Oznámenie 17081 - WYP

Obsah

17081 - WYP
Vestník č. 244/2017 - 12.12.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
IČO: 00738409
Kpt. Nálepku 1, 08113 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ivan Mihalik
Telefón: +421 512832111
Email: ustavpo@zvjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://http://www.zvjs.sk/?verejne-obstaravanie
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zníženie energetickej náročnosti budov v správe ÚVV a ÚVTOS Prešov
Referenčné číslo: ÚVTOS-ost-1-1/36-2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45210000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmet zákazky predstavuje realizáciu stavebných úprav podľa projektovej dokumentácie v zmysle právoplatného stavebného povolenia a výkazu-výmer s cieľom zníženia energetickej náročnosti budovy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
384 857,25 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody Prešov, Kpt. Nálepku 1, 081 13 Prešov
II.2.4) Opis obstarávania
Opis predmetu zákazky je presne uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
384 857,25 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 180
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO4-SC431-2017-19
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov uviedol verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch, ktoré zverejní v profile verejného obstarávateľa.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia uchádzačov podľa § 33 ZoVO vrátane odôvodnenia ich primeranosti verejný obstarávateľ uviedol súťažných podkladoch, ktoré zverejní v profile verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov podľa § 34 ZoVO vrátane odôvodnenia ich primeranosti verejný obstarávateľ uviedol súťažných podkladoch, ktoré zverejní v profile verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uvedené v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní predkladá návrh zmluvy o dielo, ktorý je prílohou súťažných podkladov a obsahuje všetky potrebné podmienky realizácie zmluvy, resp. podmienky vykonania zákazky. Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ požaduje aby zhotoviteľ ako úspešný uchádzač mal uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škody spôsobené z podnikateľského rizika pri realizácií predmetu zmluvy o dielo a to po celú dobu jej platnosti a účinnosti vo vzťahu ku celkovej cene predmetu zmluvy o dielo. Uvedenú zmluvu o poistení zodpovednosti predloží verejnému obstarávateľovi pri prevzatí staveniska.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.01.2018 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.01.2018 10:00
Miesto: Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody Prešov, Kpt. Nálepku č. 1, 081 13 Prešov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania obálok s ponukami sa môžu zúčastniť uchádzači, resp. ich splnomocnení zástupcovia, pričom verejnému obstarávateľovi predložia splnomocnenie a preukaz totožnosti.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Otváranie obálok s ponukami sa uskutoční na adrese sídla verejného obstarávateľa,
Otváranie ponúk vykoná komisia dňa 24.01.2018 o 10:00 hod. na adrese verejného obstarávateľa.
Otvárania obálok s ponukami sa môžu zúčastniť uchádzači, resp. ich splnomocnení zástupcovia, pričom verejnému obstarávateľovi predložia splnomocnenie a preukaz totožnosti.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.12.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité