Oznámenie 16996 - MSS

Obsah

16996 - MSS
Vestník č. 242/2017 - 08.12.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Görčöšová
Telefón: +421 552341142
Fax: +421 556786959
Email: tatiana.gorcosova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036tp://
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Grafické, tlačiarenské a knihárske služby
Referenčné číslo: REK002616/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
79800000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie tlačiarenských, knihárskych a grafických služieb na dodanie učebníc, skrípt a učebných textov, monografií, zborníkov vedeckých prác, ostatných periodických a neperiodických publikácií, grafické návrhy, príprava a sadzba textov, grafov, tabuliek, posterov a bannerov, letákov, informačných bulletinov, bookletov, a dotazníkov, potlač a napálenie CD/DVD médií, prezentačných a ostatných tlačív, folderov s výsekom, PVC tabúl s výlepom, samolepiek, notesov, dotlač loga na kalendáre, reklamné a propagačné predmety, väzba a tvorba registrov. Ide o zabezpečenie všetkých etáp polygrafického výrobného procesu od prijatia tlačových podkladov až po doručenie finálneho výrobku na miesto určenia, vrátane balenia a dopravy.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
869 207,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79820000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2 040 01 Košice, fakulty a jej pracoviská.
II.2.4) Opis obstarávania:
Tlačiarenské, knihárske a grafické služby na dodanie skrípt a učebných textov, učebníc, monografií, zborníkov a ostatných neperiodických publikácií, periodických publikácií, 3 000 ks lacetky, 13 500 ks napálenie a potlač CD/DVD médií, 13 120 ks grafický návrh CD/DVD médií, 320 ks grafických návrhov obálok, 10 ks tvorba grafickej šablóny, 20 ks grafických návrhov loga, 10 ks tvorba registrov, 6 000 ks väzby do kovovej špirály, 20 ks diplomovkovej väzby, 20 ks ražby, 450 m2 posterov a bannerov, 5 ks roll-up mechanika, 150 m2 PVC tabúľ, 81 500 ks plagátov, 197 500 ks letákov, 19 250 ks skladačiek, 25 ks grafických návrhov plagátov/letákov, 132 300 ks dotazníkov, 14 400 pracovných zošitov, 8 700 ks brožúr, 104 000 ks vizitiek, 33 200 ks pozvánok, 64 000 ks kartičiek, 8 300 ks notesov, 100 000 ks lístkov pre turniket, 65 610 ks log rôznych rozmerov a farieb, 70 000 samolepiek s orezaním, 2 400 ks folderov s výsekom a bez výseku a rôzne iné tlačivá.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
869 207,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Vyžaduje sa zábezpeka ponuky v sume 30 000,00 eur (slovom Tridsaťtisíc eur) v zmysle § 46 zákona o verejnom obsarávaní.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, preukázaním dokladov podľa § 32 ods. 2 resp. ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu resp. iným rovnocenným dokladom predloženým uchádzačom podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom a bude obsahovať údaje o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, a že jeho bežný účet v súčasnosti nie je predmetom exekúcie.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ si overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného vzťahu.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov,
§ 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality,
§ 34 ods. 1 písm. g) ak ide o služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,
§ 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Uchádzač na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. a) Zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru alebo zložitosti, ako je predmet zákazky/referencia za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v kumulatívnej hodnote minimálne 800 000,00 eur bez DPH. Poskytnutými službami rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky sa rozumie poskytnutie služby zahŕňajúce polygrafické, grafické a tlačiarenské služby.
§ 34 ods. 1 písm. d) Uchádzač predloží certifikát Systému manažérstva kvality ISO 9001 alebo ekvivalent v oblasti rovnakej alebo podobnej, ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ uzná za ekvivalentné dôkazy rovnocenné osvedčenia vydané nezávislými certifikačnými orgánmi v SR alebo v iných členských štátoch a prijme aj iné dôkazy potvrdené nezávislou certifikačnou organizáciou, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Takýmto dôkazom môže byť správa z auditu manažérstva kvality, vydaná nezávislou audítorskou organizáciou, akreditovanou podľa európskych právnych predpisov.
§ 34 ods. 1 písm. g) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklady o odborných pracovníkov uchádzača, ktorými zabezpečí riadne poskytovanie služieb, ktoré sú súčasťou predmetu zákazky, a to údaje o odbornom vzdelaní a dosiahnutej odbornej praxe a odbornej kvalifikácii na pozícii Tlačiar (preukazuje 1 osobou) musí spĺňať:
min. SŠ alebo VŠ vzdelanie polygrafického zamerania. Za doklady o vzdelaní v odbore polygrafia sa považuje diplom, resp. osvedčenie o ukončení štúdia v polygrafickom odbore. (VŠ diplom v odbore polygrafia, SŠ maturitné vysvedčenie alebo výučný list v odbore polygrafia, Kurzy, vysvedčenie akreditovaných kurzov v odbore polygrafia, Základy polygrafie alebo Polygrafické minimum), prax v obore min. 3 roky, uchádzač predloží podpísaný životopis, ktorým preukáže splnenie požadovaných podmienok.
§ 34 ods. 1 písm. h) Uchádzač musí realizovať tlač v rámci spracovateľského reťazca s certifikátom FSC, ktorý spĺňa požiadavky definované v štandarde FSC-STD-40-004 a zároveň musí spĺňať požiadavky noriem na systém environmentálneho manažérstva vyplývajúce z normy ISO 14001 alebo ekvivalent v oblasti rovnakej alebo podobnej, ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ uzná za ekvivalentné dôkazy rovnocenné osvedčenia vydané nezávislými certifikačnými orgánmi v SR alebo v iných členských štátoch a prijme aj iné dôkazy potvrdené nezávislou certifikačnou organizáciou, ktoré sú rovnocenné opatreniam podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Takýmto dôkazom môže byť správa z auditu, vydaná nezávislou audítorskou organizáciou, akreditovanou podľa európskych právnych predpisov.
Odôvodnenie primeranosti:
§ 34 ods. 1 písm. a) Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti so zabezpečením predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky. Primárnym cieľom verejného obstarávateľa je vybrať dodávateľa, ktorý poskytne na základe svojich praktických skúseností odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky.
§ 34 ods. 1 písm. d) Uchádzač musí preukázať, že disponuje príslušnými dokladmi, ktoré sú vyžadované pre plnenie predmetu zákazky v zmysle požiadaviek na kvalitu výrobkov a poskytovaných služieb, čím preukáže, že je schopný zabezpečiť plnenie zmluvy v požadovanej kvalite. Podmienka účasti vo vzťahu k predmetu zákazky je primerane stanovená a nediskriminačná.
§ 34 ods. 1 písm. g) Požadovanými dokladmi uchádzač preukáže, že predmet zákazky bude realizovaní pracovníkmi, ktorí majú potrebné praktické skúsenosti a zabezpečia kvalitu plnenia predmetu zákazky a tým zaistia bezproblémové, úspešné a kvalifikované zvládnutie zákazky.
§ 34 ods. 1 písm. h) Uchádzač preukáže praktické skúsenosti, ako aj požiadavky uplatňované v rámci relevantného trhu pre zabezpečenie environmentálneho manažérstva.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní, podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 17.01.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.01.2018 10:00
Miesto: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2 040 01 Košice.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude v zmysle § 52 ods.5 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk je neverejné t.j. bez účasti uchádzačov v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, údaje z otvárania ponúk nebudú zverejnené a uchádzačom nebude zaslaná zápisnica z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ komunikáciu a výmenu informácií uskutočňuje podľa prechodného ustanovenia § 187 ods. 8
zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036, zároveň
ponúka prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk/upjs a to po doručení písomnej žiadosti o účasť vo verejnom obstarávaní. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/, klikne na názov zákazky, potom klikne na "Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému, ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo, ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "Dokumenty", vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou a doručí elektronicky na e-mailovú adresu verejného obstarávateľa tatiana.gorcosova@upjs.sk . Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, bude mať povolený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu a bude poskytovať vysvetlenie smerom k záujemcom či uchádzačom cez elektronický portál www.ezakazky.sk do elektronického konta záujemcu či uchádzača s tým, že notifikácia bude záujemcovi alebo uchádzačovi doručovaná z portálu www.ezakazky.sk na e-mail uvedený v žiadosti o súťažné podklady. Záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formulára portálu. Následne otázku (kliknutím na tlačidlo Odoslať) odošle. Týmto úkonom sa otázka považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portáli www.ezakazky.sk, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom a prístupná na portáli. Verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom odpoveď na dotazy o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom bezodkladne v elektronickej forme na profile http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a pre záujemcov, ktorí sa zaregistrovali na portáli www.ezakazky.sk., najneskôr však šesť dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa, alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby resp. záujemcu, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia na portáli verejného obstarávateľa.
Vzhľadom na použitie ustanovenia týkajúceho sa jednoobálkovej reverznej verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V lehotách v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
05.12.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité