Oznámenie 17164 - MST

Obsah

17164 - MST
Vestník č. 245/2017 - 13.12.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Žilina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00321796
Námestie obetí komunizmu 1, 01131 Žilina
Kód NUTS: SK031
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Roman Osika, Ing. Karol Krutek
Telefón: +421 417063109
Fax: +421 417632151
Email: roman.osika@zilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zilina.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8155
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka elektrickej energie
Referenčné číslo: 20236/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
09310000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie, zabezpečenie jej distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku
na obdobie od 1.3.2018 31.12.2020 pre odberné miesta Mesta Žiliny a organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti.
Predpokladaný odber elektriny za celé obdobie je 39 950 MWh.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
6 228 960,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Žilina a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti v zmysle súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie, zabezpečenie jej distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na obdobie od 1.3.2018 31.12.2020 pre odberné miesta Mesta Žiliny a organizácie v jeho pôsobnosti. Predpokladaný odber elektriny za celé obdobie je 39 950 MWh.
V rámci plnenia predmetu zákazky verejný dodávateľ požaduje dodávku Zelenej energie do vybraných odberných miest v objeme 10 140 MWh za obdobie od 1.3.2018 31.12.2020.
Zoznam odberných miest a požadovaný objem dodávky Zelenej energie je špecifikovaný v Prílohe č.... Zoznam odberných miest (stĺpec K, odberné miesta označené zelenou farbou).
Verejný obstarávateľ svoju požiadavku odôvodňuje tým, že pôsobí v oblastiach, kde je potrebné zdôrazniť environmentálny charakter pri každej činnosti. Ochrana obmedzených prírodných zdrojov
je záväzok, ktorý by malo každé mesto rešpektovať a trvať na ňom. Verejný obstarávateľ hľadá stabilného partnera, ktorý udáva trendy v ekologickom prístupe k podnikaniu a súčasne má reálnu predchádzajúcu skúsenosť s obchodovaním elektriny z obnoviteľných zdrojov. Odber takejto elektriny môže jednak priniesť ver. obstarávateľovi ako odberateľovi dodatočnú finančnú úsporu a súčasne odber takejto elektriny považuje ver. obstarávateľ za najprijateľnejší z hľadiska svojej spoločenskej zodpovednosti.
Verejný obstarávateľ ďalej požaduje:
toleranciu dodávky elektriny v intervale: neobmedzene (prekročenie aj nedočerpanie)
fakturáciu k 31.12. príslušného roka pre odberné miesta s ročným odpočtom a úhradu zálohových platieb 1x mesačne (úhrada záloh platí pre odberné miesta NN aj VN); odberné miesta s mesačným odpočtom budú fakturované mesačne vždy k poslednému dňu daného mesiaca
individuálnu obsluhu key account manažérom pre všetky odberné miesta
poskytnutie elektronického portálu (zobrazovanie odberných miest, história spotreby, zobrazovanie faktúr s možnosťou ich stiahnutia)
možnosť elektronickej fakturácie a združenej faktúry
prevzatie zodpovednosti za odchýlku v plnom rozsahu
zabezpečenie distribúcie elektriny.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
34
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia ustanovené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v zmysle neskorších predpisov (ďalej len ZoVO alebo zákon o verejnom obstarávaní v príslušnom tvare).Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 2 až 7 alebo v zmysle § 152. ÚVO vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
V zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (JED). JED sa predkladá v súlade s ustanoveniami § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie o spôsobe použitia JED sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ak je uchádzačom skupina dodávateľov podmienky účasti preukazuje v súlade s § 37 ods. 3 až ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č.91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukázania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZoVO povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky.
V zmysle §39 pre preukázanie splnenia podmienok sa môže použiť Jednotný európsky dokument. Verejný obstarávateľ obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie(: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodársky subjekt spĺňa všetky požadované podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej a odbornej spôsobilosti !
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k 33 ods. 1 písm. a) Uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorých má vedený účet. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať minimálne tieto údaje: za posledné 3 roky nebol v exekúcii, v nepovolenom debete a v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár. Predložený doklad/doklady musí/musia byť vyhotovený/é ako originál alebo úradne overená fotokópia nie staršia ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
Uchádzač zároveň predloží čestné prehlásenie, že nemá vedené účty v iných bankách ako v tých, od ktorých predkladá vyjadrenia. Doklad musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch.
Odôvodenie: Požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, budúceho zmluvného partnera vo veci finančnej stability.
V zmysle §39 pre preukázanie splnenia podmienok sa môže použiť Jednotný európsky dokument. Verejný obstarávateľ obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie(: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodársky subjekt spĺňa všetky požadované podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej a odbornej spôsobilosti !
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,
§ 34 ods. 1 písm. e) vo väzbe na § 35 ak ide o zložité tovary, ktoré sa majú dodať, alebo tovary určené na osobitné účely, kontrolou výrobnej kapacity uchádzača alebo záujemcu vykonanou verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom alebo v jeho mene príslušným orgánom v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu a so súhlasom tohto orgánu; ak je to potrebné, kontrolou študijných a výskumných prostriedkov, ktoré sú k dispozícii, a kvality používaných kontrolných opatrení,
§ 34 ods. 1 písm. h) vo väzbe na § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy,
§ 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že za predchádzajúce 3 roky (2014-2016) od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil dodávku tovaru rovnakého charakteru a zložitosti ako je verejným obstarávateľom opísaný predmet zákazky. Pre účely tejto zákazky sa za tovar rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti považuje dodávka elektrickej energie vrátane distribúcie. Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením zoznamu zmlúv (referencií) minimálne od 2 odberateľov, z ktorých každá referencia bude v minimálnom objeme 10 000 MWh za každý referenčný rok, pričom aspoň 1 referencia bude spĺňať podmienku dodávky do min. 300 odberných miest. V potvrdeniach o uspokojivom dodaní tovaru žiadame uviesť nasledovné údaje: názov a adresu odberateľa, objem, lehotu a hodnotu dodania tovaru, počet odberných miest, kontakt na zodpovednú osobu odberateľa, pečiatku a podpis zodpovednej osoby odberateľa. Doklad musí byť predložený ako originál, resp. úradne osvedčená fotokópia. Odôvodnenie: Uvedenou požiadavkou verejný obstarávateľ overuje skúsenosti uchádzača pre realizáciu dodávok tovaru ako je predmet zákazky. Kvalitatívna a kvantitatívna charakteristika dodávok tovaru, ktorých sa predmet zákazky týka, poskytuje ver. obstarávateľovi primeranú záruku, že uchádzač bude schopný plniť predmet zákazky v požadovanom množstve a kvalite,
k § 34 ods. 1 písm. e) vo väzbe na § 35 uchádzač predloží v rámci požiadaviek na kontrolu kvality a používania kontrolných opatrení ISO 9001:2008 systém manažérstva kvality v odbore Dodávka elektriny v znení § 35,uchádzač taktiež preukáže, že poskytuje efektívny reporting na sledovanie a kontrolu odberných miest
ver. obstarávateľa, pričom sa vyžadujú nasledovné minimálne požiadavky: softwarová aplikácia služby elektronickej komunikácie (web rozhranie) na sledovanie a kontrolu odberných miest, históriu spotreby, zobrazovanie faktúr, zobrazovanie platieb a pod. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie príp. JED, že uvedenú službu poskytuje. Po vyhodnotení súťaže verejný obstarávateľ vyzve víťazného uchádzača na preukázanie vyššie požadovanej podmienky na adrese sídla verejného obstarávateľa.
k § 34 ods. 1 písm. h) vo vzťahu k § 36 uchádzač predloží v rámci požiadaviek na zelene verejné obstarávanie ISO 14001:2004 systém environmentálneho manažérstva, verejný obstarávateľ uzná rovnocenný doklad v znení § 36,
§ 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ zadefinoval podmienku účasti vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom získať kvalifikovaného dodávateľa so skúsenosťami zabezpečenia tovaru. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu, že cieľom verejného obstarávateľa je vybrať takého uchádzača, ktorý má zavedené procesy kvality, environmentálneho manažérstva, ktorý svoje zavedené procesy stabilizuje, zaoberá sa ich riadením a neustálym zlepšovaním, aby bol schopný uspokojovať potreby Mesta Žilina a jeho organizácii.
V zmysle §39 pre preukázanie splnenia podmienok sa môže použiť Jednotný európsky dokument. Verejný obstarávateľ obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie(: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodársky subjekt spĺňa všetky požadované podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej a odbornej spôsobilosti !
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: 1. Elektronická aukcia (ďalej len e-aukcia) je na účely tohto verejného obstarávania opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické zariadenia na predkladanie nových cien upravených smerom nadol.
2. Účelom e-aukcie je zostavenie poradia ponúk automatizovaným vyhodnotením po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk.Ďalšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 203-417709
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.01.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.01.2018 13:00
Miesto: Mestský úrad Žilina, Námestie obetí komunizmu č.1, 011 31 Žilina.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označených ako Ostatné je neverejné. Otváranie časti Kritéria sa riadi § 54 ods.3 (elektronická aukcia)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ vyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou v súlade s § 46. Výška zábezpeky 300 000,- EUR. Podmienky zloženia sú definované súťažných podkladoch.
2.Rozdelenie zákazky na časti nie je možné, ide o rovnaký predmet zákazky s cieľom zeleným verejným obstarávaním dosiahnuť ekonomicky najvýhodnejšiu ponuku.
3.Súťažné podklady si možno stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa so zaslaním informácie na adresu: roman.osika@zilina.sk s uvedením kontaktných údajov alebo na základe žiadosti budú zaslané príp. osobne v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00.
4.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na uzavretie dodatkov ktoré sú v súlade s § 18 zákona o VO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ako aj použiť postup podľa § 116.
5.Rámcová zmluva nebude predmetom opätovného otvárania súťaže, nakoľko nie je rámcovou dohodou v zmysle zákona.
6.Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tomto oznámení a v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi platnými predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania !
7.Záujemcom odporúčame, aby požiadali o súťažné podklady zaslaním žiadosti, a to e-mailom alebo poštou na adresu verejného obstarávateľa. V žiadosti uchádzač uvedie poverenú kontaktnú osobu a jej e-mailovú adresu, prostredníctvom ktorej bude prebiehať komunikácia s verejným obstarávateľom.
Na základe doručenej žiadosti verejný obstarávateľ odošle súťažné podklady v editovateľnej forme na e-mailovú adresu uvedenú uchádzačom, nakoľko v profile VO nie je možné editovateľné SP zverejniť.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.12.2017

Redakčné opravy

676 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 10/2018
V oznámení 17164-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 245/2017 zo dňa 13.12.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 15.01.2018 10:00 Má byť: 23.01.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.01.2018 13:00 Má byť: 23.01.2018 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité