Oznámenie 16095 - WYP

Obsah

16095 - WYP
Vestník č. 225/2017 - 15.11.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Krajské múzeum v Prešove
IČO: 37781278
Hlavná 86 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Mária Kotorová, PhD.
Telefón: +421 910930891
Email: krajskemuzeumpo@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.muzeumpresov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3853
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Ján Velebír - STAVITEĽ
IČO: 34899197
Komenského 48 , 09431 Hanušovce nad Topľou

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Bernacký
Telefón: +421 948926308
Email: bernacky.obstaravanie@gmail.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
"Príprava, realizácia a sprístupnenie archeologickej expozície návštevníkom"
Referenčné číslo: 14112017/AB
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212314-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom projektu: Príprava, realizácia a sprístupnenie archeologickej expozície návštevníkom je dodávka stavebných prác v rozsahu predloženého výkazu výmer a v súlade so spracovanou projektovou dokumentáciou.
Bližšie informácie sú uvedené v samostatných prílohách (projektová dokumentácia), ktoré verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 155 218,15 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kraj: Prešovský
Okres: Vranov nad Topľou
Obec: Hanušovce nad Topľou
Miesto dodania: Krajské múzeum v Prešove, pobočka Hanušovce nad Topľou so sídlom Zámocká 160/5, 094 31 Hanušovce nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom projektu: Príprava, realizácia a sprístupnenie archeologickej expozície návštevníkom je dodávka stavebných prác v rozsahu predloženého výkazu výmer a v súlade so spracovanou projektovou dokumentáciou.
Bližšie informácie sú uvedené v samostatných prílohách (projektová dokumentácia), ktoré verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom.
Záruka je minimálne 60 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom odovzdania predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi.
Uchádzač v ponuke uvedie podrobný opis vlastnej ponuky s uvedením všetkých špecifických požiadaviek, ktoré požaduje verejný obstarávateľ, t. j. vo svojej ponuke uvedie konkrétne postupy, konkrétne zariadenia, tak aby spĺňali min. požiadavky uvedené v týchto súťažných podkladoch.
V prípade, ak v týchto súťažných podkladoch, projektovej dokumentácií, výkaze výmere alebo inej dokumentácii je uvedený konkrétny výrobca, výrobok, typ, značka, ... uchádzač môže uviesť aj iný, ktorý bude ekvivalentný k menovanému, v tom prípade postupuje podľa § 42 ods. 4.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Názov: 1) Najnižšia ponuková cena vrátane DPH
Relatívna váha: 80 perc. bodov
Názov: 2) Lehota výstavby v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20 perc. bodov
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 155 218,15 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 270
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: INTERREG Poľsko-Slovensko 2014- 2020 V-A
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z programu cezhraničnej spolupráce: INTERREG Poľsko-Slovensko 2014- 2020 V-A, prioritná os: Ochrana a rozvoj prírodného a kultúrneho dedičstva cezhraničného územia, názov projektu: Živá archeológia ako jedinečný produkt kultúrneho turizmu Karpát (PLSK.01.01.00-18-0073/16) a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: (1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z.:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
(2) Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1, predložením dokladov podľa §32 ods.2 zákona, resp. ods.4 a ods.5 zákona alebo podľa §152 zákona:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
(3) Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
(4) Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods.2, zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa §152 Zákona.
(5) Ak doklady na splnenie podmienok účasti predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienok účasti podľa §32 ods.1 písm. e/zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
(6) Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) - ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti:
Požiadavka na predloženie dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci) v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo dokladu ekvivalentného podľa práva EÚ je nevyhnutnosťou vyplývajúcou z platnej legislatívy pri uskutočňovaní stavieb. Požiadavka na predloženie profesijného životopisu, vyplynula z rozsahu stavby a požiadavky overiť si skúsenosti osoby zodpovednej za odborné vedenie stavebných prác počas platnosti zmluvy.

Dokumenty / doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia, finančného a
ekonomického postavenia, odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené
jednotným európskym dokumentom (ďalej aj "JED", viď. Súťažné podklady, bod A.2 Podmienky účasti uchádzačov).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. b) predloží zoznam stavebných prác. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky v období predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. V tomto zozname stavieb (referencií) uchádzač uvedie názov (obchodné meno) a adresu investora predmetnej stavby, názov stavby, objem diela zrealizovaného uchádzačom v €, rok začatia a ukončenia stavby, meno a tel. č., prípadne e-mail kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť uvedenú informáciu, potvrdenie uvedených skutočností zo strany oprávnenej osoby investora s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky objednávateľa.
Uchádzač sa musí za hodnotené obdobie (spolu za obdobie piatich rokov do vyhlásenia súťaže) preukázať zoznamom stavebných prác, ktorý bude doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok referenciou, pričom objem realizovaných prác nebude nižší ako 160 000,00 € bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene).
Uchádzač môže referencie preukázať v súlade s § 12 zákona referenciou zverejnenou v evidencii referencií, resp. podľa § 187 ods. 6 zákona.
V prípade dokladov vystavených v inej mene ako euro, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania. Ak stavebné práce, uvedeného v referencii, boli uskutočnené v období presahujúcom požadované obdobie, uchádzač uvedie v zozname alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie. Ak je hodnota v referencii uvedená v inej mene, ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR. Ak uchádzač preukáže referenciu, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v EUR bez DPH.

§ 34 ods. 1 písm. g) predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii jedného riadiaceho zamestnanca (1 osoba), ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác predložením:
a.) osvedčenia stavbyvedúceho o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na inžinierske stavby (resp. pozemné stavby) podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci) v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo iný ekvivalentný doklad platný v členských krajinách EÚ, predloží buď originál alebo overenú fotokópiu alebo kópiu, na ktorej bude originál pečiatky stavbyvedúceho a jeho podpis,
b.) profesijný životopis stavbyvedúceho alebo ekvivalentný doklad s podpisom stavbyvedúceho, v ktorom preukáže skúsenosti stavbyvedúceho s riadením stavebných prác na zákazkách. Profesijný životopis alebo ekvivalentný doklad bude obsahovať prehľad zamestnania a zoznam relevantných zrealizovaných stavebných prác, na ktorých vykonával vedenie stavby s uvedením zmluvnej ceny bez DPH, názvu stavby, obdobia realizácie, miesto stavby a názov a adresy zamestnávateľa (predloží buď originál alebo overenú fotokópiu),
c.) čestné prehlásenie stavbyvedúceho odborne spôsobilej osoby na výkon tejto funkcie, že bude k dispozícii počas celej doby plnenia zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky, vrátane uvedenia vzťahu k dodávateľovi, ak nie je jeho zamestnanec.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.12.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.12.2017 11:15
Miesto: Ján Velebír - STAVITEĽ
Komenského 48
094 31 Hanušovce nad Topľou
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.) Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Súťažné podklady v editovateľnej podobe poskytuje verejný obstarávateľ iba elektronicky a to na základe písomnej žiadosti, ktorá bude ako príloha e-mailu podpísaná záujemcom s uvedením základných identifikačných údajov. Kontaktná elektronická adresa na poskytovanie súťažných podkladov je: bernacky.obstaravanie@gmail.com.
Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o tomto verejnom obstarávaní v profile VO.
2.) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v tomto registri alebo ktorých, subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného prepisu, majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora.
3.) Úspešný uchádzač po podpise zmluvy je povinný preukázať verejnému obstarávateľovi do 10 dní, že má uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu na majetku alebo zdraví tretích osôb počas realizácie diela vo výške ceny diela bez DPH.
4.) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v zmluve uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, podieľajúcich sa na plnení zmluvy v súlade so súťažnými podkladmi.
5.) Ďaľšie postupy, lehoty a informácie týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladoch sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania.
6.) Verejný obstarávateľ uplatní ustanovenia § 114 ods. 9 ZVO, t.j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO.
7.) V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na
poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní.
8.) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným
poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho Žiadosti o
poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci Výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný
finančný príspevok a zároveň po splnení odkladacej podmienky, ktorou je schválenie zákazky, ktorá je predmetom tejto zmluvy v rámci kontroly verejného obstarávania, t.j. doručenie správy z kontroly verejného obstarávania
objednávateľovi ako prijímateľovi nenávratného finančného príspevku.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.11.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité