Oznámenie 16138 - MSS

Obsah

16138 - MSS
Vestník č. 226/2017 - 16.11.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Verejné prístavy, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36856541
Prístavná 10, 82109 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ján Beňa
Telefón: +421 20620537
Email: jan.bena@vpas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.vpas.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/12012
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu: vyššie uvedenej adrese
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Činnosti súvisiace s prístavmi
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Vypracovanie štúdie realizovateľnosti: Vybudovanie terminálu LNG vo verejnom prístave Bratislava
Referenčné číslo: RVS/1/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
71241000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie štúdie realizovateľnosti: Vybudovanie terminálu LNG vo verejnom prístave Bratislava, a to jej jednotlivých častí (i) technickej štúdie; (ii) bezpečnostnej dokumentácie k vybranej technológii; (iii) CBA; (iv) zámeru EIA a zabezpečenia procesu hodnotenia dopadov na životné prostredie. Bližší opis predmetu zákazky je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 660 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Technická štúdia
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71335000-5
71620000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava - mestská časť Ružinov, okres: Bratislava II
II.2.4) Opis obstarávania
Zákazka bude zadaná postupom verejnej súťaže podľa § 91 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov vznení neskorších predpisov (ďalej len ZVO), a to ako reverzná verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 ZVO.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 440 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 311041G336
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, a to prostredníctvom finančných zdrojov Kohézneho fondu formou nenávratného finančného príspevku a z vlastných zdrojov obstarávateľa.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Bezpečnostná dokumentácia k vybranej technológii
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71313410-2
79417000-0
71317000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava - mestská časť Ružinov, okres: Bratislava II
II.2.4) Opis obstarávania
Zákazka bude zadaná postupom verejnej súťaže podľa § 91 ZVO, a to ako reverzná verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 ZVO.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 70 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 8
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 311041G336
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, a to prostredníctvom finančných zdrojov Kohézneho fondu formou nenávratného finančného príspevku a z vlastných zdrojov obstarávateľa.
Časť: 3
II.2.1) Názov
CBA
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71242000-6
79311410-4
71244000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava - mestská časť Ružinov, okres: Bratislava II
II.2.4) Opis obstarávania
Zákazka bude zadaná postupom verejnej súťaže podľa § 91 ZVO, a to ako reverzná verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 ZVO.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 50 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 311041G336
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, a to prostredníctvom finančných zdrojov Kohézneho fondu formou nenávratného finančného príspevku a z vlastných zdrojov obstarávateľa.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Zámer EIA a zabezpečenie procesu hodnotenia dopadov na životné prostredie
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71313400-9
71313430-8
71313440-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava - mestská časť Ružinov, okres: Bratislava II
II.2.4) Opis obstarávania
Zákazka bude zadaná postupom verejnej súťaže podľa § 91 ZVO, a to ako reverzná verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 ZVO.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 100 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 311041G336
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, a to prostredníctvom finančných zdrojov Kohézneho fondu formou nenávratného finančného príspevku a z vlastných zdrojov obstarávateľa.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.
Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a/alebo obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO.
Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene adoplnení niektorých zákonov vznení neskorších predpisov účinného do 17.04.2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Podľa § 55 ods. 1 ZVO, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú po vyhodnotení ponúk obstarávateľovi uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí.
UPOZORNENIE: Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia sa neuplatňujú. Podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti spolu s odôvodnením ich primeranosti sú uvedené v súťažných podkladoch. Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) a g) ZVO.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje zábezpeku k časti 1 predmetu zákazky vo výške 20 000,- EUR, k časti 2 predmetu zákazky vo výške 3 500,- EUR, k časti 3 predmetu zákazky vo výške 2 000,- EUR a k časti 4 predmetu zákazky vo výške 5 000,- EUR. Spôsoby zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Odmena za realizáciu predmetu zákazky bude úspešnému uchádzačovi uhradená po dodaní uceleného výstupu, a to v súlade s podmienkami uvedenými v súťažných podkladoch (najmä časť Obchodné podmienky).
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Nevyžaduje sa právna forma.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Uchádzač pre časť 1 predmetu zákazky predloží doklad o odbornej kvalifikácii v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v nadväznosti na zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov, alebo adekvátny ekvivalent vydaný v krajine sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.12.2017 11:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.12.2017 14:00
Miesto: Verejné prístavy, a. s., Prístavná 10, 821 09 Bratislava, Slovenská republika
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude realizované verejne a na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, pričom títo sa musia preukázať dokladmi uvedenými v súťažných podkladoch (preukazom totožnosti a/alebo dokladom o oprávnení podnikať a splnomocnenec aj plnomocenstvom).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
(1) Súťažné podklady sú dostupné v profile obstarávateľa. Záujemcovia si môžu vyžiadať súťažné podklady aj písomne, a to osobne alebo prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa (vrátane elektronickej pošty) na adrese kontaktného miesta obstarávateľa. Písomná forma je zachovaná, ak je právny úkon urobený elektronickými prostriedkami, ktoré umožňujú zachytenie obsahu právneho úkonu a určenie osoby, ktorá právny úkon urobila. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno referenta zodpovedného za žiadosť a jeho telefónne číslo a kontaktnú e-mailovú adresu, na ktorú majú byť súťažné podklady poskytnuté. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi na e-mailovú adresu doručené súťažné podklady, prípadne bude zaslaný odkaz na profil obstarávateľa, na ktorom sú súťažné podklady prístupné. Obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady. V prípade, že obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži; tým však nie je dotknutá povinnosť obstarávateľa sprístupniť tieto vysvetlenia, zmeny a iné informácie v profile obstarávateľa.
(2) Osobne nebudú súťažné podklady poskytované.
(3) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
(4) Žiadosť o vysvetlenie podľa § 48 ZVO musí záujemca doručiť písomne na adresu uvedenú v bode I.1.
(5) Obstarávateľ je povinný zrušiť vyhlásený postup zadávania nadlimitnej zákazky v prípadoch stanovených ZVO. Obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie ZVO, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Ak bola predložená len jedna ponuka a obstarávateľ nezrušil verejné obstarávanie alebo jeho časť, je povinný zverejniť v profile odôvodnenie, prečo verejné obstarávanie nezrušil.
(6) Akákoľvek komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
(7) Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku.
(8) Obstarávateľ upozorňuje záujemcov/uchádzačov, že predmetné obstarávanie pred podpísaním zmluvy s úspešným uchádzačom podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej poskytovateľom nenávratného finančného príspeku (príslušným riadiacim orgánom) a konaniu o preskúmanie úkonov kontrolovaného v zmysle § 169 ods. 2 ZVO.
(9) Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu včasti IV Jednotného európskeho dokumentu môže vyplniť len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely častí IV Jednotného európskeho dokumentu.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.11.2017

Redakčné opravy

17042 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 243/2017
V oznámení 16138-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Verejné prístavy, a. s., Prístavná 10, 821 09 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 226/2017 zo dňa 16.11.2017 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 18.12.2017 11:00 Má byť: 10.01.2018 11:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 18.12.2017 14:00 Má byť: 10.01.2018 14:00 ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE Obstarávateľ pristúpil k predĺženiu lehoty na predkladanie ponúk a v tej súvislosti so zmenou termínu otvárania ponúk vzhľadom na zmenu podmienok účasti v zmysle dodatku č. 2 k súťažným podkladom.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité