Oznámenie 16896 - WYP

Obsah

16896 - WYP
Vestník č. 241/2017 - 07.12.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Spojená škola, Opatovská cesta 101, Košice
IČO: 00088714
Opatovská cesta 101, 04057 Košice - mestská časť Vyšné Opátske
Slovensko
Kontaktná osoba: PaedDr. Mária Čabalová
Telefón: +421 556785469
Fax: +421 55556786101
Email: cabalova@stpke.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://http://www.stpke.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/165
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zníženie energetickej náročnosti budovy Spojenej školy – Košice
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetná projektová dokumentácia rieši celkovú obnovu budovy Spojenej školy v Košiciach so sídlom Opatovská cesta 101, 040 01 Košice za účelom zníženia jej energetickej náročnosti. Jestvujúca budova je umiestnená v intraviláne mesta Košice. Budova pozostáva celkovo z piatich pavilónov vzájomne spojených do jedného celku spojovacou chodbou (t.j. 3 vyučovacie pavilóny, administratívny pavilón a hospodárska budova), celkový vykurovaný objem budovy je 14 880,51 m3. Budova je obslužne napojená na miestnu komunikáciu a na všetky inžinierske siete. Budova Spojenej školy disponuje vlastným odberným miestom na elektrinu a zemný plyn, budova je priamo zásobovaná teplom (CZT). Nosný systém objektu je montovaný žb. skelet revidovaný Priemstav.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
880 765,22 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK04
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Spojená škola, Opatovská cesta 101, 040 01 Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom projektovej dokumentácie sú opatrenia na zníženie energetickej náročnosti budovy, a to zateplenie obvodového plášťa kontaktným zatepľovacím systémom ETICS tepelnou izoláciou z MW hr. 160 mm, zateplenie strešnej konštrukcie na báze strešného polystyrénu EPS 200S hr. 300 mm, zateplenie stropu nad suterénom tepelnou izoláciou z MW hr. 100 mm, výmena pôvodných výplňových konštrukcií za nové plastové zasklené izolačným trojsklom v kombinácii s výmenou zasklenia pri už vymenených plastových oknách, kde dôjde ku výmena jestvujúceho dvojskla za dvojsklo so špeciálnou fóliou. Zároveň dôjde ku rekonštrukcii systému vykurovania, a to ku výmene vykurovacích telies a vykurovacích rozvodov, následne ku termostatizácii a hydraulickému vyregulovaniu systému vykurovania. Zároveň sa uvažuje s inštaláciou decentrálnych rekuračných jednotiek a s čiastočnou výmenou svietidiel za úsporné LED svietidlá. Detailný popis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch a výkaze výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Celková cena za predmet zákazky s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota výstavby v celých pracovných dňoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Predpokladaná hodnota
12,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO4-SC431-2017-19
II.2.14) Doplňujúce informácie
Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s
dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného
finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov..
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o VO, dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (ZHS) podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona.

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona : Preukazovanie osobného postavenia uchádzača vyplýva zo zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožadujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
1.)Dokumenty podľa §34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a a zhodnotení stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol:
1.Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
2.Bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Tento zoznam musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou.

2.)Dokumenty podľa §34 ods. 1 písm. c) zákona údajmi o technikoch alebo technických orgánoch tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi.

3.)Dokumenty podľa §34 ods. 1 písm. g) zákona ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazky s uvedením údajov: meno, funkcia, vzdelanie, prax v stavebníctve. Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii osobu/pracovníka na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s Osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentný o vykonaní odbornej skúšky (s rozsahom oprávnenia pre pozemné stavby) a odborná prax.

4.) Dokumenty podľa §34 ods. 1 písm. h) zákona uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uhádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác.

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona :
K bodu 1: Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač preukázal svoje skúsenosti s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky.

K bodu 2: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača a preverenia potrebných skúseností pre zabezpečenie preverenia kvality obstarávaných stavebných prác.

K bodu 3: Uchádzač musí preukázať, že disponuje kvalifikovanými odbornými kapacitami, ktoré sú vyžadované pre plnenie predmetu zmluvy.

K bodu 4: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa § 36 zákona prihliada na získané praktické skúsenosti určitých noriem zabezpečenia kvality, pričom má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača a preverenie potrebných odborných skúsenosti pre zabezpečenie kvality obstarávaných stavebných prác. Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené plnením a riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a dostatočnú kvalifikáciu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: V zozname stavebných prác musí byť minimálne 5 stavieb rovnakého alebo podobného predmetu zákazky. Uchádzač preukáže potvrdeniami/referenciami realizáciu stavebných prác v predmete zákazky,pričom aspoň jedna zo stavieb musí byť nad 950 000,- eur bez DPH alebo ekvivatent tejto hodnoty v inej mene. Uchádzač musí v potvrdeniach o uskutočnených stavebných prácach uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby, ktoré vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o uskutočnených stavebných prácach.

K bodu 2: Uchádzač predloží platné oprávnenie/osvedčenie alebo certifikát z preverenia odbornej spôsobilosti pre manažment bezpečnosti práce a ochrany zdravia pri práci, kvality a manažérsky systém v projektoch minimálne podľa nomy ISO 9001 a BS OHSAS 18001 vydaného nezávislou inštitúciou,ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EU. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

K bodu 3: Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka na výkon činnosti stavbyvedúceho s Osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky s rozsahom oprávnenia pre pozemné stavby. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje overenou fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Najmenej 5 ročnú odbornú prax preukáže životopisom, kde uvedie aj prax v stavebníctve a čestné vyhlásenie, že bol v čase realizácie zákazky k dispozícii.

K bodu 4: Uchádzač predloží úradne overenú kópiu platného certifikátu environmentálneho manažérstva v oblasti predmetu zákazky minimálne podľa normy ISO 14001, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EU. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Z uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúce spôsobilosť podľa § 113 a § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na § 34 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zákazka bude realizovaná v zmysle podmienok uvedených v tejo výzve, v súťažných podkladoch a v ZoD.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.04.2018 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.04.2018 10:00
Miesto: Spojená škola, Opatovská cesta 101, 040 01 Košice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača.
Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie .
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady (SP) každému záujemcovi, ktorý doručí písomnú žiadosť o SP e-mailom na adresu IPM-VO@centrum.sk až do lehoty na predkladanie ponúk. Žiadosť o SP musí obsahovať názov a sídlo záujemcu, IČO, DIČ, kontaktnú osobu, číslo telefónu, emailovú adresu. SP budú poskytované len elektronickou komunikáciou v elektronickej forme spolu projektovou dokumentáciou. Verejný obstarávateľ v e-maily určí spôsob potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca je povinný použiť
stanovený spôsob a neodkladne (po doručení) potvrdiť prijatie písomnosti.
Záujemca môže SP získať aj z profilu verejného obstarávateľa.

2. Súťažné podklady sa budú zasielať len elektronickou poštou.

3. Vysvetlenie informácii bude podľa § 48 a § 114 zákona o verejnom obstarávaní.

4. Zábezpeka sa požaduje vo výške 25 000,- eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

5. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny,povinnosti a pod. viažúce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a v súťažných podkladoch, sa riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.

6. Komunikáciu bude verejný obstarávateľ v zmysle § 187 ods. 8 zákona uskutočňovať podľa § 20 ods. 1 zákona.

7. Verejný obstarávateľ uvádza, že lehota uskutočnenia 12 mesiacov, bude počítaná od odovzdania staveniska. Termín ukončenia stavebných prác je kritériom na vyhodnotenie ponúk. Dĺžka trvania zákazky uvedená v časti II. 2.7. je len z dôvodu nutnosti zadať trvanie zákazky v tomto formulári.

8. Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácii o tomto verejnom obstarávaní v profile VO zriadenom na webovom sídle Úradu v elektronickom úložisku ako osobitnej časti Vestníka verejného obstarávania.

9. Ponuky od uchádzačov musia byť predložené v listinnej forme.

10. Verejný obstarávateľ (objednávateľ) neposkytne na plnenie diela zálohu.

11. S účinnosťou zákona o trestnej zodpovednosti právnických osôb (1. Júl 2016) je potrebné ustanovenia § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na účasť právnickej osoby vo verejnom obstarávaní aplikovať tak, že na preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti osobného postavenia je potrebné predložiť výpis z registra trestov právnickej osoby spolu s výpismi registra trestov zákonom vymenovaných osôb (štatutárny orgán, člen štatutárneho orgánu, člen dozorného orgánu, prokurista) vo verejných obstarávaniach vyhlásených/začatých od 1.júla 2016.

12. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.

13. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

14. Úspešný uchádzač musí pre zákazku na uskutočnenie stavebných prác pred podpisom ZoD a zahájením realizácie prác uzatvoriť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom minimálne do výšky hodnoty zákazky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.12.2017

Redakčné opravy

17103 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 244/2017
V oznámení 16896-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Spojená škola, Opatovská cesta 101, Košice, Opatovská cesta 101, 040 57 Košice - mestská časť Vyšné Opátske zverejnenom vo VVO č. 241/2017 zo dňa 07.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 880 765,22 EUR bez DPH Má byť: 815 723,76 bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 12,00 EUR bez DPH Má byť: 815 723,76 bez DPH VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE bod 4. Namiesto: Zábezpeka sa požaduje vo výške 25 000,- eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. Má byť: Zábezpeka sa požaduje vo výške 24 000,- eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
17862 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 253/2017
V oznámení 16896-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Spojená škola, Opatovská cesta 101, Košice, Opatovská cesta 101, 040 57 Košice - mestská časť Vyšné Opátske zverejnenom vo VVO č. 241/2017 zo dňa 07.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk druhé kritérium Názov: Namiesto: Lehota výstavby v celých pracovných dňoch Má byť: Lehota výstavby v celých kalendárnych dňoch
4893 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 69/2018
V oznámení 16896-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Spojená škola, Opatovská cesta 101, Košice, Opatovská cesta 101, 040 57 Košice - mestská časť Vyšné Opátske zverejnenom vo VVO č. 241/2017 zo dňa 07.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 06.04.2018 11:00 Má byť: 04.05.2018 11:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.04.2018 10:00 Má byť: 07.05.2018 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité