Oznámenie 16311 - WYP

Obsah

16311 - WYP
Vestník č. 230/2017 - 22.11.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Sabinov
IČO: 00327735
Námestie slobody 57, 08301 Sabinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Majtner
Telefón: +421 514880419 / 514880411
Email: msu@sabinov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.sabinov.sk/mesto-sabinov/verejne-obstaravanie/podlimitne-zakazky
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
SABINOV-16 b. j. NÁJOMNÝ BYTOVÝ DOM A3 – UL. MLYNSKÁ
II.1.2) Hlavný kód CPV
45211000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je výstavba bytového domu vrátane technickej vybavenosti. V objekte bude vytvorených 16 bytových jednotiek, pričom zastavaná plocha je 430 m2 a celková plocha bytov je 883,38 m2. Stavba pozostáva z týchto stavebných objektov:
SO 01 Bytový dom Blok_A3
SO 02 Splašková kanalizácia
SO 03 Dažďová kanalizácia
SO 04 Vodovodná prípojka
SO 05 Odstavné plochy
SO 06 Spevnené plochy
SO 07 Odberné el. zariadenie
SO 08 Verejné osvetlenie
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 713 700,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sabinov
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je výstavba bytového domu vrátane technickej vybavenosti. V objekte bude vytvorených 16 bytových jednotiek, pričom zastavaná plocha je 430 m2 a celková plocha bytov je 883,38 m2. Stavba pozostáva z týchto stavebných objektov:
SO 01 Bytový dom Blok_A3
SO 02 Splašková kanalizácia
SO 03 Dažďová kanalizácia
SO 04 Vodovodná prípojka
SO 05 Odstavné plochy
SO 06 Spevnené plochy
SO 07 Odberné el. zariadenie
SO 08 Verejné osvetlenie
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 713 700,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 13
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia verejný obstarávateľ vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže ekonomické a finančné postavenie predložením dokladov podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej iba "zákon o verejnom obstarávaní") predložením prehľadu o dosiahnutom celkovom obrate uchádzača za posledné tri hospodárske roky dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 38 ods.5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ má záujem uzavrieť zmluvu s takým uchádzačom, ktorý je schopný preukázať dostatočnú finančnú stabilitu potrebnú pre plnenie predmetu zákazky, a teda je schopný finančne zabezpečiť plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu, kvalite a čase. Splnenie podmienky účasti vedie k výberu takého zhotoviteľa, ktorý vie garantovať bezproblémovú realizáciu zákazky v zmluvne dohodnutom termíne a stanovenej a požadovanej kvalite s požadovanými technickými parametrami. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predloženým prehľadom o dosiahnutých celkových obratoch preukázal, že v období posledných troch hospodárskych rokov, dostupných v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti dosiahol priemerný ročný obrat vo výške aspoň 1 000 000,- €.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Odôvodnenie primeranosti vo vzťahu k predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ má záujem uzavrieť zmluvu s takým uchádzačom, ktorý je schopný preukázať dostatočnú skúsenosť s dodávkou rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a teda je schopný zabezpečiť kvalitatívne plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu, kvalite a čase. Splnenie podmienky účasti vedie k výberu takého zhotoviteľa, ktorý vie garantovať kvalitnú a bezproblémovú realizáciu zákazky v zmluvne dohodnutom termíne a stanovenej a požadovanej kvalite s požadovanými technickými parametrami. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predloženými dokladmi preukázal, že v období predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil zákazku alebo zákazky podobného druhu v celkovom objeme aspoň 800.000,- € (vrátane DPH, ak je uchádzač platcom DPH) alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za zákazky podobného druhu ako je predmet zákazky, sa považuje výstavba alebo rekonštrukcia budov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zákazka bude spolufinancovaná z úveru zo Štátneho fondu rozvoja bývania a dotácie z Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.12.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.11.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.12.2017 10:30
Miesto: Mestský úrad Sabinov, Námestie slobody 57, 083 01 Sabinov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Jednotný európsky dokument je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na
preukázanie splnenia podmienok účasti. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa a na webe: http://www.sabinov.sk/mesto-sabinov/verejne-obstaravanie/podlimitnezakazky.html. Manuál k vypĺňaniu JED je prístupný na webe: http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-preverejne-obstaravanie-553.html.
Verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/ záujemcom , ktorí si stiahli súťažné podklady a Výzvu z profilu alebo z webu, aby túto skutočnosť oznámili e-mailom na kontaktnú adresu: janka.semanova@sabinov.sk s uvedením kontaktných údajov pre potreby poskytovania vysvetľovania údajov uvedených vo Výzve, Súťažných podkladoch a iné. V prípade, že uchádzač/záujemca nezašle túto informáciu na kontaktný e-mail, verejný obstarávateľ nenesie zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia informácii uvedených vo Výzve a v Súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 20 000,- €. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ predpokladá, že financovanie plnenia predmetu zákazky bude z dotačných prostriedkov MDVaRR a z úveru zo ŠFRB. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ požaduje aby cena zákazky bola stanovená v súlade so zákonom o štátnom fonde.
Uzavretie zmluvy a plnenie zákazky je podmienené pridelením dotačných prostriedkov.
Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom oboznámiť sa so špecifikami miesta plnenia zákazky formou osobnej obhliadky. Záujemca dohodne čas obhliadky s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač najneskôr ku dňu podpisu zmluvy zložil realizačnú zábezpeku vo výške 70 000,- €. Zábezpeka bude úspešnému uchádzačovi (zhotoviteľovi) vrátená po úspešnom ukončení riadnom odovzdaní a prevzatí zrealizovaného predmetu zákazky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.11.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité