Oznámenie 17155 - MSS

Obsah

17155 - MSS
Vestník č. 245/2017 - 13.12.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mária Domianová
Telefón: +421 258311121
Email: maria.domianova@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.ndsas.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
príprava, výstavba a prevádzka diaľnic a rýchlostných ciest
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Cesta I/61 Bratislava - Senec, DÚR, Oznámenie 8a po vypracovaní DÚR, DSP v podrobnosti DRS, Oznámenie 8a po vypracovaní DSP v podrobnosti DRS, dodatok SZ, DP, AD, KD
Referenčné číslo: 24/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
71311220-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Vypracovanie dokumentácie na územné rozhodnutie (DÚR), oznámenia o zmene navrhovanej činnosti (Oznámenie 8a) po vypracovaní DÚR, dokumentácie na stavebné povolenie v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby (DSP v podrobnosti DRS), oznámenia o zmene navrhovanej činnosti (Oznámenie 8a) po vypracovaní DSP v podrobnosti DRS, dodatok stavebného zámeru (dodatok SZ), dokumentácie na ponuku (DP), výkon autorského dozoru (AD) a výkon koordinátora dokumentácie (KD) pre stavbu: Cesta I/61 Bratislava - Senec v dĺžke 13,935 km.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
2 883 141,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Vypracovanie dokumentácie na územné rozhodnutie (DÚR), oznámenia o zmene navrhovanej činnosti (Oznámenie 8a) po vypracovaní DÚR, dokumentácie na stavebné povolenie v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby (DSP v podrobnosti DRS), oznámenia o zmene navrhovanej činnosti (Oznámenie 8a) po vypracovaní DSP v podrobnosti DRS, dodatok stavebného zámeru (dodatok SZ), dokumentácie na ponuku (DP), výkon autorského dozoru (AD) a výkon koordinátora dokumentácie (KD) pre stavbu: Cesta I/61 Bratislava - Senec v dĺžke 13,935 km.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky, časť B.2 Spôsob určenia ceny a časť B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
210
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.1.6) Informácie o častiach
Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti, pretože nerozdelenie predmetu zákazky je ekonomicky a administratívne výhodnejšie pri dodaní služby od jedného zhotoviteľa, nakoľko sa jedná o špecifický druh služby, časovo bezprostredne na seba nadväzujúci. Rozdelenie na časti by mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)
Predpokladaný termín dodania:
DÚR - do 210 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy,
Oznámenie 8a po DÚR - do 210 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy,
DSP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DSP,
Oznámenie 8a po DSP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie 8a po DSP,
Dodatok SZ - do 60 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie Dodatku SZ,
DP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DP,
AD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti AD,
KD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti KD.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO").

1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, ktorých splnenie preukazuje podľa § 32 ods. 2 ZVO v spojení s § 152 ZVO.

2. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

3. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, može ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

4. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (zozname podnikateľov) podľa predpisov účinných do 28.04.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. d) ZVO - že nie je v reštrukturalizácii predloží potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace.

5. Uchádzač, ktorý je právnickou osobou a nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (zozname podnikateľov), prípadne je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (zozname podnikateľov) podľa predpisov účinných do 30.06.2016 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, má povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, nie starší ako tri mesiace, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky.
Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov môže preukázať splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti
- predložením výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo
- doplnením tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov.

6. Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie uvedie túto skutočnosť v ponuke.

7. Záujemca alebo uchádzač so sídlom v členskom štáte EÚ inom ako Slovenská republika preukazuje splnenie podmienok účasti obdobným dokladom podľa bodu 4. a 5. vydávaným podľa platných právnych predpisov v krajine jeho sídla môže na preukázanie splnenia podmienok účasti predložiť takýto doklad. V tomto prípade verejný obstarávateľ posúdi splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v nadväznosti na bod 1.

8. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO.

9. podľa § 38 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 40 ods. 6 písm. g) Zákona
Uchádzač nesmie v tomto verejnom obstarávaní uzavrieť s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Nesplnenie podmienky účasti § 40 ods. 6 písm. g) Zákona preukazuje verejný obstarávateľ.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: zákon č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov, zákon č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, zákon č. 215/1995 Z. z. a 216/1995 Z. z. o komore geodetov a kartografov v znení neskorších predpisov, zákon č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, zákon č. 569/2007 Z. z. (geologický zákon) v znení neskorších predpisov, zákon č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov, zákon č. 24/2006 Z. z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie v znení neskorších predpisov, zákon č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu, zákon č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.01.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.01.2018 10:00
Miesto: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie časti ponúk, označených ako "Kritériá" sa v súlade so ZVO uskutoční na adrese verejného obstarávateľa uvedenej v bode I.1) tohto oznámenia v lehote podľa ZVO, na ktorom môže byť uchádzač zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk, označených ako "Kritériá".
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1/ Informácia týkajúca sa podmienok účasti, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienok plnenia zmluvy:
d) žiadne z uvedených.

2/ Žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch, prípadne iných údajov a informácií musí záujmca doručiť verejnému obstarávateľovi v písomnej forme v zmysle § 48 ZVO dostatočne vopred na adresu verejného obstraávateľa uvedenú v bode I.1) v písomnej forme poštou alebo osobne na sdresu uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia a to najneskôr do troch pracovných dní odo dňa odoslania týchto údajov elektronicky, pri dodržaní zákonom stanovených lehôt.

3/ Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky, ktorá je stanovená vo váške 140 000,00 Eur (slovom: stoštyridsaťtisíc Eur). Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v bode 15, časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov.

4/ Podmienky poskytnutia súťažných podkladov:
4.1) Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady na základe žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov formou:
- e-mailu, osobne alebo poštou,
- žiadosť s požadovanými náležitosťami zaslanú e-mailom, nie je potebné zároveň zasielať poštou,
- osobne súťažné podklady budú poskytované po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore najmenej deň vopred v pracovných dňoch v často od 9.00 do 11.00 hod. na adrese:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava,
- poštou na adrese:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava.
4.2) Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov:
- žiadosť záujemcu o poskytnutie súťažných podkladov musí byť predložená v slovenskom jazyku,
- žiadosť musí obsahovať: obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO,
- urečenie kontaktnej osoby, telefón, e-mailovú adresu osoby zodpovednej za komunikáciu,
- podpis oprávnenje osoby.
Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti.

5/ K bodu III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie a k bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť tohto oznámenia:
Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spolu s odôvodnením ich primeranosti sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov.
Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke:
https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127

6/ Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy uvedenú v bode 29 v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.12.2017

Redakčné opravy

99 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 3/2018
V oznámení 17155-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 245/2017 zo dňa 13.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.2) Hlavný kód CPV Namiesto: 71311220-9 Má byť: 71320000-7 II.2.14) Doplňujúce informácie: Namiesto: Doplňujúce informácie k bodu II.1.6) Informácie o častiach. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti, pretože nerozdelenie predmetu zákazky je ekonomicky a administratívne výhodnejšie pri dodaní služby od jedného zhotoviteľa, nakoľko sa jedná o špecifický druh služby, časovo bezprostredne na seba nadväzujúci. Rozdelenie na časti by mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia predmetu zákazky. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7). Predpokladaný termín dodania: DÚR - do 210 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, Oznámenie 8a po DÚR - do 210 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, DSP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DSP, Oznámenie 8a po DSP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie 8a po DSP, Dodatok SZ - do 60 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie Dodatku SZ, DP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi nadoručenie DP, AD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti AD, KD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti KD. Má byť: Doplňujúce informácie k bodu II.1.6) Informácie o častiach. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti, pretože nerozdelenie predmetu zákazky je ekonomicky a administratívne výhodnejšie pri dodaní služby od jedného zhotoviteľa, nakoľko sa jedná o špecifický druh služby, časovo bezprostredne na seba nadväzujúci. Rozdelenie na časti by mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia predmetu zákazky. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7). Predpokladaný termín dodania: DÚR - do 210 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, Oznámenie 8a po DÚR - do 210 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, DSP - do 250 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DSP, Oznámenie 8a po DSP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie 8a po DSP, Dodatok SZ - do 60 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie Dodatku SZ, DP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi nadoručenie DP, AD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti AD, KD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti KD. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 31.01.2018 09:00 Má byť: 23.02.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.01.2018 10:00 Má byť: 23.02.2018 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: 1/ Informácia týkajúca sa podmienok účasti, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienok plnenia zmluvy: d) žiadne z uvedených. 2/ Žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch, prípadne iných údajov a informácií musí záujmca doručiť verejnému obstarávateľovi v písomnej forme v zmysle § 48 ZVO dostatočne vopred na adresu verejného obstrávateľa uvedenú v bode I.1) v písomnej forme poštou alebo osobne na sdresu uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania týchto údajov elektronicky, pri dodržaní zákonom stanovených lehôt. 3/ Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky, ktorá je stanovená vo váške 140 000,00 EUR (slovom: stoštyridsaťtisíc Eur). Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v bode 15, časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 4/ Podmienky poskytnutia súťažných podkladov: 4.1) Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady na základe žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov formou: E-mailu, osobne alebo poštou, Žiadosť s požadovanými náležitosťami zaslanú e-mailom, nie je potebné zároveň zasielať poštou, Osobne súťažné podklady budú poskytované po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore najmenej deň vopred v pracovných dňoch v často od 9.00 hod. do 11.00 hod. na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava, Poštou na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava. 4.2) Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov: Žiadosť záujemcu o poskytnutie súťažných podkladov musí byť predložená v slovenskom jazyku, Žiadosť musí obsahovať: obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, Určenie kontaktnej osoby, telefón, e-mailovú adresu osoby zodpovednej za komunikáciu, Podpis oprávnenje osoby. Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. 5/ K bodu III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie a k bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť tohto oznámenia: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spolu s odôvodnením ich primeranosti sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke: www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127 6/ Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy uvedenú v bode 29 v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. Má byť: 1/ Informácia týkajúca sa podmienok účasti, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienok plnenia zmluvy: d) žiadne z uvedených. 2/ Žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch, prípadne iných údajov a informácií musí záujmca doručiť verejnému obstarávateľovi v písomnej forme v zmysle § 48 ZVO dostatočne vopred na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1) v písomnej forme poštou alebo osobne na sdresu uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania týchto údajov elektronicky, pri dodržaní zákonom stanovených lehôt. 3/ Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky, ktorá je stanovená vo výške 140 000,00 EUR (slovom: stoštyridsaťtisíc Eur). Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v bode 15, časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 4/ Podmienky poskytnutia súťažných podkladov: 4.1) Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady na základe žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov formou: E-mailu, osobne alebo poštou, Žiadosť s požadovanými náležitosťami zaslanú e-mailom, nie je potebné zároveň zasielať poštou, Osobne súťažné podklady budú poskytované po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore najmenej deň vopred v pracovných dňoch v čase od 9.00 hod. do 11.00 hod. na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava, Poštou na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava. 4.2) Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov: Žiadosť záujemcu o poskytnutie súťažných podkladov musí byť predložená v slovenskom jazyku, Žiadosť musí obsahovať: obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, Určenie kontaktnej osoby, telefón, e-mailovú adresu osoby zodpovednej za komunikáciu, Podpis oprávnenje osoby. Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. 5/ K bodu III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie a k bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť tohto oznámenia: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spolu s odôvodnením ich primeranosti sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke: www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127 6/ Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy uvedenú v bode 29 v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 7/ Verejný obstarávateľ vyžaduje poistnú zmluvu na sumu 288 000,00 eur (slovom:dvestoosemdesiatosemtisíc eur) na plnenie predmetu zákazky. Bližšie informácie k poistnej zmluve sú uvedené časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov. 8/ Verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov bod 18 Predkladanie ponuky podbob 18.5 vypúšťa ods. 18.5.3. Doterajší ods. 18.5.4 sa označuje 18.5.3. 9/ Verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov bod 29 Uzavretie zmluvy podbob 29.16 pôvodné znenie vypúšťa a upravuje nasledovne: Verejný obstarávateľ pripúšťa, že v prípade ponuky s vyššou cenou ako je stanovená predpokladaná hodnota zákazky za predpokladu splnenia podmienok účasti, môže prijať takúto ponuku. 10/ Verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch v časti A.3 Podmienky účasti uchádzačov za odstavec Osoby zodpovedné za vypracovanie jednotlivých častí dokumentácie ... nasledovnú vetu: U členov pracovnej skupiny zodpovedných za pedológiu, exhalácie (emisie), rozpočet, predložiť pracovný životopis a úradne osvedčenú kópiu dokladu o najvyššom ukončenom vzdelaní.
2428 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 32/2018
V oznámení 17155-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 245/2017 zo dňa 13.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková odhadovaná hodnota Namiesto: 2883141.00 Má byť: 5898000.00 II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému Namiesto: 210 Má byť: 300 II.2.14) Doplňujúce informácie Namiesto: Doplňujúce informácie k bodu II.1.6) Informácie o častiach. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti, pretože nerozdelenie predmetu zákazky je ekonomicky a administratívne výhodnejšie pri dodaní služby od jedného zhotoviteľa, nakoľko sa jedná o špecifický druh služby, časovo bezprostredne na seba nadväzujúci. Rozdelenie na časti by mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia predmetu zákazky. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7). Predpokladaný termín dodania: DÚR - do 210 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, Oznámenie 8a po DÚR - do 210 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, DSP - do 250 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DSP, Oznámenie 8a po DSP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie 8a po DSP, Dodatok SZ - do 60 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie Dodatku SZ, DP - do 210 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DP, AD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti AD, KD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti KD. Má byť: Doplňujúce informácie k bodu II.1.6) Informácie o častiach. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti, pretože nerozdelenie predmetu zákazky je ekonomicky a administratívne výhodnejšie pri dodaní služby od jedného zhotoviteľa, nakoľko sa jedná o špecifický druh služby, časovo bezprostredne na seba nadväzujúci. Rozdelenie na časti by mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia predmetu zákazky. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7). Predpokladaný termín dodania: DÚR - do 300 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, Oznámenie 8a po DÚR - do 300 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, DSP - do 360 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DSP, Oznámenie 8a po DSP - do 90 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie 8a po DSP, Dodatok SZ - do 60 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie Dodatku SZ, DP - do 90 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DP, AD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti AD, KD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti KD. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 23.02.2018 09:00 Má byť: 22.03.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 23.02.2018 10:00 Má byť: 22.03.2018 10:00 VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: 1/ Informácia týkajúca sa podmienok účasti, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienok plnenia zmluvy: d) žiadne z uvedených. 2/ Žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch, prípadneiných údajov a informácií musí záujmca doručiť verejnému obstarávateľovi v písomnej forme v zmysle § 48 ZVO dostatočne vopred na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1) v písomnej forme poštou alebo osobne na sdresu uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania týchto údajov elektronicky, pri dodržaní zákonom stanovených lehôt. 3/ Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky, ktorá je stanovená vo výške 140 000,00 EUR (slovom: stoštyridsaťtisíc Eur). Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v bode 15, časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 4/ Podmienky poskytnutia súťažných podkladov: 4.1) Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady na základe žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov formou: - E-mailu, osobne alebo poštou, - Žiadosť s požadovanými náležitosťami zaslanú e-mailom, nie je potebné zároveň zasielať poštou, - Osobne súťažné podklady budú poskytované po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore najmenej deň vopred v pracovných dňoch v čase od 9.00 hod. do 11.00 hod. na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava, - Poštou na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava. 4.2) Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov: - Žiadosť záujemcu o poskytnutie súťažných podkladov musí byť predložená v slovenskom jazyku, - Žiadosť musí obsahovať: obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, - Určenie kontaktnej osoby, telefón, e-mailovú adresu osoby zodpovednej za komunikáciu, - Podpis oprávnenje osoby. Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. 5/ K bodu III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie a k bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť tohto oznámenia: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spolu s odôvodnením ich primeranosti sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke: www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127 6/ Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy uvedenú v bode 29 v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 7/ Verejný obstarávateľ vyžaduje poistnú zmluvu na sumu 288 000 EUR (slovom: dvestoosemdesiatosemtisíc eur) na plnenie predmetu zákazky. Bližšie informácie k poistnej zmluve sú uvedené časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov. 8/ Verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov bod 18 Predkladanie ponuky podbob 18.5 vypúšťa ods. 18.5.3. Doterajší ods. 18.5.4 sa označuje 18.5.3. 9/ Verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov bod 29 Uzavretie zmluvy podbob 29.16 pôvodné znenie vypúšťa a upravuje nasledovne: Verejný obstarávateľ pripúšťa, že v prípade ponuky s vyššou cenou ako je stanovená predpokladaná hodnota zákazky za predpokladu splnenia podmienok účasti, môže prijať takúto ponuku. 10/ Verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch v časti A.3 Podmienky účasti uchádzačov za odstavec Osoby zodpovedné za vypracovanie jednotlivých častí dokumentácie ... nasledovnú vetu: U členov pracovnej skupiny zodpovedných za pedológiu, exhalácie (emisie), rozpočet, predložiť pracovnýživotopis a úradne osvedčenú kópiu dokladu o najvyššom ukončenom vzdelaní. Má byť: 1/ Informácia týkajúca sa podmienok účasti, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienok plnenia zmluvy: d) žiadne z uvedených. 2/ Žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch, prípadne iných údajov a informácií musí záujmca doručiť verejnému obstarávateľovi v písomnej forme v zmysle § 48 ZVO dostatočne vopred na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1) v písomnej forme poštou alebo osobne na sdresu uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania týchto údajov elektronicky, pri dodržaní zákonom stanovených lehôt. 3/ Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky, ktorá je stanovená vo výške 250 000,00 EUR (slovom: dvestopäťdesiattisíc Eur). Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v bode 15, časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 4/ Podmienky poskytnutia súťažných podkladov: 4.1) Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady na základe žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov formou: - E-mailu, osobne alebo poštou, - Žiadosť s požadovanými náležitosťami zaslanú e-mailom, nie je potebné zároveň zasielať poštou, - Osobne súťažné podklady budú poskytované po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore najmenej deň vopred v pracovných dňoch v čase od 9.00 hod. do 11.00 hod. na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava, - Poštou na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava. 4.2) Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov: - Žiadosť záujemcu o poskytnutie súťažných podkladov musí byť predložená v slovenskom jazyku, - Žiadosť musí obsahovať: obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, - Určenie kontaktnej osoby, telefón, e-mailovú adresu osoby zodpovednej za komunikáciu, - Podpis oprávnenje osoby. Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. 5/ K bodu III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie a k bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť tohto oznámenia: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spolu s odôvodnením ich primeranosti sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke: www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127 6/ Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy uvedenú v bode 29 v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 7/ Verejný obstarávateľ vyžaduje poistnú zmluvu na sumu 589 000 EUR (slovom: päťstoosemdesiatdeväťtisíc eur) na plnenie predmetu zákazky. Bližšie informácie k poistnej zmluve sú uvedené časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Zmeny v bodoch III.1.2 a III.1.3 sú uvedené na: www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9127.
4163 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 60/2018
V oznámení 17155-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 245/2017 zo dňa 13.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.14) Doplňujúce informácie Namiesto: Doplňujúce informácie k bodu II.1.6) Informácie o častiach. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti, pretože nerozdelenie predmetu zákazky je ekonomicky a administratívne výhodnejšie pri dodaní služby od jedného zhotoviteľa, nakoľko sa jedná o špecifický druh služby, časovo bezprostredne na seba nadväzujúci. Rozdelenie na časti by mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia predmetu zákazky. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7). Predpokladaný termín dodania: DÚR - do 300 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, Oznámenie 8a po DÚR - do 300 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, DSP - do 360 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DSP, Oznámenie 8a po DSP - do 90 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie 8a po DSP, Dodatok SZ - do 60 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie Dodatku SZ, DP - do 90 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DP, AD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti AD, KD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti KD. Má byť: Doplňujúce informácie k bodu II.1.6) Informácie o častiach. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti, pretože nerozdelenie predmetu zákazky je ekonomicky a administratívne výhodnejšie pri dodaní služby od jedného zhotoviteľa, nakoľko sa jedná o špecifický druh služby, časovo bezprostredne na seba nadväzujúci. Rozdelenie na časti by mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia predmetu zákazky. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7). Predpokladaný termín dodania: DÚR - do 300 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, Oznámenie 8a po DÚR - do 90 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie Oznámenia 8a po DÚR, DSP - do 360 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DSP, Oznámenie 8a po DSP - do 90 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie 8a po DSP, Dodatok SZ - do 60 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie Dodatku SZ, DP - do 90 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DP, AD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti AD, KD - do 36 mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa ako objednávateľa zhotoviteľovi na poskytovanie činnosti KD. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 22.03.2018 09:00 Má byť: 04.04.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 22.03.2018 10:00 Má byť: 04.04.2018 10:00
4620 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 65/2018
V oznámení 17155-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 245/2017 zo dňa 13.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí účasť Namiesto: 04.04.2018 09:00 Má byť: 04.05.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.04.2018 10:00 Má byť: 04.05.2018 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité