Oznámenie 17063 - WYP

Obsah

17063 - WYP
Vestník č. 244/2017 - 12.12.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Debraď
IČO: 00324094
Debraď 147 , 04501 Debraď
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Adrianna Gergely Papp
Telefón: +421 554664426
Fax: +421 554664426
Email: ocudebrad@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://debrad.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5653
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EUBICO, s.r.o.
IČO: 44102224
Majakovského 9 , 81104 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Alžbeta Naďová
Telefón: +421 915920818
Fax: +421 554664426
Email: sutazdebrad@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://debrad.sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Obec Debraď
IČO: 00324094
Debraď 147 , 04501 Debraď
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Adrianna Gergely Papp
Telefón: +421 554664426
Fax: +421 554664426
Email: sutazdebrad@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://debrad.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Centrum návštevníkov - Debraď
Referenčné číslo: DEB_01/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom postupu zadávania zákazky je rekonštrukcia existujúceho objektu na Centrum návštevíkov - Debraď.
Projekt stavby Centrum návštevníkov - Debraď je riešený rekonštrukciou existujúceho objektu v obci Debraď na parcele č. 366 a 367 pod popisným číslom 148. Objekt je v súčasnosti čiastočne zrekonštruovaný. Exteriér prízemia v rozsahu cca 85 % a interiér prízemia na 65 %. Podkrovie je nevyužité a nosná strešná konštrukcia vyžaduje značnú opravu pre oslabené krokvy a ostatnej nosnej konštrukcie poveternostným vplyvom a vtáčím trusom. Objekt je napojený na pitnú vodu z verejného vodovodu v správe obce, na elektrickú energiu a na plyn. Splaškové vody sú zaústené do existujúcej žumpy. Rekonštrukciou sa plánuje dosiahnúť to, aby sa v nevyužitých priestoroch prízemia a novonavrhnutého podkrovia, vytvorili priestory pre administratívu, výstavné priestory, ubytovacie bunky pre návštevníkov (turistickej kategórie), priestory pre stolovanie, doškoľovanie a oddych. Objekt zostane napojený na existujúce siete (včítane žumpy), len dimenzia vodovodnej prípojky bude zmenená (vo svojej pôvodnej trase) kvôli požiarnemu hydrantu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
423 652,30 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212413-4
45212000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Debraď, Debraď č. 148, 045 01 Moldava nad Bodvou, okres Košice okolie, Slovensko
II.2.4) Opis obstarávania
Vzhľadom k tomu, že sa jedná o rekonštrukciu existujúceho solitérneho objektu, kde okrem vysunutého schodiskového priestoru mimo existujúci objekt, sa zastavaná plocha nemení. Obdobné to bude aj s výškou objektu, kde nová strecha bude mať len nepatrne vyšší rozmer. Objekt je situovaný vo voľnom priestore pri obecnom úrade s priamym napojením na voľné plochy slúžiace pri verejných oslavách obce, v bežnom živote využívané na parkovanie. Objekt je napojený na inžinierske siete a existujúcu žumpu.
Hlavný vstup do objektu bude cez dominantnú krytú terasu do vstupnej haly. Zo vstupnej haly sú riešené vstupy do jedálne, čajovej kuchyne a na schodiskový priestor. Ďalšie dva vstupy do objektu sú zo zadnej strany objektu priamo na schodiskový priestor. Schodiskový priestor slúži k prístupu k ubytovacím bunkám na poschodí.
Bližšie informácie sú uvedené v samostatných prílohách, ktoré verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom:
-samostatná príloha k súťažným podkladom projektová dokumentácia a
-nenacenený položkovitý rozpočet stavby výkaz - výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
423 652,30 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 7
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný prostredníctvom nenávratných finančných prostriedkov z Fondu Gábora Bethlena Alapa.
V súlade s § 46 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní sa požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ponúk zábezpekou vo výške 10 000,00 EUR. Bližšie informácie poskytnuté v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: III.1.1.1 Verejný obstarávateľ v súlade s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky;
III.1.1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku III.1.1.1 v súlade s § 32 zákona ods. 2, písm. e) doloženým dokladom ooprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku III.1.1.1 v súlade § 152 zákona, zápisom do zoznam hospodárskych subjektov, ktorý vedie úrad pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uznajú rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
III.1.1.3 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo trvalého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
III.1.1.4 Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
III.1.1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
III.1.1.6 Podľa ustanovenia § 39 ods. 1 zákona, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED). Skupina dodávateľov predkladá JED osobitne za každého člena skupiny. Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača je obligatórnou podmienkou zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: III.1.3.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti a preukáže ich:
§ 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že úspešný uchádzač bude schopný uskutočniť predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. má praktické skúsenosti s realizáciou zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 38 ods. 5: Preukázanie spôsobilosti uskutočniť plnenie rovnakého alebo podobného charakteru, rozsahu a zložitosti ako je predmet zákazky.
III.1.3.2 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, môžu byť predbežne nahradené predložením dokumentu JED.
III.1.3.3 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3.4 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak.
III.1.3.5 Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu III.1.3.1: uchádzač predloží zoznam zrealizovaných stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorý musí obsahovať zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je obstarávaná zákazka, v minimálnej kumulatívnej hodnote ako je predpokladaná hodnota obstarávanej zákazky. Pod zákazkou rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumejú stavebné práce na stavbe budov pre voľný čas, šport, kultúru, ubytovanie a reštauračné stravovanie. Pod obdobím predchádzajúcich 5 rokov sa rozumie časový úsek posledných 60 mesiacov odo dňa zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk. Zoznam stavebných prác musí byť doplnený potvrdením odberateľov o ich realizácii, v ponuke musí byť predložený potvrdený referenčný list na každú v zozname uvedenú zákazku. Ak uchádzač takéto potvrdenie nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o ich uskutočnení, doplnené inými dôkazovými prostriedkami, preukazujúcimi ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú referenciu a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v referenčnom liste neuznať takúto referenciu. V prípade, ak budú doklady podľa tohto bodu výzvy na predkladanie ponúk predložené v inej mene, musia byť prepočítané kurzom inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený ECB v deň zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka bude financovaná prostredníctvom nenávratných finančných prostriedkov z Fondu Gábora Bethlena Alapa. Úspešný uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly (auditu) overovania súvisiaceho s prácami/uskutočnenými stavebnými prácami a poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť, zároveň bude zaviazaný umožniť počas trvania realizácie diela podľa tejto zmluvy o dielo a počas 5tich rokov po skončení jeho realizácie oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať kontrolu obchodných dokumentov súvisiacich s nákladmi na realizáciu diela a plnením povinností podľa zmluvy o dielo, ako aj vykonať vecnú kontrolu v súvislosti s realizáciou diela podľa zmluvy o dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.01.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.01.2018 11:00
Miesto: Obec Debraď, Debraď č. 147, 045 01 Moldava nad Bodvou, okres Košice okolie, Slovensko
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude verejné. Účasť na otváraní ponúk sa umožní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk sa zverejnia obchodné mená alebo názvy, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytov všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, ostatné údaje sa nezverejnia.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1 Ďalšie požiadavky a pokyny potrebné na vypracovanie ponuky sú uverejnené v Súťažných podkladoch a iných dokumentoch zverejnených v Profile verejného obstarávateľa. Odporúča sa všetkým záujemcom, ktorí si prevezmú Súťažné podklady prostredníctvom Profilu, aby v záujme zabezpečenia efektívnej a úplnej informovanosti, oznámili túto skutočnosť informačnou správou zaslanou na elektronickú adresu: sutazdebrad@gmail.com.
VI.3.2 Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z predloženého dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om, stanovené v bode III.1 tejto výzvy. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om. JED v editovateľnej forme je dostupný na webovom sídle Európskej únie https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk alebo webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-preverejneobstaravanie-553.html.
Manuál k vyplneniu dokumentu je dostupný v profile verejného obstarávateľa a na adrese: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol JED vlastnoručne podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
VI.3.3 Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom na preukázanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom dokumentu JED, vyplniť len oddiel časti IV: "Globálny údaj pre všetky podmienky účasti" bez toho, aby vypĺňali ostatné oddiely/časti.
VI.3.4 Verejný obstarávateľ stanovuje v tomto postupe zadávania zákazky komunikáciu v štátnom - slovenskom jazyku a zároveň oznamuje, že aplikuje prechodné ustanovenie ohľadom komunikácie podľa § 187 ods. 8 zákona o VO.
VI.3.5 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky, ak nastanú okolnosti podľa § 57 ods. 1 a 2.
VI.3.6 V prípade skupiny dodávateľov všetci členovia skupiny predložia vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.
VI.3.7 Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora (Zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov).
VI.3.8 Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 34 ods. 3, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri partnerov verejného sektora zapísaných partnerov verejného sektora. Povinnosť mať zapísaných partnerov verejného sektora v registri partnerov verejného sektora sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov.
VI.3.9 Odôvodnenie nerozdelenia zákazky podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ neumožňuje rozdeliť predmet zákazky z dôvodov, že stavba predstavuje jednotný funkčný celok.
VI.3.10 Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve a v súťažných podkladoch sa v procese verejného obstarávania riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.2.11 Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.12.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité