Oznámenie 16211 - WYP

Obsah

16211 - WYP
Vestník č. 228/2017 - 20.11.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
HOMEVILLE s.r.o.
IČO: 46236562
Černyševského 23, 85101 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Emília Balogová
Telefón: +421 903455927
Email: obstaravam@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.homeville.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19527
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obtarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): realitná činnosť, stavebná činnosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zabezpečenie odvedenia zrážkových vôd
Referenčné číslo: 1/2017/EU
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom je zníženie povodňového ohrozenia a povodňového rizika v Rimavskej Sobote prostredníctvom vybudovania jazierka z dôvodu, že dažďová voda z obytnej zóny nemôže byť odvedená priamo do recipientu (rieka Rimava) z dôvodu veľkého množstva prestupov cez pravostrannú hrádzu vodného toku. Napojenie na existujúcu retečnú nádrž nie je možné z kapacitných dôvodov nádrže. Preto jediné možné riešenie je vybudovanie jazerka. Účelom je revitalizácia zamokrených plôch, ktoré sa počas prívalových dažďov naplnia a zaplavujú okolité pozemky. Ide o odvodnenie predmetného územia od zrážok, ktoré majú dlhodobo kumulatívny charakter predovšetkým v jarných a letných mesiacoch, kedy nerovnomerným spádom zrážok dochádza k zatápaniu pozemkov. Vzhľadom k prebiehajúcim globálnym atmosférickým zmenám, ktoré budú pravdepodobne aj v budúcnosti spôsobovať nadmerné množstvo zrážok v regióne je potrebné revitalizovať toto územie.
Vplyvom prebiehajúcich globálnych atmosférických zmien, ktoré budú pravdepodobne aj v budúcnosti spôsobovať nadmerné množstvo zrážok v regióne, bude potrebné vybudovať jazierko a tým zvýšiť kapacitu zachytávania dažďových vôd a odvedenie dažďových vôd z uvedenej lokality. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je presne uvedená a definovaná v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 654 906,79 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45240000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Rimavská Sobota
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom je zníženie povodňového ohrozenia a povodňového rizika v Rimavskej Sobote prostredníctvom vybudovania jazierka z dôvodu, že dažďová voda z obytnej zóny nemôže byť odvedená priamo do recipientu (rieka Rimava) z dôvodu veľkého množstva prestupov cez pravostrannú hrádzu vodného toku. Napojenie na existujúcu retečnú nádrž nie je možné z kapacitných dôvodov nádrže. Preto jediné možné riešenie je vybudovanie jazerka. Účelom je revitalizácia zamokrených plôch, ktoré sa počas prívalových dažďov naplnia a zaplavujú okolité pozemky. Ide o odvodnenie predmetného územia od zrážok, ktoré majú dlhodobo kumulatívny charakter predovšetkým v jarných a letných mesiacoch, kedy nerovnomerným spádom zrážok dochádza k zatápaniu pozemkov. Vzhľadom k prebiehajúcim globálnym atmosférickým zmenám, ktoré budú pravdepodobne aj v budúcnosti spôsobovať nadmerné množstvo zrážok v regióne je potrebné revitalizovať toto územie.
Vplyvom prebiehajúcich globálnych atmosférických zmien, ktoré budú pravdepodobne aj v budúcnosti spôsobovať nadmerné množstvo zrážok v regióne, bude potrebné vybudovať jazierko a tým zvýšiť kapacitu zachytávania dažďových vôd a odvedenie dažďových vôd z uvedenej lokality.Bližšia špecifikácia a rozsah predmetu zákazky je presne uvedený a definovaný v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 654 906,79 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia, výzva OPKZP-PO2-SC211-2017-18
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Predmetné podmienky účasti sú stanovené taxatívne podľa § 32 zákona. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich 3 rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, h) nedopustil sa v predchádzajúcich 3 rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti nasledovnými dokladmi:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako 3 mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona.
Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona - jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED). Na účely zákona je JED dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na splnenie podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené JED-om predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona.
Podrobnosti k týmto základným požiadavkám sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzac predloží doklad/y
1. podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona a 2. podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona.
-Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia podľa tohto bodu Výzvy za všetkých členov skupiny spoločne.Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39.Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených týmto jednotným európskym dokumentom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. k § 33 ods. 1 písm. a) zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie písomného vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, že uchádzač za predchádzajúce 3 mesiace ku dňu vystavenia dokladu resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné (ku dňu vystavenia dokladu) v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu je a bol schopný plniť si finančné záväzky, nie je a nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržia a dodržiaval splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom blokácie alebo exekúcie. Predmetné vyjadrenie alebo ekvivalentný doklad od banky nemôže byť starší ako tri mesiace predchádzajúce dňu lehoty na predkladanie ponúk. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ym dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/ych banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.
2. k § 33 ods. 1 písm. d) zákona: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal
prehľad o celkovom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač požadovaný obrat preukáže: Výkazom ziskov a strát resp. výkazom o príjmoch a výdavkoch, resp. ekvivalentným dokladom za posledné tri ukončené hospodárske roky, v prípade ak sú relevantné údaje z výkazov zverejnené podľa zákona v registri účtovných závierok stačí, ak uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky a poukáže na zverejnenie relevantných údajov.Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie, v ktorom uvedie výšku obratov za požadované obdobie.Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal celkový obrat v minimálnej výške 1 600 000,- EUR kumulatívne za požadované obdobie,t.j. za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
(V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí predmetu zákazky, preukazuje obrat vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorej predpokladaná hodnota z častí, na ktoré predkladá ponuku, je najvyššia). Na vyčíslenie obratu sa pri prepočte z inej meny na menu euro (EUR) použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenia tejo Výzvy na predkladanie ponúk na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania.Z uchádzačových predkladaných dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 33 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ stanovením podmienok účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) a d) zákona skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky a skúma výšku obratu a ekonomickú a finančnú stabilitu uchádzača. Uchádzač predloží doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť zmluvy, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný včas a riadne plniť takúto zmluvu.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží doklad/y podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.
-Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu výzvy za všetkých členov skupiny spoločne.Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39. Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených týmto jednotným európskym dokumentom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. k § 34 ods. 1 písm. b) zákona:Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za rozhodné obdobie (t. j. 5 rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania), že realizoval zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je charakter predmetu zákazky, t.j. stavebné práce na vodohospodárskych stavbách rovnakého alebo podobného charakteru ako je uvedené v projektovej dokumentácii predmetnej zákazky, kumulatívne v minimálnom objeme 1 600 000,- v Eur bez DPH.
Údaje, ktoré sú vyjadrené sumou v cudzej mene (inej ako EUR), uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. Prepočet inej meny na EUR uchádzač prepočíta kurzom Európskej centrálnej banky (ECB) platným v posledný deň príslušného kalendárneho roka. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
Odôvodnenie primeranosti: Podmienka je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom vybrať zhotoviteľa, ktorý uskutoční na základe svojich praktických skúseností odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky. Verejný obstarávateľ stanovením predmetnej podmienky účasti sleduje preverenie skutočnosti, či uchádzač v minulosti realizoval rovnakú alebo podobnú zákazku v stanovenom rozsahu, t. j. sleduje preverenie schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky.

2. k § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
- sa vyžaduje minimálne 1 (jedna) osoba oprávnená na výkon činnosti stavbyvedúceho pre vodohospodárske stavby v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch resp. ekvivalent zodpovedajúci predmetu zákazky vydaný v krajine Európskej únie s príslušným oprávnením (dokladom) v zmysle platných právnych predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho pre vodohospodárske stavby resp. ekvivalent zodpovedajúci predmetu zákazky. Doklad sa požaduje predložiť ako originál alebo jeho overená kópia, pokiaľ nie je uvedené inak. Za originál sa v danom konkrétnom prípade považuje aj kópia príslušného platného osvedčenia/dokladu (ekvivalent zodpovedajúci predmetu zákazky s príslušným oprávnením ) s originál pečiatkou oprávnenej osoby na výkon činnosti stavbyvedúceho.Požaduje sa, aby táto osoba mala odbornú prax stavbyvedúceho v odbore vodohospodárske stavby, resp. ekvivalent zodpovedajúci predmetu zákazky minimálne 5 rokov, čo sa preukazuje vlastnoručne podpísaným profesijným životopisom tejto osoby.
Odôvodnenie primeranosti: Požadovaná osoba je potrebná na zabezpečenie riadneho vedenia daných stavebných prác ako osoba s dostatočnými skúsenosťami. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam a požiadavkám na vystavenie príslušného oprávnenia. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia/oprávnenia aj osvedčenia/oprávnenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy, pokiaľ nie je uvedené inak.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami, a to kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP na to oprávnenými osobami a záväzok poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby sú:a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f)Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až e) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
2.Úspešný uchádzač predloží ku dňu podpísania zmluvy bankovú záruku Performance bond (výkonnostnú záruku) vo výške 10 % z ceny diela bez DPH. Výkonnostnú záruku nahradí zhotoviteľ po ukončení diela garančnou zárukou.Viac v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.12.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.09.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.12.2017 16:00
Miesto: URPÍN CITY RESIDENCE, Cikkerova 5, 974 01 Banská Bystrica, zasadačka 1.poschodie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vyššie uvedená lehota v bode IV.2.7) sa týka otvárania časti ponúk označených ako Ostatné, ktoré je neverejné. Otváranie časti ponúk označených ako Kritéria bude verejné a jeho termín verejný obstarávateľ oznámi podľa zákona. Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený) zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto podlimitnej zákazke.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať písomne na e-mailovej adrese: obstaravam@gmail.com. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
2. Každého záujemcu informujeme, že súťažné podklady sú k dispozícii v profile verejného obstarávateľa a sú prístupné bez obmedzenia. Všetky prípadné opravy a/alebo odpovede na žiadosti o vysvetlenie budú zverejnené tamtiež.
3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom, t.j. osobou v zmysle § 8 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
4. Zmluva o dielo nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že:
a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a
b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. Obe tieto podmienky musia byť splnené kumulatívne. V prípade neuzavretia zmluvy o NFP, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
5. Z kapacitných dôvodov tejto Výzvy, doklady a dokumenty požadované na preukázanie splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky sa nachádzajú špecifikované v súťažných podkladoch v kap. B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY v bode 3.
6.Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D Jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti.
7. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje v sume 45 000,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
8. V prípade, ak verejnému obstarávateľovi nebude schválená príslušná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na predmet zákazky, tento môže byť financovaný z iných dodatočných mechanizmov (Environmentálny fond, iné operačné programy v rámci štrukturálnych fondov EÚ, štátne dotácie, vlastné zdroje).
9. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, nakoľko predmet zákazky tohto verejného obstarávania so všetkým je považovaný za ucelenú jednotku s nezameniteľnými vzájomnými väzbami, súslednosťou a vyžadovaným postupom, pričom jej dodávka je požadovaná na kľúč. V prípade rozdelenia na časti, separátne dodávanie jednotlivých komponentov od rôznych dodávateľov/zhotoviteľov by prinieslo celkom zjavne neprimerané ťažkosti, ak nie nemožnosť získať celý celok v plne funkčnej zostave, a zároveň by prakticky znemožnilo požadovať od mnohých dodávateľov súčinnosť a výkon najmä záručných práv. Predmet zákazky je jeden kompaktný celok, na ktorý sa požaduje jedna záruka.
10.Pre celý proces tohto verejného obstarávania a všetky jeho súvisiace dokumenty (predovšetkým Výzva na predkladanie ponúk, Súťažné podklady a iné) platí, že slovné spojenie "verejný obstarávateľ" označuje osobu podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní.
11. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.11.2017

Redakčné opravy

16336 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 230/2017
V oznámení 16211-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa HOMEVILLE s.r.o., Černyševského 23, 851 01 Bratislava - mestská časť Petržalka zverejnenom vo VVO č. 228/2017 zo dňa 20.11.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2. Namiesto: ...Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal celkový obrat v minimálnej výške 1 600 000,- EUR kumulatívne za požadované obdobie,t.j. za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. (V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí predmetu zákazky, preukazuje obrat vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorej predpokladaná hodnota z častí, na ktoré predkladá ponuku, je najvyššia). Na vyčíslenie obratu sa pri prepočte z inej meny na menu euro (EUR) použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenia tejo Výzvy na predkladanie ponúk na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania....... Má byť: ...Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal celkový obrat v minimálnej výške 1 600 000,- EUR kumulatívne za požadované obdobie,t.j. za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Na vyčíslenie obratu sa pri prepočte z inej meny na menu euro (EUR) použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenia tejo Výzvy na predkladanie ponúk na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania....... III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Namiesto: Odôvodnenie primeranosti: Podmienka je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom vybrať zhotoviteľa, ktorý uskutoční na základe svojich praktických skúseností odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky. Verejný obstarávateľ stanovením predmetnej podmienky účasti sleduje preverenie skutočnosti, či uchádzač v minulosti realizoval rovnakú alebo podobnú zákazku v stanovenom rozsahu, t. j. sleduje preverenie schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky. Má byť: Odôvodnenie primeranosti: Podmienka je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom vybrať zhotoviteľa, ktorý uskutoční na základe svojich praktických skúseností odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky. Verejný obstarávateľ stanovením predmetnej podmienky účasti sleduje preverenie skutočnosti, či uchádzač v minulosti realizoval rovnakú alebo podobnú zákazku či rovnaké alebo podobné zákazky v stanovenom rozsahu, t. j. sleduje preverenie schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky.
16959 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 242/2017
V oznámení 16211-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa HOMEVILLE s.r.o., Černyševského 23, 851 01 Bratislava - mestská časť Petržalka zverejnenom vo VVO č. 228/2017 zo dňa 20.11.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 14.12.2017 10:00 Má byť: 18.01.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 14.12.2017 16:00 Má byť: 19.01.2018 16:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk, Miesto: Namiesto: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vyššie uvedená lehota v bode IV.2.7) sa týka otvárania časti ponúk označených ako Ostatné, ktoré je neverejné. Otváranie časti ponúk označených ako Kritéria bude verejné a jeho termín verejný obstarávateľ oznámi podľa zákona. Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený) zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto podlimitnej zákazke. Má byť: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti asplnomocnením na zastupovanie. Ďaľšie dodatočné informácie: Ponuky sa predkladajú tzv. jednoobálkovým systémom. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
14427 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 204/2018
V oznámení 16211-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa HOMEVILLE s.r.o., Černyševského 23, 851 01 Bratislava - mestská časť Petržalka zverejnenom vo VVO č. 228/2017 zo dňa 20.11.2017 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom, t.j. osobou v zmysle § 8 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. Má byť: 3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom, t.j. osobou v zmysle § 8 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi sa po 18. októbri 2018 uskutočňuje výhradne elektronickým spôsobom prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu v súlade s ustanovenám § 187 ods. 8 a § 20 ods. 1 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Uchádzači majú od 18. októbra 2018 lehotu 6 pracovných dní (do 26. októbra 2018 vrátane) na zaregistrovanie sa do systému EVO. Určenie lehoty bolo predmetom výkladového stanoviska ÚVO č. 4/2018.

Profil Obstarávateľa


Dôležité