Oznámenie 17046 - MSS

Obsah

17046 - MSS
Vestník č. 243/2017 - 11.12.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Žilina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00321796
Námestie obetí komunizmu 1, 01131 Žilina
Kód NUTS: SK031
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Roman Osika, Ing. Peter Rolko
Telefón: +421 417063109
Fax: +421 417632151
Email: roman.osika@zilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zilina.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8155
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
KOMPLEXNÁ LETNÁ A ZIMNÁ ÚDRŽBA KOMUNIKÁCIÍ
Referenčné číslo: 19732/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
50230000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Letná údržba - zahŕňa služby v oblasti údržby komunikácií zahŕňajú stavebno- technickú údržbu komunikácií, parkovísk a iných odstavných plôch, krajníc, chodníkov, cyklistických trás, spevnených verejných priestranstiev, mostov, zábradlí a odvodňovacích systémov, čím sa rozumie najmä ich udržovanie v prevádzkovej spôsobilosti pri všetkých poveternostných podmienkach, odstraňovanie alebo zmierňovanie nedostatkov v zjazdnosti MK a zastavovanie degradácie vozoviek. Údržba musí byť vykonaná v súlade s príslušnými všeobecne záväznými predpismi a technickými normami SR (presnejší popis v špecifikácii).
Zimná údržba - Zahŕňa údržbu miestnych komunikácií, chodníkov, pešej zóny, parkovísk a iných verejných priestranstiev (presnejší popis v špecifikácii B.2 súťažných podkladov).
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
4 550 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233140-2
45233141-9
45233142-6
45233250-6
90610000-6
90620000-9
90630000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Žilina
II.2.4) Opis obstarávania:
KOMPLEXNÁ LETNÁ ÚDRŽBA
Služby v oblasti údržby komunikácií zahŕňajú stavebno- technickú údržbu komunikácií, parkovísk a iných odstavných plôch, krajníc, chodníkov, cyklistických trás, spevnených verejných priestranstiev, mostov, zábradlí a odvodňovacích systémov, čím sa rozumie najmä ich udržovanie v prevádzkovej spôsobilosti pri všetkých poveternostných podmienkach, odstraňovanie alebo zmierňovanie nedostatkov v zjazdnosti MK a zastavovanie degradácie vozoviek. Údržba musí byť vykonaná v súlade s príslušnými všeobecne záväznými predpismi a technickými normami SR viac SP.
KOMPLEXNÁ ZIMNÁ ÚDRŽBA
Zahŕňa údržbu miestnych komunikácií, chodníkov, pešej zóny, parkovísk a iných verejných priestranstiev. Všetky vozidlá zabezpečujúce zimnú údržbu musia byť vybavené GPS lokátormi, aby bolo možné kedykoľvek monitorovať ich aktuálnu polohu viac SP.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 alebo podľa § 152 ods. 1 zákona, v zmysle ktorého hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu (v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti jednotným európsky dokumentom, môže použiť formulár Prílohu súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-preverejne-obstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú dané zákonom o verejnom obstarávaní a vyplývajú z § 32 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti stanovených verejným obstarávateľom, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu (v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti jednotným európskym dokumentom, môže použiť formulár prílohy súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotnyeuropsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Požadované doklady podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač predloží ako dôkaz ekonomickej stability a schopnosti bezproblémového plnenia predmetu zákazky zo strany uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky a ide strategickú zákazku o pre mesto na obdobie 48 mesiacov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.01.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.01.2018 13:00
Miesto: Mestský úrad Žilina, Námestie obetí komunizmu č.1, 011 31 Žilina, zasadačka. Otváranie častí ponúk označených ako Ostatné je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá, sa uskutoční v zasadacej miestnosti na kontaktnej adrese podľa bodu 1 súťažných podkladov, v lehote podľa zákona.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) poverený zástupca uchádzača, sa preukáže preukazom totožnosti, poverený zástupca - splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť - Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu (súťažné podklady)
2.Verejný obstarávateľ vyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou v súlade s § 46. Výška zábezpeky 75 000 EUR. Podmienky zloženia sú definované v súťažných podkladoch.
3.Rozdelenie zákazky na časti nie je možné, ide o priame prepojenia celkov zákazky služieb komplexnej letnej a zimnej údržby miestnych komunikácií, opráv a rekonštrukcií komunikácií a ostatných služieb v meste.3.
4.Súťažné podklady si možno stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa so zaslaním informácie na adresu: roman.osika@zilina.sk s uvedením kontaktných údajov alebo na základe žiadosti budú zaslané príp. osobne v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na uzavretie dodatkov ktoré sú v súlade s § 18 zákona o VO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ako aj použiť postup podľa § 81.
5.Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tomto oznámení a v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi platnými predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania !
6.Záujemcom odporúčame, aby požiadali o súťažné podklady zaslaním žiadosti, a to e-mailom alebo poštou na adresu verejného obstarávateľa. V žiadosti uchádzač uvedie poverenú kontaktnú osobu a jej e-mailovú adresu, prostredníctvom ktorej bude prebiehať komunikácia s verejným obstarávateľom.
Na základe doručenej žiadosti verejný obstarávateľ odošle súťažné podklady v editovateľnej forme na e-mailovú adresu uvedenú uchádzačom, nakoľko v profile VO nie je možné editovateľné SP zverejniť.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
04.12.2017

Redakčné opravy

1178 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 16/2018
V oznámení 17046-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 243/2017 zo dňa 11.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 22.01.2018 09:00 Má byť: 05.02.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 22.01.2018 13:00 Má byť: 05.02.2018 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité