Oznámenie 16548 - MSS

Obsah

16548 - MSS
Vestník č. 234/2017 - 28.11.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36022047
Radničné námestie 8, 96955 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897
Email: havas@svp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.svp.sk/sk/uvodna-stranka/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3510
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
E-VO, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47197331
Námestie slobody 11 , 81106 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://tendersolution.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Banská Bystrica, ochrana intravilánu pred povodňami - stavebný dozor
Referenčné číslo: 02 - SVP - SD BB
II.1.2) Hlavný kód CPV
71520000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie činností súvisiacich s výkonom Stavebného dozoru a časťou inžinierskej činnosti v zmysle § 76 až § 84 Stavebného zákona, spočívajúcich v kompletnej príprave podkladov pre právoplatné kolaudačné rozhodnutie na dielo: Banská Bystrica, ochrana intravilánu pred povodňami.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 200 700,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Intravilán mesta Banská Bystrica, tok Hron, katastrálne územia Banská Bystrica, Majer, Šalková, Iliaš
II.2.4) Opis obstarávania:
1. Činnosť stavebného dozoru v zmysle § 46b zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov.
2. Inžinierska činnosť pre zabezpečenie kolaudácie stavieb v mene investora v zmysle § 76 až § 84 Stavebného zákona 3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta zhotovenia prác stavby "Banská Bystrica, ochrana intravilánu pred povodňami", na ktorú sa činnosť stavebného dozoru vzťahuje a vykonaním obhliadky tak získať a overiť si informácie potrebné na prípravu a spracovanie ponuky. Podmienky vykonania obhliadky uvádza verejný obstarávateľ v článku IX. súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 200 700,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 32
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZ-PO2-SC211- 2017-21, žiadosť NFP 310020L363.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zdôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky:
V súvislosti s realizáciou protipovodňovej stavby Banská Bystrica ochrana intravilánu pred povodňami (ďalej len ako Dielo), obstarávanej postupom podľa § 66 zákona č. 343/2015 Z.z. zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ako "ZVO" alebo "Zákon") ako nadlimitná zákazka, je potrebné zabezpečiť aj výkon stavebného dozoru investora počas celej doby výstavby.
Pre zabezpečenie výkonu stavebného dozoru zvolil verejný obstarávateľ aj napriek predpokladanej hodnote zákazky, ktorá predstavuje 200.700 EUR, postup obstarávania podľa § 66 ZVO formou nadlimitnej zákazky, a to z dôvodu zabezpečenia väčšej transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania.
Hlavné stavebné objekty a ucelené časti stavieb sú charakteru inžinierskych vodohospodárskych stavieb, ktorých realizácia je rozhodujúca pre zhotovenie Diela. V rámci uvedených objektov sú realizované technologické súbory (čerpacia stanica, zátvorný objekt), ktoré sú ich priamou súčasťou a nie je možné ich oddeliť od hlavných stavebných objektov. V súvislosti s výstavbou sú realizované vyvolané investície charakteru preložiek inžinierskych sietí a rozkopávok komunikácií, ktoré sa po ukončení jednotlivých objektov uvedú do pôvodného stavu.
Dozorná činnosť na uvedené práce vyžaduje zodpovedajúcu odbornú spôsobilosť, a to so zameraním na inžinierske vodohospodárske stavby, pozemné stavby, inžinierske dopravné stavby a inžinierske potrubné, energetické a iné líniové stavby. Nakoľko úspešný uchádzač bude poskytovať služby stavebného dozoru k Dielu ako celku, objektívne nie je možné rozdeliť zákazku na časti. V prípade rozdelenia by nebola zabezpečená dostatočná bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci, mohlo by dochádzať k nezrovnalostiam pri inštalácii a prevádzke technického vybavenia na stavbe, pri odbornom ukladaní stavebných výrobkov a hmôt, vhodnosti ich použitia, odbornom ukladaní strojov a zariadení, a tiež k výskytu problémov vo vzťahu ku koordinácii prác na Diele. Rovnako by vznikali pochybnosti o tom, ktorý z viacerých stavebných dozorov by bol spoluzodpovedný za dodržiavanie podmienok rozhodnutí vydaných vo vzťahu k Dielu, a to najmä územného rozhodnutia a stavebných povolení.
Pri takto verejným obstarávateľom zvolenej koncepcii verejného obstarávania celkovú zodpovednosť berie na seba hlavný stavebný dozor, ktorý musí spolu so zhotoviteľom v rámci dozornej činnosti zodpovedať za funkčnosť realizovaného Diela v súlade s podmienkami projektovej dokumentácie, stavebných povolení, zmluvy o dielo, mandátnej zmluvy a ostatných dokladov tvoriacich súčasť súťažných podkladov verejného obstarávania zákazky Banská Bystrica, ochrana intravilánu pred povodňami stavebný dozor.
Z uvedených dôvodov je nutné, aby dozorná činnosť investora bola riešená jednou zákazkou, ktorá bude stanovovať priamu zodpovednosť za dozornú činnosť jednej osobe (právnickej, fyzickej) s požadovanou odbornou spôsobilosťou, ktorej budú podriadené dozorné činnosti ďalších osôb na ostatné potrebné odborné spôsobilosti súvisiace s realizáciou Diela.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej v celom texte výzvy len ,,Zákon").
Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) preukáže uchádzač originálom alebo úradne osvedčenou fotokópiou dokladov podľa § 32 ods. 2 Zákona alebo zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 Zákona.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) Zákona za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky časti podľa § 32 ods. 1 písm. e) Zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 Zákona. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 Zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v prílohe Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. Ak Jednotný európsky dokument podpíše osoba splnomocnená konať za uchádzača, prílohou Jednotného európskeho dokumentu bude originál splnomocnenia, na základe ktorého splnomocnená osoba podpísala Jednotný európsky dokument.
Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 Zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 Zákona.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa Zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
Odôvodnenie: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 32 a § 38 ods. 1 Zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.01.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.01.2018 13:00
Miesto: E-VO, s.r.o., Nam. Slobody 11, 811 06 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom na rozsah znakov povolených funkcionalitou formulára ÚVO sú informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) V zmysle § 66 ods. 7 Zákona o VO sa verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 Zákona sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 Zákona.
2) Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi vyplniť len oddiel časti IV formuláru Jednotného európskeho dokumentu (GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI ) bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV formuláru Jednotného európskeho dokumentu.
3) Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods. 8 Zákona, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom faxu alebo e-mailu.
4) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na skrátenie úložnej lehoty zásielky na pošte.
5) Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou vo výške 5 000,- EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v článku XVII súťažných podkladoch.
6) Verejný obstarávateľ upozorňuje na uplatnenie zádržného podľa čl. XVIII., zábezpeky a bankovej záruky podľa čl. IX. a zmluvných pokút podľa čl. XIV. návrhu Mandátnej zmluvy.
7) Úspešný uchádzač bude pred podpisom zmluvy povinný predložiť údaje a dokumenty uvedené v bode 26.4 až 26.10 súťažných podkladov.
8) Verejný obstarávateľ neuzatvorí zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Predmetnú podmienku k uzatvoreniu mandátnej zmluvy uvádza verejný obstarávateľ v bode 26.10 súťažných podkladov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.11.2017

Redakčné opravy

16846 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 239/2017
V oznámení 16548-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 234/2017 zo dňa 28.11.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.01.2018 13:00 Má byť: 31.01.2018 13:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité