Oznámenie 15953 - MST

Obsah

15953 - MST
Vestník č. 223/2017 - 13.11.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slavia Industries, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35821833
Grösslingová 7, 81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Andrej VOJTECH
Telefón: +421 263814376
Fax: +421 2263814375
Email: avojtech@slavia.net
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18030
Hlavná adresa(URL): www.slavia.net
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.slavia.net/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Octigon, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35864711
Prievozská 4D , 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Tóthová
Telefón: +421 948189783
Email: tothova@octigon.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18030
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.slavia.net
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Octigon, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35864711
Prievozská 4D , 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Tóthová
Telefón: +421 948189783
Email: tothova@octigon.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18030
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://slavia.net
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): podnikateľský subjekt - osoba v zmysle § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): podnikateľská činnosť
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Multikomponentné zariadenie na vysokopresné zhotovenie jednoradových guľkových ložísk a meranie a kontrolu ich rozhodujúcich parametrov a charakteristík
Referenčné číslo: SLIN03
II.1.2) Hlavný kód CPV
38000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie multikomponentného zariadenia na vysokopresné zhotovenie jednoradových guľkových ložísk a meranie a kontrolu ich rozhodujúcich parametrov a charakteristík.

Podrobné technické parametre a požiadavky k požadovanému zariadeniu sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 401 815,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
38540000-2
38500000-0
38343000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
okres Lučenec, obec Lovinobaňa
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie multikomponentného zariadenia na vysokopresné zhotovenie jednoradových guľkových ložísk a meranie a kontrolu ich rozhodujúcich parametrov a charakteristík.

Podrobné technické parametre a požiadavky k požadovanému zariadeniu sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 401 815,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 8
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2017/3.3.1-08
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,ZVO").

Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 alebo § 152 ZVO.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie
podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetuzákazky, ktorú ma zabezpečiť.

Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže postupovať v súlade s § 32 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.

Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých predložených dokladov.

Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 ZVO - Jednotným európskym dokumentom.
Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom.
Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 39 ods. 6 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v Súťažných podkladoch. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Pokyny na vyplnenie a predloženie jednotného európskeho dokumentu sú uvedené v súťažných podkladoch.

Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti: podľa § 32 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a
potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nepožaduje preukázanie splnenia podmienok týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nepožaduje preukázanie splnenia podmienok týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Povinnosťou úspešného uchádzača je strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným
tovarom, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto
kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 28.12.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.12.2017 10:30
Miesto: Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v
súlade so zákonom na adrese Octigon, a.s., Mlynské Nivy 49, Green Point Offices, blok H, 821 09 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časť Ostatné, je neverejné.
O termíne a podmienkach účasti na otváraní ponúk časť Kritériá, budú uchádzači, ktorých ponuky sa budú
vyhodnocovať, informovaní v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Vzhľadom na technické špecifikácie sa jedná o obstarávanie inovácií.

Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomnou žiadosťou v slovenskom jazyku alebo českom jazyku doručenou
elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby: tothova@octigon.sk alebo poštou resp. osobne na adrese
kontaktného miesta Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava (Office: Mlynské Nivy 49, Green Point Offices, blok H, 821 09 Bratislava).

Súťažné podklady sú dostupné v Profile verejného obstarávateľa (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/
zakazky/18030), na jeho webovom sídle http://www.slavia.net a na základe žiadosti uchádzača mu budú odoslané e-mailom; požaduje sa potvrdenie doručenia a prijatia súťažných podkladov uchádzačom.

Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.

Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa zriadeného
Úradom pre verejné obstarávanie, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenej v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a mailový kontakt záujemcu.

Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, ale odporúča uchádzačom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov.

Lehota uvedená v bode IV.2.7 tohto oznámenia sa vzťahuje na otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné".

Všetky doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.

Pre účely zadávania tejto verejnej súťaže sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 8 ods. 1 zákona.

Verejný obstarávateľ určuje v zmysle § 56 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní lehotu podľa odsekov 8,10 a 11 do 30 pracovných dní od vyzvania na súčinnosť pri podpise zmluvy.

Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť oddiel Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. Jednotného
európskeho dokumentu. Hospodársky subjekt je povinný predložiť Jednotný európsky dokument s uvedením informácií podľa jednotlivých oddielov časti IV.

Trvanie zmluvy na dodanie predmetu zákazky a/alebo lehoty dodania predmetu zákazky (bod II.2.7 tohto oznámenia) je do 8 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy.

Verejný obstarávateľ uvádza v návrhu Zmluvy na dodanie zariadenia odkladaciu podmienku nadobudnutia účinnosti
zmluvy, ktorá bude podmienená splnením nasledovnej podmienky:
a)schválenie zákazky v rámci kontroly verejného obstarávania, t.j. doručenie správy z kontroly VO kupujúcemu, a
b)schválenie žiadosti o nenávratný finančný príspevok (NFP) a podpísanie zmluvy o poskytnutí NFP.

O splnení tejto podmienky bude verejný obstarávateľ informovať víťazného uchádzača.

Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti v zmysle § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní tvorí Prílohu č. 6 Súťažných podkladov uverejnených v profile verejného obstarávateľa a bude aj súčasťou Správy o zákazke.

Oznámenie o prípravných trhových konzultáciách a záznam o realizácii prípravných trhových konzultáciách so všetkými oslovenými potenciálnymi dodávateľmi je dostupný na internetovej adrese osoby podla § 8 ods. 1 zákona: www.slavia.net
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
08.11.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité