomnej forme.
6.Daňové poradenstvo pri optimalizácii daňovej povinnosti spoločnosti JAVYS, a.s., vyplývajúcej z dane príjmov právnických osôb podľa zákona č. 595/2003 Z. z., kontrola daňového priznania za príslušný účtovný rok, ktorej výstupom bude zápis o konzultovaných okruhoch problémov za dané obdobie so schválením daňového priznania za rok 2017, 2018 a 2019.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa zohľadňovala): 296 800,00 Mena: EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79200000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Poskytovanie služieb v nasledujúcom rozsahu :
1.Poskytovanie služieb spojených s preverovaním účtov a vykonanie komplexnej kontroly účtovných dokladov za zdaňovacie obdobie 2017, 2018, 2019 a za 1. polrok 2020.
2.Mesačné účtovné poradenstvo a odborná pomoc pri riešení účtovných problémov, posudzovanie účtovných prípadov v súvislosti s novým jadrovým zdrojom a poskytovanie konzultácií pri projektoch BIDSF z hľadiska účtovníctva a daní.
3.Spracovanie analýz, návrhov, metodických usmernení a ostatné ekonomické konzultácie na základe požiadavky objednávateľom.
4.Mesačné daňové poradenstvo a odborná pomoc pri spracúvaní dopytov na otázky týkajúce sa uplatňovania daňovej legislatívy v podmienkach spoločnosti za oblasť priamych, nepriamych a miestnych daní. Posudzovanie zmlúv o zamedzení dvojitého zdanenia t.j. zabezpečenie dane a zrážková daň ako aj posudzovanie transakcií
vo vzťahu k tretím krajinám DPH, clo.
5.Štvrťročne informovať o legislatívnych zmenách týkajúcich sa účtovníctva a daní. Záznamy vypracovať v písomnej forme.
6.Daňové poradenstvo pri optimalizácii daňovej povinnosti spoločnosti JAVYS, a.s., vyplývajúcej z dane príjmov právnických osôb podľa zákona č. 595/2003 Z. z., kontrola daňového priznania za príslušný účtovný rok, ktorej výstupom bude zápis o konzultovaných okruhoch problémov za dané obdobie so schválením daňového priznania za rok 2017, 2018 a 2019.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 146-301967
(Jedno z nasledujúcich: Predbežné oznámenie použité ako výzva na súťaž; Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania; Oznámenie o dobrovoľnej transparentnosti ex ante)
IV.2.9) Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Zmluva o poskytovaní služieb
Zákazka/časť je pridelená: Áno
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
02.11.2017
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
(MSP – ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
TAX - AUDIT Slovensko, spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36219835
Kapitulská 14 , 91701 Trnava

Slovensko
Telefón: +421 335349291
Email: taxaudit@slovanet.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti: 300 000,00 EUR bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 296 800,00 Mena: EUR bez DPH
V.2.5) Informácie o subdodávkach
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Členovia komisie na vyhodnocovanie ponúk: Ing. Miriam Špacírová, Ing. Irena Čanigová, Ing. Peter Valovič.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.11.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité