Oznámenie 15966 - WYT

Obsah

15966 - WYT
Vestník č. 224/2017 - 14.11.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Štiavnica
IČO: 00320501
Radničné námestie 1, 96924 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Božena Bačíková - za verejné obstarávanie
Telefón: +421 903525023
Fax: +421 456911207
Email: bozena.bacikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5351
Hlavná adresa(URL): http://www.banskastiavnica.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5351
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Automobil pre zimnú údržbu s výmenným systémom, sypačom, radlicou a cisternou
II.1.2) Hlavný kód CPV
34143000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka nového automobilu s výmenným systémom, sypačom, radlicou a cisternou pre potreby verejného obstarávateľa.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 182 550,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44611000-6
43313000-0
34144440-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Technické služby, mestský podnik, E. M. Šoltésovej 1, 969 01 Banská Štiavnica
II.2.4) Opis obstarávania
Opis a minimálne požiadavky a parametre na automobil a príslušné prídavné zariadenia uvádzame v súťažných
podkladoch, ktoré sú verejne dostupné v profile verejného obstarávateľa,
link:http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5351
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 182 550,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v celom rozsahu (ďalej ZoVO). Všetky predložené doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZoVO, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia uchádzača musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčenej kópii. Uchádzač je oprávnený preukázať splnenie podmienok osobného postavenia aj podľa § 39 ZoVO jednotným európskym dokumentom alebo informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EU.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 33 ods.1 písm.a) ZoVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač podľa § 33 ods.1 písm.a) zákona o VO predkladá vyjadrenie
banky alebo pobočky zahraničnej banky nasledovne:
- uchádzač predloží vyjadrenie banky o spôsobilosti plniť svoje finančné záväzky, t.j. bankové vyjadrenie musí v
minimálnom rozsahu uvádzať, že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom prečerpaní, v prípade splácania úveru
dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nebol a nie je predmetom exekúcie,
- uchádzač potvrdenie predloží za každú banku, v ktorej má vedený účet,
- uchádzač predloží okrem vyjadrenia/vyjadrení banky/bánk aj čestné prehlásenie, že v iných bankách nemá vedené účty.
Uchádzač predloží uvedené doklady za rok 2014, 2015 a 2016, čím preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkaz, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie ekonomického a finančného postavenia musí spĺňať podmienky účasti na osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 zákona o VO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 34 ods.1 písm. a) a v § 34 ods.1 písm. m) ZoVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce 3 roky (obdobie 2014 -2017 počítané spätne od vyhlásenia verejného obstarávania) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom o poskytnutých dodávkach je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO. Verejný obstarávateľ požaduje dokladovať min. 2 ks referencií o dodávke tovaru rovnakého alebo podobného charakteru.
Hodnota každej zákazky musí byť minimálne 100 000 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ považuje za zákazky
podobného charakteru ako je predmet zákazky také, ktoré sú rovnakej alebo podobnej zložitosti ako je predmet
zákazky, jedná sa o rôzne vozidlá a ich prídavné zariadenia používané pre komunálne služby. Odôvodnenie primeranosti podmienky:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je nevyhnutné, aby mal uchádzač v oblasti, ktorej sa verejné
obstarávanie týka, dostatočné skúsenosti. Zoznam úspešne poskytnutých dodávok za predchádzajúce 3 roky má
garantovať skúsenosti a schopnosť odborne a kvalitne splniť zákazku. Predložením referencií uchádzač preukáže
verejnému obstarávateľovi, že disponuje skúsenosťami z danej oblasti a je schopný plniť predmet zákazky.
2. Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť doklady podľa ZoVO ( § 34, ods. 1, písm. m) bod 1). Požadujeme, aby uchádzač predložil technický opis ponúkaného tovaru s uvedením názvu tovaru, technických parametrov a fotografiami predmetu zákazky. Doklady stačí predložiť v neoverenej kópii, napr. prospekty od výrobcu. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 ZoVO: Podmienka účasti je primeraná, nakoľko verejný obstarávateľ by bez uvedenia technického opisu, technických parametrov a fotografií nedokázal vyhodnotiť a posúdiť pravdivosť ponuky predloženej uchádzačom.
Použitie podmienky účasti je primerané, pretože je uvedená v rozsahu stanovenom zákonom o verejnom obstarávaní. V zmysle § 34 ods. 3 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.11.2017 13:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.11.2017 13:30
Miesto: Zasadačka Mestského úradu v Banskej Štiavnici, Radničné námestie 1, Banská Štiavnica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude verejné, pretože verejný obstarávateľ používa v tomto verejnom obstarávaní tzv. reverznú súťaž podľa § 66 ods. 7 a § 114 ods.9 ZoVO - jednoobálková verejná súťaž. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť iba oprávnení uchádzači (resp. osoby splnomocnené uchádzačom na zastupovanie), teda tí, ktorí predložili ponuku.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ použije v zmysle § 66 ods. 7 a § 114 ods.9 ZoVO reverznú verejnú súťaž. Ponuku je preto potrebné predložiť v jednej obálke.
2. Verejný obstarávateľ podľa § 11 ZoVO neuzavrie zmluvu s víťazným uchádzačom, ktorý nebude zapísaný v registri partnerov verejného sektora.
3. Písomná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať prednostne elektronicky prostredníctvom e-mailov: bozena.bacikova@gmail.com ; bozena@post.sk; v prípade, že požiadavka záujemcu nebude do 24 h vybavená/potvrdená; je potrebné jej zopakovanie na uvedených mailových adresách.
4. Príjemca elektronickej pošty je povinný potvrdiť doručenie každej písomnosti (správy) písomnou odpoveďou.
Elektronická komunikácia sa bude používať pri poskytovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní, pri oznámení o
vylúčení, pri informácii o výsledku vyhodnotenia ponúk; elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, pri zmene a doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov; tieto sa musia doručiť osobne, poštou alebo inou doručovacou službou.
5. Záujemca môže predložiť žiadosť o súťažné podklady elektronicky na kontaktnú e-mailovú adresu
bozena.bacikova@gmail.com , prípadne na adresu: bozena@post.sk ; v žiadosti musí byť uvedené obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, e-mailová adresa určená na komunikáciu, číslo telefónu a meno osoby určenej na
komunikáciu.
6. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady v elektronickej forme na záujemcom určenú e-mailovú adresu.
7. Neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte pdf je zabezpečený odo dňa publikovania Výzvy na
predkladanie ponúk v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné
obstarávanie, link:http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5351
8. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 5 000,00 €, podrobné informácie sú uvedené v
súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.11.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité