Oznámenie 16897 - WYP

Obsah

16897 - WYP
Vestník č. 241/2017 - 07.12.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Prešov
IČO: 00327646
Hlavná 73, 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Karol Fábry
Telefón: +421 513100135
Email: fabry@tenderteam.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/dokumenty/5963
Hlavná adresa(URL): http://www.presov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/dokumenty/5963
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Karol Fábry
IČO: 00000000
Volgogradská 9 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Karol Fábry
Telefón: +421 517713873
Email: fabry@tenderteam.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Ing. Karol Fábry
IČO: 00000000
Volgogradská 9 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Karol Fábry
Telefón: +421 517713873
Email: fabry@tenderteam.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Cyklochodník ul. Masarykova (medzi ul. Kuzmányho a ul. Hurbanistov)
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Návrh cyklochodníka pozostáva z dvoch samostatných jednosmerných trás. Navrhovaná trasa
bude spájať existujúci cyklochodník na Kuzmányho ulici s centrom mesta. Stavba sa nachádza na
parcelách KN-C : 9792, 9789/1, 9794, 9789/2, 9783.
Potreba realizácie cyklochodníka vyplýva zo skutočnosti, že tento úsek je už jediný chýbajúci
medzi najväčším sídliskom Sekčov a centrom mesta. Súčasný stav pohybu cyklistickej dopravy je v tejto časti mesta nevyhovujúci s množstvom kolíznych bodov.
Účelom stavby je umožniť bezpečný a plynulý pohyb cyklistov a tým aj ostatnej dopravy a peších
chodcov v tejto časti mesta.
Návrh rieši samostatný cyklistický chodník bez účasti peších. Súčasťou je taktiež prekládka
nástupnej plochy zastávky MHD a čiastočná zmena usporiadania dopravy na miestnej komunikácii
v danom úseku.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
215 327,57 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Navrhovaná trasa bude spájať existujúci cyklochodník na Kuzmányho ulici s centrom mesta. Stavba sa nachádza na parcelách KN-C : 9792, 9789/1, 9794, 9789/2, 9783.
II.2.4) Opis obstarávania
V úseku križovatka s ul. Hurbanistov po začiatok križovatky s ul. Štefánikova bude trasa vedená
v zastavovacom pruhu medzi vodiacim prúžkom a obrubníkom, v úseku od ul. Štefánikova po Sociálnu
poisťovňu v zelenom páse popri chodníku. Pred Sociálnou poisťovňou sa trasa znova presmeruje do
zastavovacieho pruhu miestnej komunikácie. V priestore zastávky MHD sa uvažuje so združeným
dopravným priestorom (MHD a cyklochodník). Za zastávkou pokračuje cyklochodník v zastavovacom
pruhu, parkovacie miesta sa zrušia. Pred križovatkou s ul. Partizánska (VUB) cyklochodník plynule
prejde do zeleného pásu s križovaním cez miestnu komunikáciu popri priechode pre chodcov.
Od ul. Partizánska po križovatku Kuzmányho je cyklochodník situovaný v zelenom páse popri
chodníku. Zastávka (zastávkové nástupište) MHD Čierny most smer železničná stanica sa presunie smerom k pravoslávnemu biskupstvu a vodorovným dopravným značením sa vyznačí autobusový pruh, existujúci priebežný jazdný pruh sa zlúči s ľavým odbočovacím pruhom. Toto riešenie zlepší radenie vozidiel pred križovatkou s ul. Kuzmányho, rozšíri sa zastávkový pruh na protiľahlej strane a zároveň sa vytvorí priestor pre cyklochodník v zúženom priestore existujúcej zastávky. Konštrukcia vozovky pod zastávkovým pruhom za zrealizuje s betónovým krytom. Navrhnutý je nový priechod pre chodcov cez Masarykovú ul. V križovatke s ul. Kuzmányho vetva cyklochodníka končí.
Druhá strana cyklochodníka začína na Kuzmányho ulici popri existujúcom chodníku pre peších
v zelenom páse. V mieste zastávky MHD je trasa vedená medzi nástupnou plochou a existujúcim
chodníkom. Existujúci stánok PNS sa preloží na nástupnú plochu. Ďalej trasa pokračuje v zelenom páse medzi chodníkom a cestou s križovaním cez ul. Plzenskú až za križovatku s ul. Partizánska, kde prejde do zastavovacieho pruhu miestnej komunikácie. Takto trasa pokračuje až pred začiatok križovatky Grešova (Štefánikova), kde plynule prejde na existujúci chodník pre peších, ktorý má dostatočnú šírku.
Ďalej bude cyklistický pohyb popri priechode pre chodcov (Grešova ul.) a následne
cyklopiktokoridorom bude cyklodoprava usmernená cez zastávku MHD k odstavnému pruhu pred
hotelom Dukla. V križovatke s ul. Hurbanistov trasa cyklochodníka riešená v PD končí.
Stavba pozostáva z objektov a podobjektov:
SO 01 Cyklochodník
SO 01.1 Cyklochodník
SO 01.2 Prekládka zastávky MHD
SO 02 Osvetlenie priechodu pre chodcov
SO 03 Sadové úpravy
ZÁVÄZNÁ POŽIADAVKA NA PREDMET ZÁKAZKY:
predložením dokumentov o splnení požadovaných kvalitatívnych parametrov predmetu zákazky v súlade s technickými normami a predpismi vo vzťahu k technologickým požiadavkám verejného obstarávateľa na pokládku asfaltového betónu platných v členských krajinách ES, t.j. na území SR platnej STN 736121 a súvisiacich predpisov, vo forme predloženia napr.: zmluvy o budúcej zmluve, prípadne objednávky potvrdenými oprávneným/splnomocneným zástupcom dodávateľa asfaltového betónu, pričom predložený dôkaz o zabezpečení dodávok asfaltového betónu bude obsahovať potvrdenie o zabezpečení požadovaného rozsahu predmetu zákazky resp. jeho časti počas lehoty trvania zákazky na ktorý uchádzač predkladá ponuku, v zmysle požiadaviek verejného obstarávania a podľa podmienok zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ nebude v tomto prípade akceptovať predloženie dôkazu formou čestného vyhlásenia uchádzača.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
215 327,57 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program 1. Bezpečná a ekologická doprava v regiónoch 1.2.2 Zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej dopravy
II.2.14) Doplňujúce informácie
Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. zákona alebo podľa §152 zákona.
Podľa § 187 ods. 7 zákona zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov môže preukázať splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti
- predložením výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo
- doplnením tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov prostredníctvom formulára oznámenia o zmene údajov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
PO - výkaz ziskov a strát za posledné 3 roky alebo za kratšie obdobie, podľa toho za ktoré
sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti - informácia o prístupu k dokladom z registra účtovných závierok (www.registeruz.sk)
FO - výkaz o príjmoch a výdajoch za posledné 3 roky alebo za kratšie obdobie, podľa toho za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti;
Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Požiadavka na prehľad o obrate má preukázať, že je potencionálnym zhotoviteľom so stabilným ekonomickým zázemím a dostatočnými obratmi. Predloženie výkazov verifikuje údaje o obrate a objektívne vyhodnocuje celkové finančné hospodárenie podniku.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
Verejný obstarávateľ nepožaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ považuje za vhodný.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 33 ods. 1, písm. d)
Požaduje sa, aby celkový obrat za predchádzajúce tri hospodárske roky bol min. 1 200 000,00 EUR.
Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň vyhlásenie verejného obstarávania. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods. 1 písm. b):
zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že úspešný uchádzač má praktické skúsenosti s realizáciou podobných stavebných zákaziek.
§ 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35:
opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality,
Odôvodnenie:
Schopnosť uchádzača zabezpečiť kvalitu spojenú s realizáciu predmetu obstarávania na základe obecne akceptovaných štandardov.
§ 34 ods. 1 písm. g):ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie:
Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené plnením a riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a dostatočnú kvalifikáciu.
§ 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač pristupuje k ochrane životného prostredia zodpovedne a pri plnení predmetu zákazky bude dodržiavať zásady ochrany životného prostredia.
§ 34 ods. 1 písm. j): údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác
Odôvodnenie:
verejný obstarávateľ chce získať informácie, ci uchádzač má alebo si vie zabezpečiť primerané strojné a technické vybavenie potrebné na uskutočnenie stavebných prác.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Verejný obstarávateľ nepožaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. b) Uchádzač predloží najmenej jedno (slovom: jedno) potvrdenie uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru (revitalizácia miestnych komunikácií vrátane pokládky asfaltových zmesí) aspoň o výške predpokladanej hodnoty zákazky.
Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň vyhlásenie verejného obstarávania.
k § 34 ods. 1 písm. d)
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001;
Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
k § 34 ods. 1 písm. g)
-Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii kvalifikovanú osobu alebo riadiaceho zamestnanca na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s odborným zameraním inžinierske stavby resp. dopravné stavby (osoba zodpovedná za riadenie prác predmetu zákazky podľa zákona č. 50/1976 Zb. a následných predpisov v platnom znení alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES) s dostatočnou odbornou praxou. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Najmenej 5 (slovom: päť) ročnú odbornú prax preukáže životopisom.
Verejný obstarávateľ požaduje zároveň predložiť čestné prehlásenie odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii počas celej doby plnenia zmluvy, týkajúcej sa predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom.
k § 34 ods. 1 písm. h)
-platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
k § 34 ods. 1 písm. j)
Uchádzač uvedie požadované informácie v zozname
-strojné vybavenie uchádzača navrhované a dostupné výhradne pre realizáciu predmetu zákazky, napr.: finišér pre pokládku asfaltových zmesí, valec hladký, valec kolesový, dopravné prostriedky a ďalšie, s uvedením nasledovných údajov: popis (typ, značka, model), výkon/kapacita, technický stav, vek(roky), vo vlastníctve alebo prenajaté, krajina pôvodu;
-technické resp. výrobné vybavenie uchádzača navrhované a dostupné výhradne pre realizáciu predmetu zákazky (ak takéto vybavenie vlastní, alebo má prenajaté), napr.: výrobňa asfaltového betónu, ktoré budú použité pri realizácii predmetu zákazky, uvedie požadované informácie v zozname uchádzača s uvedením nasledovných údajov: popis (typ, značka, model, sídlo a korešpondenčná adresa), výkon/kapacita, technický stav, vek(roky), vo vlastníctve alebo prenajaté.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ bude podľa § 42 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní uplatňovať pri realizácii zmluvy o dielo osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa sociálnych hľadísk, a to vo vzťahu k ľuďom znevýhodneným na trhu práce kvôli príslušnosti k rómskemu etniku. Verejný obstarávateľ uplatňuje požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu. Úspešný uchádzač sa zaviaže, že v prípade, ak bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.01.2018 09:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.01.2018 13:00
Miesto: Mestský úrad v Prešove
Hlavná ul. č. 73, 080 01 Prešov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 6 000,00,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
2.Uchádzači môžu predložiť žiadosti o súťažné podklady až do lehoty na predkladanie ponúk v originálnom vyhotovení poštovým stykom, e-mailom, alebo osobne. V písomnej žiadosti záujemca uvedie identifikačné údaje záujemcu, telefonický kontakt, emailovú adresu a spôsob prevzatia súťažných podkladov.
3.Uchádzač nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako OSTATNÉ a samostatnej časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale.
4.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
5.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na :http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
6.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak.
7.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
8.V súlade s § 187 ods. 8 sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo ich kombináciou.
9.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
10.Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž (v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) zákona). Akákoľvek snaha uchádzača získať dôverné informácie, vstúpiť do nezákonných dohôd s iným hospodárskym subjektom, neoprávnene ovplyvňovať postup verejného obstarávania alebo ovplyvňovať člena komisie na vyhodnotenie ponúk alebo zamestnanca verejného obstarávateľa pred alebo počas vyhodnocovania ponúk bude viesť k vylúčeniu uchádzača.
11.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
12.Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, uvedené v návrhu Zmluvy o dielo.
13.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.12.2017

Redakčné opravy

59 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 1/2018
V oznámení 16897-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Prešov, Oddelenie podporných činností, Hlavná 73, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 241/2017 zo dňa 07.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 10.01.2018 09:00 Má byť: 18.01.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.01.2018 13:00 Má byť: 19.01.2018 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Ostené informácie sú uvedené na profile verejného obstarávateľa.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité