Oznámenie 16304 - WYP

Obsah

16304 - WYP
Vestník č. 229/2017 - 21.11.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hanušovce nad Topľou
IČO: 00332399
Mierová 333/3, 09431 Hanušovce nad Topľou

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Hliníky 712/25 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Oprava Hanušovského a Medzianského potoka
Referenčné číslo: HnT_01_2017_PO
II.1.2) Hlavný kód CPV
45246000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na oprave upravenej časti Hanušovského a Medzianskeho potoka v intraviláne mesta Hanušovce nad Topľou.
Po realizácii prác bude mesto ochránené pred vplyvom veľkých vôd ,čo prispeje k bezpečnosti jeho obyvateľov. Budúcu prevádzku diela bude zabezpečovať SVP š.p. OZ Košice
Stavba je členená na objekty:
SO 01 Hanušovský potok
SO 02 Medziansky potok
Stavba z ekonomického hľadiska je značne náročná. Hlavným cieľom opravy je navrátenie toku do pôvodného stavu a tým aj ochrana okolitých objektov a miestnych komunikácií pred pôsobením veľkých vôd.
Stavenisko sa nachádza v intraviláne mesta Hanušovce nad Topľou. V katastri mesta sú : Medziansky potok, ktorý je pravobrežným prítokom rieky Topľa a Hanušovský potok, ktorý je pravobrežným prítokom Medzianskeho potoka. Sútok Medzianskeho potoka a Hanušovského potoka je v intraviláne mesta. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 206 040,05 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45246410-0
45111240-2
45112000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Hanušovce nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na oprave upravenej časti Hanušovského a Medzianskeho potoka v intraviláne mesta Hanušovce nad Topľou.
Po realizácii prác bude mesto ochránené pred vplyvom veľkých vôd ,čo prispeje k bezpečnosti jeho obyvateľov. Budúcu prevádzku diela bude zabezpečovať SVP š.p. OZ Košice
Stavba je členená na objekty:
SO 01 Hanušovský potok
SO 02 Medziansky potok
Stavba z ekonomického hľadiska je značne náročná. Hlavným cieľom opravy je navrátenie toku do pôvodného stavu a tým aj ochrana okolitých objektov a miestnych komunikácií pred pôsobením veľkých vôd.
Stavenisko sa nachádza v intraviláne mesta Hanušovce nad Topľou. V katastri mesta sú : Medziansky potok, ktorý je pravobrežným prítokom rieky Topľa a Hanušovský potok, ktorý je pravobrežným prítokom Medzianskeho potoka. Sútok Medzianskeho potoka a Hanušovského potoka je v intraviláne mesta. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Názov: Celková cena stavebných prác v EUR s DPH
Relatívna váha: 95
Názov: Lehota realizácie
Relatívna váha: 5
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 206 040,05 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO2-SC211-2017-21
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 uchádzač preukáže predložením originálov dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 32 ods. 2, písm. a) až f), resp. ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1 Uchádzač môže doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia preukázať aj podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
1.2 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.3 Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť Jednotným európskym
dokumentom podľa § 39 ods. 1, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona o VO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti : Podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, vyplývajú z § 32 a § 38 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného vhodného dokumentu, z ktorého budú jednoznačne vyplývať overené informácie požadované verejným obstarávateľom na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 33 ods. 2 ZVO: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova ekonomická situácia alebo finančná kapacita hospodárskeho subjektu. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky. Podľa § 38 ods. 9 Zákona č. 343/2015 Z.z. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ
môže určiť transparentné, objektívne a nediskriminačné metódy a kritériá, ktoré umožnia zohľadniť najmä pomer medzi aktívami a pasívami pri posudzovaní finančného a ekonomického postavenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač preukáže prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške minimálne 5 000 000,00 EUR bez DPH. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
i. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
ii. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a
odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,

3. Podľa § 34 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby,

4. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s §36 zákona o verejnom obstarávaní: predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov.

Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky (regulácia vodných tokov, protipovodňové opatrenia a pod.) . Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom minimálna súhrnná hodnota stavieb musí byť nad 1 200 000,00 €/ bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Uchádzač ako potenciálny budúci zhotoviteľ musí preukázať dostatočné skúsenosti realizovať predmet zákazky čo sa týka jeho rozsahu aj kvality prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zadávanej zákazky. Zoznam stavebných prác má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie praktických skúseností uchádzača s uskutočnením predmetu rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky.
K bodu 2.: Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov:
Kľúčový odborník č.1
Stavbyvedúci pre inžinierske stavby s minimálne 5 ročnou praxou ďalej preukáže riadenie na rovnakej alebo podobnej stavbe v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky (regulácia vodných tokov, protipovodňové opatrenia a pod.), ktorej rozsah prác bol v minimálnej finančnej výške 1 000 000 Eur bez DPH.
Kľúčový odborník č.2
Viazač bremien, v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. v nadväznosti na Vyhlášku MPSVaR č. 508/2009 Z.z. ak sa nadväznosť uplatňuje. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalent tohto osvedčenia.
Kľúčový odborník č.3
Osoba na obsluhu motorových vozíkov, v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. v nadväznosti na Vyhlášku MPSVaR č. 508/2009 Z.z. ak sa nadväznosť uplatňuje. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalent tohto osvedčenia.
Kľúčový odborník č. 4
Osoba na obsluhu vybraných stavebných strojov a zariadení, a to strojov a zariadení na zemné práce (rýpadlo a žeriav), v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. v nadväznosti na Vyhlášku MPSVaR č. 508/2009 Z.z. ak sa nadväznosť uplatňuje. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalent tohto osvedčenia.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO k bodu 2: Predložením požadovaných certifikátov a dokumentov uchádzač preukáže zabezpečenie najvyššej kvality, ktorá je potrebná vzhľadom k veľkej zodpovednosti pri použití finančných prostriedkov s EÚ, veľkého rozsahu , charakteru a zabezpečenia ochrany predmetu zákazky. Vysokú odbornosť , ako podmienku splnenia účasti, ktorú verejný obstarávateľ požaduje, je zárukou kvalitného a bezproblémového plnenia predmetu zákazky vzhľadom na náročnosť zákazky.
K bodu 3: Uchádzač predloží zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Uchádzač musí mať k dispozícii strojové vybavenie na zabezpečenie predmetu zákazky a to:
1 ks kráčajúce rýpadlo,1 ks pásové rýpadlo s výkyvnou lopatou,2 ks nákladný automobil,1 ks žeriav s nosnosťou nad 30 t
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Verejný obstarávateľ prostredníctvom určenej podmienky účasti overuje skutočnosť, že uchádzač má dostatočné strojové vybavenie potrebné k realizácií zákazky.
K bodu 4: Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 14001:2004 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky alebo ekvivalent.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný pri realizácií zákazky dodržiavať splnenie noriem environmentálneho riadenia a tým docieliť čo najnižší environmentálny dopad na životné prostredie pri realizácií zákazky.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.12.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.12.2017 11:00
Miesto: MP Profit PB, s.r.o.
Hliníky 712/25
017 01 Považská Bystrica
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://www.ezakazky.sk/
Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania alebo výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude zamedzený prístup k súťažným podkladom.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk
b) Klikne na názov zákazky.
c) Klikne na Žiadosť o účasť.
d) Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk.
e) Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.
f) Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí prostredníctvom pošty, kuriérom alebo osobne (v pracovných dňoch), v písomnej, listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je MP Profit PB s.r.o., Hliníky 712/25, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady.
g) Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode f). tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk.
Uchádzač si taktiež môže stiahnuť súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľ v zmysle ZVO.
Faktúry budú splatné do 60 dní na základe vzájomnej dohody zmluvných strán.
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Počas lehoty viazanosti ponúk je uchádzač viazaný svojou ponukou. Viazanosť ponúk zabezpečuje verejný obstarávateľ zábezpekou. Verejný obstarávateľ upovedomí uchádzačov o predpokladanom predĺžení lehoty viazanosti ponúk v prípade uplatnenia žiadosti o nápravu resp. konaní o preskúmanie úkonov kontrolovaného, ako aj iných dôvodov, ktoré nebolo možné predvídať v čase vyhlásenia tohto Zábezpeka je stanovená vo výške 35 000,00 EUR. Ostatné informácie a podmienky zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.11.2017

Redakčné opravy

17140 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 245/2017
V oznámení 16304-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Hanušovce nad Topľou, Mierová 333/3, 094 31 Hanušovce nad Topľou zverejnenom vo VVO č. 229/2017 zo dňa 21.11.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Namiesto: Kľúčový odborník č.1 Stavbyvedúci pre inžinierske stavby s minimálne 5 ročnou praxou ďalej preukáže riadenie na rovnakej alebo podobnej stavbe v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky (regulácia vodných tokov, protipovodňové opatrenia a pod.), ktorej rozsah prác bol v minimálnej finančnej výške 1 000 000 Eur bez DPH. Má byť: Kľúčový odborník č.1 Stavbyvedúci pre inžinierske stavby s minimálne 5 ročnou praxou. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Namiesto: K bodu 3: Uchádzač predloží zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Uchádzač musí mať k dispozícii strojové vybavenie na zabezpečenie predmetu zákazky a to: 1 ks kráčajúce rýpadlo,1 ks pásové rýpadlo s výkyvnou lopatou,2 ks nákladný automobil,1 ks žeriav s nosnosťou nad 30 t. Má byť: K bodu 3: Uchádzač predloží zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Uchádzač musí mať k dispozícii strojové vybavenie na zabezpečenie predmetu zákazky a to: 1 ks kráčajúce rýpadlo,1 ks pásové rýpadlo s výkyvnou lopatou,2 ks nákladný automobil. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 18.12.2017 10:00 Má byť: 11.01.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 18.12.2017 11:00 Má byť: 11.01.2018 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité