Oznámenie 16213 - WYP

Obsah

16213 - WYP
Vestník č. 228/2017 - 20.11.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Hýľov
IČO: 00324230
Hýľov 21, 04412 Hýľov

Slovensko
Kontaktná osoba: Stanislav Bernát
Telefón: +421 556967194
Fax: +421 55556967194
Email: hylov@centrum.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.obechylov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zníženie spotreby energie pri prevádzke budovy Kultúrneho domu a Obecného úradu v obci Hýľov
Referenčné číslo: HYL/0311/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce za účelom zníženia energetickej náročnosti verejnej budovy v obci Hýľov v
zmysle súťažných podkladov.Realizácia stavebných úprav budovy Kultúrneho domu a Obecného úradu v obci Hýľov podľa projektu.Stavebné úpravy spočíva v zateplení fasády, strechy, výmeny strešnej krytiny, výmeny výplní otvorov, rekonštrukcii vykurovania, realizácií fotovoltických zariadení, rekonštrukcii osvetlenia a napojenia technológií.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 319 177,61 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Hýľov, Obecný úrad Hýľov 21
II.2.4) Opis obstarávania
Zateplenie fasády, strechy, výmena strešnej krytiny, výmena výplní otvorov, rekonštrukcia vykurovania, realizácia fotovoltických zariadení, rekonštrukcia osvetlenia a napojenie technológií.Podrobná špecifikácia opisu predmetu zákazky je v projektovej dokumentácií, technických správach a vo výkaze výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou týchto súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 319 177,61 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód OPKZP-PO4-SC431-2017-19
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Operačný program Kvalita životného prostredia, prioritná os:4 Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch, špecifický cieľ:4.3.1
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení ( ďalej len "ZVO")
a)Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods.2 pís. a - f "ZVO"
b)Splnenie podmienok účasti osobného postavenia môže uchádzač preukázať aj v súlade s § 152 ods.1 ZVO, zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
c)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
d)Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1.júla 2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ak túto skutočnosť nemá zapísanú v Registri hospodárskych subjektov.
e)Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti aj v súlade s § 39 tak, že použije Jednotný európsky dokument.(JED). JED je dostupný na webovej adrese http://www.uvo.gov.sk, na profile verejného obstarávateľa
Hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel časti IV - Globálny údaj bez toho, aby vyplnil iné časti oddielu IV.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 vyplývajú zo zákona č. 343/2015 ZVO
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: a) Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzači predložili vyjadrenie banky alebo vyjadreniami bánk (bánk vtedy, ak záujemca má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách), že za posledných 12 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a na jeho bežný účet nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk výpisom z účtu v príslušnej banke/bankách.
Vyjadrenie banky/bánk musí byť originál alebo úradne overená kópia nie staršia ako tri mesiace k poslednému dňu na predkladanie ponuky.

b)Predloženie čestného vyhlásenia uchádzača, že v iných bankách nemá vedené bankové účty.

c)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v súlade s § 37

d)Uchádzač môže preukázať finančné a ekonomické postavenia v súlade s § 33 ods.2 ,4

e)Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, ponuka musí obsahovať originál dokladov za tuto osobu alebo samostatný JED za túto osobu.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: a) Uchádzač v súlade s §34 ods. 1b) ZVO v ponuke predloží zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ si chce overiť hodnotenie uchádzača u odberateľov uvedených v zozname, ktorí boli s uchádzačom v obchodnom styku v súvislosti s plnením zmlúv.

b)Uchádzač v súlade s §34 ods. 1g) ZVO v ponuke predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej
kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy. U pracovníka - vedúci stavby je potrebné doložiť doklad o odbornej
kvalifikácii v zmysle zákona č.138/1992 Zb v nadväznosti na zákon č.50/1976 Zb. s odborným zameraním na pozemné stavby, alebo adekvátny ekvivalent vydaný v krajine sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla. Doklad musí byť predložený ako:
b1) úradne overená kópia opatrená originálnym odtlačkom pečiatky stavbyvedúceho a originálnym podpisom stavbyvedúceho
b2) zmluvný vzťah k uchádzačovi
b3) podpísané čestné vyhlásenie, že bude uchádzačovi plne k dispozícii pri plnení predmetu zákazky v prípade, že bude uchádzač v tejto zákazke úspešný.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač na plnenie predmetu
zákazky mal k dispozícii osobu v pozícii stavbyvedúceho s príslušnou odbornosťou v zmysle platných právnych predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho pre stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky.

c)Uchádzač v súlade s §34 ods. 1d) ZVO predloží licencie ,certifikát, osvedčenia alebo iný ekvivalentný doklad od nezávislej certifikačnej autority, na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov, a na zhotovovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby, ktorým preukáže svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentmi tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre a životnosť zateplenia.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ vyžaduje predmetné doklady na preukázanie skúseností s realizáciou obdobných zákaziek a tým k zabezpečeniu predpokladu stabilného a bezproblémového plnenia predmetu zákazky. Držiteľ tejto licencie uvedenými dokladmi potvrdzuje, že má vytvorené technické, kvalifikačné a organizačné predpoklady na dodržanie predpokladanej kvality vykonávaných prác. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky v požadovanej kvalite.

e)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v súlade s§37
f)Uchádzač môže preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť v súlade s §34 ods.3
g)Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, ponuka musí obsahovať originál dokladov za tuto osobu alebo samostatný JED za túto osobu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže, že za posledných 5 rokov uskutočnil stavebné práce s rovnakým alebo podobným predmetom zákazky, a to minimálne v hodnote s celkovým objemom uskutočnených prác vyšším ako 500 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za stavebné práce s obdobným predmetom zákazky sa považujú stavebné práce pri zhotovovaní tepelnoizolačných systémov vonkajších konštrukcií a práce na zhotovovaní vonkajších otvorových konštrukcií do stavby.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
a)Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača na plnenie zmluvy zábezpeku (depozit) vo výške 2 % z celkovej ceny diela s DPH Úspešný uchádzač (Zhotoviteľ) sa zmluvne zaviaže zložiť depozit 2% z celkovej ceny diela s DPH, na bankový účet verejného obstarávateľa Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností v zmysle tejto zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu.

b) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač najneskôr do 5 dní od uzavretia zmluvy predložil Poistnú zmluvu zodpovednosti za škody spôsobené verejnému obstarávateľovi pri realizácií diela.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.12.2017 15:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.12.2017 16:00
Miesto: Obec Hýľov, Obecný úrad Hýľov 21, zasadačka
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok za uchádzača.
Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 5 000,00 EUR. podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch
Súťažné podklady, vrátane všetkých doplnení a odpovedí na dotazy záujemcov, budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie profilov.
Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom, aby mu oznámili, že majú záujem alebo zvažujú podanie ponuky a tým si zabezpečia prístup k aktuálnym informáciám potrebným na prípravu ponuky. Odporúčame aby hospodárske subjekty priebežne sledovali profil verejného obstarávateľa vedeného na ÚVO na ktorom budú uverejňované aktuálne informácie.
Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na :http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
Hospodársky subjekt môže vyplniť v oddieli časti IV - globálny údaj bez toho aby vyplnil ostatné časti oddielu IV.

Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak.
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
V súlade s § 187 ods. 8 sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo ich kombináciou.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde riadiacim orgánom poskytovateľa nenávratného finančného príspevku (NFP) k schváleniu procesu verejného obstarávania a schváleniu žiadosti o NFP. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratných finančných prostriedkov, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.11.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité