Oznámenie 16960 - WYP

Obsah

16960 - WYP
Vestník č. 242/2017 - 08.12.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Gymnázium Jozefa Gregora Tajovského
IČO: 00396869
Tajovského 25, 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Beáta Štubňová
Telefón: +421 484135237
Email: beata.stubnova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1008
Hlavná adresa(URL): http://gjgt.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1008
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zníženie energetickej náročnosti budovy GJGT v Banskej Bystrici
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov realizáciu stavebných prác v zmysle Súťažných podkladov a ich príloh na budovách školy a telocvične GJGT v Banskej Bystrici.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
3 389 968,50 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214220-8
45212222-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Budova a telocvičňa Gymnázia J.G.Tajovského, Tajovského 25, Banská Bystrica a v zmysle časti B.1 Súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov realizáciu stavebných prác rozdelených na dva stavebné objekty predmetu zákazky podľa Výzvy na predloženie ponuky a Súťažných podkladov a ich príloh, prípadne ďalších informácií alebo dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
3 389 968,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 18
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP KŽP, Špecifický cieľ 4.3.1 Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov a zo zdrojov verejného obstarávateľa
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: A.Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") a v súlade s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
B.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
C.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 pism. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 32 a § 38 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.

Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v prílohe č. 1 časti A.2 Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
Verejný obstarávateľ prikladá Manuál Jednotného európskeho dokumentu ako prílohu č. 2 časti A.2 Súťažných podkladov z dôvodu, aby hospodársky subjekt/záujemca/uchádzač mal možnosť naštudovať si spôsob predkladania Jednotného európskeho dokumentu vo svojej ponuke. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: A.Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác: zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 : Požiadavka verejného obstarávateľa je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia skúsenosti uchádzačov pre realizáciu stavebných prac rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky. Cieľom definovania minimálnej požadovanej úrovne štandardov je, aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a aby preukazovane stavebne prace jednoznačné primerane súviseli s predmetom zákazky.
B.Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 : Verejný obstarávateľ touto podmienkou overuje schopnosť uchádzača vykonávať predmetné práce osobami, ktoré majú príslušné vzdelanie v požadovanom odbore.
C.Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 opisom technického vybavenie, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 : Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky v požadovanej kvalite. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu a spoľahlivosť dodaného predmetu zákazky.
D.Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 opisom technického vybavenie, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky v zmysle bezpečnostných noriem a noriem ochrany zdravia pri práci. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci.
E.Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 opisom technického vybavenie, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač uvedený dokument predložil ako originál resp. úradne overenú kópiu.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 : Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača kvalifikovane riadiť realizáciu zákazky z hľadiska dodržania kvalitatívnych štandardov, časového harmonogramu, finančnej a procesnej stránky projektu.
F.Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 : Uchádzač musí preukázať, že má v organizácii zavedené a uplatňuje systémy a pravidlá environmentálneho manažérstva, t.j. uchádzač musí mať zavedené opatrenia na znižovanie znečisťovania životného prostredia a musí preukázať, že je schopný poskytovať stavebné práce environmentálne vhodným spôsobom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre bod A. : Splnenie uvedeného uchádzač preukaze predložením zoznamu a zmlúv (referencii) rovnakého alebo podobného charakteru, ako je tento predmet zákazky, pričom uchádzač musí predložiť aspoň 1 referenciu rovnakého alebo podobného charakteru, ako je tento predmet zákazky, s rozpočtovým nákladom minimálne 2 300 000,00 EUR bez DPH za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania.
Pre bod B.: Splnenie uvedeného uchádzač preukáže predložením Osvedčenia o vykonaní odborných skúšok podľa zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj rovnocenné doklady/osvedčenia vydané podľa platných noriem členského štátu EÚ na výkon činnosti - stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby. Uvedený doklad predloží uchádzač ako kópiu originálu a opatrí ju odtlačkom pečiatky odborne spôsobilej osoby. Zároveň uchádzač musí deklarovať v ako vzťahu bude odborne spôsobilá osoba k uchádzačovi pri výkone svojej činnosti na predmete zákazky
Pre bod C.: Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 9001:2008 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tieto certifikáty musia vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač uvedený dokument predložil ako originál resp. úradne overenú kópiu.
Pre bod D.: Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu systém manažérstva BOZP podľa normy BS OHSAS 18001:2007, vydaných nezávislou inštitúciou, ktorými sa potvrdzuje splnenie noriem bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač uvedený dokument predložil ako originál resp. úradne overenú kópiu.
Pre bod E : Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 10006 manažment kvality projektov, vydaných nezávislou inštitúciou, ktorými sa potvrdzuje splnenie systému manažérstva kvality v projektoch. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Pre bod F.: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač doložil potvrdenie, že je držiteľom platného certifikátu ISO 14001:2004 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem zabezpečenia znižovania znečisťovania životného prostredia. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému environmentálneho manažérstva, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač uvedený dokument predložil ako originál resp. úradne overenú kópiu.

Splnenie podmienok účasti v bodoch A. až F. možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt/záujemca/uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Osobitné podmienky plnenia zmluvy :
- Verejný obstarávateľ požaduje k podpisu zmluvy s úspešným uchádzačom predložiť od úspešného uchádzača poistnú zmluvu s poisťovňou, v ktorej úspešný uchádzač uzatvoril poistenie zodpovednosti za spôsobenú škodu počas výstavby diela do výšky ceny diela uvedenej v Čl. 4 ods. 4.1 Zmluvy o dielo. Poistenie sa vzťahuje na samotné realizované dielo a všetky s tým súvisiace práce, zariadenie staveniska, stavebné stroje, montážne stroje a zariadenie použité zhotoviteľom na realizáciu diela (t.j. montáže). Uchádzač musí ďalej prehlásiť, že má poistenie, alebo pripoistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri realizácii diela na okolitom majetku až do výšky ceny diela uvedenej v Čl. 4 ods. 4.1 Zmluvy o dielo. Uchádzač je povinný udržiavať poistenie v platnosti po celý čas realizácie diela.
- Výkonová zábezpeka vo výške 20 % z ceny diela s DPH v zmysle Čl. 11 Zmluvy o dielo.
- Kvalitatívna podmienka zhotovenia diela v zmysle bodu 3.5. Zmluvy o dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.01.2018 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.01.2018 09:30
Miesto: V riaditeľni na 1. poschodí Gymnázia J.G.Tajovského, Tajovského 25, Banská Bystrica.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak nezískali súťažné podklady
od kontaktnej osoby. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť
doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto
súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednosť a
vlastné riziko.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.12.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité