Oznámenie 17272 - WYP

Obsah

17272 - WYP
Vestník č. 247/2017 - 15.12.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Národný onkologický ústav
IČO: 00165336
Klenová 1, 83310 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Renáta Rumanová
Telefón: +421 918800077
Email: obstaravanie@nou.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/627
Hlavná adresa(URL): http://www.nou.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Prístavba pracoviska CT, NOÚ
Referenčné číslo: NOU-2017-12-PZ-Pristavba pracoviska CT
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Jedná sa o prístavbu nového pracoviska CT a zároveň aj o prestavbu (resp. rekonštrukciu) časti súčasného pracoviska CT, v ktorom sa nachádzajú čakárne a spoločné priestory. Prístavba je umiestnená do tzv. vykrojenia na 1. Nadzemnom podlaží bloku AC a nadväzuje na existujúcu prevádzku CT a MR pracoviska.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
302 440,42 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45215100-8
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Národný onkologický ústav, Klenová 1, 833 10 Bratislava, podrobné vymedzenie je v projektovej dokumentácii.
II.2.4) Opis obstarávania
Účelom stavebných úprav je vytvorenie nového priestoru s podmienkou minimalizovať zásahy do existujúceho stavu za účelom dosiahnutia vysokej kvality prevádzky nového CT pracoviska bez narušenia pôvodného architektonického konceptu komplexu NOU. Prístavba bude pozostávať z novo vytvorených 6 miestností. Hlavný vstup do riešenej časti sa nachádza v existujúcej budove NOU, ktorý zároveň slúži aj ako vstup do existujúceho CT a MR pracoviska. Nová čakáreň taktiež slúži navrhovanému aj existujúcim pracoviskám a týmto zdieľaním sa zabezpečí vyšší komfort a minimalizujú zdvojené náklady. Z čakárne sú pacienti navigovaní personálom pracoviska do priestorov samotného pracoviska. Okolo CT vyšetrovne sa nachádzajú príprava pacienta, ovládanie CT prístroja s pozorovacím oknom a napojením na popisovňu a technická časť s východom do exteriéru.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
302 440,42 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
III.1.1.1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO.
III.1.1.2) Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO
-zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie,
alebo
-predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO (vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia).
Nevyžaduje sa, aby uchádzač preukazoval splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. g) a h) ZVO, dôkazné bremeno, že uchádzač nespĺňa tieto podmienky účasti, je na verejnom obstarávateľovi.
III.1.1.3) Podľa § 32 ods. 7 ZVO je podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia podľa ods. 1 písm. b) a c) splnená, ak uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO.
III.1.1.4) Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.1.1.5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.1.6) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED).
Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje požadované informácie o podmienkach účasti, v časti IV. Podmienky účasti Jednotného európskeho dokumentu na údaj : Globálny údaj pre všetky podmienky účasti s jednou odpoveďou áno/nie, t. z. či v súvislosti s podmienkami účasti hospodársky subjekt spĺňa všetky požadované podmienky účasti uvedené v príslušnom oznámení/výzve na predkladanie ponúk.
III.1.1.6.1) Verejný obstarávateľ dáva k dispozícii elektronickú verziu formulára JED vo formáte .XML a pri jeho vypĺňaní odporúča postupovať podľa dokumentov uverejnených Úradom pre verejné obstarávanie (ďalej len ÚVO) Príručka k elektronickej službe na vyplnenie a opätovné použitie JEDu (http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1445/JED-prirucka_ESPD ) a manuál verzia 2 (http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1523/JED%20-%20manuál%20v2 ).
III.1.1.6.2) Verejný obstarávateľ odporúča postupovať pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača v súlade s upozornením ÚVO Zmeny súvisiace so zoznamom hospodárskych subjektov (https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/informacie-k-zoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html ).
III.1.1.7) Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti stanovených v súlade s § 32 ods. 1 ZVO a preukazovaných podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) ZVO;
III.1.2.1) § 33 ods. 1 písm. a) ZVO:
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, alebo ekvivalentný doklad, (ďalej len banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, preukazujúce, že:
- Uchádzač nie je a nebol v nepovolenom debete. Vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie minimálne 12tich mesiacov bezprostredne predchádzajúcich vyhláseniu verejného obstarávania, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu.
- Na pohľadávku z účtu v banke uchádzača nie je a nebol vydaný exekučný príkaz. Vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie minimálne 12tich mesiacov bezprostredne predchádzajúcich vyhláseniu verejného obstarávania, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu.
- Uchádzačovi bol / nebol poskytnutý úver. Ak bol uchádzačovi poskytnutý úver, vyjadrenie banky k dodržiavaniu splátkových povinností.
Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk uvedený v bode VI. 5) oznámenia. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má ku dňu predkladania ponúk má vedené účty alebo záväzky.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Požiadavka sleduje cieľ vybrať ekonomicky schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
III.1.2.2) Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
III.1.2.3) Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 33 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom.
III.1.2.4) V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.
III.1.2.5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 ZVO.
III.1.2.6) Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak.
III.1.2.7) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED). Bližšie informácie viď bod III.1.1.6) tohto oznámenia/výzvy.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
§ 34 ods. 1 písm. b) ZVO;
§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO;
III.1.3.1) § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Uchádzač predloží zoznam stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (Stavebné práce na stavbe budov určených pre zdravotníctvo), uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (ďalej len kvalifikované referencie).
Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk uvedený v bode VI. 5) výzvy na predkladanie ponúk (ďalej len rozhodný dátum).
Zoznam aj kvalifikované referencie musia obsahovať minimálne tieto údaje:
- obchodné meno a sídlo zhotoviteľa,
- obchodné meno a sídlo objednávateľa,
- lehota uskutočnenia stavebných prác,
- miesto uskutočnených stavebných prác,
- popis uskutočnených stavebných prác,
- celkovú cenu za uskutočnenie stavebných prác, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za uskutočnenie stavebných prác. V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto fakturačná hodnota (ďalej len cena).
Mena pre cenu: EUR.
Cenu je potrebné uviesť v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne.
Cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou na daný rok, ku ktorému sa kvalifikovaná referencia viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa kvalifikovaná referencia viaže k roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz podľa prvej vety, cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou pre rozhodný dátum.
Ak sa uskutočnenie stavebných prác uvedené v kvalifikovanej referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka kvalifikovanej referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť kvalifikovanej referencie daného obdobia. Prepočet ceny takejto kvalifikovanej referencie sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm v EUR jednotlivých rokov.
- meno a priezvisko, funkciu a telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v kvalifikovanej referencii,
Ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálne požiadavky:
Súčet cien kvalifikovaných referencií musí byť rovný alebo vyšší ako je predpokladaná hodnota zákazky EUR bez DPH. Pre výpočet súčtu cien kvalifikovaných referencií pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z ceny každej kvalifikovanej referencie vyčíslená hodnota, ktorá
- zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované obdobie (ak je to uplatniteľné),
- zohľadňuje len uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné),
- zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné),
- je správne vyčíslená podľa tohto bodu.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
III.1.3.2) § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
Verejný obstarávateľ vyžaduje aby uchádzač preukázal, že má k dispozícií minimálne 1 (jednu) osobu oprávnenú na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch resp. ekvivalent zodpovedajúci predmetu zákazky vydaný v krajine Európskej únie s príslušným oprávnením (dokladom) v zmysle platných právnych predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné, prípadne inžinierske stavby resp. ekvivalent zodpovedajúci predmetu zákazky. Stavbyvedúci musí mať minimálne 3 roky praxe vo funkcii stavbyvedúceho.
Uchádzač musí predložiť:
- Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci na pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad (originál alebo jeho overenú kópia)
- Profesijný životopis so zoznamom odborných skúseností preukazujúcich dĺžku požadovanej praxe.
- Čestné vyhlásenie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii uchádzačovi pre realizáciu stavby.
III.1.3.3) Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom.
III.1.3.4) V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
III.1.3.5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 ZVO.
III.1.3.6) Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak.
III.1.3.7) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED). Bližšie informácie viď bod III.1.1.6) tohto oznámenia/výzvy.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
V Zmluve o dielo sú, okrem iného, požadované nasledovné podmienky vykonania zákazky:
1. Zhotoviteľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi výkonovú záruku (5 % z Ceny za Dielo bez DPH) ku dňu odovzdania staveniska a garančnú zábezpeku (5 % z Ceny za Dielo bez DPH) ku dňu odovzdania diela.
2. Zhotoviteľ je povinný preukázať sa Objednávateľovi v deň odovzdania staveniska originálom poistnej zmluvy alebo poistným certifikátom o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú na živote, zdraví a majetku Objednávateľa a tretích osôb , ktorá bude spôsobená prevádzkovou činnosťou Zhotoviteľa, alebo jej úradne overenou kópiou, s dojednaným poistným plnením počas celej doby trvania Zmluvy o dielo a potvrdením o zaplatení poistenia minimálne na obdobie vykonania diela.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.01.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.01.2018 10:30
Miesto: Národný onkologický ústav, Klenová 1, 833 10 Bratislava, zasadačka v administratívnej budove na 1. poschodí.
Dátum a čas uvedený v bode IV.2.7) je dátum a čas verejného otvárania ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa preukáže preukazom totožnosti a
kópiou dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1.) K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený, priamy prístup prostredníctvom komunikačného
rozhrania systému JOSEPHINE na adrese https://josephine.proebiz.com, v lehote podľa bodu IV.2.2 tohto
oznámenia/výzvy. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Manuál používania systému je zverejnený na rovnakej internetovej adrese.
VI.3.2) Žiadosť o vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v
inej sprievodnej dokumentácii (ďalej len žiadosť o vysvetlenie):
VI.3.2.a) Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie: Dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk,
tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na
predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii všetkým záujemcom, najneskôr tri
pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
VI.3.2.b) Spôsob predloženia žiadosti o vysvetlenie a spôsob poskytnutia vysvetlenia: elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE na internetovej na adrese https://josephine.proebiz.com
VI.3.3) Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov VI.3.1 a VI.3.2 komunikovať so
záujemcami písomne v listinnej forme. Podrobnejšie informácie ohľadom komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.3.4) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 8 000,00 EUR.
Zábezpeku je možné zložiť poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo zložením finančných prostriedkov
uchádzačom na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Podrobné pokyny sú uvedené v súťažných podkladoch v kapitole B. Zábezpeka.
VI.3.5) Verejný obstarávateľ odporúča obhliadku a organizuje obhliadku miesta uskutočnenia predmetu zákazky z
dôvodu získania všetkých údajov. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v kapitole A.2 Komunikácia a vysvetľovanie v bode 14. Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky.
VI.3.6) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať
subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť.
VI.3.7) Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje požadované informácie o podmienkach účasti, v časti IV.
podmienky účasti Jednotného európskeho dokumentu na jednu otázku s odpoveďou áno/nie, t.j. či hospodársky subjekt spĺňa všetky požadované podmienky účasti.
VI.3.8) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávaním inovácií a nie je
obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.12.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité