Oznámenie 16187 - WYT

Obsah

16187 - WYT
Vestník č. 228/2017 - 20.11.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
FOR ALL PEOPLE, s.r.o.
IČO: 44908342
Lodná 4657/23A, 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktná osoba: Maroš Lipták
Telefón: +421 915791343
Email: forrallpeople@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/18417
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa §8 ods. 2 písm. a) ZoVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Distibúcia vín.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka technológie na výrobu ovocných štiav
II.1.2) Hlavný kód CPV
42215000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka technológie na výrobu ovocných štiav. Predmet zákazky je rozdelený na dve časti a to na I. časť predmetu zákazky - Linka na výrobu ovocných štiav a II. časť predmetu zákazky - Automatická vyfukovačka PET fliaš.
Bližšie informácie o predmete zákazky sú uvedené v bodoch II.2.4) Opis obstarávanie jednotlivých častí predmetu zákazky a v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 011 392,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov

Linka na výrobu ovocných štiav
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42213000-2
16611200-3
16331000-4
42931000-1
42921000-8
42222000-8
51500000-7
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Novozámocká cesta 43, 945 01 Komárno
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodania I. časti predmetu zákazky je dodanie kompletnej linky na výrobu ovocných štiav. Linka na výrobu ovocných štiav pozostáva z: 1 ks zariadenia na umývanie a mletie ovocia, 1ks pásového lisu, 1ks zbernej tácky na šťavu, 1ks nehrdzavejúcej oceľovej nádrže, 1ks samočistiacej odstredivky, 1ks pasterizátora a 1ks fľaškovacieho a baliaceho zariadenia, vrátane dopravy, montáže a sprevádzkovania. Linka na výrobu ovocných štiav resp. jej jednotlivé časti strojov a zariadení, tvoria jeden ucelený navzájom poprepájaní funkčný logický celok, ktorý zabezpečuje umývanie a čistenie vstupného ovocia s následným spracovaním, ktoré pozostáva z lisovania, zberu vylisovanej ovocnej šťavy do oceľovej nádrže, dvojfázového odstreďovania, hygienizácie (pasterizácie) s následným fľaškovaním a balením na distribučné účely.
Bližšie informácie o špecifikácii I. časti predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 339 392,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 150
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov z fondov Európskej únie a z vlastných zdrojov osoby podľa §8.
Operačný program: Výskum a inovácie
Prioritná os: 1 Podpora výskumu, vývoja a inovácií
Investičná priorita: 1.2
Špecifický cieľ: 1.2.2 Rast výskumno-vývojových a inovačných kapacít v priemysle a službách.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Automatická vyfukovačka PET fliaš
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42213000-2
42222000-8
42990000-2
51500000-7
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Novozámocká cesta 43, 945 01 Komárno
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodania II. časti predmetu zákazky je dodanie 1ks automatickej vyfukovačky PET fliaš, vrátane dopravy, montáže a sprevádzkovania. Automatická vyfukovačka PET fliaš používa PET predlisky určené pre výrobu fliaš pre potravinárske účely. Surovinou pre výrobu PET predliskov je polymér polyetyléntereftalátu (PET) spĺňajúci požiadavky kladené na plastové materiály a výrobky, ktoré prichádzajú do styku s potravinami.
Zariadenie musí byť schopné automaticky za pomoci elektronického ovládania s displejom vykonávať dávkovanie, vykurovanie, uzamykanie nástrojov, vyfukovanie, lisovanie, automatické vypudenie hotových fliaš za pomoci pneumatického pretlakového systému.
Bližšie informácie o špecifikácii II. časti predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 672 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 150
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov z fondov Európskej únie a z vlastných zdrojov osoby podľa §8.
Operačný program: Výskum a inovácie
Prioritná os: 1 Podpora výskumu, vývoja a inovácií
Investičná priorita: 1.2
Špecifický cieľ: 1.2.2 Rast výskumno-vývojových a inovačných kapacít v priemysle a službách.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzač predloží najskôr elektronickú formu dokladu a následne uchádzač na prvom mieste v poradí bude požiadaný o predloženie originálu alebo úradne overenej kópie dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, ak osoba podľa §8 týmto dokladom ešte nedisponuje, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a predloží len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile osoby podľa §8.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v súlade so zákonom za všetkých členov skupiny osobitne. Doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sa neuplatňujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti sa neuplatňujú.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Predávajúci (úspešný uchádzač) je povinný poskytnúť súčinnosť pri vykonávaní finančnej kontroly, strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP), ktorú má v pláne uzavrieť Kupujúci(osoba podľa §8 ZoVO) s poskytovateľom NFP (na základe projektovej žiadosti), a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami Poskytovateľa NFP na vykonanie auditu/kontroly sú najmä:
- poskytovateľ NFP a ním poverené osoby,
- Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a ním poverené osoby,
- Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
- splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov,
- osoby prizvané vyššie uvedenými orgánmi v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Bližšie info sú v súťaž. pod.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Osoba podľa §8 použije pri vyhodnotení ponúk pre časť "Kritériá" elektronickú aukciu podľa §54 zákona o verejnom obstarávaní. Predmetom elektronickej aukcie je najnižšia cena v EUR bez DPH, východiskom tejto e-aukcie sú ceny upravované smerom nadol.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.12.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.12.2017 09:00
Miesto: FOR ALL PEOPLE, s.r.o., Lodná 4657/23A, Komárno 945 01. Termín otvárania ponúk uvedený v tejto výzve na predkladanie ponúk sa týka otvárania ponúk časť Ostatné, ktoré sa uskutoční bez účasti uchádzačov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr, v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr, v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá. Otváranie ponúk aj pre časť Kritériá je neverejné, bez účasti uchádzačov v súlade s § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní. Údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Predmetné verejné obstarávanie sa realizuje ako elektronické cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v predmetnom verejnom obstarávaní je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do tohto verejného obstarávania a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. Akékoľvek vysvetľovanie v predmetnom verejnom obstarávaní sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
d) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile osoby podľa §8.
e) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na
predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
f) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzavretá len vtedy, ak bude úspešná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku a zároveň bude administratívna kontrola dokumentácie z verejného obstarávania vykonaná Poskytovateľom NFP resp. inej oprávnenej osoby/inštitúcie, úspešná.
g) Všade, kde je uvedené verejný obstarávateľ sa má na mysli osoba podľa §8.
h) Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
i) Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nebolo identifikované ako zelené verejné obstarávanie, ani ako obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Požadovaný predmet zákazky pre obidve časti má inovatívny charakter.
j) Všetky ostatné informácie, údaje, požiadavky, podklady a dokumenty ku predmetu zákazky, slúžiace ku vypracovaniu ponuky, sa nachádzajú v súťažných podkladoch, ktoré budú zverejnené na Profile osoby podľa §8 a vo verejných podkladoch na portáli EVO.

Pre obmedzenosť možnosti uviesť viacej informácii už v tejto výzve na predkladanie ponúk sú všetky ďalšie informácie potrebné na vypracovanie ponuky bližšie špecifikované v Súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
16.11.2017

Redakčné opravy

16343 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 230/2017
V oznámení 16187-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa FOR ALL PEOPLE, s.r.o., Lodná 4657/23A, 945 01 Komárno zverejnenom vo VVO č. 228/2017 zo dňa 20.11.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Dátum a čas: 19.12.2017 09:00 Miesto: FOR ALL PEOPLE, s.r.o., Lodná 4657/23A, Komárno 945 01. Termín otvárania ponúk uvedený v tejto výzve na predkladanie ponúk sa týka otvárania ponúk časť Ostatné, ktoré sa uskutoční bez účasti uchádzačov. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr, v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr, v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá. Otváranie ponúk aj pre časť Kritériá je neverejné, bez účasti uchádzačov v súlade s § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní. Údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela. Má byť: Dátum a čas: 19.12.2017 09:00 Miesto: FOR ALL PEOPLE, s.r.o., Lodná 4657/23A, Komárno 945 01. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční bez účasti uchádzačov v súlade s §114 ods.10 zákona o verejnom obstarávaní, údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
17281 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 247/2017
V oznámení 16187-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa FOR ALL PEOPLE, s.r.o., Lodná 4657/23A, 945 01 Komárno zverejnenom vo VVO č. 228/2017 zo dňa 20.11.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii Namiesto: Použije sa elektronická aukcia: Áno Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Osoba podľa §8 použije pri vyhodnotení ponúk pre časť "Kritériá" elektronickú aukciu podľa §54 zákona o verejnom obstarávaní. Predmetom elektronickej aukcie je najnižšia cena v EUR bez DPH, východiskom tejto e-aukcie sú ceny upravované smerom nadol. Má byť: Použije sa elektronická aukcia: Áno Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Osoba podľa §8 použije pri vyhodnotení ponúk elektronickú aukciu podľa §54 zákona o verejnom obstarávaní. Predmetom elektronickej aukcie je najnižšia cena v EUR bez DPH, východiskom tejto e-aukcie sú ceny upravované smerom nadol. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 18.12.2017 09:00 Má byť: 15.01.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.12.2017 09:00 Má byť: 16.01.2018 09:00
584 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 9/2018
V oznámení 16187-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa FOR ALL PEOPLE, s.r.o., Lodná 4657/23A, 945 01 Komárno zverejnenom vo VVO č. 228/2017 zo dňa 20.11.2017 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 15.01.2018 09:00 Má byť: 30.01.2018 09:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.01.2018 09:00 Má byť: 31.01.2018 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité