Oznámenie 16860 - MST

Obsah

16860 - MST
Vestník č. 239/2017 - 05.12.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36022047
Radničné námestie 8, 96955 Banská Štiavnica
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897
Email: havas@svp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.svp.sk/sk/uvodna-stranka/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3510
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
E-VO, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47197331
Námestie slobody 11 , 81106 Bratislava - Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://tendersolution.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup vysokozdvižných a elektrických paletových vozíkov pre stavbu Banská Bystrica, ochrana intravilánu pred povodňami
Referenčné číslo: 05 - SVP - NVEPV BB
II.1.2) Hlavný kód CPV
42415100-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom prvej časti zákazky je nákup vysokozdvižných vozíkov v počte 4 kusy, s minimálnym rozsahom technických parametrov: pohon diesel, nosnosť do 2 500 kg, zdvih 3 m, rýchlosť pojazdu 20 km/h.
Predmetom druhej časti zákazky je nákup 2 kusov elektrických paletových vozíkov, s minimálnym rozsahom technických parametrov: nosnosť do 1 500 kg, dĺžka vidlíc do 12 000 mm, šírka vidlíc 550 mm, kapacita batérie 24 V.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
75 276,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Nákup vysokozdvižných vozíkov pre stavbu Banská Bystrica, ochrana intravilánu pred povodňami
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42415110-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Banská Bystrica, Partizánska cesta 69, 974 98 Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom prvej časti zákazky je nákup vysokozdvižných vozíkov v počte 4 kusy, s minimálnym rozsahom technických parametrov: pohon diesel, nosnosť do 2 500 kg, zdvih 3 m, rýchlosť pojazdu 20 km/h. Bližšia špecifikácia tejto časti predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
69 913,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
28
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZ-PO2-SC211-2017-21, žiadosť NFP 310020L363
Časť: 2
II.2.1) Názov
Nákup elektrických paletových vozíkov pre stavbu Banská Bystrica, ochrana intravilánu pred povodňami
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42415210-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Banská Bystrica, Partizánska cesta 69, 974 98 Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom druhej časti zákazky je nákup 2 kusov elektrických paletových vozíkov, s minimálnym rozsahom technických parametrov: nosnosť do 1 500 kg, dĺžka vidlíc do 12 000 mm, šírka vidlíc 550 mm, kapacita batérie 24 V. Bližšia špecifikácia tejto časti predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
5 363,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
28
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZ-PO2-SC211-2017-21, žiadosť NFP 310020L363
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon"):

1.1 Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) preukáže uchádzač originálom alebo úradne overenou fotokópiou dokladov podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 Zákona, alebo zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 Zákona.

1.2 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) Zákona za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky časti podľa § 32 ods. 1 písm. e) Zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

1.3 Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 Zákona. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 Zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v prílohe Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. Ak Jednotný európsky dokument podpíše osoba splnomocnená konať za uchádzača, prílohou Jednotného európskeho dokumentu bude originál splnomocnenia, na základe ktorého splnomocnená osoba podpísala Jednotný európsky dokument.

1.4 Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 Zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 Zákona. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa Zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.

1.5 Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1 Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) Zákona.

Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky a jeho finančnú stabilitu. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, predpokladanú hodnotu zákazky, lehotu splatnosti faktúr z dôvodu, že uchádzač musí mať vlastné zdroje financovania alebo musí byť schopný získať externé finančné zdroje (napr. z banky) na zabezpečenie predmetu zákazky, ktorý bude hradený bez finančných preddavkov a musí preto preukázať svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.

2.2 Splnenie podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia podľa 33 ods. 1 Zákona možno
predbežne nahradiť v zmysle § 39 Zákona. Jednotný európsky dokument na účely Zákona je dokument, ktorým hospodársky subjekt/záujemca/uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 Zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v prílohe Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.

2.3 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) Zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 Zákona.

2.4 Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov, doklady preukazujú v zmysle § 37 Zákona, k termínu predkladania ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 2.1:
2.1.1 - Uchádzač predloží vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len Banka) o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie Banky musí odrážať skutočný stav uchádzača ku dňu predkladania ponúk.

Uvedené sa vzťahuje na obidve časti predmetu zákazky.

2.1.2 - Uchádzač k termínu na predkladanie ponúk predloží vyjadrenie Banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overenú kópiu tohto dokumentu. V predmetnom vyjadrení Banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúce tri mesiace ku dňu vystavenia vyjadrenia Banky, resp. za tie mesiace, za ktoré je možné vyjadrenie Banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, až ku dňu vystavenia vyjadrenia Banky nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a jeho účet nie je predmetom exekúcie. Ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a to vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené bankové účty v iných Bankách než v tých, ktorých vyjadrenie predložil. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.

Uvedené sa vzťahuje na obidve časti predmetu zákazky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1 Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zákona - predložením zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; a to predložením referencie, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

Odôvodnenie primeranosti a potreby predmetnej podmienky účasti: požaduje sa preukázať dodanie rovnakých alebo podobných tovarov, ako je predmet zákazky, v stanovenom minimálnom rozsahu z dôvodu výberu zmluvného partnera s dostatočnými skúsenosťami s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek.

3.2 Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) Zákona v nadväznosti na § 35 Zákona predložením opisu technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti: požiadavka podľa § 38 ods. 5 zákona o VO, v ktorej nie je požadovaný žiaden číselný udaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania technickej a odbornej spôsobilosti a spoľahlivosti uchádzača. Predložením požadovaného certifikátu sa preukazuje spôsobilosť uchádzača pre kvalitné plnenie zákazky v súlade s normami zabezpečenia kvality.

3.3 Uchádzač môže na preukázanie TaOS využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Uchádzač však musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie TaOS. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju TaOS. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie TSaOS musí preukázať splnenie stanovených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 Zákona. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 odseku 1 písm. g) Zákona, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len ak táto bude reálne dodávať tovar, na ktorý sa kapacity vyžadujú.

3.4 Splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 Zákona možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom: JED na účely Zákona je dokument, ktorým hospodársky subjekt/záujemca/uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené JEDom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 Zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Vzor JED predkladá verejný obstarávateľ v prílohe Súťažných podkladov. JED je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol JED ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.

3.5 Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov, doklady TaOS preukazujú v zmysle § 37 Zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1.:
Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže predložením 1 referencie/zoznamu osobitne na každú časť predmetu zákazky (časť 1 alebo časť 2), na ktorú ponuku predkladá.

Referencia/zoznam bude predložená na predmet zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky, alebo jeho časť, pričom referencia/zoznam má byť s rozpočtovým nákladom minimálne 25 000,- EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania pre 1. časť predmetu zákazky s názvom Nákup vysokozdvižných vozíkov pre stavbu Banská Bystrica, ochrana intravilánu pred povodňami; uchádzač predloží 1 referenciu/zoznam s rozpočtovým nákladom minimálne 2 600,- EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania pre 2. časť predmetu zákazky s názvom Nákup elektrických paletových vozíkov pre stavbu Banská Bystrica, ochrana intravilánu pred povodňami

K bodu 3.2.:
Uchádzač predloží certifikát systému manažérstva kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 (predaj vozidiel), vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ uzná aj iné dôkazy, predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu na tú časť predmetu zákazky, na ktorú ponuku predkladá.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
V zmysle § 66 ods. 7 Zákona sa verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 Zákona sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 Zákona. Ponuka sa preto nemusí predkladať tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.01.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.04.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.01.2018 15:00
Miesto: Verejný obstarávateľ zadáva zákazku podľa § 66 ods. 7) Zákona, kde umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 31.01.2018 o 15:00 hod. miestneho času v zasadacej miestnosti na adrese uvedenej v bode 1.3) tohto oznámenia.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou fotokópiou splnomocnenia na zastupovanie a aktuálnym výpisom uchádzača o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
2) Pri komunikácii verejný obstarávateľ' postupuje v súlade s § 187 ods. 8 Zákona, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom faxu alebo e-mailu.
3) Verejný obstarávateľ' upozorňuje na uplatnenie zmluvných pokút podľa čl. XII. návrhu Kúpnej zmluvy.
4) Verejný obstarávateľ' nepožaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou.
5) Verejný obstarávateľ podpíše Zmluvu s úspešným uchádzačom až po overení a schválení procesu verejného obstarávania príslušným kontrolným orgánom, ktorý predloží verejnému obstarávateľovi správu z overenia/kontroly verejného obstarávania s vyhlásením, že počas overovania/kontroly verejného obstarávania nebolo zistené podstatné porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi predpismi EÚ a SR pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom, ak nebude mať zabezpečené spolufinancovanie predmetu zákazky z Európskych štrukturálnych investičných fondov v rámci Operačného programu Kvalita životného prostredia a štátneho rozpočtu v celom rozsahu oprávnených nákladov z hodnoty zákazky. V danom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie podľa Zákona.
6) Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.11.2017

Redakčné opravy

1427 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 18/2018
V oznámení 16860-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 239/2017 zo dňa 05.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 31.01.2018 10:00 Má byť: 05.04.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.01.2018 15:00 Má byť: 05.04.2018 15:00
2698 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 37/2018
V oznámení 16860-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 239/2017 zo dňa 05.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: II.1.4) Stručný opis: Namiesto: Predmetom prvej časti zákazky je nákup vysokozdvižných vozíkov v počte 4 kusy, s minimálnym rozsahom technických parametrov: pohon diesel, nosnosť do 2 500 kg, zdvih 3 m, rýchlosť pojazdu 20 km/h. Predmetom druhej časti zákazky je nákup 2 kusov elektrických paletových vozíkov, s minimálnym rozsahom technických parametrov: nosnosť do 1 500 kg, dĺžka vidlíc do 12 000 mm, šírka vidlíc 550 mm, kapacita batérie 24 V. Má byť: Predmetom prvej časti zákazky je nákup 4 kusov vysokozdvižných vozíkov, s minimálnym rozsahom technických parametrov: pohon nafta, nosnosť do 2 500 kg, zdvih min. 3 m, rýchlosť pojazdu min. 20 km/h. Predmetom druhej časti zákazky je nákup 2 kusov elektrických paletových vozíkov, s minimálnym rozsahom technických parametrov: nosnosť min. 1 400 kg, dĺžka vidlíc min. 1 100 mm, elektrické ovládanie pojazdu, výška zdvihu min. 115 mm. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: 2.1 Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) Zákona. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky a jeho finančnú stabilitu. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, predpokladanú hodnotu zákazky, lehotu splatnosti faktúr z dôvodu, že uchádzač musí mať vlastné zdroje financovania alebo musí byť schopný získať externé finančné zdroje (napr. z banky) na zabezpečenie predmetu zákazky, ktorý bude hradený bez finančných preddavkov a musí preto preukázať svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. 2.2 Splnenie podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia podľa 33 ods. 1 Zákona možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 Zákona. Jednotný európsky dokument na účely Zákona je dokument, ktorým hospodársky subjekt/záujemca/uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 Zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v prílohe Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 2.3 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) Zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 Zákona. 2.4 Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov, doklady preukazujú v zmysle § 37 Zákona, k termínu predkladania ponúk. Minimálna požadovaná úroveň štandardov (...) (redakčná oprava sa týka aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov k bodu 2.1.1 aj k bodu 2.1.2., avšak z dôvodu obmedzeného počtu znakov v oznámení nemôže verejný obstarávateľ uviesť kompletnú textáciu, na ktorú sa však redakčná oprava taktiež vzťahuje) Uvedené sa vzťahuje na obidve časti predmetu zákazky. Má byť: 2.1 Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) Zákona - vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky. 2.2 Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Z vyjadrenia banky, alebo pobočky zahraničnej banky musí vyplývať, že uchádzač za obdobie posledných troch mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia banky v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, nebol v nepovolenom debete a peňažné prostriedky na jeho účte neboli predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčenú kópiu tohto dokumentu. Ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, uchádzač predloží bankovú informáciu vo vyššie uvedenom rozsahu od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené bankové účty v iných bankách než v tých, ktorých vyjadrenie predložil. 2.3 Odôvodnenie: Stanovenie rozsahu podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich preukázanie zohľadňuje povahu a rozsah predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť finančnú stabilitu uchádzačov a plnenie si záväzkov voči banke. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia uchádzačov v takomto rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí plnenie zmluvného záväzku s minimalizovaním rizika neplnenia zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability. Uvedené sa vzťahuje na obidve časti predmetu zákazky. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: VI.3)DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: 2) Pri komunikácii verejný obstarávateľ' postupuje v súlade s § 187 ods. 8 Zákona, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom faxu alebo e-mailu. Má byť: 2) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne postupom v súlade so zákonom. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: 3.5 Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov, doklady TaOS preukazujú v zmysle § 37 Zákona. K bodu 3.2.: Uchádzač predloží certifikát systému manažérstva kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 (predaj vozidiel), vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ uzná aj iné dôkazy, predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu na tú časť predmetu zákazky, na ktorú ponuku predkladá Má byť: 3.5 Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov, doklady TaOS preukazujú v zmysle § 37 Zákona. Podľa § 40 ods. 15 Zákona verejný obstarávateľ je pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) alebo písm. b) povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie existujú. K bodu 3.2.: Uchádzač predloží certifikát systému manažérstva kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 (predaj vozidiel), vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ uzná aj iné dôkazy, predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu na tú časť predmetu zákazky, na ktorú ponuku predkladá Verejný obstarávateľ teda v zmysle § 35 Zákona uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité