Oznámenie 16565 - WYS

Obsah

16565 - WYS
Vestník č. 235/2017 - 29.11.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ekonomická univerzita v Bratislave
IČO: 00399957
Dolnozemská cesta 1, 85235 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anna Národová
Telefón: +421 267295147
Email: anna.narodova@euba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1068
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Oprava fotokopírovacích strojov
II.1.2) Hlavný kód CPV
50000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je pozáručná údržba a oprava fotokopírovacích strojov továrenskej značky RICOH, LANIER, REX ROTARY, CANON, UTAX, SHARP, KYOCERA v užívaní verejného obstarávateľa, vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných originálnych náhradných dielov
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 60 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
SK042
II.2.4) Opis obstarávania
pozáručná údržba a oprava fotokopírovacích strojov továrenskej značky RICOH, LANIER, REX ROTARY, CANON, UTAX, SHARP, KYOCERA v užívaní verejného obstarávateľa, vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných originálnych náhradných dielov.
Služba spočíva najmä z týchto činností:
-pozáručnej údržby a opravy jednotlivých značiek fotokopírovacích strojov a to napr.:
a) malý servisný zákrok - napr. odstránenie pokrčeného papiera
b) údržba stroja - vyčistenie a nastavenie stroja bez výmeny dielov
c) údržba stroja - vyčistenie a nastavenie stroja , výmena opotrebovaných dielov
d) opravy fotokopírovacích strojov
- kvalitnej, rýchlej a presnej realizácie údržby a opravy a služieb s tým spojených,
- operatívnych a komplexne poskytovaných služieb,
- poskytnutia náhradného kopírovacieho stroja
- zabezpečenia odvozu fotokopírovacieho stroja v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku uchádzača (veľké tzv. generálne opravy).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 60 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, prípadne dokladmi podľa § 32 ods. 4 alebo 5 za podmienok ktoré sú v týchto odsekoch uvedené, resp. podľa § 152:
- § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.

Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle §39 zákona o verejnom obstarávaní.

Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu súťažných podkladov.

Odôvodnenie použitia podmienky účasti: podmienka účasti osobného postavenia je zo zákona o verejnom obstarávaní povinná.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožadujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožadujú sa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.12.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.12.2017 10:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Táto podlimitná zákazka sa realizuje podľa §114 ods. 9 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) ako reverzná podlimitná zákazka.
Predkladanie ponúk podľa §113 ods. 1 a §114 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní v jednej obálke.
Predmetné verejné obstarávanie je podľa bodu d) žiadne z uvedených.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.11.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité