Oznámenie 17155 - MSS
17155 - MSS
Vestník č. 245/2017 - 13.12.2017
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
99 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 3/2018 |
---|
V oznámení 17155-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 245/2017 zo dňa 13.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.2) Hlavný kód CPV Namiesto: 71311220-9 Má byť: 71320000-7 II.2.14) Doplňujúce informácie: Namiesto: Doplňujúce informácie k bodu II.1.6) Informácie o častiach. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti, pretože nerozdelenie predmetu zákazky je ekonomicky a administratívne výhodnejšie pri dodaní služby od jedného zhotoviteľa, nakoľko sa jedná o špecifický druh služby, časovo bezprostredne na seba nadväzujúci. Rozdelenie na časti by mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia predmetu zákazky. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7). Predpokladaný termín dodania: DÚR - do 210 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, Oznámenie 8a po DÚR - do 210 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, DSP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DSP, Oznámenie 8a po DSP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie 8a po DSP, Dodatok SZ - do 60 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie Dodatku SZ, DP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi nadoručenie DP, AD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti AD, KD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti KD. Má byť: Doplňujúce informácie k bodu II.1.6) Informácie o častiach. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti, pretože nerozdelenie predmetu zákazky je ekonomicky a administratívne výhodnejšie pri dodaní služby od jedného zhotoviteľa, nakoľko sa jedná o špecifický druh služby, časovo bezprostredne na seba nadväzujúci. Rozdelenie na časti by mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia predmetu zákazky. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7). Predpokladaný termín dodania: DÚR - do 210 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, Oznámenie 8a po DÚR - do 210 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, DSP - do 250 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DSP, Oznámenie 8a po DSP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie 8a po DSP, Dodatok SZ - do 60 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie Dodatku SZ, DP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi nadoručenie DP, AD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti AD, KD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti KD. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 31.01.2018 09:00 Má byť: 23.02.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.01.2018 10:00 Má byť: 23.02.2018 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: 1/ Informácia týkajúca sa podmienok účasti, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienok plnenia zmluvy: d) žiadne z uvedených. 2/ Žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch, prípadne iných údajov a informácií musí záujmca doručiť verejnému obstarávateľovi v písomnej forme v zmysle § 48 ZVO dostatočne vopred na adresu verejného obstrávateľa uvedenú v bode I.1) v písomnej forme poštou alebo osobne na sdresu uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania týchto údajov elektronicky, pri dodržaní zákonom stanovených lehôt. 3/ Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky, ktorá je stanovená vo váške 140 000,00 EUR (slovom: stoštyridsaťtisíc Eur). Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v bode 15, časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 4/ Podmienky poskytnutia súťažných podkladov: 4.1) Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady na základe žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov formou: E-mailu, osobne alebo poštou, Žiadosť s požadovanými náležitosťami zaslanú e-mailom, nie je potebné zároveň zasielať poštou, Osobne súťažné podklady budú poskytované po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore najmenej deň vopred v pracovných dňoch v často od 9.00 hod. do 11.00 hod. na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava, Poštou na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava. 4.2) Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov: Žiadosť záujemcu o poskytnutie súťažných podkladov musí byť predložená v slovenskom jazyku, Žiadosť musí obsahovať: obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, Určenie kontaktnej osoby, telefón, e-mailovú adresu osoby zodpovednej za komunikáciu, Podpis oprávnenje osoby. Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. 5/ K bodu III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie a k bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť tohto oznámenia: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spolu s odôvodnením ich primeranosti sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke: www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127 6/ Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy uvedenú v bode 29 v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. Má byť: 1/ Informácia týkajúca sa podmienok účasti, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienok plnenia zmluvy: d) žiadne z uvedených. 2/ Žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch, prípadne iných údajov a informácií musí záujmca doručiť verejnému obstarávateľovi v písomnej forme v zmysle § 48 ZVO dostatočne vopred na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1) v písomnej forme poštou alebo osobne na sdresu uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania týchto údajov elektronicky, pri dodržaní zákonom stanovených lehôt. 3/ Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky, ktorá je stanovená vo výške 140 000,00 EUR (slovom: stoštyridsaťtisíc Eur). Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v bode 15, časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 4/ Podmienky poskytnutia súťažných podkladov: 4.1) Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady na základe žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov formou: E-mailu, osobne alebo poštou, Žiadosť s požadovanými náležitosťami zaslanú e-mailom, nie je potebné zároveň zasielať poštou, Osobne súťažné podklady budú poskytované po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore najmenej deň vopred v pracovných dňoch v čase od 9.00 hod. do 11.00 hod. na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava, Poštou na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava. 4.2) Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov: Žiadosť záujemcu o poskytnutie súťažných podkladov musí byť predložená v slovenskom jazyku, Žiadosť musí obsahovať: obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, Určenie kontaktnej osoby, telefón, e-mailovú adresu osoby zodpovednej za komunikáciu, Podpis oprávnenje osoby. Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. 5/ K bodu III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie a k bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť tohto oznámenia: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spolu s odôvodnením ich primeranosti sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke: www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127 6/ Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy uvedenú v bode 29 v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 7/ Verejný obstarávateľ vyžaduje poistnú zmluvu na sumu 288 000,00 eur (slovom:dvestoosemdesiatosemtisíc eur) na plnenie predmetu zákazky. Bližšie informácie k poistnej zmluve sú uvedené časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov. 8/ Verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov bod 18 Predkladanie ponuky podbob 18.5 vypúšťa ods. 18.5.3. Doterajší ods. 18.5.4 sa označuje 18.5.3. 9/ Verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov bod 29 Uzavretie zmluvy podbob 29.16 pôvodné znenie vypúšťa a upravuje nasledovne: Verejný obstarávateľ pripúšťa, že v prípade ponuky s vyššou cenou ako je stanovená predpokladaná hodnota zákazky za predpokladu splnenia podmienok účasti, môže prijať takúto ponuku. 10/ Verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch v časti A.3 Podmienky účasti uchádzačov za odstavec Osoby zodpovedné za vypracovanie jednotlivých častí dokumentácie ... nasledovnú vetu: U členov pracovnej skupiny zodpovedných za pedológiu, exhalácie (emisie), rozpočet, predložiť pracovný životopis a úradne osvedčenú kópiu dokladu o najvyššom ukončenom vzdelaní. |
2428 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 32/2018 |
V oznámení 17155-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 245/2017 zo dňa 13.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková odhadovaná hodnota Namiesto: 2883141.00 Má byť: 5898000.00 II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému Namiesto: 210 Má byť: 300 II.2.14) Doplňujúce informácie Namiesto: Doplňujúce informácie k bodu II.1.6) Informácie o častiach. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti, pretože nerozdelenie predmetu zákazky je ekonomicky a administratívne výhodnejšie pri dodaní služby od jedného zhotoviteľa, nakoľko sa jedná o špecifický druh služby, časovo bezprostredne na seba nadväzujúci. Rozdelenie na časti by mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia predmetu zákazky. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7). Predpokladaný termín dodania: DÚR - do 210 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, Oznámenie 8a po DÚR - do 210 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, DSP - do 250 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DSP, Oznámenie 8a po DSP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie 8a po DSP, Dodatok SZ - do 60 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie Dodatku SZ, DP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DP, AD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti AD, KD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti KD. Má byť: Doplňujúce informácie k bodu II.1.6) Informácie o častiach. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti, pretože nerozdelenie predmetu zákazky je ekonomicky a administratívne výhodnejšie pri dodaní služby od jedného zhotoviteľa, nakoľko sa jedná o špecifický druh služby, časovo bezprostredne na seba nadväzujúci. Rozdelenie na časti by mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia predmetu zákazky. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7). Predpokladaný termín dodania: DÚR - do 300 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, Oznámenie 8a po DÚR - do 300 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, DSP - do 360 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DSP, Oznámenie 8a po DSP - do 90 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie 8a po DSP, Dodatok SZ - do 60 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie Dodatku SZ, DP - do 90 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DP, AD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti AD, KD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti KD. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 23.02.2018 09:00 Má byť: 22.03.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 23.02.2018 10:00 Má byť: 22.03.2018 10:00 VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: 1/ Informácia týkajúca sa podmienok účasti, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienok plnenia zmluvy: d) žiadne z uvedených. 2/ Žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch, prípadneiných údajov a informácií musí záujmca doručiť verejnému obstarávateľovi v písomnej forme v zmysle § 48 ZVO dostatočne vopred na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1) v písomnej forme poštou alebo osobne na sdresu uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania týchto údajov elektronicky, pri dodržaní zákonom stanovených lehôt. 3/ Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky, ktorá je stanovená vo výške 140 000,00 EUR (slovom: stoštyridsaťtisíc Eur). Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v bode 15, časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 4/ Podmienky poskytnutia súťažných podkladov: 4.1) Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady na základe žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov formou: - E-mailu, osobne alebo poštou, - Žiadosť s požadovanými náležitosťami zaslanú e-mailom, nie je potebné zároveň zasielať poštou, - Osobne súťažné podklady budú poskytované po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore najmenej deň vopred v pracovných dňoch v čase od 9.00 hod. do 11.00 hod. na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava, - Poštou na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava. 4.2) Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov: - Žiadosť záujemcu o poskytnutie súťažných podkladov musí byť predložená v slovenskom jazyku, - Žiadosť musí obsahovať: obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, - Určenie kontaktnej osoby, telefón, e-mailovú adresu osoby zodpovednej za komunikáciu, - Podpis oprávnenje osoby. Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. 5/ K bodu III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie a k bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť tohto oznámenia: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spolu s odôvodnením ich primeranosti sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke: www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127 6/ Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy uvedenú v bode 29 v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 7/ Verejný obstarávateľ vyžaduje poistnú zmluvu na sumu 288 000 EUR (slovom: dvestoosemdesiatosemtisíc eur) na plnenie predmetu zákazky. Bližšie informácie k poistnej zmluve sú uvedené časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov. 8/ Verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov bod 18 Predkladanie ponuky podbob 18.5 vypúšťa ods. 18.5.3. Doterajší ods. 18.5.4 sa označuje 18.5.3. 9/ Verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov bod 29 Uzavretie zmluvy podbob 29.16 pôvodné znenie vypúšťa a upravuje nasledovne: Verejný obstarávateľ pripúšťa, že v prípade ponuky s vyššou cenou ako je stanovená predpokladaná hodnota zákazky za predpokladu splnenia podmienok účasti, môže prijať takúto ponuku. 10/ Verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch v časti A.3 Podmienky účasti uchádzačov za odstavec Osoby zodpovedné za vypracovanie jednotlivých častí dokumentácie ... nasledovnú vetu: U členov pracovnej skupiny zodpovedných za pedológiu, exhalácie (emisie), rozpočet, predložiť pracovnýživotopis a úradne osvedčenú kópiu dokladu o najvyššom ukončenom vzdelaní. Má byť: 1/ Informácia týkajúca sa podmienok účasti, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienok plnenia zmluvy: d) žiadne z uvedených. 2/ Žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch, prípadne iných údajov a informácií musí záujmca doručiť verejnému obstarávateľovi v písomnej forme v zmysle § 48 ZVO dostatočne vopred na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1) v písomnej forme poštou alebo osobne na sdresu uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania týchto údajov elektronicky, pri dodržaní zákonom stanovených lehôt. 3/ Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky, ktorá je stanovená vo výške 250 000,00 EUR (slovom: dvestopäťdesiattisíc Eur). Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v bode 15, časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 4/ Podmienky poskytnutia súťažných podkladov: 4.1) Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady na základe žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov formou: - E-mailu, osobne alebo poštou, - Žiadosť s požadovanými náležitosťami zaslanú e-mailom, nie je potebné zároveň zasielať poštou, - Osobne súťažné podklady budú poskytované po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore najmenej deň vopred v pracovných dňoch v čase od 9.00 hod. do 11.00 hod. na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava, - Poštou na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava. 4.2) Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov: - Žiadosť záujemcu o poskytnutie súťažných podkladov musí byť predložená v slovenskom jazyku, - Žiadosť musí obsahovať: obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, - Určenie kontaktnej osoby, telefón, e-mailovú adresu osoby zodpovednej za komunikáciu, - Podpis oprávnenje osoby. Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. 5/ K bodu III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie a k bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť tohto oznámenia: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spolu s odôvodnením ich primeranosti sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke: www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127 6/ Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy uvedenú v bode 29 v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 7/ Verejný obstarávateľ vyžaduje poistnú zmluvu na sumu 589 000 EUR (slovom: päťstoosemdesiatdeväťtisíc eur) na plnenie predmetu zákazky. Bližšie informácie k poistnej zmluve sú uvedené časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Zmeny v bodoch III.1.2 a III.1.3 sú uvedené na: www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9127. |
4163 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 60/2018 |
V oznámení 17155-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 245/2017 zo dňa 13.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.14) Doplňujúce informácie Namiesto: Doplňujúce informácie k bodu II.1.6) Informácie o častiach. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti, pretože nerozdelenie predmetu zákazky je ekonomicky a administratívne výhodnejšie pri dodaní služby od jedného zhotoviteľa, nakoľko sa jedná o špecifický druh služby, časovo bezprostredne na seba nadväzujúci. Rozdelenie na časti by mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia predmetu zákazky. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7). Predpokladaný termín dodania: DÚR - do 300 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, Oznámenie 8a po DÚR - do 300 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, DSP - do 360 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DSP, Oznámenie 8a po DSP - do 90 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie 8a po DSP, Dodatok SZ - do 60 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie Dodatku SZ, DP - do 90 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DP, AD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti AD, KD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti KD. Má byť: Doplňujúce informácie k bodu II.1.6) Informácie o častiach. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti, pretože nerozdelenie predmetu zákazky je ekonomicky a administratívne výhodnejšie pri dodaní služby od jedného zhotoviteľa, nakoľko sa jedná o špecifický druh služby, časovo bezprostredne na seba nadväzujúci. Rozdelenie na časti by mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia predmetu zákazky. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7). Predpokladaný termín dodania: DÚR - do 300 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, Oznámenie 8a po DÚR - do 90 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie Oznámenia 8a po DÚR, DSP - do 360 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DSP, Oznámenie 8a po DSP - do 90 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie 8a po DSP, Dodatok SZ - do 60 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie Dodatku SZ, DP - do 90 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DP, AD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti AD, KD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti KD. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 22.03.2018 09:00 Má byť: 04.04.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 22.03.2018 10:00 Má byť: 04.04.2018 10:00 |
4620 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 65/2018 |
V oznámení 17155-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 245/2017 zo dňa 13.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí účasť Namiesto: 04.04.2018 09:00 Má byť: 04.05.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.04.2018 10:00 Má byť: 04.05.2018 10:00 |