Oznámenie 16962 - WYP

Obsah

16962 - WYP
Vestník č. 242/2017 - 08.12.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Gabčíkovo
IČO: 00305391
Hlavná 1039/21, 93005 Gabčíkovo
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Štefaňák, PhD., PS Agentúra, s.r.o., Hálova 16, 851 01 Bratislava
Telefón: +421 948681179
Email: info@psagentura.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4180
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Modernizácia materskej školy na Cintorínskej ulici v Gabčíkove
Referenčné číslo: P053/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce týkajúce sa modernizácie materskej školy. Stavba sa v zmysle projektovej dokumentácie a výkazu výmer člení na nasledovné stavebné objekty:
-01 Architektúra
-02 Bleskozvod
-03 Vsakovanie

Bližšia špecifikácia je uvedená v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
290 192,44 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Cintorínska ulica, Gabčíkovo.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce týkajúce sa modernizácie materskej školy. Stavba sa v zmysle projektovej dokumentácie a výkazu výmer člení na nasledovné stavebné objekty:
-01 Architektúra
-02 Bleskozvod
-03 Vsakovanie

Bližšia špecifikácia je uvedená v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
290 192,44 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti
týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 32 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní:

1.1 nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
-preukáže doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,

1.2 nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové
sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
-preukáže doloženým potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,

1.3 nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
-preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,

1.4 nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
-preukáže doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,

1.5 je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
-preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
ktorý zodpovedá predmetu zákazky,

1.6 nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
-preukáže doloženým čestným vyhlásením,

1.7 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

1.8 Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

1.9 Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia
zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 2.1 Uchádzač predloží úverový prísľub alebo informáciu o poskytnutí finančných prostriedkov z banky vo výške predpokladanej hodnoty zákazky .
- preukáže originálom alebo úradne overenou kópiu z banky nie staršou ako tri mesiace.

2.2 Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienok: Stanovenie podmienok vyplýva z potreby aspoň minimálneho
overenia finančnej situácie a spoľahlivosti uchádzača (jeho schopnosti plniť finančné záväzky). Predloženie úverového
prísľubu uchádzačom preukazuje dostatočnú kredibilitu a vypovedá nielen o aktuálnej finančnej situácii, ale aj o
ekonomických ukazovateľoch a hospodárení spoločnosti v dlhšom časovom horizonte.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje:

3.1 v súlade s § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na
plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,
- preukáže predložením údajov o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi v rozsahu minimálne 1 osoby s odbornou
spôsobilosťou v oblasti pozemných stavieb - požaduje sa predložiť profesijný životopis a doklad o dosiahnutom vzdelaní.

Požaduje sa, aby tieto osoby mali odbornú prax a spôsobilosť v odbore min. 5 rokov podľa zákona č. 138/1992 Zb. o
autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné
osvedčenie vydané v krajine Európskej únie (uchádzač predloží predmetné osvedčenie), čo preukazuje uchádzač na základe životopisu a osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných
architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobného osvedčenia vydaného v krajine Európskej únie.

3.2 v súlade s § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré
uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy,
- preukáže platným certifikátom kvality vydaným nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a
používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 alebo ekvivalentom v oblasti vykonávania pozemných, priemyselných, dopravných bytových a občianskych stavieb,

3.3 v súlade s § 35 uchádzač predloží:
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému
manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 alebo ekvivalent v oblasti vykonávania pozemných, priemyselných,
dopravných bytových a občianskych stavieb.
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému
manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy OHSAS 18001 alebo ekvivalent v oblasti vykonávania pozemných, priemyselných, dopravných bytových a občianskych stavieb.

3.4 Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienok: Požadovaním týchto podmienok účasti sa skúma schopnosť
uchádzača realizovať predmet obstarávania v požadovanej kvalite. Podmienky účasti sú potrebné a primerané vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácii predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.01.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.01.2018 11:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky alebo bankovej záruky vo výške 8 700,00 Eur. Bližšie informácie sú
uvedené v Súťažných podkladoch
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.12.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité