Oznámenie 16910 - WYP

Obsah

16910 - WYP
Vestník č. 241/2017 - 07.12.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Imeľ
IČO: 00306479
Nám. J. Blaskovicsa 507/11, 94652 Imeľ
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Fax: +421 357686285
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ezakazky.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
„Zníženie energetickej náročnosti budovy materskej školy“
Referenčné číslo: 81/ME/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Verejný obstarávateľ obstaráva predmet zákazky, ktorý bude po schválení finančných prostriedkov Slovenskou
inovačnou a energetickou agentúrou (SIEA), ako príspevkovou organizáciou v pôsobnosti Ministerstva hospodárstva SR a sprostredkovateľský orgán pre Operačný program Kvalita životného prostredia , ktorý riadi Ministerstvo životného prostredia SR, financovaný z Prioritnej osi: 4. Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch Investičná priorita: 4.3. Podpora energetickej efektívnosti, inteligentného riadenia energie a využívania energie z obnoviteľných zdrojov vo verejných infraštruktúrach, vrátane verejných budov a v sektore bývania. Špecifický cieľ: 4.3.1 Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov Kód výzvy: OPKZP-PO4-SC431-2015-6. Predmet zákazky sa vymedzuje podľa § 42 zákona o verejnom obstarávaní na základe technických požiadaviek, ktoré vychádzajú z technických špecifikácií, výkonnostných a funkčných požiadaviek, prípadne ich kombinácie. Predmet zákazky je opísaný jednoznačne, úplne a nestranne. V súťažných podkladoch, výkaze výmer a projektovej dokumentácii sú uvedené všetky okolnosti, ktoré budú dôležité na plnenie zmluvy a na vypracovanie ponuky. Opis predmetu zákazky je vypracovaný odkazom na technické špecifikácie, na základe výkonnostných a funkčných požiadaviek a ich kombináciou. Predmetom obstarávania je budova materskej školy v obci Imeľ, Zdravotnícka ul., budova materskej školy súp. č. 622. Materská škola je súčasťou Základnej školy s materskou školou, ktorá je vo vlastníctve zriaďovateľa obce Imeľ.
Objekt je vybudovaný na samostatnom pozemku, nachádzajúcom sa v centrálnej časti obce Imeľ. Objekt, ktorý je
predmetom obstarávania, sa nachádza na pozemku parc. č. 2759/3 k. ú. Imeľ, okres Komárno. Maximálne vonkajšie pôdorysné rozmery stavby sú v súčasnosti 38,45x17,30m. Pôvodný objekt bol vybudovaný v roku 1983. V roku 1993 došlo k stavebným úpravám a rozdeleniu objektu pôvodnej MŠ na dva objekty: MŠ ktorá je predmetom obstarávania a zdravotné stredisko nie je predmetom obstarávania. Kotolňa MŠ zostala v objekte zdravotného strediska, teplo je do objektu privádzané v pôvodnom tepelnom kanáli. Objekt je jednopodlažný, pozostávajúci zo závetria, chodieb, šatní detí, šatní učiteliek, WC učiteliek, skladov, umyvární a WC detí, spální detí, herní, denných miestností, jedálne a výdajne jedla. Objekt je postavený z pórobetónového muriva, hrúbka obvodového plášťa 400 mm. Svetlá výška miestností je 2 950 mm, konštrukčná výška 3 620 mm. Na fasáde je vplyvom vzlínajúcej vlhkosti narušená omietka, plesne, na atike sú viditeľné trhliny, porušená omietka a navlhnutie vplyvom zatekania. Okná sú plastové s izolačným dvojsklom, výmena sa podľa podaných informácií uskutočnila cca v roku 2003, jedno okno je pôvodné drevené so zdvojeným zasklením.
Vstupné dvere do objektu nachádzajúce sa na severozápadnej fasáde sú pôvodné oceľové, výplň jednosklo, značná prievzdušnosť. Výstupné dvere na juhovýchodnej fasáde sú plastové, s izolačným dvojsklom, výmena podľa podaných informácií cca v roku 2003.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
284 801,35 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Materská škola, Zdravotnícka ul., súp. č. 622, Obec Imeľ .
II.2.4) Opis obstarávania
Strecha je plochá, strop je zo železobetónových panelov hrúbky 250 mm, vzduchovej medzery 150 mm, pórobetónových panelov hr. 250 mm s betónovým poterom, povrchová úprava bitagit, rekonštruovaný gumoasfaltom a sklotextinou sieťkou, s reflexným náterom.
Na streche sa nachádzajú svetlíky v počte 10 ks nad miestnosťami izolačky, skladov, chodieb a výdajne jedál.
Podlaha je betónová s hydroizoláciou s nášľapnou vrstvou z PVC alebo keramickej dlažby, podľa účelu miestností, v herniach a spálňach detí sú koberce.
Popis navrhovaných zmien stavby:
Zateplenie fasády vonkajším tepelnoizolačným kompozitný systém (ETICS), pričom navrhovaným izolantom sú dosky zo sivého fasádneho expandovaného polystyrénu (sivý EPS F) Zateplenie sokla vonkajším tepelnoizolačným kompozitný systém (ETICS), navrhovaným izolantom sú dosky z extrudovaného polystyrénu (XPS, alt. dosky perimeter)
Zateplenie jednoplášťovej plochej strechy z exteriérovej strany (na existujúci strešný plášť) doskami z expandovaného polystyrénu (EPS 150S) v spáde a vytvorenie novej hydroizolačnej vrstvy z fólie hr.min.1,50mm na báze PVC (so záťažovou vrstvou z praného riečneho kameniva, resp. kotvenej do nosnej stropnej konštrukcie) .Výmena všetkých okien a vonkajších dverí za nové plastové (farba biela) s výplňou z izolačného trojskla

Energetický audit budovy vypracoval: Ing. Michal PITERKA, energetický audítor. Energetický audítor je zapísaný v zozname energetických audítorov vedenom Ministerstvom hospodárstva SR v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 321/2014 Z. z. pod číslom 2982/2009-3400 zo dňa 2. 7. 2009.

Stavebnotechnické riešenie stavby je riešené na základe Projektovej dokumentácie a Rozpočtu, ktorý vypracovala spoločnosť Projekting ŠGT s.r.o., Železničná 6, 945 01 Komárno. Dokumentácia bude súčasťou súťažných podkladov.
Predmet zákazky musí byť vyhotovený na vysokej kvalitatívnej úrovni stavebných prác, pri dodržaní parametrov zadania, platných STN noriem, technologických postupov, všeobecne záväzných technických požiadaviek na stavebné práce, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov.
Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Verejný obstarávateľ uchádzačom/záujemcom poskytne podrobnú projektovú dokumentáciu k predmetnému verejnému obstarávaniu v profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk a celú dokumentáciu aj v editovateľnej forme na stránke: www.ezakazky.sk
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Doba realizácie v celých kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 15

Cena
Relatívna váha: 85
II.2.6) Predpokladaná hodnota
284 801,35 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 150
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: z Operačného programu Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie
Prostredníctvom finančných prostriedkov EÚ v programovom období 2014 -2020 z Operačného programu Kvalita
životného prostredia a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 ods. 1 zákona:

a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1. výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
2. potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
3. potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
4. potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
5. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
6.čestným vyhlásením preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO.
7. podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ,
8. podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ.
9. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
10. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti záujemcov podľa § 34 Zákona.

a)§34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ sa týmto presvedčí, že uchádzač má skúsenosti s predmetom zákazky a je odborne a technicky schopný uskutočniť požadovaný predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky, ktorý je predmetom zákazky pričom hodnota požadovaných referencií nepresahuje výšku PHZ.

b)Podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní .
Odôvodnenie primeranosti:
Požadovaním tejto podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača poskytnúť stavebné práce v súlade s environmentálnym riadením stavebných prác. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť environmentálne riadenie pri realizácii predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
a)Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzači preukážu zrealizované stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to kumulatívne vo výške 280 000,00 € bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ sú pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) alebo písm. b) povinní zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie existujú.
b)Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre § 34 ods. 1 písm. h) zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva zodpovedajúceho EN ISO 14 001. Verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalent a rovnocenný certifikát vydaný orgánmi z iných členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému environmentálneho manažérstva, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.01.2018 13:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.01.2018 13:30
Miesto: Obecný úrad Imeľ, Nám. Jozefa Blaskovicsa 507/11 , 946 52 Imeľ
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Komisia verejného obstarávateľa a uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
11.Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise § 152 ods. 3 ZVO.
12.Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov predloží v ponuke doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO (body 1.1. až 1.6, 1.9,1.10).
13.Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED).
14.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť pravdivosť dokumentov, údajov a informácií uvedených a
predložených uchádzačom v ponuke.

Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo
uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri
partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Osobitným predpisom, na ktorý § 11 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje, je práve zákon o registri partnerov verejného sektora.
Zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o registri partnerov verejného sektora), ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), nadobudol účinnosť 1. februára 2017.

Verejný obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie tak, aby boli všeobecne dostupné a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom elektronického komunikačného systému na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak.

Výšku zábezpeky verejný obstarávateľ stanovil: na 5 000 eur

Úspešný uchádzač je povinný po nadobudnutí účinnosti zmluvy o dielo doručiť objednávateľovi Zábezpeku na vykonanie prác a na splnenie zmluvných záväzkov dodávateľa (ďalej len zábezpeka). Verejný obstarávateľ je oprávnený uspokojiť si zo zábezpeky svoje nároky z vád diela, nároky na zaplatenie zmluvnej pokuty, náhradu škody, náklady vzniknuté v dôsledku odstúpenia od zmluvy a iné nároky, ktoré nebudú úspešným uchádzačom riadne a včas uspokojené. Zábezpeka bude mať formu bankovej záruky vo výške 10 % z ceny diela bez DPH s platnosťou počas celej doby zhotovovania diela. Banková záruka musí byť platná a vymáhateľná po celú dobu vykonania diela, t.j. až pokým dodávateľ riadne a včas nevyhotoví a neukončí dielo a objednávateľ takto dokončené dielo bez vád a nedorobkov neprevezme v súlade s podmienkami zmluvy.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.12.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité