Oznámenie 16969 - WYP

Obsah

16969 - WYP
Vestník č. 242/2017 - 08.12.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Hrabovec nad Laborcom
IČO: 00322997
Hrabovec n. Laborcom , 06701 Hrabovec nad Laborcom
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Kulan
Telefón: +421 577797346
Email: obechrabovec@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5558
Hlavná adresa(URL): http://www.obechrabovec.estranky.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5558
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Obstarávateľ SK, s.r.o
IČO: 46887423
IČO: 46887423 , 07501 Trebišov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Iveta Beslerová
Telefón: +421 905642149
Email: obsk@obsk.eu
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5558
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.obechrabovec.estranky.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Obec Hrabovec nad Laborcom
IČO: 00322997
Hrabovec nad Laborcom 156 , 06701 Hrabovec nad Laborcom
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Kulan
Telefón: +421 915711211
Email: obechrabovec@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5558
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.obechrabovec.estranky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Novostavba bytového domu 6.b.j., Hrabovec nad Laborcom I.
Referenčné číslo: 2pdl/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45210000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je novostavba bytového domu so šiestimi bytovými jednotkami, v katastrálnom území obce
Hrabovec nad Laborcom na parcele č. 313/2
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
368 423,20 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45211000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK04
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Hrabovec nad Laborcom, parc. číslo: 313/2
II.2.4) Opis obstarávania
Novostavba bytového domu na pozemku parc. č. 313/3 k. ú. Hrabovec nad Laborcom. Pozemok je prístupný z miestnej
komunikácie s možnosťou napojenia na inžinierske siete, ktoré sa v nej nachádzajú t.j. verejný vodovod, plynovod a
vzdušné NN vedenie. Odkanalizovanie je navrhované vybudovaním žumpy, odvodnenie strechy je zabezpečené dažďovými zvodmi na terén. Bytový dom je dispozične a z hľadiska vybavenia bytu riešený ako bežný štandard. Jedná sa o trojpodlažný nepodpivničený objekt so sedlovou strechou so sklonom strešných rovín 15 stupňov. Z hľadiska konštrukčného sa jedná o bytový dom murovaný z tradičných materiálov ako priečny stenový nosný systém s monolitickým železobetónovým stropom a dvojramenným schodiskom. Pre každý byt je vytvorené jedno parkovacie miesto pre osobné motorové vozidlo.
Zastavaná plocha celkovo: 178 ,27 m2
Obostavaný priestor celkovo: 1 925,00 m2
Úžitková plocha bytov A, B, C: 59,02 m2
Členenie stavby na prevádzkové súbory
Stavba :Novostavba bytového domu 6 b.j. Hrabovec nad Laborcom
SO 01 Vlastný objekt
SO 02 Žumpa
SO 03 Vodovodná prípojka
SO 04a Plynová prípojka
SO 04b Pripojovací plynovod
SO 05 Odberné elektrické zariadenie
SO 06 Spevnené plochy
Podrobný popis návrhu jednotlivých činností realizovaných stavebných prác na novostavbe je uvedený v Projektovej
dokumentácii pre realizáciu stavby ktorá je prílohou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Lehota výstavby uvedená v celých kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20

Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Predpokladaná hodnota
368 423,20 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: Ak nastanú skutočnosti podľa § 57 Zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude realizovaný v prípade schválenia úveru zo ŠFRB a dotácie MDVaRR SR.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené
2/4
v § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní
2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar,
uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
3. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a
štát jeho sídla, miesta podnikania alebo trvalého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva
ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta
podnikania alebo obvyklého pobytu.
4. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia
Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte
sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
5. Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa môže § 152 zákona o verejnom obstarávaní preukázať
splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
6. Zápis v Zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do Zoznamu
hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Technickú a odbornú
spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 1 písm. g.) zákona o verejnom obstarávaní preukáže uchádzač predložením týchto
dokladov podľa:
§ 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii
riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác spracované formou Zoznamu
pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazky s uvedením nasledovných údajov: meno, funkcia, vek,
určenie právneho vzťahu k uchádzačovi, vzdelanie, prax v stavebníctve, práce, za ktoré bol zodpovedný (projekt,
hodnota).
Prílohou zoznamu musí byť osvedčenie s odborným zameraním :
a.)stavbyvedúci pre pozemné stavby podľa zákona č. 50/1976 Zb. a následných predpisov v platnom znení, alebo
ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES. Fotokópia dokladu o odbornej spôsobilosti bude
opečiatkovaná originálom pečiatky a podpísaná odborne spôsobilou osobou. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že má minimálne 5-ročnú odbornú prax stavbyvedúceho, ako dôkaz predložiť profesný životopis osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, podpísaný odborne spôsobilou osobou.
Uchádzač môže využiť kapacity iných osôb podľa § 34 odst. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
V zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED" ); Hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel časti IV: "Globálny údaj pre všetky podmienky účasti" bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti .
Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby,
ponuka musí obsahovať samostatný JED za túto osobu. Manuál k vypĺňaniu jednotného európskeho dokumentu je uverejnený na webovom sídle ÚVO http://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii min. jednu odborne spôsobilú
osobu v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov alebo v zmysle zákonov platných v členských
krajinách ES na výkon funkcie stavbyvedúceho s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby s minimálnou 5-ročnou odbornou praxou.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi
podmienky účasti: Preverenie odborného oprávnenia uchádzača na realizovanie zákazky a potrebných skúseností na
zabezpečenie kvality a bezpečnosti obstarávaných stavebných prác
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zákazka bude realizovaná v zmysle obchodných podmienok, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný
obstarávateľ vyžaduje, aby rozhodujúcu časť plnenia predmetu zákazky uskutočnil sám uchádzač, alebo člen skupiny
dodávateľov a to z dôvodu zodpovednosti za koordináciu technologických postupov pri realizácii diela, čo priamo vplýva
na konečnú kvalitu prác. Verejný obstarávateľ pre účely tohto verejného obstarávania považuje za
rozhodujúcu časť plnenia predmetu zákazky stavebný objekt: SO01.
Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že realizácia predmetu zákazky je podmienená získaním financovania
prostredníctvom úveru zo ŠFRB a dotácie MDVaRR SR. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušných zmlúv o financovaní.
Od úspešného uchádzača sa požaduje pri podpise zmluvy o dielo predloženie platnej poistnej zmluvy zodpovednosti za
škodu spôsobenú jeho činnosťou (viď. súťažné podklady).
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.01.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.01.2018 11:00
Miesto: Obecný úrad Hrabovec nad Laborcom 156
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Pri komunikácii a výmene informácií postupuje verejný obstarávateľ podľa §187 ods. 8) zákona o verejnom
obstarávaní.
2.Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ostatným informáciám potrebných pre vypracovanie ponuky v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO: www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/zakazky/5558) počas celého procesu verejného obstarávania. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, aby vo vlastnom záujme počas celého procesu verejného obstarávania sledovali profil verejného obstarávateľa na uvedenom webovom sídle. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby svoj záujem zúčastniť sa verejného obstarávania oznámili verejnému obstarávateľovi z dôvodu vytvorenia komunikačnej linky za účelom poskytnutia informácie o zverejnení vysvetlenia a iných informácií potrebných na vypracovanie ponuky profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO s uvedením údajov: Obchodný názov, kontaktná osoba a kontaktná emailová adresa.
3.Verejný obstarávateľ upozorňuje hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača, že formulár JED vo formáte .pdf bude
zverejnený v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO (www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/
zakazky/5558) a v editovateľnom formáte .rtf bude zverejnený na webovom sídle verejného obstarávateľa:
http://www.www.obechrabovec.estranky.sk ,v časti Povinné zverejňovanie - Výzvy kde budú zverejnené aj iné súbory v editovateľných formátoch napr. neocenený výkaz výmer, odporúčané vzory a pod.
4.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky alebo na preukázanie splnenia podmienok účasti, prípadne informáciu o vykonaní podstatných zmien v dokumentoch potrebných na vypracovanie ponuky verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO - www.uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ bude považovať takéto vysvetlenie resp. poskytnutie informácie za doručené v momente ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO - www.uvo.gov.sk.
O zverejnení vysvetlenia informácií verejný obstarávateľ oboznámi všetkých známych záujemcov prostredníctvom emailu.
Odôvodnenie nerozdelenia zákazky podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ
neumožňuje rozdeliť predmet zákazky z dôvodov, že stavba predstavuje jednotný funkčný celok.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.12.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité