Oznámenie 16179 - MST

Obsah

16179 - MST
Vestník č. 227/2017 - 17.11.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
LIAZ, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36462161
Košická 20, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Lauková
Telefón: +421 914330555
Email: laukova.scholaris@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/18282
Hlavná adresa(URL): http://www.liaz.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/18282
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Scholaris, s.r.o.
Kalvária 3 , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Lauková
Telefón: +421 914330555
Email: laukova.scholaris@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/18282
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://liaz.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 8 ods. 1
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): výroba komponentov
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rozvoj spoločnosti LIAZ
II.1.2) Hlavný kód CPV
42600000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup technológie pre projekt Rozvoj spoločnosti LIAZ, spolufinancovaného z Operačného programu: Výskum a inovácie, kód výzvy OPVal-MH/DP/2017/3.3.1-08, vyhlásenej Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky, na základe podanej žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku, vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zákazky.

V cene musí byť zahrnuté:
a) doprava do miesta umiestnenia predmetu zákazky a dodanie do miesta umiestnenia predmetu zákazky;
b) premiestnenie do miesta umiestnenia predmetu zákazky;
c) zapojenie do jestvujúcich rozvodov médií elektrická energia, voda, stlačený vzduch, odvetranie, odsávanie;
d) vykonanie všetkých východiskových odborných prehliadok, odborných skúšok, tlakových skúšok a iných požiadaviek na bezpečnú prevádzku stanovenú platnou legislatívou EU a SR;
e) uvedenie do prevádzky;
f) v mieste plnenia na vlastné náklady zaškolenie verejného obstarávateľa, resp. ním poverené osoby na prevádzku predmetu zákazky v plnom rozsahu tak, aby verejný obstarávateľ mohol užívať predmet zákazky na účel, na ktorý je určený, vrátane poučenia o bezpečnej prevádzke a správnej starostlivosti;
g) dodanie záručných listov, a návodov na obsluhu v slovenskom/ českom jazyku, zápisníc a osvedčení o vykonaných skúškach, certifikáty a testy, správy o vykonaných odborných skúškach a odborných prehliadkach, doklady o zaškolení obsluhy verejného obstarávateľa a ostatné doklady súvisiace s predmetom zákazky;
h) 20 dňová skúšobná prevádzka predmetu zákazky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 810 600,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Laserový rezací stroj
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42610000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Osloboditeľov 45, Veľký Krtíš.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je nákup 2D laserového rezacieho stroja v počte 1 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 832 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVal-MH/DP/2017/3.3.1-08
Časť: 2
II.2.1) Názov
Ohraňovací lis
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42636000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Osloboditeľov 45, Veľký Krtíš.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je nákup stroja, slúžiaceho na ohýbanie plechu pod ostrým uhlom a rôznymi rádiusmi ohybu, v počte 1 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 305 200,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVal-MH/DP/2017/3.3.1-08
Časť: 3
II.2.1) Názov
Otryskávací stroj
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42631000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Osloboditeľov 45, Veľký Krtíš.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je nákup stroja, slúžiaceho na otryskávanie požadovaných oceľových dielov, v počte 1 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 180 900,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVal-MH/DP/2017/3.3.1-08
Časť: 4
II.2.1) Názov
Vákuový tvárniaci stroj
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42636000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Osloboditeľov 45, Veľký Krtíš.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je nákup stroja, ktorý je schopný vyrábať vákuovo tvarované súčasti z tabuľových plastov až do hrúbky 10 mm, v počte 1 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 492 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVal-MH/DP/2017/3.3.1-08
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok - platí pre všetky časti predmetu zákazky:

(1)Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

(2)Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 - 7 zákona.

V zmysle § 152 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.

Doklady musia byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia. Ostatné podmienky účasti sú bližšie
definované v súťažných podkladoch
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok - platí pre všetky časti predmetu zákazky:

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie

(1) § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ zadefinoval túto podmienku účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí sú schopní zabezpečiť bezproblémové dodanie tovaru. Uvedenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ skúma schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky.

(2) § 33 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka účasti vyplynula z dôvodu overenia skutočnosti, či uchádzači disponujú nie len odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky, ale aj či vedia preukázať ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky. Zároveň si verejný obstarávateľ overuje finančné postavenie uchádzača na trhu.

Doklady musia byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia, pokiaľ nie je uvedené inak. Ostatné podmienky účasti sú bližšie definované v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Podľa bodu 1 - § 33 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Predmetný doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad.

2) Podľa bodu 2 - § 33 ods. 1 písm. d) Uchádzač predloží formou čestného vyhlásenia prehľad o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Čestným vyhlásením o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, musí uchádzač preukázať súhrnne objem celkového obratu minimálne vo výške:
Pre 1. Časť predmetu zákazky: 2 000 000,00 Eur;
Pre 2. Časť predmetu zákazky: 1 000 000,00 Eur;
Pre 3. Časť predmetu zákazky: 1 000 000,00 Eur;
Pre 4. Časť predmetu zákazky: 2 000 000,00 Eur
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok - platí pre všetky časti predmetu zákazky:

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov).

(1)Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával on sám a vyčísli hodnotu týchto činností v eur bez DPH.

Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaného predmetu zákazky v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Vzhľadom ku komplexnému charakteru zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s dodaním tovaru podobného alebo rovnakého charakteru, aby sa neohrozila efektivita projektu.

(2)Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, oprávnenia uchádzača na realizovanie zákazky, potrebných skúseností a zabezpečenia kvality dodania tovaru, a tým zaistiť predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky kvalifikovanými zamestnancami.

(3)Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.

Odôvodnenie primeranosti:
Uchádzač preukáže praktické skúsenosti, ako aj požiadavky uplatňované v rámci relevantného trhu pre zabezpečenie environmentálneho manažérstva. Medzinárodná norma EN ISO 14001 špecifikuje požiadavky systému environmentálneho manažérstva tak, aby organizácii umožnila pripraviť a implementovať environmentálnu politiku a dlhodobé ciele environmentu tak, že zohľadňuje právne požiadavky a iné požiadavky, ktoré sa organizácia zaviazala plniť, a informácie významných environmentálnych aspektoch.


(4)Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. m) ak ide o tovar, ktorý sa má dodať,
1.vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje
2.certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či požadovaný tovar zodpovedá technickým parametrom a kvalite, zodpovedajúcej jeho potrebám, aby sa tak neohrozila efektivita projektu.

Doklady musia byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia, pokiaľ nie je uvedené inak. Ostatné
podmienky účasti sú bližšie definované v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
(1)Podľa bodu 1 - § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodaných tovarov musí uchádzač preukázať zrealizované dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky príslušnej časti v min. objeme:
Pre 1. Časť predmetu zákazky: 530 000,00 Eur bez DPH;
Pre 2. Časť predmetu zákazky: 300 000,00 Eur bez DPH;
Pre 3. Časť predmetu zákazky: 180 000,00 Eur bez DPH;
Pre 4. Časť predmetu zákazky: 490 000,00 Eur bez DPH
spolu za všetky požadované roky a všetky zákazky uvedené v zozname, predloženom uchádzačom.

Zoznam dodaných tovarov má obsahovať:
a) identifikáciu odberateľa,
b) názov a stručný opis dodaných tovarov,
c) zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR,
d) lehotu dodania.

Uchádzač v zozname uvedie cenu v zložení ako cena bez DPH, DPH a cena s DPH. Ak sa dodanie tovaru, uvedeného v referencii, viaže na viac rokov, presahujúcich požadované obdobie 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. Ak je hodnota v referencii uvedená v inej mene, ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR.

(2)Podľa bodu 2 - § 34 ods. 1 písm. g) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie:
- certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky, ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality;
- certifikátu Systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001 v oblasti predmetu zákazky, ktorým zabezpečí bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, a tým aj priaznivé pracovné podmienky.

(3)Podľa bodu 3 - § 34 ods. 1 písm. h) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie:
- certifikátu Systému environmentálneho manažérstva ISO 14001 v oblasti predmetu zákazky, ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 36 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.

(4)Podľa bodu 4 - § 34 ods. 1 písm. m) Uchádzač predloží:
1.fotografie a opis predmetu zákazky ako kópie, ktoré musia byť predložené v slovenskom, resp. českom jazyku;
2.doklady s odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu, resp. ekvivalentné doklady.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
V zmysle súťažných podkladov a obchodných podmienok.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ realizuje elektronickú aukciu cez aukčnú sieň IS EVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 20.12.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.01.2018 10:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa uvedené v bode I.1).
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časti Ostatné je neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie a pri otváraní ponúk postupuje komisia podľa 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk časti Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 (verejný obstarávateľ zašle uchádzačom listom oznámenie o otváraní tejto časti ponúk) a spôsobom podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
A) Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zábezpeku. Zábezpeka je stanovená na každú časť predmetu zákazky zvlášť.
1.Časť predmetu zákazky - vo výške 20.000,00 ,- EUR.
2.Časť predmetu zákazky - vo výške 15.000,00 ,- EUR.
3.Časť predmetu zákazky - vo výške 9.000,00 ,- EUR.
4.Časť predmetu zákazky - vo výške 20.000,00 ,- EUR.

Viď bližšie v súťažných podkladoch.

B) Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie plnenia zmluvy garanciu na splnenie zmluvných záväzkov vo výške 10% z ceny bez DPH, uvedenej v článku III. odsek 1 zmluvy. Viď bližšie v súťažných podkladoch.

C) Predmetné verejné obstarávanie je obstarávaním inovácií.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.11.2017

Redakčné opravy

16347 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 230/2017
V oznámení 16179-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa LIAZ, s.r.o., Košická 20, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 227/2017 zo dňa 17.11.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému Namiesto: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky) Trvanie v mesiacoch: 12 Má byť: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky) Trvanie v mesiacoch: 9 Platí pre každú časť predmetu zákazky. IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.01.2018 10:00 Má byť: 20.12.2017 11:00
17197 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 246/2017
V oznámení 16179-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa LIAZ, s.r.o., Košická 20, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 227/2017 zo dňa 17.11.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 20.12.2017 10:00 Má byť: 22.01.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.12.2017 11:00 Má byť: 22.01.2018 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité