Oznámenie 16294 - MST

Obsah

16294 - MST
Vestník č. 229/2017 - 21.11.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Dominium KPML, spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36479241
Dlhé nad Cirochou 501 , 06782 Dlhé nad Cirochou

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Mairanna Kohútová Bérešová
Telefón: +421 57254640525
Fax: +421 254640525
Email: kohutmb@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15651
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15651
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
AMIRE s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50354540
Južná 3079/18 , 93401 Levice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Amália Bubáková
Telefón: +421 914201483
Email: obstaravanie.amire1@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15651
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Pestovateľ hrozna, producent vína a muštu z hrozna
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Technológia pre výrobu vína a muštu z hrozna
Referenčné číslo: 20171115/DominiumKPML/01
II.1.2) Hlavný kód CPV
42200000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka technológie na výrobu vína a muštu z hrozna v rámci výzvy s kódom OPVaI-MH/DP/2017/3.3.1-08
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, technické parametre a požiadavky na špecifikáciu pre jednotlivé stroje a zariadenia sú predmetom opisu zákazky tvoriace prílohu č.1 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 201 160,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42222000-8
42500000-1
42912000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dominium KPLM, spol. s.r.o., 501 Dlhé nad Cirochou 067 82
II.2.4) Opis obstarávania:
1. Odstopkovač na hrozno v počte 1 ks vrátane príslušenstva: čerpadlo a rozvody hadíc
2. Lis na hrozno v počte 1 ks vrátane príslušenstva: vaňa a nerezová armatúra
3. Čerpadlá pre pivničné hospodárstvo v počte 2 ks
4. Sada hadíc k linke spracovania vrátane armatúr v počte 1 súbor
5. Komplexný chladiaci a ohrevný systém pri spracovaní 19000 l vína v počte 1 súbor
6. Rozvádzač dusíka vrátane rozvodov v počte 1 ks
7. Komplexné vybavenie fľašovne poloautomatickými zariadeniami v počte 1 súbor
8. Filtračné zariadenie kombinované dvojúčelové ako samostatný stroj v počte 1 ks vrátane príslušenstva: čerpadlo a sada armatúr
9. Plastové nádoby v počte 2 ks pre manipuláciu s muštom
10. Tlakový čistič na stroje v počte 1 ks
11. Nerezové klietky na fľaše v počte 20 ks
12. Regále na uloženie súčastí technológie v počte 6 ks
13. Pracovné stoly na balenie fliaš v počte 2 ks
14. Nerezový podlahový štrbinový žľab v počte 3 ks
15. Schladzovacia nádrž s remontačným potrubím a chladiacim bočným plášťom v počte 6 ks
16. Kvasná a odkalovacia nádrž s chladiacim bočným plášťom v počte 6 ks
17. Nádrž s chladiacou doskou v počte 10 ks
18. Delená nádoba dvojitá s chladiacou doskou a armatúrou max. 1000:750 l v počte 2 ks
19. Delená nádoba dvojitá s chladiacou doskou a armatúrou max. 750:500 l v počte 2 ks
20. Nádoba bez chladenia na červené víno max. 800 l v počte 3 ks
21. Otvorená nádoba bez chladenia s plávajúcim dnom max. 400 l v počte 4 ks
22. Drevený sud max. 700 l v počte 5 ks
23. Drevený sud max. 225 l v počte 10 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 201 160,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVaI-MH/DP/2017/3.3.1-08
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa osoby podľa § 8 ods. 1 písm. a) a zo získaných prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (Zmluvy o NFP), v rámci projektu podaného na základe výzvy OPVaI-MH/DP/2017/3.3.1-08 vyhlásenej dňa 12.09.2017 Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky ako sprostredkovateľský orgán pre operačný program Výskum a inovácie (ďalej len SO alebo MH SR) konajúci v zastúpení Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky ako riadiaceho orgánu pre operačný program Výskum a inovácie, bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 60 kalendárnych dní.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač/záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Uchádzač/záujemca sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. V zmysle § 152 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, je verejný obstarávateľ oprávnený od uchádzača alebo záujemcu dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c). Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 01.07.2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. Výpis z registra trestov právnickej osoby vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky na základe písomnej žiadosti. Ak uchádzač/záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača/záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača/záujemcu. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, uvedených podľa bodu III.1.1) pokiaľ príslušný doklad/dokument nie je vydávaný/vyhotovený výlučne v elektronickej forme. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti elektronická aukcia.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 29.12.2017
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.01.2018 13:00
Miesto: Kontaktné miesto pre verejné obstarávanie: AMIRE s.r.o., Južná 3079/18, 934 01 Levice.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vyššie uvedená lehota sa týka otvárania časti ponúk, označených ako Ostatné, vykonané neverejným
spôsobom.
Otváranie časti ponúk, označených ako Kritériá bude neverejné, vzhľadom na nadväzujúcu elektronickú aukciu. Otvárania ponúk sa zúčastní len komisia na vyhodnotenie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.V prípade, ak navrhované ceny v predložených ponukách alebo ponukách po realizácii elektronickej aukcie budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky na predmetu zákazky, verejný obstarávateľ ďalej len ako osoba podľa § 8 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, si vyhradzuje právo označiť ponuku za neprijateľnú a v prípade, že ani jedna z ponúk nebude prijateľná, vyhradzuje si právo zrušiť zadávanie zákazky v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Osoba podľa § 8 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje právo nezrealizovať predmet obstarávania v prípade, že ňou podaná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku v rámci výzvy s kódom OPVaI-MH/DP/2017/3.3.1-08 nebude schválená a/alebo výsledkom správy z kontroly postupu VO bude porušenie princípov podľa zákona o verejnom obstarávaní a/alebo legislatívy SR a EÚ.
3.Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok na dodanie požadovaného predmetu zákazky tvorí prílohu č.4 súťažných podkladov ( Návrh kúpnej zmluvy).
4. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom prípadne českom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.3) tohto oznámenia, v lehote uvedenej v bode IV. 2.2) tohto oznámenia. Email: obstaravanie.amire1@gmail.com. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom sa uskutoční podľa § 48 zákona.
5. Úplné znenie podmienok účasti podľa bodu III.1.) ako aj spôsob ich preukazovania je uvedené v bodoch 16.1, 16.2 a 16.3 súťažných podkladoch.
6. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodov 16.1,16.2 a 16.3 súťažných podkladov môže uchádzač predbežne nahradiť prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu pre obstarávanie ( ďalej len jednotný európsky dokument ) v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní a podľa bodu 16.4.súťažných podkladov. Uchádzač vo formulári jednotného európskeho dokumentu podľa prílohy č. 5 súťažných podkladov vyplní požadované časti. Z predloženého JED musí byť jednoznačne zrejmé, že uchádzač spĺňa podmienky účasti stanovené v bode III.1 tohto Oznámenia.
7. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje podľa § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
8. Úspešný uchádzač pred podpisom kúpnej zmluvy k predmetu zákazky, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania, bude povinný predložiť doklady a dokumenty podľa bodu 30.8 súťažných podkladov.
9. Na základe § 11 ods. 1 zákona verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do Registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie sú zapísaní v RPVS alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS.
10.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.11.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité